查看完整版本: [-- بىزنى قوللىغىنىڭىز مائارىپىمىزغا كۆڭۈل بۆلگىنىڭىز!!! --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> خەۋەر ۋە ئۇچۇر -> بىزنى قوللىغىنىڭىز مائارىپىمىزغا كۆڭۈل بۆلگىنىڭىز!!! [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

r.muhemmet 2014-05-02 23:04

بىزنى قوللىغىنىڭىز مائارىپىمىزغا كۆڭۈل بۆلگىنىڭىز!!!

ئەسسالامۇ ئەلەيكۇم!!! ئەزىز قېرىنداشلار ياخشىمۇ سىلەر ؟ سىلەرنىڭ نۆۋەتتىكى دەرس تەييارلىق ئۇسۇلى ھەم شەكلى ھەققىدىكى قارىشىڭلارنى بىلىش مەقسىتىدە مۇھىمى سىلەرنىڭ ھەمكارلىقىڭلارنى  قولغا كەلتۈرۈش ئىستىكىدە مەزكۈر تېمىنى مۇنبەرگە يوللاشنى لايىق كۆردۈم. $tKATL*  
ئۆتكەن يىلى مۇشۇ كۈنلەردە مەكتەپ پارتىكومى مۇزاكىرلىشىش ئارقىلىق ئاپتونۇم رايۇنلۇق مائارىپ نازارىتى ھەم داڭلىق مەكتەپ مۇدىرلىرى ئىشخانىسىنىڭ تېما تەتقىقاتى ھەققىدىكى ھۆججىتىنىڭ تەلىپى بويىچە بەش تېما تەتقىقات گورۇپپىسى تەشكىللەپ، تېما تەتقىقات گورۇپپىسىدىكىلەرنى تېما تەتقىقات تۈرى بويىچە تېما ئوتتۇرغا قويۇپ، تېما ئىلتىماس قىلىشنى ئورۇنلاشتۇرغانىدى. مەن ئۆزۈمنىڭ ئۇزۇن يىللىق ئوقۇتۇش ئەمەلىيىتىم ، ئىچكىرى ئۆلكىلەردىكى ئىلغار ئوقۇتۇش ئەندىزىسى، دەرس تەييارلاش ئۇسۇلىدىكى ئۆزگىچىلىكنى، ئۇچۇر دەۋرىدىكى مائارىپنىڭ يۈزلىنىشىنى نەزەرگە ئېلىپ « ئېلىكتېرونلۇق دەرس تەييارلاش ۋە دەرسخانا ئوقۇتۇشى ئۈستىدە ئانالىز » دېگەن تېمىنى ئوتتۇرغا قويۇپ، 15 كۈن ئىلتىماس ماتېريالىنى تەييارلاپ، مەكتەپنىڭ يۇقىرىغا يوللىشى ئۈچۈن تاپشۇرغان ئىدىم. ئويلىمىغان  2013- يىلى 9- ئايدا مەزكۈر ت ېما« تەربىيلەش تىپىدىكى تېما » تۈرىدىن « ئادەتتىكى تېما » تېما تۈرىگە يۇقىرى كۆتۈرۈلۈپ، تېما ئىشلەش ۋاقتى بىر يىل قىلىپ بىكىتىلدى.  كۆپ تەرەپتىن ئىزدىنىپ بىر قىسىم نەزەريەۋى ئاساسلار بىلەن پىكىرنى قايىل قىلارلىق ئىپادىلەشكە تىرىشىۋاتقان بولساممۇ، ئەمما رايونىمىزنىڭ قايسى ۋىلايەت، قايسى ناھيىسىدىكى قايسى مەكتەپتە ئېلېكترونلۇق دەرس تەييارلىقىنى يولغا قويغانلىقى، ئۇلارنىڭ قانداق ئەمەلىي تەجىربىلەرنى توپلاپ، ئىلمىي بولغان ئېلېكتورۇنلۇق دەرس تەييارلاش ئەندىزىسىنى تېپىپ چىققانلىقىدىن بىخەۋەر بولۇپلا قالماي، كەڭ ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئېلېكترونلۇق دەرس تەييارلاشقا تۇتقان پوزىتسىيەسى، بۇ ھەقتە يولۇققان قىيىنچىلىقلىرى ۋە ئۇن ھەل قىلىش تەدبىرى ھەققىدىكى پىكىر - تەكلىپىنى ئېلىش ئارقىلىق نەزەريەۋى باياننى ئىسپاتلايدىغان پاكىتلىق سان - سىفىرغا ئېرىشىش زۆرۈر بولۇپ قالدى. سىلەرنىڭ سوئال قەغىزى ئارقىلىق تەكشۈرۈش ھەم پىكىر تەكلىپ بېرىشكە قاتناشقىنىڭلار  بىزنى قوللىغىنىڭلار بولۇپلا قالماستىن، مۇھىمى مائارىپىمىزغا كۆڭۈل بۆلگىنىڭلار، ئۆزۈڭلارغا قولايلىق يارىتىپ، قولدا دەرس تەييارلىق يېزىشتىن كومپىيۇتېردا دەرس تەييارلاشتىن ئىبارەت زامانىۋىي مائارىپ ئوقۇتۇش ئەندىزىسىگە قەدەم باسقىنىڭلادۇر. شۇڭا كەڭ ئوقۇتقۇچى كەسىپداشلار، مائارىپ خىزمەتچىلىرى ھەم مائارىپ مەمۇرى باشقۇرغۇچىلارنىڭ يېقىندىن ياردەمدە بولۇشىنى، بىزنىڭ تېما تەتقىقاتىمىزنى ئەمەلىي ھەرىكىتى بىلەن قوللىشىنى ئۈمىد قىلمەن. ئېلخەت مەنزىلىم ; barqinay@tom.com C/vLEpP{(/  
ئوقۇتقۇچىلار   سوئال قەغىزى ئارقىلىق تەكشۈرۈشكە قاتنىشىش  ئۇلىنىشى : &sgwY  
http://www.wenjuan.com/s/n6rau2 &aQ)x   
ئوقۇغۇچىلارنىڭ سوئال قەغىزى ئارقىلىق تەكشۈرۈشكە قاتنىشىشى ئۇلىنىشى: 9"RfL7{  
z{jAt6@7  
http://www.wenjuan.com/s/rmIJ3q S: uEK  
LD~'^+W  

ۋارىس60 2014-05-03 00:52
ياخشى بوپتۇ. ئۇستازلار ھەرگىزمۇ ياردىمىنى ئايىمايدۇ سىزدىن.

ozqan 2014-05-03 02:34
رىزۋانگۈل : ئالدى بىلەن ئىزدىنىشلىرىڭىزگە ئۇتۇق تىلەيمەن ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ يۈكىنى يەڭگىللىتىش ھەمدە ئىلغار دەرس تەييارلاش تەجىربىلىرىنى ئالماشتۇرۇشتا  زۆرۈر بولغان ئىلىكتىرونلۇق دەرس تەييارلىقىنى ئوموملاشۇرۇشنىڭ ئاساسى بولغان بۇ تەتقىقات تېمىڭىزنىڭ   نەتىجىلىك بولۇشىنى ئۈمىد قىلىمەن . Pq>[q?>?  
مەن ۋە بىزنىڭ مەكتەپتىكىلەر بۇ ئۇسۇلنى قوللايمىز ، مەن بۇ مەسىلە ھەققىدىكى قاراشلىرىمنى ھەم دە بىزنىڭ مەكتەپنىڭ تەجىربىلىرىمىزنى  ئوتتۇرغا قويۇپ ئۆتۈپ باقاي : }a1Sfl@`3  
ئىلىكتىرونلۇق دەرس تەييارلاشنىڭ مېنىڭچە پايدىسى باركى زىيىنى يوق . Z:J.FI@  
پايدىسى : Q]5^Eiq8  
1. ئۇيغۇرلاردا ئىلىكىرونلۇق دەرس تەييارلىقلىرى سېستىمىلىشىشتەك زامانغا ماسلاشقان  دەرس تەييارلىقلىرى ھەقىقىي كاپالەتكە ئىگە بولىدۇ . ~o'#AP#N~  
2. ئىلگىرىكى ھەر بىر ئادەم ئۆز ئالدىغا دەرس تەييارلاپ ، ئۆزىنىڭ تەجىربىلىرىگىلا تايىنىشقا خاتىمە بېرىلىپ ، باشقىلارنىڭ دەرس تەييارلىقىنى كۆرۈپ ئۇنىڭ ئوقۇغۇچىلارغا ماس كېلىدىغان ئىلغار ئۇسۇللىرىنى قوبۇل قىلىش قويلايلىقلىشىدۇ . O\Mq<;|7m  
3 . پىشقەدەم ئوقۇتقۇچىلارنىڭ قايتا-قايتا دەرس تەييارلاپ ۋاقىت ئىسراپچىلىقى چىقارغاننىڭ ئورنىغا دەرس بايلىقلىرىنى توپلىشىغا ، ھەر قارارلىق ئوقۇغۇچىلارنى ئوبدان تەھلىل قىلىپ ، شۇلارغا خاس ئۇسۇللار ئۈستىدە ئىزدىنىشىگە ۋاقىت چىقىدۇ ، زىيادە چارچاش ، تەكرار كونسىپىك كۆچۈرۈشتەك ئۆلۈك ئىشنىڭ ئورنىغا ئىجادىي ئىزدىنىشكە شارائىت چىقىدۇ . ' VEr4&  
4. يېڭى خىزمەتكە چىققان ياشلارغا كۆپ خىل ئىلىكتىرونلۇق دەرس تەييارلىقلىرىدىن پايدىلىنىپ ئۆزىگە ماسلاشقان ماتىرياللارنى تېپىپ ئىشلىتىشىگە ماتىريال بايلىقى موللىشىدۇ . ئىشنى قەيەردىن باشلاش ، دەرسنى قانداق  تەييارلاشتا بېشى قېتىش ، كۆپرەك ئوقۇتقۇچىنىڭ ئۇسۇل ۋە تەجىربىلىرى بىلەن ئۇچرىشىشقا پۇرسەت بولماسلىق ئەھۋالىغا پۈتۈنلەي خاتىمە بېرىلىپ ، ياشلارنى تەبىيەلەشكە ئاساس ۋە قولايلىق يارىتىلىدۇ . ![]I%'s  
5. دەرس تەييارلاشتا كوللىكتىپ ھالدا بېكىتىپ چىققان دەرسخانا ئۇسۇللىرى ۋە كۆپ ئادەم بىرلىكتە توپلىغان دەرس بايلىقلىرى ھەم دەرسخانىدا دەرسنىڭ ھەر بىر  قاتلىمىغا ماشلاشقان قوزغىتىشچان ئۇسۇللارنى كۆپ ئادەم  مەسلەھەتلىشىپ ئوتتۇرغا قويۇپ ھەم بۆلۈشۈپ كومپىيوتىردا ئۇرۇپ چىقىپ  ، كوللىكتىپ ئىشلتىشكە ماتىريال مەنبەسى تەييار بولىدۇ . h4\6 h  
6. بەزى مىللەتلەردە پايدىلىنىش ماتىريالىرى كۆپ بولۇش بىزدە بولسا ، تازا يېتەرلىك بولماسلىقتەك ئەھۋاللارغا خاتىمە بېرىلىپ  يېتەكچى ئورۇنلار قوللىغان ،مەكتەپ رەھبەرلىرى قوشۇلغان ئاساستىكى مۇكەممەل دەرس تەييارلىقى ئەندىزىسى ئۈچۈن ھەممەيلەن كۈچەش ھەم ئۇنى بارلىققا كەلتۈرۈش  ھەم  يولغا قويۇش كاپالەتكە ئىگە بولىدۇ . dX@A%6#?  
7. ئوقۇتقۇچىلارنىڭ  دەرس تەييارلاش يۈكىنى يەڭگىللىتىپ  ، روھىي بېسىملىرىنى يېڭىشكە  ، كىتاب  ، ماتىريال كۆرۈشكە ، دەرسخانا ئوقۇتقۇتۇشى ئۈچۈن ئىزدىنىشكە پۇرسەت چىقىدۇ . _<*GU@  
8 . بىر كونسىپىكنى يېزىپ قويۇپ  ئۇنى نۇرغۇن يىل كۆچۈرۈشتەك باشقۇرغۇچىلىلارنىمۇ ، ئۆزىنىمۇ ئالداشتەك شەكىلۋازلىقنىڭ ئورنىغا  ھەر بىر قاراردا  ئوقۇغۇچىنىڭ ئەھۋالىغا ماسلاشقان ئۇسۇللارنى ئۆزگەرتىپ ، دەرس بايلىقىرىنى تولۇقلاپ  ھەم بۇ جەرياننى دەپتەرگە يېڭىدىن يازغانغا قارىغاندا  قولايلىق ھالدا مۇناسۋەتلىك جايلىرىغىلا  ئىش قوشۇش  ئېلىپ بېرىشقا شارائىت يارىتىلدۇ . UnWGMo?JEi  
9. دەرسخانىدا دېتلادىن پايدىلىشتا  دېتال ئىشلەشكە قولايلىق ھالدىكى ئىلىكتىرونلۇق دەرس تەييارلىقى قوللايلىق ئېلىپ كېلىدۇ . wV[V#KpX8-  
1uS-Tx  
مەكتىپىمىزدە  ئىلىكتىرونلۇق دەرس تەييارلاشنى مەكتەپ رەھبەرلىكى بەك قوللىدى .   ivX37,B\bS  
ئاۋال ئوقۇتقۇچىلار كوللىكتىپ دەرس تەييارلاپ  ، شۇ تەييارلىقنى  كومپىيوتىردا ئۇرۇپ تەييار قىلساق ، مەكتەپ  ئىقتىساد چىقىرىپ  باستۇرۇپ بېرىدىغان  ھەم شۇنىڭدىن پايدىلىنىپ  دەرس  ئۆتسەك  بولدىغان   ، دەرس تەييارلىقىنى تەكشۈرۈشتىن ئىبارەت  بۇ ئۆتكەلدىن مەكتەپ بىزنى ئازاد قىلىىدىغان  بولدى . YqSXi~.  
"8muMa8Q%  
رىزۋانگۈلگە رەھمەت ... ئەگەر بۇ ئىش روياپقا چىقسا بىزنىڭ مەكتەپنىڭ مۇدىرىمۇ ئۇيغۇر ئەدەبىيات گورۇپپىمىزغا چىقارغان يۇقىرقى كەڭلچىلىكنى خاتىرجەم ، كاپالەتلىك ھالدا  ئەمەلگە ئاشۇرالىغۇدەك ھەمدە ئوقۇتقۇشىمىزغا يۇقىردا كۆرسىتىپ ئۆتكىنىمدەك پايدىلىق تەرەپلەر  ئەمەلگە ئاشقۇدەك . [)SR $/A  
sjzXJ`s  
تەۋپىقداشلار  ، مېنىڭچە : بۇ شەخسنىڭ ئىشىشى ئەمەس بەلكى ھەممىمىزنىڭ  ئىششى  .  بۇ ئىشنى ئۆز ئىشىىمىزدەك  كۆرۈپ قوللايلى ، ئەمەليەتتە بۇ ئۆزىمىزنى جۈملىدىن  ئۇيغۇر مائارىپىنى قوللىغانلىق ..... l/ rZcf8z  
lg onR  
جەدىۋەلنى توشقۇرزۇپ  يوللىۋەتتىم  ئەمىسە   .....كۆپچىلىكمۇ ئاۋاز قوشۇڭلار . zzfn0g  

erkamil 2014-05-04 11:28
قۇشۇمچە: .IH@_iX  
سەۋىيەسى تۈۋەنرەك ئۇقۇتقۇچى دەرىسنى لىكسىيە سۆزلىگەندەك بايان قىلىپ ئۆتۈدۇ. سەۋىيەسى ياخشاراق ئۇقۇتقۇچى ئۆزى سۆزلەيدۇ ۋە ئۆزى يىشىپ بېرىدۇ، مۇنەۋۋەر ئۇقۇتقۇچى سىز ئېيتقاندەك ئىلىكتىرونلۇق دەرىس تەييارلىقى بىلەن باللارغا ھەرخىل كۆرسەتمىلىك ماتىرياللارنى كۆرسىتىپ ئۇقۇغۇچىلارغا كۆرسىتىدۇ ۋە سۆزلىتىدۇ. ئۇلۇغ ئۇقۇتقۇچى بولسا، ئۆزى سۆزلىمەيدۇ قوزغۇتۇش، ئىلھام بېرىش، باھالاش دىگەندەك ئۇسۇللار بىلەن باللارنى مۇنازىرىگە سىلىپ ئۆزلىگىدىن ئۆگىنەلەيدىغان قىزغىن كەيپىياتلىق دەرىسخانا يارىتىدۇ. R#/?AD&  
دوستۇم سىز قايسىغا تەۋە.

پەرى 2014-05-05 01:58
ئۇستازلار ھەرگىزمۇ   سىزدىن  ياردىمىنى ئايىمايدۇ

ئارزۇ228 2014-05-05 16:31
    بىز يوللاپ ئەۋەتىۋەتتۇق، ئۇستازلارنىڭ بىز ئۈچۈن قىلغان بۇ ياخشى ئىشىنىڭ غەلبىلىك بولىشىنى ئۈمىد قىلىمەن.

r.muhemmet 2014-05-12 21:43
مەزكۈر تېمىنى بىر چىكىپ ئۆتۈشكە ئۈلگۈرگەن  باغۋەنلەرنىڭ قولىدىن گۈل ئۈنگسى، تېما مەزمۇنىنى ئوقۇپ قويغان ئەزىزلەرنىڭ كۆزلىرى روشەن بولغۇسى... >I4p9y(u  
«ئەدەبىياتچىلار رومانتك كېلىدۇ» دېسە، ئىشەمەي كەلگەن ئىدىم، مانا بۈگۈن ئۆزۈمنىڭ رومانتىك خىيال قىلغىنىمنى تەن ئالدىم. "!%wh6`>Md  
تەۋپىق مۇنبىرى سەر خىل ئوقۇتقۇچىلارنىڭ جەمگاھى بولۇپلا قالماي، مائارىپ مەمۇرىي خىزمەتچىلىرىنىڭمۇ خەزىنىسى ئىدى، دەل شۇنداق قارىغىنىم ئۈچۈن ئېنىم مۇھەممەتئەلى توختى ۋە كەسىپدىشىم، سىردىشىم ئۆزقاننىڭ مەدەت بېرىشىنىڭ تۈرتكىسىدە دىيارىمىزدىكى ئوقۇتقۇچىلارنىڭ «ئېلېكترونلۇق دەرس تەييارلاش » تىن ىبارەت ئىشىنى رېئاللىققا ئايلاندۇرۇش ئۈچۈن تىرىشىپ باقاي دېگەن، كەسىپداشلىرىم ـــ كەڭ مائارىپ خىزمەتچىلىرى قوللىسا، مەدەت بېرىش بىلەن بىرگە، قىممەتلىك تەجىربىلىرىنى كۆپچىلىكتىن جۈملىدىن مەندىن ئايانمىسا، تېمىنىڭ ئۇتۇقلۇق چىقىشى ئۈچۈن بىر قېتىملىق سوئال قەغىزى ئارقىلىق تەكشۈرۈشكە قاتنىشىپلا قالماي، ھەر قايسى پەن ئوقۇتقۇچىلىرىنى سوئال قەغىزى ئارقىلىق تەكشۈرۈشكە قاتناشتۇرۇپ بەرگەن بولسا، كۆزلىگەن مەنزىلگە ھەممىمىز يەتسەك، دەپ ئويلىغان ئىدىم. #v4L oNm  
بۈگۈنكى ھالەت شۇ بولدىكى، تېمىنى چېكىپ قويۇش ۋە ئوقۇپ قويۇش بولدى خالاس. V06CCy8n  
«ئۈمىدنىڭ تومۇرى ئۈزۈلسە، ھاياتنىڭ ئۇمۇرتقىسى سۇنىدۇ» دېمەك بۇ ئىشتا ئۈمىدنى ئۈزگۈم يوق. ئەزىزلەرنىڭ ئون مىنۇتلۇق ۋاقتىنى چىقىرىپ، سوئال قەغىزىنى ئىشلەپ بېرىشىنى، ئىمكان بار خىزمەتداشلىرىنى ھەم ئوقۇغۇچىلىرىنى سوئال قەغىزى ئىشلەشكە تەشكىلەپ بەرگەن بولساڭلار. }!%JYG^!D  
قىممەتلىك تەجىربەڭلار بولسا، كۆپچىلىكتىن جۈملىدىن مەندىن ئايىمىغان بولساڭلار.   :K~rvv\L7  

tawpek 2014-05-13 10:31
ozqan:رىزۋانگۈل : ئالدى بىلەن ئىزدىنىشلىرىڭىزگە ئۇتۇق تىلەيمەن ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ يۈكىنى يەڭگىللىتىش ھەمدە ئىلغار دەرس تەييارلاش تەجىربىلىرىنى ئا .. (2014-05-03 02:34) 
oid[syPB  
بۇ ئىشنىڭ روياپقا چىقىشى شۇنداقلا مائارىپىمىزنىڭ ئىلىكتىرۇنلىشىش قەدىمىنىڭ بىزگە ئىلىپ كىلىدىغان پايدىسىنى تولوق شەرھىيلەپسىز. d?A}qA[(  
0VN7/=n|  
 G2`${aMS  
بوپتۇ، دۇنيا يەنىلا غايىپەرەسلەر بىلەن گۈزەل بولغۇسى

tawpek 2014-05-13 10:36
erkamil:قۇشۇمچە:سەۋىيەسى تۈۋەنرەك ئۇقۇتقۇچى دەرىسنى لىكسىيە سۆزلىگەندەك بايان قىلىپ ئۆتۈدۇ. سەۋىيەسى ياخشاراق ئۇقۇتقۇچى ئۆزى سۆزلەيدۇ ۋە ئۆزى يىشى .. (2014-05-04 11:28) 
A A^{B  
مەن ھەرھالدا سەۋىيسى ياخشىراق ئوقوتقۇچىكەنمەن.مۇنەۋۋەر ئوقوتقۇچى بولوشقا ئىقتىدارىم ۋە سەۋىيەم تولوق چۈشىدىغان تۇرۇپ ھورۇنلۇق قىلىپ يۈرۈپتىمەن. >J9oH=S6  
#@HF<'H}mu  
بۇ ئىنكاسىڭىز مىنى ئويغاتتى.

tawpek 2014-05-13 10:40
ozqan:رىزۋانگۈل : ئالدى بىلەن ئىزدىنىشلىرىڭىزگە ئۇتۇق تىلەيمەن ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ يۈكىنى يەڭگىللىتىش ھەمدە ئىلغار دەرس تەييارلاش تەجىربىلىرىنى ئا .. (2014-05-03 02:34) 
1pgU}sR k  
دۇنيا يەنىلا غايە پەرەسلەر بىلەن گۈزەل |R/%D%_g  
+l<5#pazx  
hvsWs.;L'  
مۇمكىن بولسا بۇ بايانلىرىڭىزنى ئايرىم تېما قىلىپ سۇنسىڭىزمۇ بولغۇدەك

tawpek 2014-05-13 10:47
خۇرسىنماڭ رىزۋانگۈل. بىزدە ئۆز يۈكىمىزنى ئۆزىمىز يىنىكلىتىش ئورنىغا بىراۋنىڭ يىنىكلىتىپ بىرىشىنى تاما قىلىش پىسخىكىسى سەل ئىغىر. {# ?N  
s@K4u^$A  
300  دىن ئارتۇق تىل ئەدەبىيات ئوقوتقۇچىللىرىغا بىر قىتىملىق تەربىيلىنىشتە يىرىم سائەت سۆزلەپ 6 قىسىم كىتاب ئۈچۈن ئالتە مۇئەللىم چاقىرىق قىلسام بىرسىمۇ كەينىمدىن ئەگەشمىگەن. }HFN3cq;C  
o$jLzE"  
لىكىن ھەممىسى تىلفۇن نومورۇنمنى سورىشىپ ھازىرغىچە ماتىرىيال تەلەپ قىلىشىدۇ. / F4zg3  
R{ 
ئۇ چاقىرىق دەل مۇشۇ تور بەتنى قىلىش چاقىرىقى ئىدى. < $lCkSx 
W$hx,VEy`  
مەن شۈنچىلىك ئۈمۈتسىزلىك ئىچىدە شۇ كۈنى دەرىستىن چۈشۈپلا تورخانىدا بىر كىچە ئۇخىلىماي ئولتۇرۇپ بۇ ئىشنى روياپقا چىقىرىپ 4 يىلدىن بىرى مانا مۇشۇ كۈنگە كەپتىمىز. r!_-"~`7E  
7)`nD 
بەلكىم شۇلاردىن نەچچىسى پايدىسىنى كۆرگەندۇ. =.Pw`.  
&^ 1$^=  
كىيىن تەييارلىقنى تەكرار ئىشلىتىپ ھۇزۇرلىنىۋاتقاندا بەلكىم تىلفۇنىغا كەلگەن ئۇچۇرلارنى، تور بەتتە كۆرگەن بۇ خەۋەرلەرنى ئەسلەپمۇ قالار.


查看完整版本: [-- بىزنى قوللىغىنىڭىز مائارىپىمىزغا كۆڭۈل بۆلگىنىڭىز!!! --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled