查看完整版本: [-- قوش تىل ئوقۇتۇش پىلانى --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> پىلان خۇلاسىلەر -> قوش تىل ئوقۇتۇش پىلانى [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

nadiraay 2014-06-14 17:19

قوش تىل ئوقۇتۇش پىلانى

沙雅县第三中学2013-2014年第二 学期“双语”教学工作计划

      为进一步加强我校教职工和学生的“双语”工作能力,结合实际,制定 “双语”学习培训工 作计划如下:
  “双语”教学工作的目的我校教职工学习双语,是加强民族团结,促进各民族共同发展、繁荣和进步的重要举措,也是事关经济发展、社会稳定的大事。开展我校教职工和学生“双语”教师工作,就是要通过“双语”学习,使少数民族教师能识读 汉语资料,便于各族教职工群众之间相互开展交流、增加沟通,促进各项工作的落实。为了顺利开展双语教学工作,按学校实际情况定出一下几个方面的计划:
   1、精心备课:“一位优秀的双语教师从精心备课开始.”双语教师备课量较大,再加上各科具体要求不同,很难有一个统一的模式。各双语教师应该不断积累本学科双语教案的备课经验,形成本学科双语教案特色。规定每课时必须体现双语教案特色,比如标题、教学目标、重点难点、教具、教学任务及流程、板书、后记等。此外在教学过程中的课堂用语、学生活动、教学方法等也能用双语表达。
     2、积累课件:课件制作能更好的促进双语教学现代化要求,为此,青年教应当踊跃参与,积极制作。为双语教学资源库提供相关课件。
   3、公开教学:双语即使是在本学期必须开一堂双语公开课。并挑选1-2名比较优秀的双语教师开公开课。

一.    少数民族教师结拜汉语教师为师,积极主动的向汉语老师学习汉语及业务知识。
我们学校是民汉合校,民语教师可利用这一点积极主动的向汉语老师学习,可拜汉语教师为自己在业务上进取的师傅。这么做并不是为了走形式,而是诚恳学习汉语,提高“双语教学水平,这对双语教学有很大的好处。
二.    民语教师必须虚心向汉语教师学习,积极主动的听汉语老师的课。
教学是一门艺术,“双语“教学更是一门难教的艺术,我们民语教师和学生,汉语口语发音不标准,认字词也有困难。因此在教孩子之前,我们自己就要做一名学生,积极听汉语老师的课,向他们学习汉语发音,更要学习他们的教学经验。双语班汉语老师和数学老师听汉语班语文和数学老师课互相交流经验,互相学习,这样过程中改善教学方法有很大的帮助。
三.    积极开展各种有利于“双语“学习活动
例如:阅读,朗读,演讲比赛等等。民语教师可利用课外时间,自行组织各种活动,以提高自己的口语能力。互相阅读课文等等,并及时进行评价。
四.    引导学生于同年级的汉族学生结为学习伙伴。
教师提高自己的自身素质的同时,也要正确的引导学生要积极主动向汉语班的学生学习。一方面可促进校园的民族团结,另一方面也能提高民族学生的汉语水平。汉语是我国国语,我们力争让学生从小树立起重视汉语,学习汉语的意识。他们互相交往中加强了解,加强团结,对民族学生口语和发音上有了很大的帮助和推动作用。
五.    利用校园环境,配合提高学生汉语水平。
我们学校的广播站是一项体现校园文化有利于途径。本学期,我们可利用这一途径,开展“每周一句,跟我学汉语”活动。学生可利用午休时间,跟着广播学习汉语,日积月累,每周一句话,一个学期下来学生的汉语水平会有一定提高。因此,学生还利用广播每天读一段文章,从而来锻炼学生的汉语口头表达能力。
六,开学的第一个月我们进行制定双语教学各种制度,教学常规知识培训集体备课,上示范课,听课,评课,进行课题研究等等活动。
七.抓教学质量,想尽办法提高双语教学质量。
上学期存在的问题好好研究,分析,采取措施,改善教学方法,对双语班提供各种参考材料,严格要求双语教学,不断进行测试学生,训练学生各种能力。
对双语班老师加强校本培训提高老师水平,提高老师水平才能提高双语班教学成绩。








沙雅县三中双语办





ئەكبەرنىياز 2014-06-15 15:59
نادىرەئاي مۇئەللىمنىڭ ئەجرىگە كۆپ رەھمەت !!! ئەمدى قالغان گەپ  تەرجىمە گۇرۇپپىمىزنىڭ ماھارىتىگە باغلىق بولۇپ قالدى!؟

nadiraay 2014-06-15 22:45
ئەسكەرتىش  بەرگىنىڭىزگە كۆپ  رەھمەت، ماڭا  ئازىراق  ۋاقىت  بېرىڭلار  ئۆزۈملا  تەرجىمە  قىلىۋېتەي.
بۇنىڭدىن  كېيىن دىققەت قىلىمەن.

تۆتتاش 2014-06-15 23:42
ئەجرىڭىزگە كۆپ رەھمەت.

پاراسەت2 2014-06-16 15:09
تۆتتاش:ئەجرىڭىزگە كۆپ رەھمەت. (2014-06-15 23:42) 

قوش تىلدا دەرس ئۆتىدىغان ئوقۇتقۇچىلار خەنزۇ تىلىدا دەرس ئۆتىدىغان ئوقۇتقۇچىلارنىڭ دەرسىنى كۆپ ئاڭللىشى ۋە ئۇلارنىڭ كەسپىي بىلىملىرىنى ئاڭلىشى كېرەك، دېگىنىدىن قارىغاندا بۇ مەكتەپتىكىى قوا تىل ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ كەسپىي سەۋىيەسى بەك تۆۋەن ئوخشىمامدۇ؟ئۇلار نېمىشقا ئالىي مەكتەپتە ئوقۇمايلا بۇ سەپتە ئىشلىگەندۇ؟

تۆتتاش 2014-06-16 15:52
مۇنبەردىكى بوشلۇقنى تولدۇرۇپ ئىنتايىن ياخشى قىلدىڭىز.
بۇندىن كىيىنمۇ مۇشۇنداق پايدىلنىش قىممىتى بار تېمىلارنى كۆپرەك يوللاپ تۇرۇشىڭىزنى ئۈمىت قىلىمەن.

nadiraay 2014-06-16 19:14
پاراسەت2:قوش تىلدا دەرس ئۆتىدىغان ئوقۇتقۇچىلار خەنزۇ تىلىدا دەرس ئۆتىدىغان ئوقۇتقۇچىلارنىڭ دەرسىنى كۆپ ئاڭللىشى ۋە ئۇلارنىڭ كەسپىي بىلىملىرىنى ئاڭ .. (2014-06-16 15:09) 

مەكتىپىمىز ۋىلايەت بويىچە  دېگۈدەك ئوقۇغۇچى  سانى كوپ بولغان مىللىي خەنزۇ  بىرلەشكەن  مەكتەپ. مەكتىپىمىزدىكى  ئۇيغۇر  ئوقۇتقۇچىلارنىڭ  كۆپچىلىكى  ئوتتۇرا  ياش  ياكى پېشقەدەم  ئوقۇتقۇچىلار. ئۇلانىڭ  قوش  تىل ئوقۇتۇشىغا  ماسلىشىشى ، دەرىسنى  ئۇيغۇرچە سۆزلەشتىن  بىراقلا  خەنزۇچە سۆزلەشكە  ئۆتۈشى  ئۈچۈن  يەنىلا  ئۆز- ئارا  تىل  ئۆگىنىشكە،  بولۇپمۇ  دەرسخانا  تىلىنى ئۆگىنىشكە كۆپ كۈچ سەرىپ قىلىشقا توغرا كېلىدۇ. بۇخىل بىلىمنى قەغەز يۈزىگە يېزىپ ئۆگەنگەندىن ئەمەلىيەتتە كۆرۈپ ئۆگەنگەن سەل  ياخشى بولىدۇ  دەپ قارايمەن.

nadiraay 2014-06-16 19:22
مەسىلەن مېنى  ئېيقاندا  مەنمۇ ئوتتۇرا  تېخنىكۇم  سەۋىيەسىدە ئوقۇش  پۈتتۈرگەن، 18  يىل  بۇرۇنقى  خەنزۇ  تىل  ئوقۇتۇشى سەۋىيەسى  بىلەن ئۇيغۇر مەكتەپتە ئوقۇغان ئادەمگە  بۈگۈنكى  كۈنگە كەلگەندە خەنزۇچە  دەرس سۆزلەشنى تەلەپ قىلسا ، سىزنىڭچە مەن  قانداق  قىلىشىم  كېرەك؟
مەنمۇ مەكتەپتىكى  تايانىچ  ئوقۇتقۇچى، مېنى  دەرسنى خەنزۇچە  سۆزلىيەلمىدىڭ  دەپ ئارقا  سەپكە  چىقىرىۋەتسۇنمۇ؟ بىر  يىل  ئەدەبىيات  دەرسى  بېرىپ  باقتىم، ئەمما  مەكتەپ  ئاخىرى يەنىلا  ماتىماتىكا  بەرگۈزدى، ئۇنداقتا  مەن خەنزۇدەك  دەرس سۆزلىيەلمىگەنلىكىم  ئۈچۈن مېنىڭ  دەرس  بىلدۈرۈشۈم  بىلەن  كارى  بولماي ماڭا  باشقا  پەن  ئورۇنلاشتۇرۇشنى  تەلەپ  قىلىشىم  كېرەكمۇ؟

گۈلنىھال 2014-06-17 22:30
ئەجىرىڭىزگە رەھمەت !

ozqan 2014-06-17 23:06
nadiraay:مەسىلەن مېنى  ئېيقاندا  مەنمۇ ئوتتۇرا  تېخنىكۇم  سەۋىيەسىدە ئوقۇش  پۈتتۈرگەن، 18  يىل  بۇرۇنقى  خەنز .. (2014-06-16 19:22) 

راست دەيسىز ، خەنزۇچە دەرس سۆزلەۋاتقان ئۇيغۇر ئوقۇتقۇچىلارغا ھەقىقەتەنمۇ قايىلمەن ...

ئۇيغۇر 2014-06-18 00:58
سىز باشقا مەكتەپتىكى ئوقۇتقۇچىلارنى سەۋىيىسى تۆۋەن دىسڭىز بولمايدۇ.ھازىر ھەر قانداق مەكتەپتە خەنزۇتىلى بىلىدىغانلار كۆپ، ئەمما پىشقەدەم ئوقۇتقۇچىلارغا ئامال يوق-دە. بۇنى سىز،بىزدەك مائارىپچىلار چۈشەنمىگەن يەردە، باشقىلار نىمىمۇ دەر ئەمدى. سىز ھەرگىزمۇ ئۆزىڭىزنىڭ خەنزۇچىنى بەك بىلىدىغانلىقىڭىزدىن ماختانماڭ، سىز ھەر قانچە بەك سۆزلىسىڭىزمۇ خەنزۇ بۇلالمايسىز. سىز ئۆزىڭىزنىڭ ئۇيغۇر بولغىنىڭىزدىن پەخىرلىنىشىڭىز كېرەك ،قېرىندىشىم.

nadiraay 2014-06-18 09:07
كۆپچىلىككە  رەھمەت.

پاراسەت2 2014-06-20 11:33
ozqan:راست دەيسىز ، خەنزۇچە دەرس سۆزلەۋاتقان ئۇيغۇر ئوقۇتقۇچىلارغا ھەقىقەتەنمۇ قايىلمەن ... (2014-06-17 23:06) 

راست دەيسىز،يات بىر تىلدا ھېچقانداق تىل ئاساسى بولمىغان بالىلىرغا دەرس ئۆتۈپ ھۆددىسىدىن چىقىش جۇڭگودا پەقەت بىرنەچچە پىرسەتلا ئادەمنىڭ قولىدىن كېلىدىغان ئىش.

tawpek 2014-06-28 16:35
تىل ئۆتكىلىدە خىلى ياخشى ئوقوغانلىرىمىزمۇ بىر نەچچە يىل ئانا تىلدا دەرىس ئۆتسەك ئۇنتۇش ئىغىر بولىدىكەن.

مەكتىۋىمىزدە بىرمۇ خەنزۇ ئوقوغۇچى يوق، بىرلا خەنزۇ بار ئۇ بولسىمۇ شۇجى.

مەنمۇ بۇدا 10 يىللىق تىل ئەدەبىيات كەسپىم بىلەن خوشلىشىپ سىياسەت دەرىسى بويچە ئىككى يىل خەنزۇتىلىدا بىلىم ئاشۇرۇشقا بەلگىلەندىم


查看完整版本: [-- قوش تىل ئوقۇتۇش پىلانى --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled