查看完整版本: [-- 1171 تىل - ئەدەبىيات تەكرار ئەندىزىسى --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> ئوقوتوش ۋە ئىزدىنىش -> 1171 تىل - ئەدەبىيات تەكرار ئەندىزىسى [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

ozqan 2014-05-28 15:17

1171 تىل - ئەدەبىيات تەكرار ئەندىزىسى

1171  تەكرار ئەندىزىسى 1&^MfP}  
._8KsuJG  
ئوبىكىت :  تولۇق 3-يىللىقنىڭ ئوقۇغۇچىلىرى [ j3&/  
vJ\pR~?  
1171 ئەندىزىسىنىڭ مەنىسى : G2t;DN(  
  40   مىنۇت ۋاقتىنى 1:7:1:1 نىسبەت بويىچە «5مىنۇت+5مىنۇت+25مىنۇت+5مىنۇت » قا ئايرىلىدۇ . يەنى : 40 مىنۇتلۇق تەكرار ۋاقتىنىڭ tj  Gd )  
5 مىنۇتى : دەرستىن بۇرۇنقى 5 مىنۇت بولۇپ ، بۇ ۋاقىت  دەرسخانا خۇرۇچلىرى بىلەن  تەم تەڭشەش ۋاقتى . eFpTW&9n  
  5  مىنۇتى : ئالدىن تەييارلاپ كەلگەن سوئاللارنى ئوتتۇرغا قويۇپ ،  تەكرارغا   نىشان بېكىتىش باسقۇچى LbaK={tR  
   25  مىنۇتى : سۆھبەت شەكىلدە تەكرار ئېلىپ بېرىش باسقۇچى 6U[4%(  
   5 مىنۇتى : تەكراردىن خۇلاسە چىقىرىش  ، ماس مەشىقلەرنى ئىشلەش باسقۇچى 1Ab>4UhD  
]8icBneA~'  
كونكىرىىت ئۇسۇللار تۆۋەندىكىچە : a@\D$#2r  
vG;zJ#c  
1.  دەرستىن ئاۋالقى   5 مىنۇتلۇق تەم تەڭشەش ۋاقتى دېگەنلىك ــ  تەكرارنىڭ زېرىكىشلىك بولۇپ قالماسلىقىغا  ئاساس سالىدىغان ، شۇنداقلا ، تەكرارغىمۇ ياخشى بىر باشلاپ كىرىش ئۇسۇلى بەرپا قىلىدىغان  ،  تەكرارنىڭ مەلۇم نۇقتىغىلا  مەركەزلىشىپ قالماسلىقى ئۈچۈن ئۇنۋىرساللىقىنى كۈچەيتىدىغان ،  ئالىي مەكتەپ ئىمتىھان سوئالىدىكى ئوقۇپ چۈشىنىش  سوئالى ، دەرستىن سىرتقى ماتىريال بېرىلگەن تەھلىل قىلىش سوئالى ، ماقالە يېزىقچىلىق سوئالى ئۈچۈن تەييارلىق قىلدۇرلىدىغان باسقۇچ بولۇپ ، ھەر بىر سائەتكە ئوقۇتقۇچى تۆۋەندىكىدەك مەزمۇنلارنى ئېلىپ كىرىپ ، ياكى ئوقۇغۇچىلارغا مۇشۇ مەزمۇنلارنى تەييارلاتقۇزۇپ دەرستىن بۇرۇنقى 5 مىنۇتنىڭ ئۈنۈملۈك بولۇشىنى كاپالەتكە ئىگە قىلىدۇ : lW(px^&IN  
ھەر سائەتكە  ئىككى-ئۈچ پارچە ماقال -تەمسىل ، ئىدىيوم  ياكى ھېكمەتلىك سۆز ئىلىپ كىرىش ؛ مەلۇم بىر قسىقا ، مەزمۇنلۇق ئەسەر ئېلىپ كىرىپ ، ئوقۇپ بېرىش ، قىسقا تەھلىل ئۇيۇشتۇرۇش ؛  ئوقۇتقۇچى ئۆزى ئېلىپ كىرسە ئالدىن بىر قانچە كىتابتىكى مەزمۇننى ياكى گېزىت-ژورنالدىكى ، توردىكى ماقالە ئەسەرنى تەييارلىۋېلىپ ، ئوقۇغۇچىلارغا ئوقۇپ بېرىلىدۇ . wMdal:n^  
ياكى دەرس بېرىۋاتقان سىنىپى نۇقتىلىق سىنىپ ، ئىرادىلىكلەر سىنىپى  ياكى شۇ ىشنىڭ ھۆددىسىدىن ئەستايىدىل چىقالايدىغان ئوقۇغۇچىلار بولسا ، ھەر كۈنى بىر ئوقۇغچىغا ئالدىن ئوقۇيدىغان ئەسەرنى تەييارلاپ كېلىش نۆۋەت بويىچە ئورۇنلاشتۇرىلىدۇ . بۇ ئوقۇغۇچى يەنە ھەر كۈنى دوسكىغا ئىككى ماقال-تەمسىل  ، ئىدىيوم ياكى ھېكمەتلىك سۆزنى بىللە يېزىپ ماڭسا بولىدۇ .   yv\#8I:qh  
UK1_ 0tp]x  
2. تەكرارغا نىشان بېكىتىش باسقۇچى :  ھەر بىر ئوقۇغۇچى بىردىن سوئال دەپتىرى تۇتىدۇ :  بۇ دەپتەرگە  شۇ كۈنى  تەكرار قىلدىغان مەزمۇننىڭ ئالدىنقى كۈنى بەلگىلەنگىنى بويىچە  سوئال تەييارلاپ كېلىدۇ . ^S)cjH`P  
ئەگەر تېكست تەكرارى بولسا ، شۇ تېكستنى ئوقۇپ ، تېكستكە ئالاقىدار سوئاللارنى يېزىپ كېلىدۇ . ئەدەبىيات نەزەريەسى ، ئىزدىنىشلىك ئۆگىنىش ياكى ئۇيغۇر تىلى تەكرارى بولسا شۇ مەزمۇننى ئالدىن كۆرۈپ ئېنىق ئايرىيالمىغان نۇقتىلىرى بويىچە سوئال تەييارلاپ كېلىدۇ . بۇ سوئال دەپتىرى ھەر كۈنى ئەتىگەندە ئوقۇتقۇچى تەرىپىدىن يىغىۋېلىنىپ ئاۋال ئوقۇتقۇچى كۆرۈپ چىقىپ ، ياخشى سوئاللارنى تاللاپ چىقىدۇ ، ھەمدە دەرس ۋاقتىغا ئۈلگۈرتۈلۈپ سىنىپقا ئېلىپ كىرىلىدۇ ، ئاشۇ بەش مىنۇتلۇق سوئاللار ئاساسىدا نىشان تۇرغۇزۇش باسقۇچىدا ئوقۇتقۇچى شۇ سائەتتە ئايرىۋېلىشقا تېگىشلىك بولغان سوئاللارنى تەكىتلەپ ئۆتۈپ  ( ياخشى سوئال چىقارغانلارنى رىغبەتلەندۈرۈپ ) شۇ سائەتلىك تەكرارنىڭ  مۇھىم ، قىيىن نۇقتىلىرى بېكىتىپ چىقىلىدۇ . ھەمدە بۇلارنى ئوقۇغۇچىلارنى خاتىرە قالدۇرۋېلىشقا يېتەكلەپ ، شۇ كۈنى كەچتە تەكرار قىلىدىغان  مەزمۇنلار بىلەن تەمىنلەيدۇ . z fwS  
{5d9$v7k4  
3. تەكرارلاش ئېلىپ بېرىش جەريانى :  بۇ جەمئىي 25 مىنۇت ۋاقىت بولۇپ ، شۇ سائەتلىك تەكرار نىشانى بويىچە ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئوتتۇرغا قويغان سوئاللارغا  جاۋاب بېرىش ، مۇنازىرلىشىش ، گۇمانىي مەسىلىلەرنى ھەل قىلىش جەريانى  بولۇپ ھېسابلىنىدۇ ، بۇ مەزگىلدىمۇ ئوقۇتقۇچى قوشۇمچە ، ئوقۇغۇچى ئاساس بولۇپ ، سوئاللار ئۈستىدە تەھلىل  ئېلىپ بارىدۇ  ، سوئاللارغا جاۋاب تەييارلايدۇ ، ئۇنتۇپ قالغان  ئېنىقسىز ھېس قىلغان جايلارغا ماتىريال ئاختۇرىدۇ ، مۇھىم نۇقتىلارنى پۇختىلايدۇ ، قىيىن نۇقتىلارنى ھەل قىلىدۇ . ( ئوقۇغۇچىلار گورۇپپىلارغا بۆلۈنۈپ ، ھەر بىر گورۇپپىغا مەسئۇل قىلىنغان گورۇپپا مەسئۇللىرىنىڭ يېتەكچىلىكىدە  ئەستە ساقلاشقا تېگىشلىك مۇھىم نۇقتىلارنى يادلايدۇ ، سوئاللارغا مەسلەھەتلىشىپ جاۋاب بېرىدۇ ، يېتەكچى تەييارلىغان سوئاللارغا 5-10 مىنۇتلۇق قىسقا سىناق بېرىدۇ ، ئوقۇتقۇچى ئاشۇ مەسئۇل يېتەكچى ئوقۇغۇچىنىڭ يىغىنچاقلىمىسى بويىچە بۇ گورۇپپىنىڭ ئەھۋالىنى تەكشۈرىدۇ ، يەنە قايتىلما سوئاللارنى سوراشتا ھەر بىر گورۇپپىدىكى ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەييارلىغان ئورتاق ھەل قىلىشقا تېگىشلىك  سوئاللىرى قايتا ئوتتۇرغا قويۇلىدۇ . )  HLBkR>e  
بۇ 25 مىنۇت ۋاقىت تەكرار قىلىشىتىكى نىشانلىق ۋاقىت بولغاچقا ، بۇ جايغا تەكراردىكى مۇھىم مەزمۇنلار پىلانلىق ھالدا ئورۇنلاشتۇرلىدۇ ، بۇ مۇھىم نۇقتىلار 7 خىل چوڭ مەزمۇن بويىچە ئېلىپ بېرىلىدۇ  : 3]S`|#J  
1)  ئۇيغۇر تىلىدىن تەكرار cG~_EX$  
   2) تېكستلەر تەكرارى Or~6t}f  
3 )  بۆلەك كۆرسەتمىسىنى ئاساس قىلغان ھالدىكى ئەدەبىيات نەزەرىيىسى تەكرارى   BGj Ta.&  
4) ئىزدىنىشلىك ئۆگىىنىشتىن تەكرار H!=BjU1Pmg  
5)  يېزىقچىلىق تەكرارى   cALs;)z  
6) تاللىما دەرسلىكتىكى  مۇھىم نۇقتىلار تەكرار VbjW$?  
7)  تەقلىدىي سوئاللارنى ئىشلەش ئارقىلىق ئېلىپ بېرىلىدىغان   ئومومىيۈزلۈك تەكرار zPe .  
4)_ [)MZ\j  
 ~$B ,K]  
4. مۇستەھكەملەش باسقۇچى :  دەرسنىڭ ئاخىرىدىكى 5 مىنۇت ۋاقىتتىن پايدىلىنىلىپ تەكراردىن يەكۈن چىقىرىش ، تەكرار ئۈنۈمىنى سىنىپ كۆرۈش باسقۇچى . =GF+ hM/~  
ئوقۇتقۇچى شۇ سائەتلىك تەكراردىن خۇلاسە شەكىللىك  يەكۈن چىقىرىدۇ  ياكى  شۇ سائەتلىك تەكرارغا  ماسلاشقان سوئاللارنى سوراپ  تەكرار مۇھىم قىيىن نۇقتىلىرىنى ھەل قىلىدۇ . ياكى  بۇ باقسۇچتىمۇ سىنپتىكى ھەرقايسى گورۇپپىلارنىڭ رولىدىن پايدىلىنىپ ھەر بىر گورۇپپىدىكىلەر تەييارلىغان سوئاللار بويىچە  مۇستەھكەملەش مەشىقى ئېلىپ بېرىلىدۇ . ياكى دوسكىغا دوسكا خەرىتىسى چىقىرلىپ شۇ سائەتتىكى ئەڭ مۇھىم ئۇچۇر خاركتىرلىق نۇقتىلار يېزىلىپ دەرس خۇلاسىلىنىدۇ ، دوسكىغا يېزىپ خۇلاسە قىلىش باسقۇچىنىمۇ ئوقۇغۇچىلارنىڭ  گورۇپپىلىرىدىن تۆت گورۇپپىغا مەزمۇنلار  بۆلۈپ بېرىلىپ  تەييارلانغان مۇھىم نۇقتىلارنى دوسكىدا خۇلاسىلەشكە تەشكىللەنسە بولىدۇ . t/3veDh@  
k=LY 6  
a(m#G ES  
C}M0KDF  
1f}Dza9  
Z!*Wn`d-k  
يېڭىلا كەلگەن ئىلھاملىرىمنى يوقۇتۇپ قويماي دەپ ئالدىراشلا يېزىپ يوللاپ كويدۇم ، كەسپداشلارنىڭ تولۇقلاش  ھەم ئۆزگەرتىش پىكىرلىرىدىن كېيىن قايتا مۇكەممەللەشتۈرىمەن . kg_TXB  
gPDc6{/C<  
ماسلاشقايسىلەر . U#YM)8;Iz  
 
m o nqaSF  
   +QGZ2_vW  
K1Snag  
9(V12gn+lk  
pX `BDYg.  

ozqan 2014-05-28 17:33
كۆپنىڭ ئەقلى كۆپ بولىدۇ ، كۆپچىلىك ... ##%&*v h  
مەن ئالدىمىزدا تەكرار باشلىماقچى ، قىممەتلىك پىكىرلىرىڭلارنى ئايىمىغايسىلەر ...

uzqak 2014-05-28 18:45
ھارمىغايسىز ئەزىز!  مەن ئادەتتە  مەشىق دەپتىرىگە ئۆتمەكچى بولغان دەرسكە مۇناسىۋەتلىك سۇئالدىن چىقىرىپ بېرىمەن ،بالىلار ئۆزلىرى جاۋاب تېپىپ ئۆگىنىپ بولغاندىن كېيىن ئاندىن تولۇقلاشقا تېگىشلىك قىسمىنى تولۇقلايمەن. بۇ ئۇسۇلغا بالىلار كۆنۈكۈپ قەلدى. as'yYn8  
مەسىلەن:   7- يىللىق 2- قىسىم دەرسلىكىدىكى 14- دەرس «ھېكايەت » نى ئۆتكەندە چىقىرىلغان سۇئاللار : ھېكايەت دېگەن سۆزنىڭ مەنىسى ؟ epk C '  
ئاپتور ھەققىدىكى تەپسىلى ماتېرىيال uKIR$n"  
ئەسەرنىڭ ژانىرى "[L+LPET  
ئىستىلىستىكىلىق ۋاستىلەر @DR?^ qp  
ئەسەردە ئاساسلىق تەنقىد قىلىنغان تەرەپ +JFE\>O  
«ئىللەت » دېگەن سۆزنىڭ مەنىسى (ئوقۇغۇچىلار پايدىلىنىدىغان ماتېرىياللار : لوغەت ، تولۇقسىزنى پۈتتۈرۈش ئىمتىھانى ئومۇم تەكرار ماتېرىيالى ، ئوتۇرا مەكتەپ تىل - ئەدەبىيات زۆرۈر بىلىملەر ) \G]vTK3  
ئۆگىنىش شەكلى : گۇرۇپلارغا بۆلۈپ ئالدىن ئىشلەپ بولغانلار ، تولۇق ئىشلىگەن گۇرۇپلارغا بەش نومۇر قۇشۇپ ماڭىمەن ، ئاندىن دەرس خۇلاسىسىدە ئومۇميۈزلۈك خۇلاسە قىلىمەن ( راسنى ئېيتسام بەزىدە بىر سائەت ۋاقىت بالىلار ئىشلەيدۇ ،مەن ئايلىنىپ يۈرۈپ يېتەكچىلىك قىلىمەن ،ئىككىنچى سائەتىدە ئاندىن سۇئالنى كېڭەيتىپ دەرس ئۆتىمەن ) Q pbzx/2h  
بىرىنچى سۇئالنىڭ كېڭەيتىش نۇقتىسى : ھېكايە بىلەن ھېكايەتنى ئوخشاش دەپ قاراش ئوقۇغۇچىلاردىكى ئومۇميۈزلۈك مەسىلە چۈشەنچىنى ئېنىقلېۋىتىش كېرەك. FY;R 0+N  
ئىككىنچى سۇئالدىكى كېڭەيتىش نۇقتىسى :شەيىخ سەئىدى 13- ئەسىردىكى پارىس ئەدەبىياتىنىڭ تىپىك ۋەكىلى ،ئۇ ئىنسانپەرۋەر شائىر ، 25 يىل سەرگەندانلىق ھاياتىنى باشتىن كەچۈرگەن. نۇقتىلىق سۆز « پارىس ئەدەبىياتى » «ئىنسانپەرۋەر » «سەرگەندان » سۆز مىنىسىنى ئاسا قىلىپ ئاپتورنىڭ ئىدىيەسى بىلەن تۇنۇشۇش .(ئەسەردە ئاپتورنىڭ ئىنساننىڭ قەدىر - قىممىتىنى قىلىش .ھۆرمەتلەش ، مۇئەييەنلەشتۈرۈشتەك ئىدىيەسى ئىنتايىن ئەپچىللىك بىلەن ئوتۇرغا قويۇلغان بۇنى ئاپتور بىلەن باغلاشتا ئاپتورنىڭ ئىنسانپەرۋەرلىك روھى بۇ ئەسەردە بارمۇ؟ دېگەندەپ سۇئاللار بىلەن يېتەكلەشكە توغرا كەلدى ) R~DZY{u+/$  
ئەسەر ژانىرى سۇژىتلىق شېئىر ، كېڭەيتىلىدىغان نۇقتا «تۇرمۇشتىن ئالغان مەلۇم ۋەقە ياردىمىدە » بۇ سۇژىتلىق شېئىرنىڭ ئېنىقلىمىسىدىكى جان تۇمۇر،باغلىنىدىغان نۇقتا «ئەسەردە قانداق ۋەقە بايان قىلىنغان ؟ قانداق ئىدىيە ئىلگىرى سۈرۈلگەن ) P G/xX H  
ئىستىلىستىكىلىق ۋاستە كېڭەيتىلىدىغان نۇقتا سۈپەتلەشنىڭ ئەسەردىكى ئورنى ۋە رولى .مەسىلەن : ئاپرور «ئىمانى كامىل دىلى سۈزۈك»« بۇرۇتلىرى قاپقارا » « دانا يىگىت » دېگەن ئىبارىلەر ئارقىلىق روھى كامالەتنىڭ ئۆلچىمى بولغان ئىمان بىلەن ئۆزى ياشىغان مۇھىت ھەققىدە ئۇچۇر بېرىپلا قالماي « ش » ھەرپىنى تولۇق دىيەلمەيدىغان بۇ يېگىتنىڭ روھى ۋە جىسمانىي جەھەتتە گۈزەل ئىككى گۈزەللىكنىڭ بىرلىككە كەلگەنلىكىنى ئۇستىلىق بىلەن ئىپادىلىگەن. $R[ggH&  
تەنقىدلەنگەن تەرەپ ، كېڭەيتىلىدىغان نۇقتا (بۇ دەرسنىڭ قىيىن نۇقتىسى ) قانداق ئىللەت تەنقىدلەنگەن ؟ «ئىللەت » دېگەن سۆزنىڭ مەنىسى ؟ «پەزىلەت »بىلەن «ئىللەتنىڭ »ئىشلىتىلىنىش ئورنى ؟ پەقەت كەمچىلىكىنىلا كۆرۈش بىزنى قانداق ئاقىۋەتكە ئېلىپ بارىدۇ؟( دۆلەت ، مىللەت ، مەكتەپ ، سىنىپ   ئىچىدىكى مۇناسىۋەت لەر ) بىر ئادەمگە توغرا باھا بېرىشتە نېمىلەرگە  دىققەت قىلىمىز؟ 36U z fBa  
«ئىللەت » ھەققىدە سۆزلەۋېتىپ بالىلارغا «ئىللەتمۇ » يۇقۇملۇق زۇكامغا ئوخشايدۇ ، ئۇ بىخلىنىغان ئورۇن تاپسا زورۇيۇپ كۆپىيىدۇ . شۇڭا دەرسخانىدىكى كىچىك ئىللەتلەرگە تاقابىل تۇرۇش تەدبىرىنى ھەر بىرىمىز تۈزۈشىمىز كېرەك دېگەندەك  چوڭ گەپلەرنى قىلدىم .  بىر كىتابتا، دۇنيادىكى ئەڭ تەس ئىش «ئەتىگىنى يوتقاندىن چىقىش » دەپ بېرىپتىكەن  .ئىللەتنى ئۆزگەرتىش ئەتىگەندە ياتقاندىن چىقىش تەس بولغاندەك  تەس! لېكىن ئوقۇتقۇچىدىكى ئىللەت پۈتۈن بىر مىللەت  «يوتقىنىنى » سېسىتىدۇ ! ئۇنىڭ ئىسسىق ،سوغاقتىن ساقلايدىغان رولىنى يوققا چىقىرىدۇ ... )N4_SA  
قىسقىسى : مەن شۇ بالىلارغا ئالدىن تەييارلىق قىلىش ۋاقتىنى يېتەرلىك بېرىپ ، ئاندىن كېڭەيتىپ يېتەكلەشنى ياخشى كۆرۈپ قالدىم. بۇ ئۇسۇلنى نەچچە يىلدىن بېرى ئىزچىل سىناق قىلىپ كېلىۋاتقاچقا بۇ يىل ئەمدى قىلىپقا چۈشكەندەك ھېس قىلدىم. خۇلاسە كالام : كۆكسانغۇننىڭ يازمىسى بىلەن يەنە يېڭى يازمىلار مەيدانغا كەلسە ،ئۆزئارا پايدىلانساق  تىل- ئەدەبىيات دەرسىدىكى مەسىللەرگە جاۋاب تېپىلار .خۇددى ئۆزقان كۆكسانغۇننىڭ يازمىسىغا يازغاندەك ئاددى دەرسخانە مۇنبىرى بىزنىڭ تەجىربە ئىتىزىمىز، مۇنبەت تۇپرىقىمىز، ئوقۇتقۇچىنىڭ رولىنىڭ جارچىسى ! تەپەككۈرىمىزنىڭ يېڭىلىنىشىدىكى پىشاڭىمىز! ئۇنى سۆيسەك ئۇ بىزگە يېڭى خۇساللىقلارنى ئاتا قىلىدۇ.  يەنىلا شۇ سۆز  ـــــــ   تىرىشايلى!

uzqak 2014-05-28 18:53
تەكرار دەرسىدە كۆپىنچە  ئىمتىھان مەيدانىدىكى جىددىلىكنىڭ ئالدىنى ئېلىش ئۇسۇللىرى ، ئۆگنىش ئۇسۇللىرى ھەققىدە ئاندىن بەدەننى بوشۇتۇش ئۆگىنىشكە تەييارلىق قىلىش تىپىدىكى يىنىك ھەرىكەرلەر ۋە لىرىك مۇزىكىلارنى تاللاپ قويۇپ بېرىپ ئىمتىھاندىكى روھى تەييارلىقنى يېتىلدۈرۈشكە بەكرەك كۈچەپ كەلدىم.

شىىرئەلى 2014-05-28 19:39
بۇمۇ بولىدىكەن  بىزگە تۆت ئون مىنۇت بويىچە  دەرىس تەكرەرلا ۋاتىدۇ.

gulnar 2014-05-28 22:32
بك ياخشى تكرار ئندىزىسىنى وتتۇرغا قويۇپسىز

ئوتقاشئەرقۇتى 2014-05-29 00:02
ئقۇتقۇچىلىرىمىزنىڭ ئىزدىنشچان روھىدىن گۈللەر ئۈنسۇن !مۇشۇ روھلار مائارىپىمىزغا كۈچ-قوۋۋەت قوشسۇن !

ozqan 2014-05-29 10:10
ئۇزچاق : تەكلىپلىرىڭىزگە رەھمەت ، ھارمىغايسىز ... <Q06<{]R8  
بالىلارنىڭ ئۆزىگە كۆپ ۋاقىت بەرگىنىڭىز ياخشى بوپتۇ ، بۇ گەپنى ئاغزىمىزدا دەيمىزيۇ نۇرغۇنلىرىمىز ئەمەل قىلالمايمىز ، بۇ نۇقتىغا چوقۇم ئەھمىيەت بېرەي . <|_/i/H  
بالىلارغا ئاۋال ئۆزىڭىز سوئال تەييارلاپ بېرىشىڭىزمۇ بولىدىغان ئۇسۇلكەن ، بەزىدە شۇنداق قىلسام بولغۇدەك ، بولۇپمۇ بالىلار ئۆزلىرى تازا ھەل قىلىپ بولالمايدىغان مەزمۇنلاردا سوئالنى قانداق چىقىرىشنى بىلەلمەي قالىدىغان نۇرقتىلاردا ئۆزۈم تەييارلاپ بەرسەم بولغۇدەك . 0Dj<-n{9  
    بالىلارغا سوئال تەييارلاتقۇزىدىغان ئۇسۇلنى مەن كۆپ يىل قوللانغان . بۇ ئۇسۇلدا دەسلەپ بالىلار قىينىلىپ قالىدۇ ، ئىزدەنمەيدىغان ئۆزلىرى ئالدىن كىتاب كۆرۈش ئادىتى يوق ئوقۇغۇچىلارغا نىسبەتەن بۇ بەكلا تەس ئىش ، ئاندىن بالىلار بۇ ئۇسۇلنى دەسلەپ باشلىغاندا ، سوئاللارنى تازا ياخشى لايىھەلىيەلمەيدۇ ، شەكلىمۇ بىرلا  خىل بولۇپ ،  جاۋاب بېرىش تىپىدىكى سوئاللارنىلا سورايدۇ ، ئاستا-ئاستا سوئال چىقىرىشقىمۇ ماھىر بوپ كېتىدۇ ، بالىلار سوئال تەييارلاپ كېلىشنىڭ مۇنداق پايدىلىرى بار : Kf<-PA  
1. بالىلارنى  ھەر بىر دەرسنى ئالدىن كۆرۈپ كېلىدىغان ئادەتكە كۆندۈرگىلى بولىدۇ . U5; D'G  
2. بالىلار دەرسنى ئالدىن كۆرۈپ كەلگەندە دەرسنىڭ ئۈنۈمى ئەلۋەتتە، دەرسنى  كۆرمەي ، تەييارلىقسىز، ھالدا سىنىپقا كىرگىنىدىن كۆپ ئەۋزەل بولىدۇ . ئوقۇغۇچىلار سىنىپقا سوئال بىلەن كىرىپ ، يەنە سوئال چىقىرىشقا يول ئېچىپ  ئاخىرلاشتۇرىدۇ . x[+t  
3.  بالىلار بىلمەيدىغان نۇقتىلارنى ئاساس قىلىپ ئوقۇتۇش نىشانى بەلگىلەشكە پايدىسى بار ، ئوقۇغۇچىلار كۆپ سوئال سورىمىغان بەزى نۇقتىلارغا ئوقۇتقۇچى كۈچىمىسىمۇ بولىدۇ ، ئوقۇغۇچىلار بىلەلمىگەن  نۇقتىلا ر بويىچە  دەرس جەريانىنى قانات يادۇرۇپ ، ۋاقىتتىن ئۇتقىلى بولىدۇ . 8}3dwr;-  
4. بالىلارنىڭ سوئال چىقىرىش  ماھارىتىنىڭ ئۆسۈشى ، ئەمەلىيەتتە ئىمتاھان مائارىپى ئاساس قىلىۋاتقان ئوقۇتۇشتا ، بالىلارنىڭ سوئاللارنى پەرەز قىلىش ئىقتىدارىنى ، سوئال چىقارغۇچىنىڭ مەۋقەسىدە تۇرۇپ سوئاللارغا جاۋاب بېرىش ئىقتىدارىنى ئۆستۈرىدۇ . Y%v?ROql  
5. سوئال چىقىرىش ئۈچۈن گويا ئوقۇتقۇچىدەك ئىزدىنىش قەدەملىرىنى بېسىپ ئۆتكەچ ، شۇ دەرسكە نىسبەتەن چۈشەنچىسى چوڭقۇر بولىدۇ . };[~>Mzl  
6. بالىلارغا ھەر كۈنى تاپشۇرۇق ۋەزىپىسى تەييارلىنىپ تۇرىدۇ ، ھەمدە بۇ پەننى بىر كۈنمۇ تاشلاپ قويماي ، كۆرۈش ئادىتى شەكىللىنىدۇ . )~1QOl "~  
hr&&"d {s  
بۇ ئۇسۇل بالىلارغا نەپ ئېلىپ كېلىدۇ ، ئەمما ، ئوقۇتقۇچىنىڭ ئىزچىللىقىنى ھەددىدىن زىيادە تەلەپ قىلىدۇ ، ئوقۇتقۇچى ھەر كۈنى بالىلارنىڭ سوئال دەپتىرىنى بىر قېتىم كۆرۈپ چىقىشى ، ھەم سوئاللاردىن ياخشى سوئاللارنى تاللاپ چىقىشى  ، ئالدىن تەييارلىغان دەرس تەييارلىقىغا ئىجادىي ھالدىكى ئۆزگەرتىشنى كىرگۈزۈشكە ماھىر بولۇشى ،  ھەر كۈنى بالىلارنىڭ ئويلىمىغان جايلاردىن چىقارغان سوئاللىرىغا ماتىريال كۆرۈشى ( كېيىنكى سائەتتە ماتىريال كۆرۈپ كىرىپ سۆزلەپ بېرەي ، دەيدىغان جۈرئەتكە ئىگە بولۇشى  ) كېرەك . بۇ خىل شەكىلدە ئوقۇغۇچىلار ئوقۇتقۇچىغا يېڭى - يېڭى ۋەزىپىلەرنى تاپشۇرۇپ تۇرىدۇ ... bce>DLF  
  بەزىدە بىز ئويلاپ باقمىغان ئاجايىپ ياخشى سوئاللارغا دۇچ كېلىمىز ، بەزىدە بەزى بالىلارنىڭ بۇ خىل ئۇسۇلنى شەكىلگە ئايلاندۇرۇپ قويۇپ ، ھەر كۈنى ئوخشاش شەكىلدىكى سوئاللارنى تەييارلاۋاتقىنى ئىچىمىزنى پۇشۇرىدۇ ، ئەمما ، ئىزچىللىق بىلەن كۆپ ئەمەس ، 15 كۈنلا  ئەستايىدىل يېتەكچىلىك قىلساق ، بالىلارنى  كۆندۈرۋالىمىز .

ئوتلۇق12 2014-05-29 19:10
سالام ئۇستازلار! تەكرار جەريانىدا ئالدىن سۇئال لاھىيەلەپ كېلىش شەكلىدىكى تەكرارنى مەنمۇ ئۈنۈملۈك ئۇسۇل دەپ دەپ قاراپ كەلگەن ئىدىم.   دەرستە ياخشى ئوقۇغۇچىلار بۇ خىل ئۇسۇلدىن نەپكە ئېرىشتى.لېكىن دەرستە كەينىدە قالغان ئوقۇغۇچىلارغا بۇ خىل شەكىل ئاقمىدى. ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلارنىىڭ تەكرارىنى قايسى خىل شەكىلدە ئېلىپ بېرىش ئۈنۈملۈكتۇ؟

قەلبىنۇر4 2014-05-30 10:18
بك ياخشى تكرار ئندىزىسىنى ئوتتۇرغا قويۇپسىز ،كوپ راخمات .

koksangun 2014-05-30 22:18
ئوتلۇق12:سالام ئۇستازلار! تەكرار جەريانىدا ئالدىن سۇئال لاھىيەلەپ كېلىش شەكلىدىكى تەكرارنى مەنمۇ ئۈنۈملۈك ئۇسۇل دەپ دەپ قاراپ كەلگەن ئىدىم.   دە .. (2014-05-29 19:10) 
e'dx Y(  
ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلارنى يېتەكلەشنىڭ بىر خىل ئۈنۈملۈك ئۇسۇلى كىچىك گۇرۇپپىلارغا بۆلۈپ، دەرستە ئەلا ئوقۇغۇچىلار ۋە ئوتتۇرا ھال ئوقۇغۇچىلار بىلەن ھەمكارلاشتۇرۇپ ئىزدىنىشكە يېتەكلەش، بۇ خىل ئۇسۇلدا ئوقۇغۇچىلار ئوقۇتقۇچىدىن قورۇنغاندەك ساۋاقداشلىرىدىن قورۇنۇپ قالمايدۇ، ئۇلارغا مۇۋاپىق ئۆگىنىش نىشانى بەلگىلەپ بېرىشمۇ، ئايرىم يېتەكلەش ئۇسۇلىمۇ ئۇلاردا ئىلگىرىلەشلەرنى بارلىققا كەلتۈرىدۇ. ئۇلارغا ئىلھام بېرەيلى، كەمسىتمەيلى، قىلالايدىغانلىقىغا ئىشەندۈرەيلى.

tawpek 2014-06-04 20:25
ئىزدىنىشلىىرىڭىزدىن ھۇزۇرلىنىپ كۆزلىرىم چاقناپ كەتتى. /A82~  
A3A"^f$$  
w9,w?%F  
نۇرغۇن نەرسىلەرنى ئويلاپ ئۈلگۈردۈم،بىز نىمىشقا تەكراردىكىلەر بۇرۇنراق مۇشۇنداق باش قوشوشوپ ................... P~@.(hed  
f}:W1&LhI?  
ئوقوتقۇچىلىق تارىخىمدىكى تۇنجى تەكرارىم ئىدى.نۇرغۇن نەرسىلەرنى ھىس قىلدىم تونودۇم.   </li< 1  
WV,j  
تەكراردىكىلەرنىڭ مۇشۇنداق بىر تەكرار ئەندىزىسىگە قانچىلىق مۇھتاج ئىكەنلىكىنى ئۆز ئەمەلىيتىمدىن ھىس قىلدىم. Lb0BmR%0  
!3Ed0h]Bfa  
مەيلى تولوق ياكى تولوقسىز بولسۇن بۇيىل بولىدىغىنى بولدى. q:3HU<  
mAuN* (  
كىلەر قىتىملىق تەكرار ۋاختىدا ئىشىنىمەنكى بىز تەۋپىقداشلاربۇ ئۇيۇشۇش كۈچىمىزدىن تىخىمۇ تولوق پايدىلىنىمىز. *v0}S5^ /"  
!--A"  
ds 
ئاۋۇ  7   نى چۈشەنمىىم.  25 بولسا 5 نىڭ 5 ھەسسىسى S1E=EVG  
?vocI  
=(]||1 .  
35  دىسە توغرا ئوخشايدۇ

مەلىكەبېلقىس 2014-06-06 17:15
ياخشى ئۇسۇللار ئىكەن،مەن تۆۋەندىكى ئۇسۇلنى تەۋسىيە قىلماقچىمەن .ئويلىنىپ بېقىشقا مۇۋاپىقمىكىن. % #-'|~  
تېكىست تەكرارىدا :تەكرار جەريانىدا بالىلار شۇ تېكىست مەزمۇنىنى  بىلگەندەك قىلغان بىلەن ، سىناق ئىمتىھانلاردا ئايرىم بېرىلگەن پارچىلارنى كىمنىڭ، قايسى ئەسىرىدىن ئېلىنغانلىقىنى ،قايسى پېرسۇناژنىڭ ،قانداق ئەھۋالدا ئېيتقانلىقىنىمۇ ئەسلىيەلمەي قېينىلىدىكەن. 1x t N3{c  
بۇنىڭ ئۈچۈن : OE_>Kw7q  
كۈندە بىر ئوقۇغۇچىنى بىردىن تېكىستنى نۆۋەت بويىچە ئەتىگەنلىك ئون مېنۇت ئوقۇشتا ئۈنلۈك ئوقۇشقا ،باشقىلارمۇ كىتابىغا قاراپ ئىچىدە ئوقۇشقا ئويۇشتۇرۇش

ئايتىللا 2014-07-18 18:48
بىلىمى ئاخىرى ئىچىدە سېسىپ،ھۆپۈپتەك سېسىق پۇرايدىغان بولۇپ قالىدۇ. c&u~M=EW  
لېكىن مۇنبىرىمىزدىكى كۆپ قىسىم ئەزالار ئۆزىدە بارنىڭ ھەممىنى كۆپچىلىكنىڭ پايدىلىنىشىغا سۇنۇپ، Q2HULz{  
ھەقىقىي تەۋپىق روھىنى نامايەن قىلماقتا. T!pjv8y@R  
مەن مۇشۇنداق ئالىيجاناپ كىشىلەر بىلەن مۇنبەرداش بولغانلىقىمدىن بەكمۇ سۆيۈنىمەن.ھەممىڭلارغا رەھمەت


查看完整版本: [-- 1171 تىل - ئەدەبىيات تەكرار ئەندىزىسى --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled