كامالىدىن |
2014-03-24 11:35 |
ئالماش ھەققىدە ئومۇمىي چۈشەنچە
.ھەپتە 2014 -يىلى 3-ئاينىڭ 2224 - كۈنى تولۇق 1-يىللىق سىنپلارغا 2سائەت ئۆتۈلىدۇ (_Ph{IN دەرس ماۋزۇسى: ئالماش ھەققىدە ئومۇمىي چۈشەنچە +"
|?P ئوقۇتۇش نىشانى ۋە ئۈگىنىش نىشانى، lkl+o&D9 ئوقۇتۇش نىشانى: v P; مۇھىم نوقتا: ئالماش ھەققىدىكى قائىدە – قانۇنىيەتلەرنى ئەستە ساقلاش ، ئالماشلارنىڭ تۈرلىرىنى بىلىش. UNY
O
P{ قىيىن نوقتا: ئالماشلارنىڭ تۈرلىرىنى مىساللار بىلەن پەرىقلەندۈرۈپ چۈشىنىش.ئالماشلارنىڭ گەرامماتىكىلىق خۇسۇسىيىتىنى مىساللار ئارقىلىق پەرقلەندۈرۈش a=@]Ov/ ئىقتىدار نىشانى: %w
il' قائىدىلەرنى مىساللار بىلەن بىرلەشتۈرۈپ ئەمىلىيەتتە توغرا قوللىنالايدىغان بولۇش. * ,Le--t ھىسسىيات پوزىتسىيە قىممەت قارىشى نىشانى:تىل بايلىقىنى ئاشۇرۇپ ئوي-پىكىرنى راۋان ئىپادىلەپ بىرەلەيدىغان بولۇش. rL,kDSLs قىسقا سىناق: )i"52! 1. ئەلشىر ناۋائىنىڭ ھاياتى ۋە ئۇنىڭ ئىجادىيەتلىرى توغرىسىدا نېمىلەرنى بىلىسىز؟ 2."ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئوقۇغۇچىلاردا ھەققى ناھايىتى كۆپ. ئەگەر ئوقۇتقۇچى پادىشاھ بولسا، ئۇنىڭغا قۇللۇق قىلىش تولىمۇ ياخشىدۇر" دېگەن سۆزىگە قانداق قارايسىز؟ G%fXHAs .+ 2. تۆۋەندىكى كىلاسسىك شېئىرلارنى ۋە ماقال –تەمسىللەرنى تولۇقلاپ يېزىڭ Tmk'rOg5 ئادەم بولمىساڭ ئەقلىڭ بىلەن ، .............................. #y8Esik 3..ياز بولسا قىش بولمىسا،................................... kl|m @Nxp قىلماغۇ قىلىقلارنى، ئاشنۇچا سانمىش كەرەك. "
1h~P, ............................... Y,m=&U .كىمىكى ئۇلۇغراق ئاڭا خىدمەد كېرەك ،............................. A
|P
wm` 4تۆۋەندىكى كىلاسسىك شېئىرلارنىڭ ھازىرقى زامان ئۇيغۇر تىلىدىكى يەشمىسىنى يېزىڭ [5PQrf~Mo نىكىم قىلدى جاھىلكى ،ئېردى يەمان، mUfA
NlQ: تۇتۇپ ئەكسىنى تاپدىم ئاندىن ئەمان، '#Q\p6G&_ 2. ئىستىسە ئىلمى ۋەھىم قىلسا ئەمەل، )&[ol9+\ كۆڭلىگە ئىككى جاھان قىلماس خەلەل. U9XOs)^ 3.ھاۋاغا بېرىلمە، ئەقىل بىرلە كەس، gWl49'S>+ تېنىڭ باش كۆتۈرسە بىلىم بىرلە باس. i'`>YX يېڭى دەرسكە باشلاپ كىرىش: [M?&JA | |