查看完整版本: [-- ‹‹پېئىللارنىڭ شەخىسسىز شەكىللىرى ›› --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> ئۇيغۇرتىلى دەرىس تەييارلىقلىرى -> ‹‹پېئىللارنىڭ شەخىسسىز شەكىللىرى ›› [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

<<   1   2  >>  Pages: ( 2 total )

sannada 2011-02-01 01:45

‹‹پېئىللارنىڭ شەخىسسىز شەكىللىرى ››

  0tIS Xu-  
科    目 v}@xlB=  
ئۇيغۇر تىل Yw5'6NU  
课   题 NC&DFJo  
 پېئىللارنىڭ شەخىسسىز شەكىللىرى ,Vd\m"K{  
  !8 &=y  
课    型 IUR<.Y`  
 يېڭى دەرىس R.7:3h  
课时数 dEBcfya  
 1 4|A>b})H  
主备人 6TP7b|  
 كەنجئالىم رەمىدىن R^{)D3  
辅备人 J>d.dq>r  
  fM^[7;]7e  
  _X?^Cy  
教学目标 vq34/c^  
نېشان :                                                  "Ks,kSEzu  
پېئىلنىڭ شەخىسسىز شەكىللىرى ھەققىدىكى مەزمۇن                                          Jmx Ko+-  
s(W|f|R  
( بىلىم ، ئىقتىدار )                     6-O_\Cq8  
{z|;Xi::"  
سۆزلىنىدىغان مەزمۇن :  O#I1V K  
(1) سۈپەتداش                                                        NFv>B>  
(2) ئىسىمداش                                                        MHa#?Q9  
(3) رەۋىشداش                                                       C`q@X(_   
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          {^N[("`  
{%C7EAq*  
  L{c q, jk  
重、难点 QMZ)-ty"  
 مۇھىم نوقتا : -ne Kuj  
پېئىلنىڭ شەخىسسىز شەكىللىرىنىڭ قوشۇمچىلىرىنى ئەستە ساقلاش RH|XxH*  
قىيىن نوقتا : Ft!],n-n*  
مەشىق جەريانىدا شەخىسسىز پېئىللارنى توغرا تەھلىل قىلىپ بىلىش cSm%s  
  W='> :H  
授课方法 ,zTy?OQ  
دەرىس مەزمۇنىنى مىساللار بىلەن بىرلەشتۈرۈپ سۆزلەپ ئەمەليەتكە باغلاش ۋە مەشىق ئارقىلىق چۈشەنچىنى چوڭقۇرلاشتۇرۇش ئۇسۇلى ئارقىلىق نېشاننى ئايدىڭلاشتۇرىمەن .   Qg<(u?7N  
  |*0 
教学流程 Zp# v Hs  
 1 . سىناق سۇئاللار ئاساسىدا دەرىسكە باشلاپ كىرىمەن . :]1 TGfS  
سىناق سۇئال : 1 . تۆۋەندىكى جۈملىلەردىكى پېئىللارنى تېپىڭ ھەمدە قايسى دەرىجە شەكىلىدە كەلگەنلىكىنى ئىيتىپ بېرىڭ ؟ ^R@j=_8}  
(1) مۇئەللىم ئوقۇغۇچىلارغا تاپشۇرۇق ئىشلەتكۈزدى . &HY+n) o  
(2)يېزا يوللىرى قاتتىقلاشتۇرۇلدى . EB8\_]6XJ  
2. پېئىلنىڭ شەخىسسىز شەكىللىرى قايسىلار ؟ X<%Q"2hW  
سۈپەتداش       ئىسىمداش     رەۋىشداش UQI]>#_/v  
1 . سۈپەتداش Aj4T"^fv  
ھەم سۈپەت ھەم پېئىللىق خۇسۇسيەتكە ئېگە . جۈملىدە پېئىل ھەم سۈپەتنىڭ رولىدى كېلىدۇ .  قوشۇمچىلىرى : << غان  قان   گەن  كەن  ار  ىەس  ماس   مەس   ىىدىغان   يىدىغان >> 2 FW \O0U  
مەسىلەن : بارغان  ، كەلگەن ، كۆرمەس <"r#:Wr  
سۈپەتداشنىڭ ئالاھىدىلىكى : Q{lpKe0  
1.بولۇشلۇق ، بولۇشسىز شەكىلدە كېلىدۇ .  2.سۈپەت ئورۇندا قوللىنىدۇ . O|M{-)  
3. سۈپەتنىڭ كېمەيىتمە دەرىجىسى بىلەن تۈرلىنىپ كېلىدۇ . wLOB}ZMT  
4. سۈپەتداشلار ئىسىم ئورۇندا قوللىنىدۇ : Y1J=3Y  
(1) ئۇنى كۆرگەنلەر بارمۇ  (2) ئوقۇغانلار ھامان پەرىقلىق بولىدۇ  n@,G8=J?  
2. ئىسىمداش I\$X/t +dH  
ئىسىمداش پېئىل ھەم ئىسىملىق خۇسۇسيەتكە ئىگە . ئىسىم ھەم پېئىل ئورۇندا قوللىنىدۇ . De(Hw& IV  
قوشۇمچىلىرى : (1)بەزىلىرى پېئىللارغا << ش ، ىىش ، ۇش ، ۈش ، ماق ، مەك >> قوشۇمچىلىرنىڭ قوشۇلۇشى بىلەن ياسىلىدۇ . cZ2kYn 8  
 (2) بەزىلىرى پېئىللارغا << غو ، قۇ ، گۈ ، كۈ >> قوشۇمچىلىرنىڭ قوشۇلۇشى بىلەن ياسىلىدۇ . @dPT k"P  
 (3) بەزىلىرى سۈپەتداشلارغا << لىق ، لىك >> قوشۇمچىلىرنىڭ قوشۇلۇشى بىلەن ياسىلىدۇ . ;k>&FWEG  
ئىسىمداشلارنىڭ ئالاھىدىلىكى 5?F__Hx*2  
1. بەزى ئىسىمداشلار بولۇشلۇق بولۇشسىز ، دەرىجە ، زامان مەنىلىرىنى ئىپادىلەيدۇ . L'0B$6  
مەسىلەن : سەن ئۇنىڭ بىلەن سۆزلەش .   پائاليەتتە ساۋاقداشلار ئۆزماھارەتلىرىنى كۆرسىتىشتى . /! "|_W|n  
2 . ئىسىمغا خاس قوشۇمچىلار بىلەن تۈرلىنىدۇ . K)DDk9*  
مەسىلەن : ئوقۇش + ى = ئوقۇشى r[b(I@T +  
رەۋىشداش w.YiO5|y  
رەۋىشداش پېئىل ھەم رەۋىشلىك خۇسۇسيەتكە ئىگە . جۈملىدە پېئىل ھەم رەۋىش رولىدا كېلىدۇ . ~5CBEIF(NS  
قوشۇمچىلىرى : (1) ‹‹ غۇچە ، گۈچە ، قۇچە ، كۈچە ›› قوشۇمچىلىرى . 1 ]@}|  
 (2)‹‹ غىلى ، قىلى ، گىلى ، كىلى ›› قوشۇمچىلىرى .(3) ‹‹ قاچقا ، غاچقا ، كەچكە ، گەچكە ، غاچ ، قاچ ، گەچ ، كەچ ›› (4) ‹‹غانسېرى ، گەنسېرى ، كەنسېرى ، قانسېرى ›› {^7Hgg  
 (5) ‹‹ پ ، ىپ ، ۇپ ، ۈپ ، ئا ، ئە ، ي ›› قوشۇمچىلىرى ۋە ئۇندىن باشقا ‹‹ ماق ، مەك ›› شەكىلدىكى ئىسىمداشلارغا ‹‹ چى ›› قوشۇمچىسىنىڭ قوشۇلۇشى بىلەن مەقسەت رەۋىشداشلىرى ياسىلىدۇ .                 3 I@}my1  
رەۋىشداشنىڭ ئالاھىدىلىكى I uMQ9 &  
. رەۋىشداشلار بولۇشلۇق ، بولۇشسىز ، دەرىجە قوشۇمچىلىرى بىلەن تۈرلىنىدۇ . [d1mL JAR  
2. قوشما پېئىللارنىڭ ياسلىشىغا ئاساس بولىدۇ . 3. پېئىلغا بېقىنىپ ھالەت ۋەزىپىسىدە كېلىدۇ . hog=ut  
 4. مەقسەت رەۋىشداشلىرى خەۋەر بولۇپمۇ كېلىدۇ . oPXkYW  
بىز سائەت ئالتىدە يولغا چىقماقچى . ئۇ سەن بىلەن كۆرۈشمەكچى . V9{]O V%  
5 . بەزى رەۋىشداشلار سۈپەتنىڭ كېمەيىتمە دەرىجىسى بويىچە تۈرلىنىدۇ . %t" CX5 n  
个案内容 Q;43[1&3w  
归纳小结  2\jPv`Ia  
 مۇھىم ،قىيىن نوقتىلارنى قىسقارتىپ سۆزلەپ خۇلاسلاش ئېلىپ بارىمەن AP7Yuv`  
  vdx0i&RiL  
课堂练习及 d4>Z8FF|1B  
作业布置 !Wy6/F @Z  
مەشىق : :D%"EJ  
1 . تۆۋەندىكى تەلەپلەرنى ئورۇنداڭ . j.w@(<=x  
(1)<< تۈنجى قېتىم زەربە يېگىنىڭدە سەۋىرچان بول>> دېگەن جۈملىدە پېئىلدىن ئىككىسى بولۇپ ، بىرى شەخىسسىز پېئىلغا تەۋە . جۈملىدە ئورۇن كېلىشتە كېلىپ ھالەت بولغان . (     ) AX;8^6.F3  
(2) << چىۋىن - يۈزى قېلىن ئادەملەرنىڭ كېچىكلىتىلگەن سۈرىتى >>دېگەن جۈملە ھەققىدە توغۇرسى . (   ) '_w=k 4  
A   .پېئىلدىن بىرسى بولۇپ ئىسىمداشقا تەۋە . Y^8C)p9r  
B .جۈملىدىكى پېئىل شەخىسسىز پېئىل بولۇپ سۈپەتتىن ياسالغان . XC0bI,Fu,  
C . جۈملىدىكى پېئىل ئىسىمدىن ياسالغان شەخىسسىز پېئىل . u frW\X  
D . جۈملىدىكى پېئىل رەۋىشتىن ياسالغان شەخىسسىز پېئىل .  ?Z Rs\+{vG  
تاپشۇرۇق : شەخىسسىز پېئىللارنىڭ قوشۇمچىلىرىنى يادلاپ كېلىڭ M=F xB;v  
  L+Xc-uv["p  
  E^ P,*s  
板书设计 C([phT;  
 پېئىلنىڭ شەخىسسىز شەكىللىرى ھەققىدىكى مەزمۇن                           y#Fv+`YDl  
lE;Ewg  
(1)سۈپەتداش  87<-kV  
(2)ئىسىمداش p7veQ`yNc  
(3)رەۋىشداش SB1upTn  
  !V" 
课后反思 A'q#I>j`  
 دەرىس مەزمۇنىنى مىساللارنى تېخىمۇ كۆپ ئېلىپ ئىككى سائەتكە بۆلۈپ سۆزلىسە بولىدىكەن co~Pyj  
  iYDEI e  

tawpek 2011-02-01 12:44
بۇ ئۇيغۇتىلىدىكى خىلى قىيىن مەزمۇنلارنىڭ بىرى، ئوقوغوچىلارغا بىلدۈرۈشمۇ خىلى كۈچ تەلەپ قىلىدۇ.

ئۇيغۇرجان 2011-02-01 18:06
پىئىل دىگەنگە قاراپلا ھەركەت قىلىمىسا ئىرىشكىلى بولمايدىغانلىقىنى سەزگەن ئىدىم.

tunyukuk 2011-02-01 22:27
يېڭى دەرسلىك ئۇچۇن  كۆپ كۈچ چىقىرىپسىز . ھارمىغايسىز. ئەجرىڭىزگە بارىكاللا!

erpan 2011-02-04 14:01
قولىڭىزغا دەرت بەرمىسۇن  قىرىندىشىم،رەھمەت

tawpek 2011-02-08 14:58
引用第2楼uygurjan于2011-02-01 18:06发表的  :پىئىل دىگەنگە قاراپلا ھەركەت قىلىمىسا ئىرىشكىلى بولمايدىغانلىقىنى سەزگەن ئىدىم.
$CY't'6Hn  
ئىنكاسلار سەرخىلغۇ،    يىقىندا غولجىغا بىرىپ كەلدىڭلىمۇ نىمە؟

zulala2001 2011-02-09 20:46
نېمە   بولدى  چۈشۈرەلمەيمەنغۇ

ئۇيغۇرجان 2011-02-16 18:53
引用第5楼tawpek于2011-02-08 14:58发表的 Re:‹‹پېئىللارنىڭ شەخىسسىز شەكىللىرى ›› : ئىنكاسلار سەرخىلغۇ،    يىقىندا غولجىغا بىرىپ كەلدىڭلىمۇ نىمە؟
<03@cs  
غولجىغا باراي دەپ قەشقەردىن يىنىپ كەلگەن.خوتۇن قويماي شۇ؟

otkal 2011-02-16 23:18
مەن راسا پايدىلاندىم

تىرىم 2011-02-23 12:15
نېمە دەپ يوشۇرۇپ قويدىڭىز،كۆپ ئادەملەر پايدىلانسا ياخشى ئەمەسمىدى؟بۇنداق قىلىسىمۇ تازا ئاۋارىچىلىق ئىكەن؟ئەڭ ياخشىشى يوشۇرۇپ قويما!

تىرىم 2011-02-23 12:16
يوشۇرۇپ قويماڭ دېمەكچى ئىدىم ،ڭ تاۋۇشى چالا قاپتۇ ،كەچۈرۈڭ.ئەدەپىسىزلىك قىلىپ قويدۇم.

tawpek 2011-02-23 19:53
يوشوروپ قويمىغان بولساق سىز ئەزا بولوپ تىمىلارنى ماختاپ تىما ئىگىسىگە ئىلھام ئاتا قىلامتىڭىز؟

ukutkuqi 2011-02-26 23:26
كۆپ ئەجىر سىڭدۈرۈپسىز.

dilrust 2011-03-02 12:45
پېېللارنىڭ شەخسسىز شەكىلىرىدە قوشۇمچە يادلاپ بىر بوپ كېتىدۇ كىشى

tawpek 2011-03-02 15:03
قوشومچە ئاساسمۇ سۆزدە ئىپادىلەنگەن يىڭى مەنامۇ؟

ilihan 2011-03-02 17:24
مەن شەخىسسىز پېئىللار دىن پايدىلىناي دېگەن .

ozqan 2011-03-03 23:10
ئالىي مەكتەپ ئىمتىھانىدا  پئېىللارنىڭ شەخسسىز شەكىللىرىدىن ھەر يىلى  سوئال چىقىدۇ ، شۇڭا بۇ مەزمۇننى  ئوقۇغۇچىلارغاناھايىتى  پۇختا بىلدۈرۈش كېرەككەن .

tawpek 2011-08-02 10:25
بۇ ھەقتە ئوخشىمىغان تەييارلىقتىن ئىككىسى يوللىنىپ بولغاندەك.

akkax 2011-08-02 11:48
   پېئىللار سۆز تۈركۈمى ئىچىدىكى گەردىگە ئوخشاش .

ماھى 2011-08-02 12:51
كۆرمەي تۇرۇپ قانداق ئىنكاس يازغىلى بولىدۇ.يۈشۈرۈن قىلىپ قويمىسىڭىز بوپتىكەن . 'q%56WAJ  
ئەسلى ئۇيغۇر تىلىدىكى قىيىنلىق دەرىجىسى يۇقىرى، مۇھىم مەزمۇن ئىدى......

tawpek 2011-08-03 16:08
引用第18楼akkax于2011-08-02 11:48发表的 :    پېئىللار سۆز تۈركۈمى ئىچىدىكى گەردىگە ئوخشاش .
HDmjt+3&n  
شاھ، ئوفسىتىر، توپ  دىگەنلەرچۇ.

temor 2011-10-03 13:09
بۇ بوپ قالغۇدەك

ozqan 2011-10-04 00:14
  پېئىللارنىڭ شەخسسىز شەكىللىرىدىن ئالىي مەكتەپ ئىمتىھانىدا چىقىدىغان سوئال كۆپۈيۈپ كېتىۋاتىدۇ ، ئىمتاھان بېرىدىغان ئوقۇغۇچىلارغا نىسبەتەن بەك مۇھىم مەزمۇن بۇ .

natiwan 2011-10-05 12:05
ھەركەتتە بەركەت...

amarjan5912 2011-10-10 22:28
بۇ دەرس بەك ياخشى پايدىلىنىش ماتىريالى ئىكەن رەخمەت سىزگە

nasirdin 2011-10-11 10:26
ئەجرىڭىزگە رەخمەت

tawpek 2011-10-11 15:10
تەكرار ئورونلاشتۇرۇلغانلارغا نىسبەتەن ياخشى بىر پايدىلانمىكەن. 8@b`a]lgrd  
i(;.Y  
L c )i  
لىكىن كالىندار پىلانىدىن چەتنىيەلمەيدىغانلارغىزە.

mamatjan74 2012-02-27 18:18
مەنمۇ كۆرۈپ باقاي

kuyax 2012-02-27 18:34
    بۇ مەزمۇن ئوقۇغۇچىلار تەستە ئىگىلەيدىغان ئەمما،كۆپ ئىشلىتىلىدىغان مەزمۇنلارنىڭ بىرى.مۇشۇنداق تېمىلارنى يوللىغان ئەجرىڭىزگە كوپ رەھمەت.

laziya 2012-02-27 18:42
كۆرۈپ باقاي

hawaguli 2012-02-27 18:46
بۇ ئۇيغۇتىلىدىكى خىلى قىيىن مەزمۇنلارنىڭ بىرى، ئوقوغوچىلارغا بىلدۈرۈشمۇ خىلى كۈچ تەلەپ قىلىدۇ   

لۇتف 2012-03-01 22:27
   دەرىس لايىھەمنى قايتا ئۆزگەرتىش قىلسام بولغۇدەك ..

r.muhemmet 2012-03-01 22:30
بۇ مەزمۇنلار ماڭىمۇ لازىم ئىدى...

ئايزىبا 2012-03-31 15:09
مۇشۇماتېرىيالغا بەك ئېھتىياجلىق ئىدىم، رەھمھت سىزگە !  

tawpek 2012-04-01 03:28
ئۇيغۇرتىلىدا ئاساس ئاجىز بالىلارغا  بۇنداق بىلىملەرنى بىلدۈرۈشمۇ بىر ئىشكەن دىسە.

umut2 2012-04-08 20:12
شەخىسسىز پىئىللار ئۇيغۇر تىلىدىكى قىيىن ئۆتكەل ھىساپلىنىدۇ

umut2 2012-04-08 20:18
شەخىسسز پىئىللارنى چۇشەندۇرگەندە، مىنىڭچە، ئۇقايسى تۇرگە تەۋە بولسۇن، چوقۇم ھەركەتكە باغلىساق، چۇشۇنۇشلۇك بۇلىشى مۇمكىن.

biligyar 2012-04-13 00:04
مەنمۇ بڭر كۆرەيچۇ

qalikux 2012-04-13 10:41
شۇنداق كەسىپداشلار ئورتاق پايدىلانساق ياخشى ئەمەسمۇ ؟يوشۇرۇپ قويغان يەردىن  تاپماق تەسكان

gulqi 2012-04-13 14:27
ئىسىمداش ھەققىدىكى چۈشەندۈرۈشنى كۆرەي دىگەن.

abduxvkvr 2012-04-22 14:55
مۇھىم، نوقتىلىق مەزمۇنلارنى يوللاپ ياخشى قىپسىز!!!!!

abduxvkvr 2012-04-22 15:03
ئۇيغۇر تىل دەرس لاھيەسىگىمۇ خەنزۇچە يېزىق ئارلاشتۇرۇپ يازغىنىڭىزدىن قارغاندا ئۇيغۇر تىل دەرسىنى قوش تىل بويىچە ئۆتىۋاتقان ئوخشىمامسىز؟!

tawpek 2012-04-22 15:29
دەرىس تەييارلىق دەپتىرى ئابدۈشۈكۈرنىڭ خەنزۇچە ئەمەسكەندە.

rixta 2012-04-23 16:22
مەن پايدىلىناي دىگەن ئىدىم...ئاچالمىدىم....

zulmakan 2012-04-23 17:34
ئەجرىڭىزگە بارىكاللا!

yawaattirgul 2012-04-23 17:59
نىمىشقا يؤشؤرىدىغانسىز ظؤ بىچارىنى ؟

yawaattirgul 2012-04-23 18:11
ئاتىكاچىلىق بولسىمؤ دەپ قويغؤم كىلىؤاتىدؤ ، مىنىڭچە ظويغؤرتىلى بىلىملەرنى يەنىلا كونا ظذچ قىسىم كىتابلارنى تىپىپ ( ەازىر شؤنى تاپماقمؤ بەك تەس) ،شؤنىڭدىن ظأتسە ظذنذمى ياخشى بؤلىدؤ . تذلؤق 1- ، 2- يىللىقلارنىڭ ظەدەبىيات كىتابىغا قىستؤرؤلغىنى بەكلا تومتاق ەەم بىر قىسىم يەرلەر خاتا . بىر قىسىم ظوقؤتقؤچىلار دەسلىپىدە ظاشؤ كىتابنىلا ظاساس قىپ ظأتذپ ، كىيىن 3- يىللىققا چىققاندا بالىلارغا ظؤ بىلىملەرنى بىلدذرذپ بولغىچە خىلى ەەرەج تارتىدؤ .

sumrug 2012-04-23 21:42
كۆپ رەھمەت قېرىندىشىم!

tawpek 2012-04-24 01:38
باشلانغۇچتا شىنجاڭ تولوقسىزنى دەپ ماتىماتكا بىلەن خەنزۇتىلىغىلا كۈچەپ تاشلىنىپ قالىدىكەن ئۇيغۇرتىلى.

971105 2012-05-03 18:14
كۆپ جاپا تارتىپسىز، ئەجرىڭىزگە رەھمەت


查看完整版本: [-- ‹‹پېئىللارنىڭ شەخىسسىز شەكىللىرى ›› --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled