查看完整版本: [-- 1§. ئۆسۈملۈكلەرنىڭ كۆپىيشى --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> بىئو-خىمىيە بىلىملىرى -> 1§. ئۆسۈملۈكلەرنىڭ كۆپىيشى [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

nadiraay 2014-02-25 13:25

1§. ئۆسۈملۈكلەرنىڭ كۆپىيشى

سائەتلىك ئوقۇتۇش پىلانى
课时教学设计
                                                                             2014年2月25日
تەييارلىق سىناق ۋە يېڭى
دەرسكە باشلاپ كىرىش
前提测评及导入新棵    ئوقۇتقۇچى: دەرسكە كىرىشتىن بۇرۇن، جىنىسسىز كۆپەيتىش، تۇقۇلما ئۆستۈرۈشكە ئائىت ئاسما رەسملەرنى تەييارلىشى زۈرۈر.
ئوقۇغۇچىلار: جىنىسسىز كۆپىيىش ئۇسۇلى ئارقىلىق ئەمەلىي قوللىنالايدىغان بۇلۇشى كىرەك

دەرس تېمىسى
课题    .
1§. ئۆسۈملۈكلەرنىڭ كۆپىيشى


ئۇقۇتۇش نىشانى
教学目标
بلىم ۋە ئىقتىدار
知识与技能    1.    بىلىم ۋە ئەقىلى ئىقتىدار يىتىلدۇرۇش
يىپىق ئۇرۇقلۇق ئۆسۈملۈكلەرنىڭ جىنىسلىق كۆپىيشى، ئۆسۈملۈكلەرنىڭ جىنىسىلىق كۆپىيشى ئارقىلىق ئۆسۈملۈكلەرنىڭ كۆپ ئۇچرايدىغان جىنىسسىز كۆپىيىش ئۇسۇلنى كۈزىتىش.

جەريان ۋە ۇسۇل
过程与方法    2.    ئۇسۇل ۋە باسقۇچ:
ئىزدىنىش پائالىيتى ئارقىلىق، قەلەمچە قىلىپ كۆپەيتىشتىكى مۇۋاپىقىيەتلىك ئامىللار، كۈزىتىش، سېلىشتۇرۇش ئارقىلىق جىنىسلىق كۆپىيىش، جىنىسسىز كۆپىيىشنىڭ ئەھمىيتىنى بىلىش.
ھىسيات پوزىتسىيە قىممەت قارشى
情感态度价值观    .  
3.    ئۇقۇغۇچىلاردا ھىسيات، پوزىتسىيە، قىممەت قارشىشى تۇرغ:ۇزۇش
ئۆسۈملۈكلەرنىڭ ھەرخىل كۆپىيىش ئۇسۇللىرىنى بىلىش، جىنىسسىز كۆپىيىشنىڭ ئەمەلىي قوللىنىشىنى بىلىۋېلىش ئوقۇتۇشتىكى مۇھىم، قىيىن نوقتىلار:

ئوقۇتۇشتىكى مۇھىم نۇقتا،
قىيىن نۇقتا ۋە ئۇنى
ھەل قىلىش
教学重点难点及其外处理    مۇھىم نۇقتا:
ئۆسۈملۈكلەرنىڭ جىنىسلىق كۆپىيىشى، دائىم قوللىنىدىغان جىنىسسىز كۆپىيىش ئۇسۇللىرى.

قىيىن نۇقتا:
ئىزدىنىش پائالىيتى ئارقىلىق، قەلەمچە قىلىپ تىكىش ۋە ئۇلاشنىڭ مۇۋاپىقىيەتلىك بۇلۇشىدىكى ئاچقۇچلۇق مەسىلىنى تېپىپ چىقىش.

دەرىس تىپى دەرس سائىتى
课型 课时    يېڭى دەرىسنىڭ 1- سائىتى
ئوقۇتۇش ۋاسىتلىرى
教学手段    دەرسلىك كىتاب، يانداشما مەشىق.كومپىيۇتېر
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ۋە
ئۆگىنىش شەكلى
教学方法与学习方式    تەشكللەش، شەخسلەر ئارا مۇزاكىرىگە تەشكىللەش، گورۇپپىلار ئارا مۇزاكىرىگە تەشكىللەش، يېتەكچىلىك قىلىش،قوزغىتىش، ئىلھاملاندۇرۇش.

ئوقۇتۇش جەريانىنىڭ لايىھىلىنىشى (ئوقۇتۇش مەزمۇنى، ئاساسى بىلىمنى يىغىنچاقلاش ۋە ئىقتىدار سىناش سۇئاللىرى)
教学过程设计(教学内容,基础知识归纳能力测评内容)



ئوقۇتۇش مەزمۇنى:
1.    جىنىسلىق كۆپىيىش ـــ شاپتۇل دەرىخى ياكى باشقا ئۇرۇقلۇق ئۆسۈملۈكلەرنى مىسال كەلتۈرۈش ئارقىلىق جىنىسلىق كۆپىيىشنىڭ جەريانىنى بىلدۈرۈش. ئۇرۇقلانغان تۇخۇمدىن يىڭى ئىندىۋىدنىڭ يەپدا بۇلۇش جەريانى جىنىسلىق كۆپىيىش دىيلىدۇ. مىسال:
  جىنىسسىز كۆپىيىش: ياڭيۇنىڭ غولى، قارىمۇچ ئوتى قاتارلىقلاردا ئىككى خىل جىنىس بىرىكمەستىن، ئانا تىنىدىن بىۋاستە يىڭى ئىندىۋىد ھاسىل قىلىش جەريانى جىنىسسىز كۆپىيىش دىيلىدۇ.
جىنىسسىز كۆپىيىشنىڭ قوللىنىلىشى:
ئىشلەپچىقىرىش، تۇرمۇش ئەمەلىيتى جەريانىدا، كىشىلەر دائىم باغۋەنچىلىك، يېزا ئىگىلىك زىرائىتى، ئۆسۈملۈكلەرنى كۆكەرتىشتە كۆپ قوللىنىلىدۇ.
جىنىسسىز كۆپەيتىشنىڭ تۈرلىرى ـــــ قەلەمچە قىلىش، ئۇلاش.
جىنىسسىز كۆپەيتىشنىڭ شەرتلىرى:
يۇرۇقلۇق، تىمپۇراتۇرا، سۇ، نەملىك دەرىجىسى قاتارلىقلار.











دوسكا لايىھىسى
板书设计    1

تاپشۇرۇق
作业    
دەرستىن كېيىنكى
قايتا ئويلىنىش
课后反思    
گۇرۇپپا مەسئۇلى پىكرى ۋە ئىمزاسى    教研组长意见:

                           2014年2月  日





nadiraay 2014-02-25 13:26
بۇ دەرس لايىھەسىنى  مۇنبەرگە قانداق  يوللىسام ئەسلىدىكى شەكلىنى  ساقلاپ  قالالايمەن؟

nadiraay 2014-02-25 13:32
شەكلى  ئۆزگىرىپ كېتىپ  قالدىلىرىنىمۇ  يوللاش  قىزغىنلىقىم   سۇسلاپ  كەتتى  دېسە.

بابۇر0725 2014-02-25 20:03
بەكلا ئاددىيمۇ قانداق؟

nadiraay 2014-02-26 11:58
بىزگە قويۇلغان  تەلەپتە  بىر قىسىم  مەزمۇنلار  چوقۇم  ئوقۇتقۇچىنىڭ  ئۆز  قەلىمىدە  يېزىلىشى كېرەك  دېيىلگەن  بولغاچقا، بېسىپ  چىقىرىلغان مەزمۇنلار ئانچە كۆپ ئەمەس، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ دەرسنى  ئۆتۈش  جەريانىدىكى قەدەم  باسقۇچلىرى ئوخشاش  بولمىغاچقا،  ئوقۇتۇشتىكى قالدى  جەريانىنى  ئەمىلىي  ئەھۋالغا  ئاساسەن ئۆزى تولۇقلايدۇ.

ئەكبەرنىياز 2014-02-26 20:22
ئۆز قەلەمدە يېزىلىشى كېرەك دېگەن بۇ تەلەپنىزە ، ھەي ، نەگىلا بارسا قازاننىڭ قۇلىقى تۆتكەن !؟


查看完整版本: [-- 1§. ئۆسۈملۈكلەرنىڭ كۆپىيشى --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled