查看完整版本: [-- بىر سائەتلىك دەرسكە نەچچىلىك كۈچ كېتىدۇ؟ --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> نەسىرى ئەسەرلەر -> بىر سائەتلىك دەرسكە نەچچىلىك كۈچ كېتىدۇ؟ [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

uzqak 2014-05-17 03:21

بىر سائەتلىك دەرسكە نەچچىلىك كۈچ كېتىدۇ؟

prxmDI   
بۈگۈن  7- يىللىقلارنىڭ « شەيئىنىڭ ئالاھىدىلىكىنى كۆزۈتۈش ۋە تەسۋىرلەش » دېگەن يېزىقچىلىق دەرسىىگە تەييارلىق كۆردۈم. دەرسنىڭ تەييارلىق جەريانى مۇنداق بولدى . 1$"wN z  
  ئوقۇتۇش نىشانى بەلگىلەش   ،بۇ ئىش ئۇنچە ئاسانغا چۈشمىدى.  ماۋزوسىدا ئىككى نۇقتىلىق سۆز بارىكەن « كۆزىتىش ۋە تەسۋىرلەش » .ھەممىدىن مۇھىمى «شەيئىنىڭ ئالاھىدىلىكىنى قانداق كۆزىتىش ،كۆزەتكەننى قانداق يېزىش ؟ » ئىدى .  ئويلىنىپ يۈرۈپ بۇ دەرسنى ئۈچ سائەت بېكىتتىم . سەۋەبى يېزىقچىلىق نەزىريەسىدىن ساۋاد بېرىش ،ئەمەلىي يېزىشقا يېتەكلەش ، باھالاشنى بىر گەۋدىگە ئايلاندۇرۇش. ئۈچ سائەتنىڭ نىشانىنى بىر بىرىگە ئۇلاش، بۇ دەرسنى بىر پۈتۈن سېستىما ئىچىگە كىرگۈزۈش ، ،تەدىرجى تەرەقى قىلدۇرۇش نىشانى بىلەن بىرلەشتۈرۈش دېگەندەك كۆپ قىرلىق مەسىللەرنى  ئويلىسام بىز ئوقۇتقۇچىلار ھەر بىر سائەتتە بىر بىناكارلىق قۇرلۇشى لايىھەلەيدىكەنمىز.بۇ بىناكارلىقنىڭ يادىروسى ئادەم روھىيىتى .ئۇنى يۆلەپ تۇرۇدىغان تۈۋرۈكلەر ئۆگنىش قىلىشنى بىلىش ، ئۆگىنىش ئادىتىنى يېتىلدۈرۈش ، تەپەككۈر بوشلىقى يارىتىش،ئۆزىنى ئىپادىلەشكە ئىنتىلىش  ...دېگەندەك نۇرغۇن تۈۋرۈكلەرنى تەلەپ قىلىدىكەن.     مۇھىم ، قىيىن نۇقتىنى بەلگىلەشمۇ بىشىمنى قاتتۇردى . كۆزىتىشنى ئۆگىنىش بىر سائەتلىكلا ئىش ئەمەس ، بالىلار ھازىرغىچە كۆزىتىشنى قانداق تۇنىغان؟ ئۇنى قانداق چۈشىنىدۇ ؟ ئۇ نىڭ ئىنسانلارنىڭ ھايات كەچۈرىشىدىكى ئالاھىدە  ئىقتىدارغا كىرىدىغانلىقىنى بىلەمدۇ؟ ئېنىقسىز. مۇشۇنداق ئېنىقسىزلىق ،مۈجىمەللىك ئىچىدىن نىشان ئىزدەش ،تېخى ئۇنىڭ مۇھىم نۇقتىسىنى تېپىش ئاسان ئەمەستە!  ئەمەلىيەتتە نۇرغۇن بىلىم تەلەپ قىلىدىغان «كۆزىتىشنى»  بىر سائەتتە قانداقمۇ بىلدۈرگىلى بولسۇن! نۇرغۇن يېڭىلىقلار كۆزىتىش ئىقتىدارىدىن پەيدا بولغان  . ئەگەر ئوقۇغۇچىدا كۆزىتىش ئىقتىدارى يېتىلمىگەن بولسا «نېمىنى ؟ قانداق كۆزىتىش ؟»مەسلىسىدە قېيىنچىلىق تۇغۇلىدۇ. بۇ دەرستە كۆزىتىشكە مۇناسىۋەتلىك بىرنەچچە سۆز بېرىلگەن ،مەسىلەن « ئوخشىمىغان نۇقتا ، ئوخشىمىغان جەھەتتىن كۆزىتىش ۋە تەسۋىرلەش » « كۆزىتىش نۇقتىسىنى مۇقىملاشتۇرۇش ، مۇۋاپىق دەرىجىدە ئالماشتۇرۇشقا بولىدۇ » بۇ سۆزلەرنى يېشىپ چۈشەندۈرۈشمۇ ئۇنچە ئاسان ئەمەس. ئالايلى كۆزىتىش نۇقتىسى دېگەن نېمە؟ بۇ «باش تېما» «ئىدىيۋى مەزمون»، «يېزىلىش مەقسىتى» دېگەندەك بىرمۇنچە ئاتالغۇلارنىڭ ياردىمى بىلەن يېشىلىدۇ ،ئەگەر بۇ سۆزلەرنىڭ بىرلا ئۇقۇمنى بىلدۈرىدىغانلىقىنى بىلدۈرەلمەي چېچىۋەتسەك ھىلىقى بىز سالماقچى بولغان قۇرۇلۇش ھېچقانداق شەكىلگە ئىگە بولمايدۇ. شۇڭلاشقىمۇ يېزىقچىلىق 4 _\]zhS  
دەرسىنى ئۆتۈش تىل- ئەدەبىياتىمىزنىڭ قېيىن نۇقتىسى بولسا كېرەك! ~|e H8@o  
يېڭى دەرسكە باشلاپ كىرىشنى كۆزىتىشكە مۇناسىۋەتلىك بىرنەچچە ھېكىمەتلىك سۆز N_E :?Jo  
بىلەن باشلاپ كىرسەم قانداق بولار دەپ ئويلىدىم  . « ئەڭ كىچىك تەپسىلاتلارنى NSAp.m   
كۆزىتىشنى ئۆگىنۋېلىش ،چوڭ ئىشلاردىكى مۇۋاپىقىيەتنى بەلگىلەيدۇ » مەنىسىنى سورىسام بالىلار بىلەلەمدۇ؟ ئاخىرى ئويلىشىپ بىرنەچچە رەسىم بەرمەكچى بولدۇم . 3 jay V  
[attachment=764] ZD]5"oHY  
\9dC z;  
مۇشۇنداق پېسخىكىلىق مەنىگە ئىگە رەسىمنى بەيدۇدىن تاللاپ يۈرۈپ  دەرس To19=,:  
دىتالىغا كىرگۈزدۈم. تەسەۋۇرۇمدا بۇ رەسىملەر ئوقۇغۇچىلارنىڭ كۆزىتىش ئىقتىدارىنى سىنايدىغان ياخشى ماتېرىيال ئىدى. ئاندىن نىيوتوننىڭ ئالمىنىڭ يەرگە چۈشىشىدىن ySwvjP7f  
شەكىللەنگەن ئويى بىلەن «ئالەمنىڭ تارتىش كۈچى قانۇنيىتى »ئوتتۇرسىدىكى $ OMGo`z  
مۇناسىۋەتنى ئىپادىلەيدىغان بىر ماتېرىيال تەييارلىدىم. ئەلۋەتتە مەقسەت يەنىلا كۆزىتىشنىڭ مۇھىملىقىنى بىلدۈرۈش. كۆزەتكىنىگە ئاساسەن بۇ رەسىمدىكلى قىز بىلەن ياشانغان ئايالنى تەسۋىرلىتىپ قارمۇ- قارشى سۆزلەرنى تاپقۇزماقچى بولدۇم. p V^hZ.  
خىيالىمدا دەرسخانەم سىزىلماقتا. بالىلار قول كۈتۈرۈپ جاۋاب بەرمەكتە. چاتاق يېرى يەنى ۋاقىت چىقىرىپ بېرىلگەن نەزىرىيەنى ئوقۇتۇشۇم كېرەك. ئەڭ مۇھىمى ھىلىقى مۇھىم سۆزلەرنى سىزدۇرۇپ ،تاپقۇزۇپ ئاندىن «كۆزىتىش نۇقتىسىنى نېمىگە ئاساسەن بېكىتىدىغانلىقىمىزنى» ئېنىقلىشىم كېرەككەن. دەرسنى  تەييارلىغانچە بېرىلگەن بۇ يېزىقچىلىق دەرسىنىڭ مەزمون جەھەتتە بەكلا چېچىۋېتىلگەنلىكىنى ھېس قىلىپ قالدىم . ئەمدى بېرىلگەن ئۈچ مېسالنى ئوقۇغۇچىلارغا قانداق تەھلىل قىلدۇرۇش مەسلىسىگە ئۇچىرايدىغاندەك we&g9j'  
قىلاتتىم. بېرىلگەن مېساللارنىڭ تەلىۋى تۆۋەندىكىچە : Pz1[ b$%  
1.مېسال : ئوقۇغۇچىلار ئۆزلىرىگە  تونۇش بولغان بىر قۇرۇلۇشنى تۇنۇشتۇرىدۇ.     6uf+,F  
2.مېسال : رەسىمگە قاراپ كۆزىتىپ ئاندىن ئىككى قۇش بالىسىنىڭ تەقدىرى ئۈستىدە  باغلانما تەسەۋۇر قىلىش DKfw8"L]  
3- مېسال كۈندىلىك خاتىرە يېزىش .ئوقۇغۇچىلارنى ئۆز چۈشەنچىسىگە ئاساسەن يېزىقچىلىق تەلىۋى چىقىرىشقا ئورۇنلاشتۇرسام قانداق بۇلار؟ L.z`>1  
خىيالىمدىكى دەرسخانا يەنە قىزىپ كەتتى. ئۇلار ئەلۋەتتە يېزىقچىلىق تەلىۋىنى كۆپ كۆردى ،بۇنىمۇ قىلالمىسا قانداق بولىدۇ؟ cO"7wgg  
دەرسنى تەييارلاپ مۇشۇ يەرگە كەلگەندە شۇنى ھېس قىلدىم . بۇ ئۈچ مېسالنىڭ ئورتاقلىقى كۆزىتىشنى ئاساس قىلىش، لېكىن ئىپادىلەش  شەكلىدە پەرىق بەك چوڭ .1- مېسال چۈشەندۈرۈشنى ئاساس قىلىدىكەن. «بىناكارلىق قۇرۇلىشى »دېگەن بەك چوڭ گەپ t*zBN!Wu_  
ئۇنى قانداق كىچىكلىتىش كېرەك؟ « مېنىڭ ياتاق ئۆيۈم » «بىزنىڭ مەكتەپ » Z`5v6"Na  
«بىزنىڭ سىنىپ » « مەن ياسىغان قۇرلۇش مودىلى » دىسەم يازالايدۇ- ھە قاچان . 2- مېسال باغلانما تەسەۋۇر ئاساس قىلىنىپ ھېكايە توقۇيدىكەنمىز،ئەلۋەتتە مۇستەقىل ياشاش ئىقتىدارىنىڭ مۇھىملىقىنى دەرسكە بىرلەشتۈرىمىز. q*oUd/F8  
3- مېسالدا كۈندىلىك خاتىرە يېزىش . بايان شەكلى ئاساس قىلىنىدۇ . بۇ ئۈچ ~bCn%r2  
مېسالدىكى ئىپادىلەش ئۇسۇلىدىكى پەرىقنىڭ چوڭلىقىدىن سەل خاپىمۇ بولدۇم . 2bS)|#v<_t  
چۈشەندۈرۈشنى ئاساس قىلغان بۇ بۆلەك دەرسلەرنىڭ كەينىگە مۇشۇ بۆلەكتە X 5LI  
ئۆگەنگەن دەرسنىڭ خارەكتېرىگە بەكرەك ماس كېلىدىغان باشقا يېزىقچىلىق ~l%Dcp  
.ماتېرىيالى چىقمىغانمىدۇ ؟ ئۇلارنى شۇ كۈزۈتۈش ۋە تەسۋىرلەش دېگەن ئىككى يىپ باغلاپ تۇراتتى. لېكىن ئوقۇتقۇچى سەزگۈر بولمىسا قايسى نۇقتىدىن يېتەكلەشتە .قىيلىنىپلا قالماي بالىلارمۇ قايمۇقىدىكەن. ur-&- G^  
ئۇندىن كېيىن  بالىلار قىزىقىدىغان يېزىش ئاسانكەن دېگەن ھېسىياتقا كەلتۈرەلەيدىغان ئۈلگە ئىزدىدىم. يېزىقچىلىق كىتابلىرىنى ئاختۇرۇپ يۈرۈپ ئىلمىي فانتازىيەلىك چۈشەندۈرۈش ماقالىسىنى ئۈلگە  قىلىپ بەرمەكچى بولدۇم  .«مەن 7- يىللىق 2- قىسىم تىل - ئەدەبىيات دەرسلىك كىتاپى » بەكمۇ ئۇزۇن بىر ماۋزونى قويۇپ قىلىپ تەييارلىدىم . مانا مۇنداق : h3D8eR.  
مەن 7- يىللىق 2- قىسىم تىل- ئەدەبىيات دەرسلىك كىتاپى wHk4BWg-  
مەن 7- يىللىق 2- قىسىم تىل - ئەدەبىيات كىتابى. مېنىڭ نامىم «تىل » ۋە « ئەدەبىيات » دېگەن سۆزنىڭ قوشمىسىدىن تۈزۈلگەن بولۇپ ،تىلنىڭ  ھەر خىل قائىيدە - قانۇنيەتلەرنى ئۆگىتىش ، ئالاقە قورالى بولغان تىلنىڭ رولىنى ۋە ئورنىنى ئۆگىتىش بىلەن  تىل ئارقىلىق ئوبراز يارىتىپ ئىجتىمائىي رېئاللىقنى ئەكىس ئەتتۈرۈشنى ئۆزىنىڭ ئوبيېكتى قىلغان ئەدەبىياتنىڭ قوشمىسى .  مەن  قانداق سۆزلەشنى ، قانداق تەپەككۈر قىلىشنى ،قانداق يېزىشنىڭ  قۇرالىنى قولۇڭلارغا تۇتقۇزۇپلا قالماي ،  ئەڭ مۇھىمى ئىنسانغا خاس ئىنسانىي تۇيغۇلار بىلەن سۇغۇرۇپ سىلەرنى ئادىمىلىككە باشلاپ ماڭىمەن. =*qu:f\y  
مېنىڭ مۇقاۋىمدا ....... قاتارلىق شەيئىلەر بار بولۇپ ، ئۇلار .... ئىپادىلەيدۇ. (تەسۋىرلەش قوشۇڭ ئوخشىتىش ، سۈپەتلەش ، جانلاندۇرۇش قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدىلىنىڭ  ) AZxx%6  
مۇندەرىجەمدە.... ( سانلىق مەلۇمات قوشۇڭ ) VcT(n7  
مەن جەمئىي تۆت مەزموندىن تەشكىل تاپتىم . كىچىك دوستلارنىڭ مېنى ياخشى كۆرىشى ئۈچۈن تېكىستلەر،............. كۈرگۈزۈلگەن.. ( تۈرگە ئايرىش )   m1=3@>  
مېنىڭ ھەر بىر ۋارىقىم جاپالىق ئىزدىنىشنىڭ مەھسۇلى .مەسىلەن 7- دەرس ئۇلۇغبەگ دېگەن دەرستە ....... سۆزلىنىدۇ .ئاپتورنىڭ ......  ئىزدىنىشى سىڭگەن. ( مېسال ئېلىش ، نەقىل ئېلىش قوشۇڭ ) 8Vv"'CU#  
مەن سىلەرگە خەلىق ئېغىز ئەدەبىياتى، ............ ھەققىدە ساۋاد بېرىمەن. (تۈرگە ئايرىش ) BD[XP`[{  
مۇھىم مەزمونۇم بولسا: ئويغۇر تىلى قائىيدىلىرى ، خەلق ئېغىز ئەدەبىياتى ، شېئىرىيەت ، چۈشەندۈرۈش ماقالىلىرىنىڭ تۈرى قاتارلىقلار . p-UACMN& c  
قىيىن نۇقتام بولسا : ئۆگەنگەن بىلىملىرىڭلارغا ئاساسەن قىسقا چۈشەندۈرۈش ماقالىلىرىنى يېزىپ بېقىش، ئۇيغۇر تىلى بىلىملىرىنى ئەمەلىي ئاغزاكى ئالاقە ۋە يېزىقتا پايدىلىنالايدىغان بولۇش. ئويلىغانلىرىنى بىمالال سۆزلىيەلەيدىغان بولۇش. - 
مەن - بىپايان دېڭىز. .... ( تەسۋىر قوشۇڭ ) @$gvV]dA  
مېنى ئۆگىنىش .... ( خۇلاسە قوشۇڭ ) .JZoZ.FAb  
كىچىك دوست قەنى سىزمۇ ئۆزىڭىزگە تۇنۇش بولغان مەلۇم شەيئىنى مەندەك ئۇسۇلدا چۈشەندۈرۈپ باقامسىز؟ @a)@1:=Rm  
تەسەۋۇرۇمدا ئوقۇغۇچىلار بۇ قىلىپتىن پايدىلىنىپ ھەم تىل - ئەدەبىيات دەرسلىكنى بىرەر قۇر كۆرۈپ چىقاتتى. ھەم چۈشەندۈرۈشتىكى نۇقتا بەلگىلەشنىڭ نېمىلىكىنى ، كۆزەتكىنىگە ئاساسەن قانداق تەسۋىرلەنى بىلەلەيتتى. C[gCwDwl  
ئەلۋەتتە تاپشۇرۇققا مۇشۇ قىلىپتىن پايدىلىنىپ يېزىشنى ئورۇنلاشتۇرىمەن. بىر سائەتلىك دەرسكە نەچچىلىك كۈچ كېتىدۇ؟ بۇ سۇئالنىڭ جاۋابىنى تاپماق بەك تەستەك قىلىدۇ. چۈنكى بىر نەرسىگە بولغان ئىخلاس بىلەن ئىشتىياقنى تېخى ھېچقانداق ئەسۋاب بىلەن ئۆلچىگىلى بولمايدۇ. دەرسنى لايھىلەپ بولۇپ ئويلىنىپ قالدىم ، ئەمەلىيەتتە تەسەۋۇردىكى دەرسخانا ئەمەلىيەتتىكى دەرسخانىنى چۈشىنىش ئاساسىدا شەكىللىنىدۇ، لېكىن ئەمەلىيەتتىكى دەرسخانىمىزنى ياخشى چۈشەنمىگەنلىكىمىز ئۈچۈن تەسەۋۇردىكى دەرسخانىنى  توغرا سىزىشقا ئامالسىز قالىدىكەنمىز. دەرسخانىنى تەسەۋۋۇر قىلىش ،ئۇنىڭ ئۈنىمىنى دەرسخانا كەيپىياتى بىلەن بىرلەشتۈرۈپ ئويلاش ئۆز نۆۋىتىدە ئۇنى يەنى كەلگۈسىدىكى مەلۇم بىر نىشان بىلەن بىرلەشتۈرۈشتۈرۈشتىنمۇ ئارتۇق كاتتا قۇرۇلۇش بولمىسا كېرەك؟ شۇڭا بۇ يەردىكى «كۈچ كېتىدۇ ؟ » سۆزىنى « ئەڭ ياخشى جەريان » بىلەن ئىزاھلىساق چىن مەنىگە ئىگە بولىغاندەك قىلىدۇ... >,Zjlkh3  
دەرسنى ئۆتۈپ سىناپ باقتىم . ھەممە باسقۇچلار تەسسەۋۇرۇمدىكى ھىلىقى ئۈنۈم ئىچىدە كېتىۋاتاتتى . لېكىن يېزىقچىلىق تەلىۋى چىقىرىپ بېقىڭلار دېگەن تەلەپكە كەلگەندە بالىلار تىڭىرقاپ قالدى. چۈنكى ئۇلار ئوقۇتقۇچى ئەمەستە! لېكىن دوسكىدا بىر دوسكا جاۋابقا ئېرىشتۇق. 49^;T;'v  
بەزىلەر : تىزىس تۈزۈش،ئويلىنىش، يېزىش ، تۈزۈتۈش دەپ يېزىپتۇ. بەزىلەر : چۇقۇم قۇرۇلۇشنى چۈشەندۈرۈڭ ، ئالاھىدىلىكى گەۋىسلەنسۇن ، ھەجىمى بىر يېرىم بەتتىن كەم بولمىسۇن دېگەندەك ئىمتىھان قەغىزىدە ئۇچۇرايدىغان تەلەپلەرنى يېزىپتۇ . ئىشقىلىپ بىر دوسكا جاۋاب چىقتى. ئۇلارنىڭ ئىچىدىن قايسىسىنىڭ يېزىقچىلىقنىڭ قەدەم باسقۇچلىرى ، قايسىسىنىڭ قايسى مېسالنىڭ يېزىقچىلىق تەلىۋىگە چۈشىدىغانلىقىنى خۇلاسە قىلدۇردۇم. )\l}i%L:  
توغرا خاتاسى ئايرىلىپ ئۈچ مېسالنىڭ ئۈچ خىل يېزىقچىلىق تەلىۋى خۇلاسە قىلىندى . ئادەتتە يېزىقچىلىق تەلىۋىنى پەقەت بىز دەپ بېرىمىز ئۇلار ئۆلچىمىمىزگە چۈشۈرۈپ يېزىشقا ئادەتلەنگەن . يېزىقچىلىق تەلىۋىنى چۈشەنمىگەنلىكى ئۈچۈن تېمىدىن چەتنەپ كېتىش ، ژانىر ئالاھىدىلىكى ئېنىق بولماسلىقتەك نۇرغۇن خاتالىقلار داۋاملىق كۆرىنىپ تۇرۇدۇ. ئەڭ ئېچىنىشلىقى «يېزىشتىكى قەدەم - باسقۇچ »بىلەن« يېزىقچىلىق تەلىپى » دېگەن ئىككى ئۇقۇممۇ جايىنى تاپالماي دەرسخانىدا قالايماقان چېپىپ يۈرۈيدۇ. بۇ قالايماقان، قانۇنيەتسىز  نەرسىنى قانۇنيەتلىك تۈزۈلگەن مېڭىنىڭ رەت - تەرتىۋى بويىچە قوبۇل قىلىشى  بەسى مۈشكۈل ! N\l\ M  
خۇلاسە كالام! بىر سائەتلىك دەرسكە نەچچىلىك كۈچ كېتىدۇ؟ ئۇنىڭ تارتىش كۈچى نەدە ؟ ئۇنى قانداق پىشاڭ ئارقىلىق ئورنىدىن يۆتكەپ ئوقۇتقۇچىنىڭ مېڭىسىدى بىلىمنى  ئوقۇغۇچىنىڭ مېڭىسىگە يۆتكەيمىز؟ ھەممىدىن مۇھىمى قايسى خىل كۈچ ئوقۇغۇچىنى ئۆگىنىشنىڭ سېھرى كۈچىدىن ھۇزۇرلىنىدىغان قىلالايدۇ؟ Uc>kCBCd  
tm@&f  

ياسىنجان510 2014-05-17 21:22
كۆپ ئەجىر سىڭدۈرۈپسىز ،ئوقۇتۇش مەسئۇلىيەت تۇيغۇڭىز يوقۇرى ئىكەن.مەسئۇلىيەتچان ئوقۇتقۇچى ئىكەنسىز.

ئوتقاشئەرقۇتى 2014-05-17 23:47
ئۇزچاقنىڭ نادىر تىمىلرىنى كۆرمىگىلى خېلى بۇلۇپ قالغان بەكمۇ ياخشى يېزىپسىز !

nadiraay 2014-05-18 11:30
ئەگەر  ھەممەيلەن  مۇشۇنداق  ئەستايدىل تەييارلىق قىلغىنىدا  ئىدى، ئەدەبىياتتىن لاياقەتسىز  نومۇر  چىقمىغان  بولاتتى.

ئۇيغۇر 2014-05-19 00:39
بەك ياخشى تەييارلاپسىز، بۇنڭ بىر ماقالە قىلىپ چىقسىڭىز بولغۇدەك. پايدىلنىش قىممىتى بەك زورئىكەن. پىكىرلىرىڭىز بەك چوڭقۇر بولۇپتۇ.

bahadir 2014-05-19 18:04
ھەممە ئوقۇتقۇچى سىز ئويلىغاندەك ئويلىسا،كەتكەن كۈچىگە لايىق مىللەت ئىزباسارلىرىغا بىرەر نەرسە بىلدۈرەلىسە نىمە دىگەن ياخشى بولاتتى ھە!!!

ozqan 2014-05-20 11:44
بۇ لايىھە  ناھايىتى ئەتراپىلىق  ، ئىجادىي ، ئوقۇغۇچىلارغا ماسلاشقان   ھالدا تۈزۈلۈپتۇ ،  بىر سائەتلىك   دەرس ئۈچۈن مۇشۇنداق ئىزدىنىش روىھى ھەر بىرىمىزدە بولغان بولسا ، ئوقۇغۇچىلارمۇ ئىزدەنگەن ، ئۆزىمىزنىڭ بىر سائەتلىك ئىزدىنىشى ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ ھەر بىرىنى بىر سائەتتىن گويا ئەللىك ئوقۇغۇچىنى  ئەللىك سائەت ئىزدەندۈرگەن بولساق ، بۇ ھەقىقەتەنمۇ ئەرزىيدىغان ئىش ئىدى . 7irpD7P>  
j5m KJC  
ھارماڭ ، ئۇزچاق ... قەدەملىرىڭىزگە بەرىكەت تىلەيمەن .

mamatjan74 2014-05-20 16:45
ئۆزچاقنىڭ ئۆزگىچە ئۇسلۇب بىلەن ئۆزىنىڭ ئوقۇتۇش تەجرىبىلىرىگە ئائىت ئوقۇتۇش تەتقىقات نەتىجىلىرى ئاساسىدا مۇنبەرگە «قايتا»دىن جان ۋە يېڭى قان ئاتا قىلغىنىدىن بەكمۇ سۆيۈندۈم. مۇشۇنداق ئىزدىنىش روھىغا باي ماقالىلىرىڭىز ئۈزۈلمىگەي.

گۇلنىسا 2014-05-20 18:55
mamatjan74:ئۆزچاقنىڭ ئۆزگىچە ئۇسلۇب بىلەن ئۆزىنىڭ ئوقۇتۇش تەجرىبىلىرىگە ئائىت ئوقۇتۇش تەتقىقات نەتىجىلىرى ئاساسىدا مۇنبەرگە «قايتا»دىن جان ۋە يېڭى قا .. (2014-05-20 16:45) 
Ui!l3_O  
بۇ ماقالا باك ياخشى چىقىپتۇ نۇرغۇن نارسىلارنى بىلىۋالدىم  ئۇقۇتقۇچىنىڭ ئىزدىنىش روخىدىن تەسىرلەندىم بەكمۇ تىرىشچانكەنسىز راخمەت سىزگە

ھاتەھاتەم 2014-05-21 09:38
ناھايتى ئەتراپلىق،تۇلۇق تەييارلاپسڭز.ئەجرىڭىزگە كۆپ رەخمەت.


查看完整版本: [-- بىر سائەتلىك دەرسكە نەچچىلىك كۈچ كېتىدۇ؟ --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled