查看完整版本: [-- بۇ ئۇسۇلنى سىناپ كۆرۈڭ --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> ئوقوتوش ۋە ئىزدىنىش -> بۇ ئۇسۇلنى سىناپ كۆرۈڭ [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

uzqak 2014-06-20 18:24

بۇ ئۇسۇلنى سىناپ كۆرۈڭ

پەرزەنتىڭىزنىڭ تىل - ئەدەبىيات نەتىجىسى تۆۋەن ،ئۆگىنىشنى خالىمايدىغان بولسا كۈندە   قولىڭىزغا سائەتنى تۇتۇپ تۇرۇپ ،تىل - ئەدەبىيات كىتابىدىن 3مىنوتتا 30 قۇرنى ئوقۇشنى مەشىق قىلدۇرۇڭ. ئۈچ مىنوتتا 30 قۇر ئوقۇيالىسا ئوقۇشتا ئۆلچەمگە يەتكەن بولىدۇ. 30 قۇردىن كۆپ ئوقۇسا ،ئارتۇق ئوقۇغان قۇر سانى بويىچە نومۇر قوشۇپ مېڭىڭ.مەخسۇس نومۇر قويۇدىغان دەپتەر تۇتۇپ نومۇر قوشۇپ ماڭسىڭىز ئىلھاملىنىپ تېز ئوقۇيالايدىغان بولىدۇ. ئۈچ مىنوتتا 30 قۇر ئوقۇشنىڭ ئىلمىي ئاساسى: EkXns%][L  
1. تىل- ئەدەبىيات دەرس ئۆلچىمىدىكى تەلەپنى ھېسابلاپ كۆرۈڭ. n:k~\-&WJ  
2.بالىلارنىڭ تىل - ئەدەبىيات ئۆگىنىشتىكى پىسخىكىلىق ئالاھىدىلىكىنى ئىگەللەڭ. Fnll&TF  
3.تۇلۇقسىزنى پۈتتۈرۈش ئىمتىھانىدىكى سوئالنىڭ ئومۇم ھەجىمى ۋە قۇر سانىنى ھېسابلاپ كۆرۈڭ. xx9qi^  
كۈندە ئويغۇر تىلى مۇنبىرىگە كىرگۈزۈلگەن مەزمونلاردىكى مېسال ئېلىنغان سۆزلەرگە بەشتىن جۈملە تۈزۈتۈپ مېڭىڭ: K6|*-Wo.  
دىققەت قىلىدىغان تەرەپ : تەكشۈرۈشنى ئۇنتۇپ قالماڭ. ئەگەر جۈملىدە «مەن تىل - ئەدەبىيات دەرسىنى ياخشى كۆرمەيمەن» دېگەندەك بالا ئىچكى دۇنياسىنى ئىپادىلەيدىغان چىن ھېسىيات راست سۆز ئاساس قىلىنغان جۈملە بولسا ئۇنى «راست » سۆزلىگەنلىكى ئۈچۈن ماختاڭ. لېكىن تىل - ئەدەبىياتنى ياخشى كۆرمەسلىكنىڭ سەۋەبىنى چوقۇم ئېنىقلاپ ،ئىدىيۋى تەربىيە ئىشلەڭ. q[dls_  
كۈندە دەرسلىكىدىكى ئىستىلىستىكىلىق ۋاستە قوللانغان جۈملىدىن بىردىن ،ئىككىگىچە ئەسكە ئېلىشقا يېتەكلەڭ. wU+ofj; +I  
كۈندە ئۆزى بۈگۈن ئەڭ قىزىقارلىق دەپ قارىغان، ھەيران قالغان، ياكى ئەجەپلەنگەن ، ئازابلانغان ئىشلىرىنى ئىككى جۈملە يېزىشقا يېتەكلەڭ. c&F"tLl  
بۇ ئۇسۇللارنى داۋاملاشتۇرۇشتا ئاتا- ئانىنىڭ ئىزچىللىقنى ساقلىشى ئاچقۇچ بولۇپ ،خەنزۇچىدىن ئۇيغۇرچىغا يۆتكەلگەن بالىلارغا ئىزچىل قوللانغاندا ئۈنىمىنى كۆرگىلى بولىدىكەن.

ئۇيغۇن 2014-06-20 23:52
ياخشى تېمىكەن.سىناپ باقسا بولغىدەك. مىنىڭچە ئەشۇ ئۈچ مىنۇتتا 30قۇر خەتنى ئوقۇتۇشتا دېققەت قىلىدىغان تەرەپ، بالىنى مەجبۇرلىماستىن ئەشۇ ئوقۇشنى بىرخىل ئويۇن قاتارىدا قۇبۇل قىلدۇرۇلسا ئۈنىمى تېخىمۇ ياخشى بولىشى مۇمكىن.

بابۇر0725 2014-06-21 01:54
سىناپ بېقىشقا بىرلەشتۇرۇپ ئىزچىل داۋاملاشتۇرساق بولغۇدەك

گۈلنىھال 2014-06-21 23:40
بولۇپمۇ بىزدەك قوش تىل ئەدەبىيات ئوقۇتقۇچىلىرى سىناپ باقساق تېخىمۇ ياخشى بولغۇدەك ، رەھمەت !

alga~nap 2014-06-27 02:04
مەن ھەركۈنى دەرس ۋاقتىدا ئىككىدىن -ئۈچكىكە ئوقۇغۇچىنى ئۆزلىرى ئالدىن تەييارلاپ كەلگەن قىسقا پارچىسىنى ئوقۇتۇپ باھالىتىمەن. (ئالامەت قىزىقارلىق پارچىلارنى تەييارلاپ كېلىدۇ)

tawpek 2014-07-06 14:23
باشلانغۇچتا خەتنى ھىجىلىماي ئوقوغان بالىلارغا مىنۇتىغا 30 دىن يۇقىرى خەت ئوقىدى دەپ نومور قويىدىكەن، باشقىلارغا 30 دىن تۆۋەن نومور قويىدىكەن =\oNu&Q^  
kiqq_`66  
مىنۇتىغا 30 خەت كە يەتمىسە باشلانغۇچ بىرىنجى يىكللىقتا ساۋاتسىز ھىساپلىنىدىكەن. %T1(3T{Li  
Qv']*C[!z  
بىرىنجى يىللىقنىڭ ئىككىنجى ماۋسۇم ئوتتوۇرسىدا باشلانغۇچتىن ساۋات چىقىرىش ئىمتاھانى ئىلىشقا بەلگىلەنگەن ئىدىم P#76ehR]K  
=Z%&jul  
بىر يىزىلىق كەنىت مەكتىۋىدىكى بىر سىنىپتىن 30 بالىدىن ئۆز ئىسمىنى يازىدىغان بىرلا بالا چىقتى. 0 ,Bd,<3  
IvH0sS`F  
باشقا 29 ئوقوغۇچى خەت ئوقوش تۈگۈل ئىسمىنىمۇ يازالمايدىكەن، سەۋەبىنى تەكشۈرسەك ئوقوتقۇچىسى چۇمادۇغا خۇمار بولغانكەن. |)GE7y0Q  
ioh_5 5e  
لىكىن 6 ئاي مەكتەپكە كىلىپ كىتىپ يۈرۈپتۇ ئۇ بالىلار.

ماتروس 2014-07-13 11:52
ماۋۇ  ئۇسۇللار بولىدىكەن ... مەنمۇ سىناپ باقسام بولغۇدەك  

مىېھرىما 2014-07-13 12:44
بۇ ئۇسۇلدىن ئەملى نەپ ئالغىلى بولدىكەن جۇمۇ. سىزگە رەھمەت. ;5y!,OF6  
Or6'5e?N  
مەنمۇ بىر سىناپ باقسام بولغىدەك!!!

ھاتەھاتەم 2014-07-15 22:22
تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇغۇچلىرىنىڭ ئارىسىدىمۇ     تېكىسىتلەرنى ھەجىلەپ ئوقۇيدىغان ئوقۇغۇچلار بار سىناپ باقساق بولغىدەك.


查看完整版本: [-- بۇ ئۇسۇلنى سىناپ كۆرۈڭ --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled