查看完整版本: [-- نۇرلالە   ئۇقۇغۇچىلارنىڭ قىزغىنلىقىنى قوزغاش توغرىسىدا --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> ئوقوتوش ۋە ئىزدىنىش -> نۇرلالە   ئۇقۇغۇچىلارنىڭ قىزغىنلىقىنى قوزغاش توغرىسىدا [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

نۇرلالە 2014-06-25 12:21

نۇرلالە   ئۇقۇغۇچىلارنىڭ قىزغىنلىقىنى قوزغاش توغرىسىدا

قانداق قىلغاندا ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىش قىزغىنلىقىنى يۇقىرى كۆتۈرگىلى بۇلىدۇ Y3:HQ0w`|  
N^[ F+y  
  قىزغىنلىق - ئوقۇتۇش خىزمىتىدە كەم بولسا بولمايدىغان ھەركەتلەندۈرگۈچ  كۈچ . قىزغىنلىق بولمىغان ئۆگىنىش نەتىجە قازىنالمايدۇ.                                                 [}HPV+j=U  
  ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىش قىزغىنلىقىنى يۇقىرى كۆتۈرۈش ئۈچۈن *'8q?R?7g  
تۆۋەندىكى شەرتلەرنى ھازىرلاش كېرەك . \os"w "  
=T2SJ)  
1› ئوقۇغۇچىلارنى ياش ئالاھىدىلىكى ، ئىندىۋدال خاراكتىرىگە ماس بولغان ئوقۇ-ئۇقۇتۇش ئۇسۇلىنى قوللىنىش كىرەك . چۈنكى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئىندىۋدال خاراكتىرى ، خاسلىقى ئۈگۈنىشىگە بىۋاستە تەسىر كۆرسىتىدۇ . شۇڭا ئوقۇغۇچىلارنىڭ مىجەز –خاراكتىرى ، ياش ئالاھىدىلىكىگە ماس كىلىدىغان ئوقۇتۇش ئۇسۇلىنى قوللىنىش كېرەك                                 8TB|Y  
`H:`JBe=+[  
2› ئوقۇغۇچىلارنىڭ دەرىسكە بولغان قىزىقىشنى يىتىلدۈرۈشكە ۋە ئۇلاردىكى يۇشۇرۇن كۈچنى قېېزىپ چىقىشقا ئىزچىل ئەھمىيەت بىرىش كېرەك .                                             >fP;H}S6  
ئوقۇغۇچىلارنىڭ دەرىسكە بولغان قىزغىنلىقىنى كۈچەيتىشتە ئەڭ bskoi;)u  
~x9J&*zxM  
ئاۋال يېڭى دەرىسكە باشلاپ كىرىش ئۇسۇلىغا ئالاھىدە ئەھمىيەت بىرىش شۇ دەرىسنىڭ تەسىرچانلىقى ۋە جەلپ قىلىش كۈچىنى ئاشۇرۇشتا مۇھىم ئەھمىيەتكە ئىگە . بۇنىڭدىن باشقا يەنە دەرس مەزمۇنىدىن چەتنەپ چىقىش ئۇسۇلىنى جانلىق قوللىنىپ ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ شۇ سائەتلىك دەرىستىن زىرىكىپ قېلىش كەيپىياتىنى ئىمكانىيەتنىڭ بېرىچە كونتىرول قىلىش كىرەك. شۇڭا يېڭى دەرىسكە كىرىش ئۇسۇلىنى ھەربىر سائەتتىكى دەرىس مەزمۇنىغا ماس ھالدا رەڭدارلاشتۇرۇپ ، ئىجادى سۇئال ۋە پائالىيەتلەرنى لاھىيلەش ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلاردىكى يۇشۇرۇن كۈچنى قېزىپ چىقىشقا ئاساس ھازىرلاش كېرەك .             m_Ed[h/I  
d pS@:  
3› ئوقۇتقۇچىلاردا كۈچلۈك بولغان كەسپى ساپا ، مۇئەييەن ئىقتىدار ھەم ئۆزىگە خاس ئوقۇتۇش مىتودى بۇلىشى كىرەك .   nHbi{,3  
0$`pYW]  
  ئوقۇتقۇچى ئوقۇتۇش ئارقىلىق مۇئەييەن قىمەت يارتىدۇ ، شۇنداق بولغانكەن چۇقۇم ئۆزىدە كەسپى جەھەتتە بەلگىلىك ساپا ، ئىقتىدار ئونۋىرسال بىلىم سەۋىيسىنى ھازىرلاش كېرەك .   چۈنكى ئوقۇتقۇچى شۇ بىلىم ، ساپا بىلەن ئوقۇغۇچىلارغا بىلىم بىرىپلا قالماي ئۇنىڭدا مەلۇم دۇنيا قارىشى ،قىممەت قارىشى ھەم ئىدىيىۋى ئاڭ ئۇيغىتىدۇ .                               ##a.=gl  
. :~E.b  
Ik-E_U2  
شۇڭا ئۇ ئىنتايىن بىلىملىك ھەم قابىليەتلىك بولغاندىلا ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئوقۇتقۇچىغا بولغان ھۆرمىتى ئېشىپ ئۇنىڭغا قايىل بۇلۇپلا قالماستىن بەلكى دەرىسنى تېخىمۇ ياخشى ئۈگۈنىشكە بەل باغلايدۇ .                                   j%=X ps  
l"/E,X  
4› ئوقۇتقۇچى مېھرىبان ، كۈيۈمچان ، سەۋىر-تاقەتلىك بۇلىشى بارلىق ئوقۇغۇچىلارغا ئوخشاش ،باراۋەر مۇئامىلە قىلىشى كېرەك. 7QRkXs  
مىھىر-مۇھەببەت مەڭگۈلۈك تېما ، مۇھەببەتنىڭ رولىغا سەل قارغىلى بولمايدۇ . چۈنكى دۇنيا مېھىر-مۇھەببەت بىلەن گۈزەل شۇڭا ئوقۇتقۇچىدا چوڭقۇر مۇھەببەتلىك قەلب بۇلىشى ئوقۇغۇچىلارنى قىزغىن سۈيىدىغان ، ئۇلارنى قوغدايدىغان كەلگۈسى ئۈچۈن باش قاتۇردىغان ، ئۇلارنى ئادىل ، باراۋەر ئورۇندا كۈرىدىغان ئۇلۇغ روھ بۇلىشى كىرەك ، دەرىستە ئارقىدا قالغانلارنى . ئاجىزلارنى ، پىسخىكا ھەم ئائىلىۋى مۇھىت جەھەتتە مەسلىسى بار ئوقۇغۇچىلارنى يىتەرلىك مېھىر –كۈيىنىش بىلەن يىتەكلىشى، ئىلھاملاندۇرىشى كېرەك .                   D!&]jkUN  
h.q9p!  
5› دەرىسخانا ئوقۇتۇشنى ئەلالاشتۇرۇشقا ئەھمىيەت بىرىپ ، دەرىسخا بايلىقىنى ئېچىشقا كاپالەتلىك قىلىش كىرەك .       P=l 7m*m  
دەرىسخانا ئوقۇتۇش جەريانىنىڭ لاھىيىلىنىشى ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ دەرىسكە قاتنىششى ، ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ھەمكارلىق مۇناسىۋىتىنى ئىلگىرى سۈرۈش قاتارلىق تەرەپلەرگە چېتىلدۇ.                               nf1O8FwRb  
شۇڭا دەرىسخانىدا ئوقۇغۇچىلارنى مول تەسەۋۇر كۈچىگە ئېرىشتۈرۈش ، ئۇلارنى مۇھاكىمە قىلىش ۋە مەسىلە ھەل قىلىشتەك گۇمانى كۆز قاراشلىرىنى ئوتتۇرغا قۇيۇشقا كۈچلۈك مەدەت بىرىش . كۆپ خىل دەرىس بايلىقىنى ئېچىپ دەرىسنىڭ قاراتمىلىقى ، جانلىقلىقى ، سېستىمىلىقىنى ئاشۇرۇپ دەرىسىخانىنى ئازادە ئۆگىنىش سورىنىغا ئايلاندۇرۇش كىرەك . بۇنداق قىلغاندا ئوقۇغۇچىلارنىڭ شۇ دەرىسكە بولغان قىزغىنلىقىنى يۇقىرى كۆتۈرگىلى ، مەسلىلەرگە ئىجادى يۇسۇندا ئىنكاس بىلدۈرۈش پوزىتسىيىسىگە ئىمكانىيەت تورغۇزغىلى بۇلدۇ .                                                   e8S4=W  
5› ئوقۇتقۇچى سۆز سەنئىتىگە ئەھمىيەت بىرىشى ، نۇتۇق ماھارىتىنى ئۆستۈرىشى، دەرىستىن سىرىتقى كىتاپلارنى كۆپرەك كۈرۈش ، ئونۋىرسال بىلىم قۇرۇلمىسىنى ئۆزلۈكسىز مۇككەممەلەشتۈرۈشى كېرەك .                               -F_c Bu81V  
نۇتۇق ماھارىتىنىڭ كۈچلۈك-ئاجىز بۇلىشى ئوقۇغۇچىلارنىڭ شۇ دەرىسكە بولغان قىزىقىشىغا كۈچلۈك تەسىر كۆرسىتىدۇ . شۇنىڭ بىلەن بىر ۋاقىتتا ئوقۇتقۇچىنىڭ بىلىم قۇرۇلمىسىنىڭ ئەتراپلىق بۇلىشى-بولماسلىقىمۇ ئوقۇغۇچىلارنىڭ بىلىم ئېلىش قىزغىنلىقنىڭ كۈچىيىشىگە ، ئۆزىنىڭ نەزەر دائىرسىنى كىڭەيتىش ، بىلىم قۇرۇلمىسىنى  ئونۋىساللاشتۇرۇشغا زور دەرىجىدە تەسىر كۆرسىتىدۇ . شۇڭا ھەرقايسى دەرىس  ئوقۇتقۇچىلىرى ئۆزىنىڭ نۇتۇق ماھارىتىنى ۋە ئونۋىرسال بىلىم سەۋىيسىنى ئۆستۈرۈشكە ئەھمىيەت بىرىش كېرەك .             -kHJH> 
7› ‹‹2- دەرىسخانا ›› ، ‹‹ كۇرجۇك ››پائالىيىتىنى موللاشتۇرۇپ ئوقۇغۇچىلاردىكى يۇشۇرۇن ئىقتىدارنى قېزىپ چىقىشقا ئەھمىيەت بىرىش كىرەك .                                           u;+8Jg+xH/  
‹‹2- دەرىسخانا ›› ، ‹‹ كۇرجۇك ›› پائالىيىتىنى ئوقۇغۇچىلارنىڭ قىزىقىشىنى ، ئالاھىدىلىكىنى جارى قىلدۇردىغان مۇھىم ھالقا ، شۇڭا ‹‹2- دەرىسخانا ›› ، ‹‹ كۇرجۇك ›› پائالىيىتىنى جانلاندۇرۇپ ئوقۇغۇچىلارغا ئۆزى قىزىقىدىغان پائالىيەت بىلەن شۇغۇللىنىش پورستىىگە ئېرىشتۈرۈپ، ئۇلاردىكى يۇشۇرۇن ئىقتىدارنى قېزىپ چىقىش كېرەك ھەم ئۇلارنىڭ ئالاھىدىلىكىنى ، نەتىجىسىنى مۇئەيەنلەشتۈرۈشكە ، رىغبەتلەندۈرۈشكە ، مۇكاپاتلاشقا ئەھمىيەت بىرىپ ئۇلارنىڭ دەرىستىن زىرىكىش ، ئۆگىنىشكە كۆڭۈل بۆلمەسلىك خاھىشغا خاتىمە بېرىش كېرەك . قانداق قىلغاندا ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىش قىزغىنلىقىنى يۇقىرى كۆتۈرگىلى بۇلىدۇ         ~RLWr.pK  
مەنبە؛قەلىمىم

توغراق 2014-06-25 15:09
ناھايىتى ئەمەلىي گەپلەرنى قىپسىز، بولۇپمۇ «2-دەرسخانا» پائالىيىتى مۇھىم ھالقا.

نۇرلالە 2014-06-25 19:06
رەھمەت،ئەپسۇس...ھازىر ئۈنۈمدىمدىن بەكرەك شەكىلەە ئەھمىيەت بېرىمىز.

ئارزۇيۇم 2014-06-27 10:45
سىزگە ئاپىرىن.

ئەكبەرنىياز 2014-07-03 22:52
ھەقىقەتەن كۆپ ئەجر قىپسىز ، كۆپ رەھمەت !!!

tawpek 2014-07-09 19:01
ئوپچە گەپ قىلسا ئاقمايدىغان، ئايرىم يىتەكلەشكە ۋاختىمىز چىقمايدىغان بولوپ قالدى. IaQm)"Z  
d2V\T+=  
مۇمكىن بولسا ئايرىم يىتەكلەنسە...........


查看完整版本: [-- نۇرلالە   ئۇقۇغۇچىلارنىڭ قىزغىنلىقىنى قوزغاش توغرىسىدا --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled