RRb>]oD ئوقۇتۇش جەريانى Q
| m0i,Zw{eM 1.رەۋىشلەر مەنىسىگە قاراپ قانداق تۈرلەرگە بۆلۈنىدۇ؟ ئۇلار قايسىلار؟ ‑ 2 ۋاقىت رەۋىشلىرى-ئىش-ھەرىكەتنىڭ ۋاقتىنى بىلدۈرىدۇ. W5uC5C*,l
QQ/9ZI5 \;+TZ1i_ 2›ئورۇن رەۋىشلىرى-ئىش-ھەرىكەتنىڭ ئورنىنى بىلدۈرىدۇ.
6`@6k2] +3k.xP?QS
C1uV7t*\ 3› ھالەت رەۋىشلىرى-شەيئىلەر ھەرىكىتىنىڭ تۈرلۈك ھالەتلىرىنى بىلدۈرىدۇ. GMY[Gd k*rG^imX
v\g1w&PN =uAy kZ0z]Y 4› دەرىجە رەۋىشلىرى-شەيئىلەر ھەرىكىتىنىڭ ۋە شەيئىلەر سۈپىتىنىڭ دەرىجىسىنى بىلدۈرىدۇ h%5keiA 5› سەۋەب-مەقسەت رەۋىشلىرى-شەيئىلەر ھەرىكىتىنىڭ سەۋەبى ياكى مەقسىتىنى بىلدۈرىدۇ. VHLt,?G E_0i9 2. رەۋىشلەر قاندق گرامماتىكىلىق خۇسۇسىيەتلەرگە ئىگە؟ 4WPco"xH! 1) رەۋىشلەر جۈملىدە پېئىل، سۈپەت ۋە رەۋىشلەرگە بېقىنىپ ھالەت ۋەزىپىسىدە كېلىدۇ. RSx{Gbd4X 2) رەۋىشلەر ئىسم ۋە سۈپەتكە خاس قوشۇمچىلار بىلەن تۈرلىنىدۇ 3) رەۋىشلەرنىڭ ئۆزىگە خاس ياسىغۇچى قوشۇمچىلىرى بار. @P">4xVX{ 3. مەشىق ئىشلەش: `69xR[f 1› تۆۋەندىكى رەۋىشلەرنى تۈرگە ئايرىڭلار. P)[QC كېيىن، ھېلى، تۆۋەن، كۆپ، يېقىندا، كەچتە، ئۇشتۇمتۇت، چاققانلىق بىلەن، بۇرۇن، سەل-پەل، ئىلگىرى، پۈتۈنلەي، راسا، بايقىماي، بېرى، زېرىكمەستىن، تولۇق، پائال، قەستەن، زادى، شارتتىدە، دادىل، ئىلاجسىزلىقتىن، يۈزمۇ-يۈز، ئۆيمۇ-ئۆي gu1n0N`b
K,!f7KKo 6Z-[-0o+g
|