查看完整版本: [-- << باھاردىكى ئۆزگىرىش >>نىڭ دەرس بايانى --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> دەرىس تەييارلىقلىرى -> << باھاردىكى ئۆزگىرىش >>نىڭ دەرس بايانى [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

ئەرك 2014-03-25 20:01

<< باھاردىكى ئۆزگىرىش >>نىڭ دەرس بايانى

دەرس تېمىسى: {R;M`EU>  
باھاردىكى ئۆزگىرىش .5 ;LL,S-  
دەرسلىك ھەققىدە تەھلىل: X vMG09  
بۇ دەرس مەجبۇرىيەت مائارىپى دەرس ئۆلچىمى تەجرىبە دەرسلىكى << قوش تىل >> سىنىپلىرى ئۈچۈن تۈزۈلگەن تىل-ئەدەبىيات دەرسلىكىنىڭ 2-يىللىق 2-قىسىم 2-بۆلەك << باھار جىلۋىسى >> گە ئورۇنلاشتۇرۇلغان تېكىست بولۇپ،باھار كەلگەندە تەبىئەت دۇنياسىدا بولىدىغان ئۆزگىرىشلەر يېقىملىق ۋە جانلىق تىللار بىلەن ئىنتايىن ئوبرازلىق ئىپادىلەپ بېرىلگەن. % Au$E&sj  
تېكىستنى بېرىشتىكى مەقسەت: F|TMpH/  
  بۇ تېكىست يۇرتىمىزدا باھار ئەمدىلا كەلگەن،ھەممە ياق باھار تۈسىگە كىرىۋاتقان مەزگىلدە ئۆتۈلىدىغان بولۇپ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەبىئەت دۇنياسىدىكى ئۆزگىرىشلەرنى كۆزىتىش قابىليىتىنى يۇقىرى كۆتىرىش،گۈزەللىكتىن ھوزۇرلىنىشنى بىلىش قابىليىتىنى ئۆستۈرۈش،ئوبرازلىق سۆزلەردىن پايدىلىنىپ،ھېسسىياتنى ئىپادىلەش ئىقتىدارىنى يېتىلدۈرۈش شۇنداقلا  گۈزەللىكنى سۆيۈش،تەبىئەتنى قوغداش تەربىيىسى بېرىشتە مۇھىم رول ئوينايدۇ. dM{~Ubb  
  تېكىست مەزمونى: PMs_K"-K  
  بۇ تېكىستنى ئىككى سائەت ئۆتۈش پىلانغا ئېلىنغان بولۇپ ، مەن ئىككىنچى سائەتلىك ئوقۇتۇش لايىھىسى ئۈستىدە توختىلىپ ئۆتىمەن. Xe;(y "p R  
  تېكىستنىڭ مەزمونى ۋە ئوقۇغۇچىلارنىڭ چۈشىنىش قابىليىتىگە ئاساسەن بۇ سائەتلىك دەرسنىڭ نىشانىنى تۆۋەندىكىدەك ئورۇنلاشتۇردۇم: 8G&+  
بىلىم نىشانى: 6L9[U^`@  
تېكىستنى ھېسسىياتلىق،جانلىق ئوقۇيالايدىغان بولۇش ۋە تېكىست مەزمونىنى چۈشىنىش. بۇ نىشان ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئوخشاش بولمىغان ئەسەرلەرنى ئوخشاش بولمىغان ھېسسىياتتا ئوقۇش ئىقتىدارىنى يېتىلدۈرۈش،ئەسەر ئوقۇغاندا سۆز-جۈملىلەرنى چۈشىنىپ ئوقۇش ئارقىلىق ئەسەر مەزمونىنى چۈشىنىش ئېڭىنى شەكىللەندۈرۈشنى مەقسەت قىلدىم. ++DQS9b{  
  ئىقتىدار نىشانى: cuaNAJ  
  تېكىست مەزمونىنى ئەستە ساقلاش. 9+ l3 $  
  باھارنى تەسۋىرلەپ بىر قانچە جۈملە يازالايدىغان بولۇش. X|E+K  
بۇ نىشان ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەستە ساقلاش ئىقتىدارىنى يۇقىرى كۆتىرىش، دەرسلىكتە ئۆگەنگەنلىرىنى ئەمەلىيەتتە ئىشلىتەلەيدىغان ئىقتىدارنى يېتىلدۈرۈشنى مەقسەت قىلدىم. "%''k~UD 4  
ھېسسىيات،پوزىتسىيە ۋە قىممەت قاراش نىشانى: UXPegK!  
باھاردىكى ئكزگىرىشلەرنى ھېس قىلىدۇرۇش،گۈزەللىكتىن زوقلىنىش ۋە تەبىئەتنى، گۈزەللىكنى قوغداش ئېڭىنى تۇرغۇزۇش. بۇ ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ گۈزەل نەرسىلەردىن ھوزۇرلىنىش،گۈزەل نەرسىلەرنى بارلىققا كەلتۈرۈش،تەبىئەت ۋە ئانا يۇرتىنىڭ گۈزەللىكىن قوغداش ھېسسىياتىنى چوڭقۇرلاشتۇرۇشنى مەقسەت قىلدىم. t-*|Hfp*^  
مۇھىم نۇقتا: تېكىست مەزمونىنى چۈشىنىش. nIQ&gbfO  
چۈنكى تېكىست  مەزمونىنى ئەستە ساقلاش ۋە ئاپتورنىڭ ئەسەرنى يېزىشتىكى مەقسىدىنى بىلىشتە چۈشىنىش ئىنتايىن مۇھىم رول ئوينايدۇ.  
قىيىن نۇقتا: باھارنى تەسۋىرلەپ بىر قانچە جۈملە يازالايدىغان بولۇش. چۈنكى 2-يىللىق ئوقۇغۇچىلىرىغا نىسبەتەن ئېيتقاندا ئوقۇش بىر قەدەر ئاسان بولسىمۇ،ئەمما ئۆگەنگىنىگە بىرلەشتۈرۈپ يېزىش قىيىنغا توختايدۇ. RF~Ofi  
  مۇھىم،قىيىن نۇقتىنى ھەل قىلىش ئۇسۇلى: تېكىستنى ئوقۇتقۇچى ئۈلگە قىلىپ ئوقۇپ بېرىش،ئوقۇغۇچىلارنى رىغبەتلەندۈرۈش خاراكتېرىدە ئوقۇشقا تەشكىللەش،ئوبرازلىق يېزىلغان جۈملىلەرنى تەكرار ئوقۇتۇش،ئوقۇغۇچىلارغا ئويلىغانلىرىنى سۆزلىتىش،گۇرۇپپىلار ئارا ھەمكارلىشىپ ھەل قىلىشقا يېتەكلەش،يېزىپ بېقىشقا تەشكىللەش قاتارلىق ئۇسۇللار ئارقىلىق ھەل قىلىنىدۇ. {&=qM!2e  
  ئوقۇش قوراللىرى: دەرسلىك كىتاب،دوسكا،بور،دەرسلىك دېتال 3 t88AN=4  
  دەرستىن ئاۋۋالقى تەييارلىق: q@!'R{fu  
  ئوقۇغۇچىلارنى يېڭى دەرسكە ئوڭۇشلۇق باشلاپ كىرىش ھەمدە مۇھىم نۇقتىنى گەۋدىلەندۈرۈپ،قىيىن نۇقتىنى ھەل قىلىشقا شارائىت ھازىرلاش ئۈچۈن تۆۋەندىكى ماتېرياللارنى ئالدىن تەييارلىدىم. a=*ALd_&0  
ئوقۇتقۇچى تەييارلايدىغان ماتېريال: باھار مەنزىرىسى تەسۋىرلەنگەن رەسىملەر، ناخشا، دەرس مەزمونى ئاساس قىلىنغان دەرسلىك دېتال. uR:=V9O  
ئوقۇغۇچى تەييارلايدىغان ماتېريال: كىتاب،مەشق دەپتەر،باھار مەنزىرىسىنى تەسۋىرلەپ سىزغان رەسىم U4aU}1RKz  
ئوقۇتۇش جەريانىنى چۈشەندۈرۈش: ئېكراندا باھار مەنزىرىسى تەسۋىرلەنگەن رەسىم كۆرسىتىلىش بىلەن بىرگە ناخشا قويۇپ بېرىلىدۇ. g L_Y,A~Q{  
<<ئالدىنقى سائەتتە سىلەرگە باھار مەنزىرىسىنى تەسۋىرلەپ رەسىم سىزىشنى ياكى رەسىم توپلاپ كېلىشنى ئېيتقان ،ئۇنداق بولسا سىلەر مەن ئەكەلگەن رەسىم ۋە ناخشىدىن ھوزۇرلىنىڭلار،مەن سىلەر ئېلىپ كەلگەن رەسىملەردىن ھوزۇرلىنىپ باقاي>> دەپ ئالدىنقى سائەتتە بېرىلگەن تاپشۇرۇقنىڭ ئورۇندىلىش ئەھۋالى كۆزدىن كەچۈرۈلىدۇ. n8*;lK8  
باھار توغرىسىدىكى ناخشىلارنى ئاڭلايدۇ ۋە رەسىملەرنى كۆزىتىدۇ. &wD;SMr<  
<< ئۇنداق بولسا باھار پەسلدە قانداق ئۆزگىرىشلەر بولىدىكەن؟ >> دەپ دوسكىغا دەرس ماۋزۇسى يېزىلىدۇ. يېڭى دەرسكە باشلاپ كىرىلىدۇ. 79`AM X[b  
مەقسەت: 1) ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئىزدىنىپ ئۆگىنىش ئادىتىنى يېتىلدۈرۈش. + s- lCz  
2)ئوقۇغۇچىلارنىڭ كۆزىتىش ئىقتىدارىنى يېتىلدۈرۈش. BZ zrRC  
3)باھارنىڭ گۈزەللىكىدىن ھوزۇر ئېلىش. `c<;DhNO  
4)ئوقۇغۇچىلارنى تەبىئىي ھالدا دەرسكە باشلاپ كىرىش. X!e[GJ  
  ئوقۇغۇچىلار ئۆزلىرى ھېس قىلغانلىرىنى سۆزلەپ بولغاندىنى كېيىن تېكىستنى ئۆزۈم بىر قېتىم جانلىق ھالدا ئۈلگە قىلىپ ئوقۇپ بېرىمەن. yzqVz_Fi*W  
بۇنىڭدىكى مەقسەت :بىرى، جانلىق ،ھېسسىياتلىق ئوقۇغاندا ئەسەرنىڭ باشقىلارنىڭ قەلبىگە تەسىر قىلىش كۈچىنىڭ يۇقىرى بولىدىغانلىقىنى ھېس قىلدۇرۇش. ^h69Kr#d4  
يەنە بىرى،ئوقۇغۇچىلارنىڭ قەلبىگە تەسىر قىلىپ،زوق بېغىشلاش. $0 vb^  
ئوقۇغۇچىلارنى گۇرۇپپىلارغا ئايرىپ،ھەر بىر گۇرۇپپىدىن بىردىن ۋەكىل ئۈلگە قىلىپ مۇسابىقە شەكلىدە ئابزاسلار بويىچە ئوقۇشقا تەشكىللىنىدۇ. 0aG ni|  
بۇنىڭدىكى مەقسەت: z^'gx@YD*v  
1) ئوقۇغۇچىلاردا رىقابەت ئېڭى تۇرغۇزۇپ،<< مەن ئەڭ ياخشى قىلالايمەن >> دىگەن نىشانغا يېتىش ئۈچۈن تىرىشىش ئېڭى تۇرغۇزۇلىدۇ. _f$^%?^  
2) سىنىپ ئىچىدە جانلىق كەيپىيات پەيدا قىلىپ، دەرسكە بولغان قىزىقىشىنى ئاشۇرۇش ۋە دىققىتىنى جەلپ قىلىش. z6*X%6,8  
3) تېكىست مەزمونىغا بولغان چۈشەنچىسىنى چوڭقۇرلاشتۇرۇش. WA+iYLx@H  
  تېكىست مەزمونىنى چۈشىنىش. U4d :] z  
  << تېكىستنى قايتا-قايتا ئوقۇدۇق ،ئەمدى تېكىستتىن باھار ئۆزگىرىشلىرىنى تېپىپ باقامدۇق؟ تېكىستتىكى ئەڭ ياخشى ئىپادىلەپتۇ دەپ قارىغان جۈملىلىرىڭىزنى ئوتتۇرىغا قويسىڭىز بولىدۇ >> دەپ ئېكراندا << كىم ئەڭ ياخشى سۆزلەيدىكىن >> دېگەن سەھىپە ئېچىلىدۇ. JpXlBEio%  
بۇنىڭدىكى مەقسەت: 1) ئوقۇغۇچىلارنى ئازادە مۇھىت ئىچىدە پىكىر ئالماشتۇرۇشقا يېتەكلەش.  ML|FQ  
2) ئوقۇغۇچىلارغا تەپەككۈر قىلىدىغان بوشلۇق قالدۇرۇپ ، دەرسنىڭ مۇھىم نۇقتىسىنى گەۋدىلەندۈرۈش ھەم ھەل قىلىش. sS*3=Yh  
  3) دەرسخانىدا << ئوقۇتقۇچى مەركەز >> دىن ئىبارەت پاسسىپ ھالەتنى ئۆزگەرتىپ، ئوقۇغۇچىلارنى ئاساسىي گەۋدە قىلىش ھەم ئوقۇغۇچىلارنىڭ خوجايىنلىق رولىنى جارى قىلدۇرۇپ ، باراۋەر ، دوستانە بولۇشنى ئىشقا ئاشۇرۇپ ،ھەر بىر ئوقۇغۇچىنىڭ ئاكتىپ پىكىر قىلىشىنى قولغا كەلتۈرۈش. qm/)ku0  
4) باھاردىكى ئۆزگىرىشلەرنى ئىپادىلىگەن جۈملىلەر ئارقىلىق تېكىست مەزمونىنى چۈشىنىش. [_k1jHr48N  
بۇ جەرياندا ئېكراندا باھار ئۆزگىرىشى تەسۋىرلەنگەن جۈملىلەر كۆرسىتىلىدۇ،ئوقۇغۇچىلار ھېسسىياتلىق ئوقۇشقا تەشكىللىنىدۇ. '=b/6@&  
باھارنىڭ گۈزەللىكى ھەققىدە توختالغاندا << ئەگەر باھار كەلمەي پەقەت قىش پەسلىلا بولسا سىلەر قانداق بولاتتى؟ ئەگەر ئەتراپىمىزدا دەل-دەرەخلەر بولمىسا،گۈل-گىياھلارمۇ بولمىسا باھارنىڭ گۈزەللىكىنى ھېس قىلالايمىزمۇ؟ >> دەپ << گۈزەللىكنى قەدىرلەيلى >> دېگەن سەھىپە ئېچىلىپ،تەسەۋۋۇر قىلىشقا يېتەكلەيمەن. Q'=x|K#xj  
بۇنىڭدىكى مەقسەت: 1) باھارنىڭ گۈزەللىكىدىن ھوزۇرلاندۇرۇش Mk"^?%PxT  
2) دەل-دەرەخ،گۈل-گىياھلارنى ئاسراش،قالايمىقان نابۇت قىلماسلىق. C5o#i*|  
3) گۈزەل نەرسىلەرنىڭ قەدرىگە يېتىپ،گۈزەللىكنى قوغداش ئېڭىنى كۈچەيتىش. Z^3 rLCa  
  4) تەبىئەتنى قوغداش ،گۈزەللىكنى قەدىرلەش ھېسسىياتىنى يېتىلدۈرۈش. &u$Q4  
<< ئەمدى بىزمۇ ئەتراپىمىزدىكى گۈزەللىكلەرنى گۈزەل تىللار ئارقىلىق ئىپادىلەپ باقايلىمۇ؟ >> دەپ << مەنمۇ ياخشى يازالايمەن >> دېگەن سەھىپە ئېچىلىدۇ. gb[5&> (#  
ئوقۇغۇچىلار باھار مەنزىرىسىنى تەسۋىرلەپ بىر قانچە جۈملە يېزىشقا يېتەكلىنىدۇ. 3l rT3a3vV  
بۇنىڭدىكى مەقسەت: 1) كىتابتا ئۆگەنگىنىنى ئەمەلىيەتتە ئىشلىتەلەيدىغان ئىقتىدارنى تېخمۇ تەرەققىي قىلدۇرۇش. XO.jl"xu  
2)گۈزەل نەرسىلەردىن ھوزۇرلىنىش بىلەن بىرگە ئىپادىلەپ بېقىشقا تىرىشىش ھېسسىياتىنى شەكىللەندۈرۈش. G#ZH.24Y  
3) ئوبرازلىق سۆزلەر ئارقىلىق ئوي-پىكىرنى جانلىق ئىپادىلەپ قايىل قىلىش ، تەسىر قىلىش كۈچىنى ئاشۇرۇشتىن ئىبارەت ئىپادىلەش ئۇسۇلىنى ھېس قىلدۇرۇش ۋە قوللىنىشقا يېتەكلەش. ha]VWt%}  
4) تېكىستتىكى ئوبرازلىق جۈملىلەرنى ئۈلگە قىلىش ئارقىلىق قىيىن نۇقتىنى ئوڭۇشلۇق ھەل قىلىش. ?+))}J5N\  
خۇلاسە `KZm0d{H  
1)    ئوقۇغۇچىلار خۇلاسە قىلىشقا يېتەكلىنىدۇ. %z=le7  
2)    ئوقۇتقۇچى تولۇقلاپ خۇلاسە قىلىنىدۇ. KjD/o?JUr  
ئاخىرىدا ئېكراندا باھاردىكى ئۆزگىرىشلەر تەسۋىرلەنگەن جۈملىلەر كۆرسىتىلىپ ، كوللېكتىپ ھالدا ھېسسىياتلىق ئوقۇشقا تەشكىللىنىدۇ. ROH|PKb7  
  بۇنىڭدىكى مەقسەت: 1) دەرسنىڭ باشلىنىشى بىلەن ئاخىرلىشىشىنى بىردەكلىككە ئىگە قىلىش،دەرسنى يۇقىرى پەللىگە كۆتىرىش. j*|VctM  
2باھارنىڭ گۈزەللىكىدىن ھوزۇرلىنىش ھېسسىياتىنى چوڭقۇرلاشتۇرۇش. S\CCrje  
تاپشۇرۇق: ئېكراندا ككرسىتىلىدۇ. u+ 9hL4  
  باھارنى تەسۋىرلەپ بىر قانچە جۈملە يېزىپ كېلىش. jk;j2YNPw  
  بۇنىڭدىكى مەقسەت ئوقۇغۇچىلارنىڭ تىل بايلىقىنى ئاشۇرۇپ،ئۆگەنگەنلىرىنى ئەمەلىيەتكە تەدبىقلاش ئىقتىدارىنى يۇقىرى كۆتىرىش. tR# OjkvX  
دوسكا لايىھىسى: y\/1/WjBn  
باھاردىكى ئۆزگىرىش !Lu2  
atj(eg  
باش باھاردىكى چېچەكلەرنىڭ قۇلاقلىرى دىڭ-دىڭ بولدى. E fqX y>W  
                                        ئانا تۇپراقتىن ئايرىلىۋاتقان قارنىڭ كۆڭلى يېرىم بولۇۋېتىپتۇ-دە! pJ>P[  
باھارپەسلىدىكى ئۆزگىرىشلەر:          ئۇچقۇلاقلار قۇلاقلىرىنى توختىماي سانىشاتتى. R8K&R\  
                                        قۇشلار بولسا تېخى تۇخۇمدىن چىقمىغان بالىلىرى ئۈچۈن ئاپئاق پەيلەردىن بۆشۈك ياساۋاتاتتى. Jx:Y-$  
                                         قىشلىق ئۇيقۇسىدىن ئويغانغان چۈمۈلىلەركۆرۈشكەندە، تەبەسسۇم بىلەن << خەيرلىك باھار >> دېيىشەتتى. Z*F3G#A  
دوسكا لايىھىسى ھەققىدە چۈشەنچە: باھاردىكى ئۆزگىرىشلەرنى ئوقۇتقۇچىنىڭ سوئالى،ئوقۇغۇچىنىڭ جاۋابىغا ئاساسەن مۇناسىۋەتلىك جۈملىلەرنى دوسكىغا يېزىش جەريانىدا شەكىللەنگەن پۈتۈن تېكىست مەزمونىنىڭ كىچىكلىتىلىشى. بۇ مۇھىم نۇقتىنى گەۋدىلەندۈرۈپ،قىيىن نۇقتىنى ھەل قىلىشىمىزدا مۇھىم رول ئوينايدۇ. Usvl}{L[  
قوشۇمچە: بۇ تېكىستنى ئوقۇتۇش جەريانىدا ئوقۇغۇچىلار يولۇققان مەسىلىلەرنى جانلىق بىر تەرەپ قىلىمەن. X;$+,&M"  
ئوقۇتۇش جەريانىدا قاراتمىلىققا ئىگە بولغان،ئىلھاملاندۇرۇش كۈچىگە ئىگە بولغان باھالاش ئۇسۇلى ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىش قىزغىنلىقىنى ئاشۇرۇشقا ككڭۈل بۆلىمەن. u*eV@KK!  
*;W+>W  

مىېھرىما 2014-03-25 20:58
ئەرىكنىڭ بۇ دەرىس بايانى بەك ئەتراپلىق ھەم تەپسىلى ياخشى بوپتۇ .نادىر تىما بولۇشقا بىر بىلەت تاشلايمەن !!!!

ئەكبەرنىياز 2014-03-26 00:39
ھەقىقەتەن ئەتراپلىق بوپتۇ ، ئەرك ئەپەندىمنىڭ ئەجرىگە كۆپ رەھمەت ، ھارمىغايسىز !!!

لاچىن 2014-03-26 02:48
    مەن ياكى ئوقۇتقۇچى ئەمەس، ياكى بولمىسا ئوقۇغۇچى ئەمەس. چۈنكى ئوقۇغۇچىلىق ۋاقتىمىز كەلمەسكە كەتتى. _;S-x  
    ئەمما مەن بۇ تېمىنى ئوقۇپ چىقتىم. ئوقۇپ چىققىچە ئەقلىمگە كەچمىگەن نەرسە قالمىدى. ;?Tbnn Wn  
    بۇ قوش تىللىق دەرس كىتاۋى ئىكەن. بۇ دەرسلىكنى ئوقۇغان بىزنىڭ ئەۋلاتلىرىمىز. باھارنىڭ بۇ تەسۋىرلىنىشىنى، بۇ گۈزەللىكىنى بۇ تېمىدا يېزىلغاندەك ئوقۇپ چۈشۈنەلەرمۇ؟ بۇ تېمىدىن زەۋك ئالغاندەك، ھوزۇرلانغاندەك ھوزۇر ئالالارمۇ؟ $S6`}3  
    ئامېرىكىلىق ئىنسان شۇناس ئالىم، Avram Noam Chomsky نىڭ «ئاۋامنى كونترول قىلىشتىكى 10 ئىستىراتىگىيە» دېگەن كىتاۋىنىڭ 10- ئىستىراتىگىيىسىدە،- «10- كىشىلەرنى ئۆزىدىنمۇ بەك ئىنچىكە بىلىش» +HpA:]#Y  
   ئۆتكەن 50 يىلدا بىلىم شۇ قەدەر تەرەققىي قىلىپ كەتتىكى، ئاۋام بىلىدىغان بىلىم بىلەن ھاكىميەت بېشىدىكى ئايرىم تەبىقە مونوپۇل قىلىۋالغان بىلىم ئارىسىداپەرق چوڭلاپ كەتتى.  بىئولوگىيە، نىرۋا پەنلىرى، قوللىنىشچان پىسخىكا پەنلىرى ياردىمىدە ھۆكۈمەت ئىنسان پىسخىكىسىى،تەبىئىتىنى بىلىشتە ئىنتايىن ئىلگىرلىدى. شۇ ئارقىلىق بۇ ھۆكۈمەت نورمال بىرئادەمنى ئۇ ئادەم ئۆزىنى بىلگەندىنمۇ بەك بىلىدىغان، چۈشىنىدىغان بولۇپ كەتتى. بۇنىڭ مەنىسى ئۇ ھۆكۈمەت ئۇ كىشىنى ئۆزىنى باشقۇرغاندىنمۇ بەك كونترول قىلالايدۇ دېگەنلىك. - دەپ يازغان ئىكەن. KfEx"94  
    ئۆز ئانا تىلىدا يەنى مىللى مائارىپتا ئۆزىنىڭ ئانا تىلىدىكى دەرسلىك كىتاپلىرىنى ئانا تىلى بىلەن ئوقۇسا، ھەقىقى بىلىم ئالمامدۇ؟ مۇشۇنداق باھارنىڭ تەسۋىرلىرىنى ھەقىقى مەنىسى بىلەن چۈشەنمەمدۇ؟... . :`#d:.@]o@  
     u/0h$l  

بابۇر0725 2014-03-26 22:54
بەكلا جاپا تارتىپسىز .ھارمىغايسىز

tawpek 2014-03-29 13:04
باشلانغۇچ مەكتەپنىڭ ئوخشىمامدۇ؟ _.Nbt(mz  
h2A <"w  
باشلانغۇچ ئەدەبىياتى ئۈچۈنمۇ مەخسۇس بىر سەھىپە تەسىس قىلساق بولغۇدەك


查看完整版本: [-- << باھاردىكى ئۆزگىرىش >>نىڭ دەرس بايانى --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled