查看完整版本: [-- جۈملە بىلەن گىرامماتىكىلىق باغلىنىشى يوق سۆزلەر (2) --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> ئۇيغۇرتىلى دەرىس تەييارلىقلىرى -> جۈملە بىلەن گىرامماتىكىلىق باغلىنىشى يوق سۆزلەر (2) [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

attila 2011-01-05 23:18

جۈملە بىلەن گىرامماتىكىلىق باغلىنىشى يوق سۆزلەر (2)

9-يىللىقنىڭ  -يىلى -ئاينىڭ  -كۈنىدىكى  -سائەتلىك ئەدەبىيات دەرس لايىھەسى FGWN}&K  
دەرس تېمىسى: =@2FX&&E_  
جۈملە بىلەن گىرامماتىكىلىق باغلىنىشى يوق سۆزلەر 7 >iU1zy  
دەرس تىپى: يېڭى دەرس. g~V+4+  
wo_,Y0vfB  
ئوقۇتۇش نىشانى: 1› بىلىم ۋە ئىقتىدار- ئىملىق سۆزلەر ۋە ئىزاھلىغۇچى سۆزلەر، كېلىش شەكىللىرى ۋە جۈملىدىكى ئورنى، ئايرىلىشى، مىسال. ['8!qr  
3(C\.oRc  
2›ئۇسۇل ۋە جەريان- ئوقۇغۇچىلار دەرسلىكتىن ئوتتۇرغا قويۇش، ئوقۇتقۇچى نەزىريىۋى قائىدىلەر ھەم مىساللار ئاساسىدا ئەمەلىيەتكە تەدبىقلاپ چۈشەندۈرۈش. بىرلىكتە خۇلاسىلەش. 2'=T[ 
iq( )8nxi  
 3›ھېسسىيات، پوزىتسىيە ۋە قىممەت قارىشى- ئىملىق سۆزلەر ۋە ئىزاھلىغۇچى سۆزلەرنىڭ جۈملە بىلەن بولغان مۇناسىۋىتى توغرىسىدا چۈشەنچە بېرىلىدۇ. D %Xo&V[  
:y7c k/>  
مۇھىم نۇقتا: ئىملىق سۆزلەر ۋە ئىزاھلىغۇچى سۆزلەر، كېلىش شەكىللىرى ۋە جۈملىدىكى ئورنى، ئايرىلىشى، مىسال. TB0 5?F  
)GHq/:1W  
قىيىن نۇقتا: ئىملىق سۆزلەر ۋە ئىزاھلىغۇچى سۆزلەر، كېلىش شەكىللىرى ۋە جۈملىدىكى ئورنى، ئايرىلىشى، مىسال. \rv<$d@L  
6Ybg^0m  
ئوقۇتۇش ۋاستىلىرى: دەرسلىك، دوسكا، بور. SL5Ai/X0N  
}_ 9Cxji  
ئۇسۇل: نەزىريە ۋە ئەمەلىي مىساللار ئاساسىدا يېتەكلەش. F w?[lS  
VVlr*`  
يېڭى دەرسكە باشلاپ كىرىش: v/_  
OGl}-kw  
ئالدىنقى دەرسنى ئەسلىتىش ئاساسىدا يېڭى دەرسكە باشلاپ كىرىلىدۇ. +~p88;  
yK=cZw%D  
يېڭى دەرس ئوقۇتۇش جەريانى: aht[4(XH5  
    1› ئىملىق سۆزلەر دېگەن نېمە؟ ئۇ قانداق شەكىللەردە كېلىدۇ؟ مىسال بىلەن چۈشەندۈرۈڭ؟ %lGl,me H  
a% JuC2  
ئوقۇغۇچىلار دەرسلىك ھەم ئوقۇتقۇچىنىڭ ياردىمىدە، ئوتتۇرغا قويىدۇ، ئوقۇتقۇچى مىسال كەلتۈرۈپ، چۈشەندۈرىدۇ. *av 
Z&+ g;(g  
ئىملىق سۆزلەر- جۈملىدىكى پىكىرگە قارىتا سۆزلىگۈچىنىڭ تۈرلۈك ھېس-تۇيغۇسىنى بىلدۈرىدىغان، جۈملە بىلەن گىرامماتىكىلىق باغلىنىشى يوق سۆزلەردىن ئىبارەت. "c%0P"u  
KOk4 ^#h@  
ئىملىق سۆزلەر بىر سۆز ياكى سۆز بىرىكمىسى شەكلىدە كېلىدۇ. 5y.WMNNv{  
3w*R&  
مەسىلەن: ‹1› پاھ، بۇ بالىلارنىڭ ئوماقلىقىنى!  ‹2› خەپ، سېنىڭ ئەدىپىڭنى ئۆزەم بەرمىسەم.  ‹3› ۋاي ئىسىت، ئۇ ئەجەپمۇ ئۇۋالچىلىق تارتتا. _Eo[7V{NY  
K($N puu]  
2› ئىزاھلىغۇچى سۆزلەر دېگەن نېمە؟ ئۇ جۈملىدە نەدە كېلىدۇ؟ جۈملە بىلەن قانداق تىنىش بەلگىسى ئارقىلىق ئايرىلىپ تۇرىدۇ؟ مىسال بىلەن چۈشەندۈرۈڭ؟ K+3=tk]W9u  
{4Cmu;u  
ئوقۇغۇچىلار دەرسلىك ھەم ئوقۇتقۇچىنىڭ ياردىمىدە، ئوتتۇرغا قويىدۇ، ئوقۇتقۇچى مىسال كەلتۈرۈپ، چۈشەندۈرىدۇ. @qAS*3j  
aEeodA<(  
ئىزاھلىغۇچى سۆزلەر- جۈملىدىكى مەلۇم بىر بۆلەكنىڭ مەنىسىنى ئىزاھلاش-روشەنلەشتۈرۈش رولىدا كېلىدىغان، جۈملە بىلەن گىرامماتىكىلىق باغلىنىشى يوق سۆزلەردىن ئىبارەت. hRhe& ,v  
htF] W|z  
ئىزاھلىغۇچى سۆزلەر جۈملىدە ئىزاھلانغۇچى سۆزدىن كېيىن كېلىدۇ. ئۇ تىرناق ئىچىگە ئېلېنىپ يېزىلىدۇ ياكى سىزىق ئارقىلىق ئايرىلىدۇ. 2^ nxoye  
>|UOz&  
مەسىلەن: ‹1› بىز ئوقۇۋاتقان پەنلار تەبىئىي پەن (ماتىماتىكا، فىزىكا، خېمىيە، بىئولوگىيە) ۋە ئىجتىمائىي پەن (ئەدەبىيات، سىياسەت، تارىخ، جۇغراپىيە...) دەپ چوڭ ئىككى تۈرگە بۆلۈنىدۇ.  ‹2› ئۇلارنىڭ-8-يىللىق ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ، بۇ قېتىمقى مۇسابىقىدىكى ئىپادىسى يامان ئەمەس. ^<2p~h0 \  
aqk!T%fg  
دەرستىن كېيىنكى تاپشۇرۇق: %* }(}~  
%Q|Atgp  
ئىملىق سۆزلەر ۋە ئىزاھلىغۇچى سۆزلەرنىڭ ھەر بىرسىگە ئىككىدىن مىسال كەلتۈرلۈپ، جۈملە تۈزۈپ كېلىنىدۇ. تەكشۈرۈلۈپ، نومۇر قويىلىدۇ. _q-*7hCQ`  
MQ6KN(?\ZL  
دوسكا لايىھەسى: ISvpQ 3{)s  
Lp9E:D->  
جۈملە بىلەن گىرامماتىكىلىق باغلىنىشى يوق سۆزلەر &tj!*k'  
1› ئىملىق سۆزلەر، كېلىش شەكىللىرى، مىسال.     sQZhXaMa $  
6Z"X}L,*  
2› ئىزاھلىغۇچى سۆزلەر ۋە جۈملىدىكى ئورنى، ئايرىلىشى، مىسال. u>vL/nI  
dSHDWu&  
دەرستىن كېيىنكى قايتا ئويلىنىش: `Urhy#LC  
?}Y]|c^W  
  "" EQE>d  
xskz) kk  
  f _:A0  
(/$^uWj  
  1|:KQl2q  
h{qgEIk&  
  ?e?!3Bx;EM  
o2ECG`^b  
  &7s.`  
~}Pfu  
دەرس تەستىقلىغۇچىنىڭ پىكىرى: |uJ%5y#  
J .   
  vih9 KBT  
5:?! =<=  
  q.}CU.dp  
St^5Byd<  
   0+8e,  
u%!@(eKM-  
دەرس تەستىقلىغان ۋاقىت:  201-يىل  -ئاينىڭ   -كۈنى.
مەنبە: ئۆز ئەمگىكىم

tawpek 2011-01-16 23:15
مۇشۇنداق ئۇيغۇرتىلى ھەققىدىكى ماتىياللارمۇ كۆپەيسىكەن دەيمەن. d d;T-wa}  
LIrb6g&xj_  
ئىلەىرى باشلانغۇچ ئوتتورا مەكتەپلەردە تەكرار ئوقوپ تولوق ئوتتوردا جىق كۈچ كەلمەيىتتى ھازىر كىتاپنى يىغىۋەتكەندىن بىرى تازا ئەستائىدىل مۇئامىلە قىلىنمايدىغان بوپ قالدى. :E?V.  
4GM6)"#d  
كىتاپنىڭ ئاخىردا بار. كالىندار پىلانىغا كىرگۈزمەي دەرىس ئارلىقىدا قىستۇرۇپ ئۆتۆپ بويون قىسىپ قىلىپ ئۈنىمى ياخشى بولمىدى. wyG;8I  
wA.\i  
ئايرىم ئۆتۆش ئۈچۈن كالىندار پىلانىنىڭ ئاخىرىغا كىرگۈزگەن ئىدى يەنىلا ماۋسۇم ئاخىردا دەرىس تۈگىمەي ئىمتاھان باشلىنىپ كىتىپ يەنىلا......... Ap !lQ>p  
ItCv.yv35  
لىكىن ئىمتاھاندا ئۇيغۇرتىلى قىسمى كۆپ سالماقنى ئىگەللىگەچ نەتىجىگە بولغان تەسىرى..........


查看完整版本: [-- جۈملە بىلەن گىرامماتىكىلىق باغلىنىشى يوق سۆزلەر (2) --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled