ئارزۇيۇم |
2014-06-05 18:41 |
تاپشۇرۇق بىرىش ۋە تۈزتىشىنى قىلپلاشتۇرۇش
‹تاپشۇرۇق بىرىش ۋە تۈزتىشىنى قىلپلاشتۇرۇش› نى باھالاش سىناپ تەكشۈرۈش چارىسىتاپشۇرۇق بېرىش ۋە تەكشۈرۈپ تۈزۈتۈش ئوقۇتۇشنىڭ موھىم ھالقىللىرنىڭ بىرى.ئوقۇغۇچىلارنىڭ تاپشۇرۇقنى ئەستايىدىل ئىشلىشى ئۆگەنگەن بىلىملىرنى مۇستەھكەملەشنىڭ ئاساسى.مەكتىپىمىز ‹‹تاپشۇرۇق بىرش ۋە تۈزتىشىنى قىلپلاشتۇرۇش››نى يەنىمۇ ئىزچىل ئەمىليلەشتۈرۈش ئۈچۈن ‹‹قەشقەر ۋىلايەتلىك ئوتتۇرا-باشلانغۇچ مەكتەپلەرنىڭ تاپشۇرۇق بىرش ۋە تۈزتىشىنى قىلپلاشتۇرۇش›› توغىرسىدىكى ئوقتۇرۇشنىڭ روھىغا ئاساسەن، ماڭشىن ئوتتۇرا مەكتەپنىڭ ‹تاپشۇرۇق بىرىش ۋە تۈزتىشىنى قىلپلاشتۇرۇش› نى سىناپ تەكشۈرۈش چارىسىنى تۈزۈپ چىقىتۇق.1. دۆلەت دەرس پىلانىغا ئاساسەن تەسىس قىلىنغان دەرسلەرنىڭ ھەممىسىدە پىرىنسىپ جەھەتتىنن مۇۋاپىق مىقداردا دەرستىن سىرتقى تاپشۇرۇق ئورۇنلاشتۇردۇ.دەرس سائىتى 1-3 سائەتكىچە بولغانلار ھەپتىدە بىر قېتىم،4~5 سائەتكىچە بولغانلار ھەپتىدە ئىككى قېتىم تاپشۇرۇق ئورۇنلاشتۇرۇپ a,b,c ئۈچ دەرجە بويىچە بېرىش لازىم.تاپشۇرۇق بېرىش،تەكشۈرۈش خۇلاسلاش تولۇق ئورۇندىلىشى ئوقۇغۇچىلارنىڭ تاپشۇرۇق ئىشلەش نىسبىتى %85 تىن يۇقۇرى بولۇشى لازىم.پىلان،تەكشۈرۈش،خۇلاسلاش يۇقارقى تەلەپكە يەتمىسە دەرس ئوقۇتقۇچىسىدىن ھەر بىر % ئۈچۈن ئايلىق نۇمۇردىن 0.5 نۇمۇر تۇتۇپ قېلىندۇ.2. ئوقۇتقۇچى تاپشۇرۇقنى كۆڭۈل قويۇپ تاللىشى ۋە لاھىيىلىشى،تاپشۇرۇق مەزمۇنى چوقۇم ئوقۇتۇش پىرۇگىراممىسى ۋە دەرسلىك ماتىريالدىكى تەلەپكە ئۇيغۇن بولىشى ئۆگەنگەن بىلىملىرنى مۇستەھكەملىشى، كونا بىلىمنى تەكرارلاش،يېڭى بىلىمىنى ئۆگۈنىشكە ئاساس سېلىشقا،بىلىمىنى چوڭقۇرلاشتۇرۇش ۋە كۈچەيتىشكە ئىقتىدارنى يېتىلدۈرۈپ،زېھنى قابىلىيتىنى تەرەققى قىلدۇرۇشقا پايدىلىق بولىشى كېرەك.تاپشۇرۇق پىلانىنى تەلەپ بويىچە ئەستايىدىل پىلانلاپ ئورۇنلاشتۇرشى لازىم. ئورۇنلاشتۇرمىسا،تەكشۈرمىسە،يالغان نۇمۇر قويۇش ئەھۋالى كۆرۈلسە ھەر بىر قېتىملىق ئۈچۈن ئايلىق نۇمۇردىن ئىككى نۇمۇر تارتىلدۇ.3. ئىلمىي بۆلۈم ئوقۇتقۇچىلارنىڭ تاپشۇرۇق ئىشلىتىش ئوقۇغۇچىلارنىڭ تاپشۇرۇق ئىشلەش ئەھۋالىغا قارتا ئارلاپ تەكشۈرۈش ئېلىپ بېرىپ بېرىش كېرەك ھەمدە شۇ ئوقۇتقۇچىنىڭ تاپشۇرۇق بېرىش ۋە تەكشۈرۈش ،ئوقۇغۇچىلارنىڭ تاپشۇرۇق ئىشلەش ئەھۋالىنى ئىگەللەپ،تاپشۇرۇق سۈپتى ۋە پىلاننىڭ ئورۇنلىنىشىغا نازارەتچىلىكنى كۇچايتىش كېرەك.تاپشۇرۇق ئورۇنلاشتۇرۇش ۋە تەكشۈرۈش خىزمىتىدە ئىلغار بولغان ئوقۇتقۇچىلارنى ئەنگە ئېلىپ ئىلھاملاندۇرۇپ مۇكاپاتلاش كېرەك.تاپشۇرۇق بېرىپ تەكشۈرۈش خىزمىتىدە ئالاھىدە ياخشى بولغان بولغان ئوقۇتقۇچىلار ئىنۋان بېرىش خزمىتىدە ئالدىن ئويلىشىلدۇ. |
|