ئۇيغۇر |
2014-05-26 22:47 |
ۋولتېر ۋاپاتىنىڭ 100 يىللىقىنى خاتېرلەش نۇتۇقى(1)
ۋولتېر ۋاپاتىنىڭ 100يىللىقىنى خاتېرلەش نۇتىقى(1-سائەتلىك) -ۋېكتور ھىيوگۇ ( چىرا 1-ئوتتۇرا مەكتەپتىن ئالىمجان ئابدۇللا ) ئوقۇتۇش نىشانى بىلىم نىشانى: (1) نۇتۇق ھەققىدە چۈشەنچە بىرىش . (2) ۋىكتور ھىيۇگو بىلەن تۇنۇشۇش . ئىقتىدار نىشانى : تىكىستنى راۋان ، جانلىق ، ھېسىياتلىق ئوقۇش . ئوقۇغۇچىلارنىڭ نۇتۇق ئىقتىدارىنى يۇقىرى كۆتۈرۈش . ھېسىيات ۋە ئەخلاقى تەربىيە نىشانى : ھەققانىيەت ئۈچۈن كۈرەش قىلىشنىڭ ئۇلۇغۋار ئىش ئىكەنلىكىنى ھىس قىلدۇرۇش . مۇھىم نوقتا : ئاغىزاكى ئىپادىلەش ئىقتىدارىنى يۇقۇرى كۈتۈرۈش . قېيىن نوقتا : ھەققانىيەتنىڭ ئۇلۇغلۇقىنى ھىس قىلدۇرۇش . ئوقۇتۇش ۋاستىللىرى دەرسلىك كىتاب ، دەرس تەييارلىقى ، ئوقۇتقۇچىلار پايدىلنىش قوللانمىسى ئوقۇتۇش جەريانى ۋە ئۇسۇلى يىڭى دەرسكە باشلاپ كىرىش : بەزىلەر ئۆلگەن تامام بولسىمۇ گەر ھايات ، بەزىلەر ياشار ھامان بولسىمۇ گەرچە ۋاپات . يۇقارقى شېئىرنىڭ مەنىسىنى چۈشەندۈرۈپ بىرىشكە يىتەكلەش ئارقىلىق دەرسكە باشلاپ كىرىپ ، تىكىست بىلەن باغلاپ چۈشۈنىشكە يىتەكلەش ئارقىلىق چۈشەنچە بىرىلىدۇ . تىكىست ئوقۇش : بۇ باسقۇچتا فىرانسىيە خەلقىنى ھۆرلىككە ئىرىشتۈرۈش ئۈچۈن كۈرەش قىلغان ۋولتېرنىڭ ۋاپاتىغا بېغىشلانغان نۇتۇقنى ئوقۇشقا تەشكىللىنىدۇ . ئوقۇش جەريانىدا تۆۋەندىكىچە تەلەپلەر قۇيۇلىدۇ : (1) چۈشەنمىگەن سۆز – جۈملىلەرگە بەلگە قۇيۇش . (2) تىكىستنى جانلىق ، راۋان ، چۈشۈنىشلىك ، ھېسىياتلىق ئوقۇش . (3) تىكىستنىڭ ئىدىيۋى مەزمۇنىنى چۈشۈنىش . ئاخىرىدا چۈشەنمىگەن سۆز – جۈملىلەرگە ئىزاھات بىرىلىدۇ . روھانى- دىننى داھى ،خۇراپاتچى ،كونىلىقنى ياقلىغۇچى ، دوگما – يۈزەكى ، ماھىيەتنى چۈشەنمەسلىك تۆرە- بايلار ، ئاقسۆڭەكلەر تەۋەللۇت – تۇغۇلۇش ، يىڭىدىن بارلىققا كىلىش تاپشۇرۇق لايھەسى مەزمۇنى: تىكىستتىن تەڭداش بۆلەكلەر كەلگەن جۈملىدىن 4 نى يېزىپ كىلىڭ . مەقسەت :ئوقۇغۇچىلارنىڭ تىل بىلىمىنى بېيىتىش . تەلەپ : تىكىستتىن بولسىمۇ ، باشقا كىتاپلاردىن بولسىمۇ ، ۋە ياكى ئىجادى ھالەتتە بولسىمۇ بۇلىدۇ . ئەمما خەتلەر چىرايلىق ، رەتلىك ، ئىملاسى توغرا بۇلىشى كېرەك . باھالاش : نۇمۇر قويۇپ باھالىنىدۇ ھەم باھا سۆزى يېزىلىپ تۈزۈتىلىدۇ .
گورۇپپا مەسئۇلىنىڭ ئىمزاسى :
|
|