查看完整版本: [-- جۈملە بۆلەكلىرى (دەرس لاھىيەسى) --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> ئۇيغۇرتىلى دەرىس تەييارلىقلىرى -> جۈملە بۆلەكلىرى (دەرس لاھىيەسى) [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

ئارزۇيۇم 2014-06-09 11:31

جۈملە بۆلەكلىرى (دەرس لاھىيەسى)

ئۇيغۇرتىلى مۇنبىرى ?$ 
جۈملە بۆلەكلىرى ktN%!Mh\  
    جۈملىنىڭ باش بۆلەكلىرى 1lbwJVY[  
ئوقۇتۇش نىشانى       v,n);  
1 . ئوقۇغۇچىلارغا جۈملە بۆلەكلىرى ۋە ئۇنىڭ تۈرلىرىنى پۇختا ئىگەللىتىش !syU]Yk  
2.جۈملە تەركىبىدىن جۈملە بۆلەكلىرىنى توغرا ئايرىلالايدىغان قىلش. hl`u"?rg  
موھىم نوقتا: جۈملە بۆلەكلىرى ھەققىدىكى چۈشەنچىسنى ئايدىڭلاشتۇرۇش. wc"9A~  
   قىيىن نوقتا: جۈملە تەركىبىدىن جۈملە بۆلەكلىرىنى توغرا ئايرىلالايدىغان قىلش. {JXf*IJ  
   ?fB5t;~E  
  ئىددىۋى تەربىيە نىشانى:ئانا تىلنى سۆيۈش روھنى يېتىلدۈرۈش. s} s|~  
قابىلىيەت يېتىلدۈرۈش: جۈملە بۆلەكلىرى ھەققىدە ئىزدىنىش ئىقتىدارىنى ئۆستۈرۈش. Cb4_ ?OR0  
ئوقۇتۇش ۋاستىللىرى: دەرسلىك كىتاپ، ئوقۇتۇشتا پايدىلىنىش قوللانمىسى، كۆپ ۋاستىلىق ئوقۇتۇش ئۈسكۈنلىرى.   5PDSA*  
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى: كىتاپ كۆرۈشكە يېتەكلەش،لىكسىيە، مۇھاكىمە، ئىلھاملاندۇرۇش، ،مەشق، خۇلاسە قىلىش. a%v>eXc  
ئۈگىنىش شەكىلى: ھەمكارلىشىپ ئۈگىنىش، ئىزدىنىپ ئۈگىنىش . مۇستەقىل ئۆگىنىش. QPX`l0V  
ھەل قىلىش ئۇسۇلى: مەشىقلەندۈرىلىدۇ. p=H3Q?HJ}  
ئوقۇتۇش جەريانى : 02(h={  
يېڭى دەرسكە باشلاپ كىرىش: i*'Z3Z)  
ئۈچ ئوقۇغۇچىنى دوسكىدا ئۈچ جۈملە تۈزدۈرۈپ،جۈملە تەركىبىدىكى سۆزنىڭ قانداق ۋەزىپىدە كەلگەنلىكىنى ئايرىتقۇزۇش ئارقىلىق يېڭى دەرس باشلىنىدۇ. nZxSMN0]  
  1.  جۈملە بۆلەكلىرى: \ADLMj`F|  
تۆۋەندىكى جۈملىدىن ھەر بىر سۆزنىڭ قانداق ۋەزىپە ئۆتەيدىغانلىقىغا قاراپ باقايلى! NJm-%K  
ئوقۇغۇچىلارنىڭ تىرىشچانلىقى مۇئەللىمنى تولىمۇ سۆيۈندۈردى. &a6,ln:P  
\\    \\    \\    \\    \\ $8g42 LR'  
(ئېنىقلىغۇچى)  (ئىگە   )  (تولدۇرغۇچى)(ھالەت)(خەۋەر ) NzlAC  
y/tSGkMv  
يۇقارقى جۈملە قانچە سۆزدىن تۈزۈلگەن؟ھەر بىر سۆزنىڭ ئۆتىگەن ۋەزىپىسى ئوخشامدىكەن؟مەلۇم سۇئالغا جاۋاپ بولۇپ كېلەمدىكەن؟ ئۇنداقتا جۈملە بۆلىكىنى قانداق چۈشەندىڭىز؟ fGarUV  
  جۈملە بۆلەكلىرى: - جۈملىدە ئوخشىمىغان سىنتاكسىسلىق ۋەزىپە ئۆتەيدىغان،مەلۇم سۇئالغا جاۋاپ بولۇپ كېلىدىغان سۆز ياكى سۆز بىرىكمىللىرى جۈملە بۆلىكى دىيىلدۇ.(ئوقۇغۇچىلار جاۋاپ بېرىدۇ.) DFy1 bg  
  قوڭغۇراق چېلىندى.    ئىگە: -[       ]، خەۋەر:-[          ].ئىگە ۋە خەۋەر جۈملىنىڭ (        ) بۆلىكى. ~kb{K;  
قوڭغۇراق ئوقۇغۇچىلارنىڭ دىققىتىنى دەرھال تارتتى. ئېنىقلىغۇچى:—[          ]،تولدۇرغۇچى:—[         ].ھالەت:—  [          ].جۈملىنىڭ ئەگەشمە بۆلەكلىرى:(             )،(            )،(               ). e=>% ^F  
ئۇنداقتا،جۈملە بۆلەكلىرى قايسى ئالاھىدىلىكىگە ئاساسەن قانداق تۈرلەرگە بۆلىنىدىكەن؟(ئوقۇغۇچىلار جاۋاپ بېرىدۇ vGN3 YcH  
MGybGbd  
m&Sp1=*Ejy  
جۈملە بۆلەكلىرى سىنتاكسىسلىق           [  1-باش بۆلەك     ئىگە،خەۋەر * nCx[  
ۋەزىپىسىنىڭ ئوخشىماسلىقىغا ئاساسەن       ]  2-ئەگەشمە بۆلەك      تولدۇرغۇچى،ئېنىقلىغۇچى،ھالەت fl)zQcA  
   |!Ists  
ھەر بىر جۈملە بۆلەكلىرى توغرىسىدا مەشىق ئىشلەش، ئەمەلىي مىسالار ئارقىلىق قائىىدە كەلتۈرۈلۈپ چىقىرىلىدۇ. [z+x"9l0!  
MaErx\  
 
مۇستەھكەملەش باسقۇچى: OX3Xy7  
جۈملىنىڭ باش بۆلىكى دىگەن دىگەن نىمە؟ ئەگەشمە بۆلىلىكى دىگەنچۇ؟ ئايرىم-ئايرىم مىسال كەلتۈرۈپ سۆزلەڭ. r|-J8s#  
D|TR!  
]]y[t|6  
تاپشۇرۇق: e~ BJvZ}Q  
ئىەۋەرنى ھەرىىل سۆز تۈركۈملىرىدىن قىلىپ 10 جۈملە تۈزۈڭ. |?yE^$a  
``6{T1fQS  
دەرستىن كىيىنكى تەسىرات: 0<3E  
?-S8yqe  
;Rs.rl>;t/  
bl`D+/V   
ئوقۇتۇش گورۇپپا باشلىقىنىڭ پىكرى: ^8Z@^M&O"  

بابۇر0725 2014-06-11 00:09
ياخشى تەييارلىنىپتۇ.مۇمكىن بولسا مەشىقلەندۇرۇش سۇئاللىرىنى سەل كۆپەيتىش لازىممۇ قانداق؟؟؟

ئەكبەرنىياز 2014-06-13 05:04
مەنمۇ بابۇر مۇئەللىمدەك قاراشتا ، ئويلىشىپ باقارسىز !!!

tawpek 2014-06-22 22:56
مۇشۇ دەرىسنى ئۆتۆش نۆۋىتى كەلگەندە كۆپلەپ مەشىقلەندۈرۈپ مىڭىشتىن سىرىت ئوقوش پۈتتۈرۈش ئىمتاھانىغىچە پات پات يەنە مەشىقلەندۈرۈپ ئۇنتۇلغۇزماي ماڭمىسا ئاخىرقى تەكراردا نۆلدىن باشلاپ ئۆتۆشكە توغرا كىلىدىكەن.


查看完整版本: [-- جۈملە بۆلەكلىرى (دەرس لاھىيەسى) --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled