جەسۇر16 |
2014-03-11 01:21 |
15. مۇزىكا ساداسى 2-سائىتى
سىنىپ : 9-يىللىق 1-سىنىپ ئوقۇتقۇچى : دەرس سائىتى : (2-سائىتى) ۋاقتى : -يىلى -ئاينىڭ -كۈنى دەرس تىپى : ماۋزۇسى : 15. مۇزىكا ساداسى (رېمان) يېڭى دەرسكە باشلاپ كېرىش : بىز ئالدىنقى سائەتلىك دەرستە «مۇزىكا ساداسى» ناملىق ئەسەرنى ئوقۇپ مەزمۇنىدىن خەۋەردار بولدۇق، ئەمدى بۇ دەرس ھەققىدە تېخىمۇ چوڭقۇرراق چۈشەنچە ھاسىل قىلساق قانداق؟ دېيىش ئارقىلىق يېڭى دەرسكە باشلاپ كىرىلىدۇ. ئوقۇتۇش مەزمۇنى: ئەسەر مۇھاكىمە ۋە مەشىق سۇئاللىرى بويىچە تەھلىل قىلىنىپ خۇلاسلىنىدۇ. ئوقۇتۇش نىشانى: 1.بىلىم نىشانى: مارىيەنىڭ خاراكتېرى ۋە مەركىزى ئىدىيسىنى بىلدۈرۈش. (قېيىن نوقتا) 2 .ھېسيات ، پوزىتسىيە ، قىممەت قاراش نىشانى : مارىيەنىڭ خاراكتىرىنى ئىگەللىتىش ئارقىلىق ئوچۇق- يورۇق مىجەزلىك بولۇش تەربىيسىگە ئىگە قىلىش . (موھىم نوقتا) 3.ئىقتىدار نىشانى: سەھنە ئەسەرلىرىنى باشقا ژانىرلاردىن پەرقلەندۈرۈش ئىقتىدارىغا ئىگە قىلىش. (قېيىن نوقتا) ئوقۇتۇش جەريانى: 1. مارىيەنىڭ ئىش –ھەرىكىتىدىن سىز ئىنسان تەبىئىتى، مىجەز خۇلقى، ئىنتىلىش ھەققىدە نېمىلەرنى ھىس قىلدىڭىز؟ (ئوقۇغۇچىلار مۇزاكىرىگە ئورۇنلاشتۇرۇلىدۇ، ئۆزلىرىنىڭ كۆز-قارىشىنى ئوتتۇرىغا قويىدۇ.) نارەسىدە قىز مۇناخ بولغان تۇرۇقلۇقمۇ ناخشىخۇمار، شوخ، خۇشال-خۇرام تەبىىئىتىنى ئۆزگەرتمەي دائىم قوزىلاردەك قىيىغتىپ، ئەركىن-ئازادە، خۇشال-خۇرام يۈرىدۇ ھەم باشقىلارنىمۇ سۈيۇندۈرىدۇ. 2. مۇناستېر ئارخىماندېرتنىڭ مارىيانى <<ئاسماندىكى ئاي>>، <<ئاسماندىكى بۇلۇت>> لارغا ئوخشىتىش مۇۋاپىقمۇ ؟ نېمە ئۈچۈن ؟ (ئوقۇغۇچىلار مۇلاھىزە قىلىشقا ئۇرۇنلاشتۇرۇلىدۇ ۋە مۇلاھىزىسى ئاڭلاپ ئۆتىلىدۇ. ) مۇناستېر ئارخىماندېرتنىڭ مارىيانى بۇنداق ئوخشىتىشى مۇۋاپىق، چۈنكى مارىيا مۇناخ بولغان تۇرۇقلۇقمۇ ناخشىخۇمار، شوخ، خۇشال-خۇرام تەبىىئىتىنى ئۆزگەرتمەي قوزىلاردەك قىيىغتىپ يۈرىدۇ، ئوچۇق-يۇرۇق يۈرۈشنى خالايدۇ. 3. سىزنىڭ ئەتراپىڭىزدىمۇ مارىياغا ئوخشاش مىجەزلىك كىشى بارمۇ؟ (ئوقۇغۇچىلار ئىجادىي جاۋاب بىرىشكە ئورۇنلاشتۇرۇلىدۇ)
ئەخلاقىي تەربىيە نوقتىسى: (دەرس ئاخىرىدا ئوقۇغۇچىلارغا دوستلوقنى قەدىرلەش توغرىسىدا ئەخلاقي تەربىيە ئېلىپ بېرىلىدۇ) دوسكا لايھىسى: 15. مۇزىكا ساداسى (رېمان) ئوقۇتۇش ۋە ئۆگنىش قوراللىرى: دەرسلىك دېتالى، كۆپ ۋاستىلىق ئوقۇتۇش ئۈسكۈنىسى،ئوقۇتۇش قوللانمىسى تاپشۇرۇق: ئۆتۈلگەن دەرس مەزمۇنىنى تەكرارلاپ كېلىش، «كەچ كۈزدىكى غېرىپلىق» ناملىق ئەسەرنى ئالدىن ئوقۇپ مەزمۇنىنى ئىگىلەپ كېلىش . دەپتەر تاپشۇرۇق: مەشىق 56-بەتتىن 63-بەتكىچە. ئوقۇتۇشتىكى قايتا ئويلىنىش :
گورۇپپا باشلىقىنىڭ ئىمزاسى:
|
|