查看完整版本: [-- سوخۇمۇلىنىسكىنىڭ بالىلار تەربىيسى ھەققىدە ئېيتقانلىرى(7) --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> پەرزەنىت تەربىيسى -> سوخۇمۇلىنىسكىنىڭ بالىلار تەربىيسى ھەققىدە ئېيتقانلىرى(7) [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

tursun 2014-02-25 18:15

سوخۇمۇلىنىسكىنىڭ بالىلار تەربىيسى ھەققىدە ئېيتقانلىرى(7)

E`~i-kf  
سوخۇمۇلىنىسكىنىڭ بالىلار تەربىيسى ھەققىدە ئېيتقانلىرى(7) ^Wf S\M`  
c$/ 
رەتلىگۈچى:تۇرسۇن ھۈسەيىن بۇژغۇن @#A!w;bz  
6I"C~&dt  
1)بالىلار خەتنى راۋان ئوقۇيالايدىغان بولغان ۋاقىتتا،كىتاب ئۇلارنىڭ مەنىۋى تۇرمۇشىدا غايەت زور رول ئوينايدۇ.بۇ يەردىكى راۋان ئوقۇش ئالدى بىلەن GZ  
ئوقۇش ماھارىتىنى ئىگىلەشنى كۆرسىتىدۇ. } +1'{B"I  
2) كىتاپ ئوقۇشنى ئوقۇش ئىقتىدارىنى چېنىقتۇرۇش ئۈچۈن دەپلا قارىماستىن A=0@UqM  
بەلكى ئۇنى ياش-ئۆسمۈرلەرنىڭ مەنىۋى تۇرمۇشىنى بېيىتىدىغان ۋاستە،شۇنىڭدەك بۇ پەقەت باشلىنىش دەپ قاراش لازىم. QTfu:m{  
3) ھەقىقى ئوقۇش سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى،تىلنىڭ گۈزەللىكىنى ۋە ئۇنىڭ نەپىس UTvs |[  
رەڭدارلىقىنى ناھايىتى ياخشى ھېس قىلىشتىن ئىبارەت. yZ5 x8 8>  
4) ئوقۇش- بىر كىچىك دېرىزە.ئوقۇش ئارقىلىق بالىلار ئەتراپىدىكى دۇنيانى $e*B:}x}  
كۈزىتەلەيدۇ ۋە بىلەلەيدۇ.شۇنىڭ بىلەن بىر ۋاقىتتا،ئۆزىنىمۇ تونۇيالايدۇ. .> wFztK  
5) ئوقۇش ۋە يېزىشقا بولغان قىزىقىش ھەمدە گۈزەللىككە ئىنتىلىش قابىلىيىتىنىڭ تەييارلىنىشى ئوقۇش ۋە يېزىشنى ئۆگېنىۋىلىشنىڭ ئەڭ مۇھىم o)p[ C   
شەرتى. ,z G(u 1  
6) كىتاب پەقەت ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەرەققىيات سەۋىيىسىگە-ئەقلىي،ھېسىيات، ئىستېتىك سەۋىيىسىگە ماسلاشقاندىلا،شۇنىڭدەك بۇ تەرەققىياتنى تېخىمۇ ئىلگىرلىگەن ھالدا ئالغا سۈرگەن چاغدىلا،ئاندىن ئوقۇغۇچىلارنىڭ مەنىۋى تۇرمۇشىغا كىرەلەيدۇ. rw]yKH  
7) ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئوقۇشلۇقىنى توغرا تاللاش ئوقۇتقۇچىنىڭ مۇھىم ۋەزىپىسى.ھېسىيات پۇرىقىغا باي،جانلىق بولغان ئۈنلۈك ئوقۇشقا تەييارلىق ,T{oy:rB  
قىلىش جەريانىدا،ئالاھىدە مۇھىم بولىدىغىنى بالىلارنى تەپەككۈر مەنبەلىرىگە ;s}3e#$L  
كۆپ قېتىم ئېلىپ بېرىپ،تىلنىڭ گۈزەللىكىنى ھېس قىلدۇرۇشتىن ئىبارەت. W&KM/9d  
8) ئەگەر ئوقۇتقۇچى تىل ۋە تەپەككۈر مەنبەسىگە بارىدىغان چېغىر يولنى ئاچ- 1a8$f5  
مايدىغان بولسا،ئۇنداقتا،مەيلى ئوقۇتقۇچى قانداق ئوقۇش،قانداق تەلەپپۇز kc Y,vl  
قىلىش،ئۇرغۇنى قانداق ئىگىلەشلەرنى قانداق ئۆگەتسۇن؟ بالىلار ھېسىياتلىق TY6 rwU  
ئۈنلۈك ئوقۇشنى ياخشى ئۆگىنىۋالالمايدۇ. 0Cq!\nzz  
9) سۆزنىڭ ھېسىيات تۈسى ھېسىياتلىق ئوقۇش ئارقىلىق ئىپادىلىنىدۇ.ئاڭلاش +>#e=nH  
سەزگۈسى ئارقىلىق ئىدراك قىلىنىدۇ. ^*>n4U  
10) بالا تىل ئارقىلىق ئۆزىنىڭ ھېسىياتى ۋە تەسىراتىنى ئىپادىلىمەكچى بولغان ۋاقتىدىلا،ئاندىن ئەسەرنىڭ ئىدىيىسى ئۇنىڭ قەلبىگە كىرەلەيدۇ. @ef$b?wg  
11) ئاتالمىش«تەركىدۇنيا»لىق ھەرگىزمۇ تەنھالىق ئەمەس،بەلكى تەپەككۈر، VDa|U9N  
ھېسىيات،ئېتىقاد،كۆزقاراش جەھەتتە ئۆز-ئۆزىنى تەربىيىلەشنىڭ باشلىنىشىدۇر ?Pnx ~m{%*  
...بۇ باشلىنىش پەقەت كىتاب بالىلارنىڭ مەنىۋى تۇرمۇشىغا كىرگەندىن كېيىنلا m}pL`:e!  
،ئاندىن مۇمكىنلىككە ئايلىنالايدۇ. ; 8E;  
12) مەكتەپ تۆۋەندىكى 4خىل چوقۇنۇش كەيپىياتىغا تولغان چاغدىلا،ئاندىن n^Vxi;F  
ھەقىقىي مەدەنىيەت بۆشۈكىگە ئايلىنالايدۇ:ئۇلار-ۋەتەنگە چوقۇنۇش؛ئىنسا- R9vY:oN%  
نىيەتكە چوقۇنۇش؛كىتابقا چوقۇنۇش ۋە مىللىي تىلغا چوقۇنۇشتىن ئىبارەت. Cya5*U0=  

تىلداش 2014-02-25 18:40
) مەكتەپ تۆۋەندىكى 4خىل چوقۇنۇش كەيپىياتىغا تولغان چاغدىلا،ئاندىن  ?qq!%4mTB  
ھەقىقىي مەدەنىيەت بۆشۈكىگە ئايلىنالايدۇ:ئۇلار-ۋەتەنگە چوقۇنۇش؛ئىنسا-  /x8C70W^  
نىيەتكە چوقۇنۇش؛كىتابقا چوقۇنۇش ۋە مىللىي تىلغا چوقۇنۇشتىن ئىبارەت.

بابۇر0725 2014-02-25 19:56
8) ئەگەر ئوقۇتقۇچى تىل ۋە تەپەككۈر مەنبەسىگە بارىدىغان چېغىر يولنى ئاچ- Rdj3dg' <   u b>K ^  
مايدىغان بولسا،ئۇنداقتا،مەيلى ئوقۇتقۇچى قانداق ئوقۇش،قانداق تەلەپپۇز Wa?\W&   .2SIU4[P  
قىلىش،ئۇرغۇنى قانداق ئىگىلەشلەرنى قانداق ئۆگەتسۇن؟ بالىلار ھېسىياتلىق VD,g3B p   ]O(HZD%  
ئۈنلۈك ئوقۇشنى ياخشى ئۆگىنىۋالالمايدۇ. tnb'\}Vn   WxP4{T* <  
مەسئۇلىيەتمۇ بىر خىل بەخت

ئەكبەرنىياز 2014-02-26 20:30
ھەقىقەتەن ئېسىل ھېكمەتلەر ئىكەن ، ئۇستازنىڭ ئۆتكۈر كۆزلىرىگە ئاپىرىن !!!

لەيلا 2014-03-25 12:34
ۋەتەنگە چوقۇنۇش؛ئىنسانىيەتكە چوقۇنۇش؛كىتابقا چوقۇنۇش ۋە مىللىي تىلغا چوقۇنۇش...


查看完整版本: [-- سوخۇمۇلىنىسكىنىڭ بالىلار تەربىيسى ھەققىدە ئېيتقانلىرى(7) --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled