查看完整版本: [-- ئوقۇتۇش  تەتقىقات  ئىشخانىسىنىڭ كونكىرىت  خىزمەت  ئورۇنلاشتۇ --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> ئوقوتوش ۋە ئىزدىنىش -> ئوقۇتۇش  تەتقىقات  ئىشخانىسىنىڭ كونكىرىت  خىزمەت  ئورۇنلاشتۇ [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

nadiraay 2014-02-23 16:52

ئوقۇتۇش  تەتقىقات  ئىشخانىسىنىڭ كونكىرىت  خىزمەت  ئورۇنلاشتۇ

شايار  ناھىيىلىك  3-  ئوتتۇرا  مەكتەپنىڭ 2014- 2013ئوقۇش  يىلى 2- مەۋسۈملۈك ئوقۇتۇش  تەتقىقات  ئىشخانىسىنىڭ كونكىرىت  خىزمەت  ئورۇنلاشتۇرۇش  تەرتىپى Q59/ex  
2- ئاي: A"/aGCG0z  
1.    ھەر  قايسى  پەن  ۋەكىللىرى << پەن  ۋەكىللەر  خاتىرىسى>> نى ئالغاندىن كېيىن ئۆز گوروپپىسىدىكى ئەمىلىي  ئەھۋالغا  ئاساسەن ئوقۇتۇش  تەتقىقات پائالىيەت پىلانىنى ، كوللىكتىپ  دەرس تەييارلاش  پىلانىنى تۈزۈش، <<كونىلار يېڭىلارنى  يېتەكلەش>> تۈزۈمىنى تۈزۈپ يېتەكلەيدىغان ۋە يېتەكلىنىدىغان ئوقۇتقۇچىلارنى بېكىتىش. U \Dca&=  
2.     ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئىچكى  ئىشلىكىنى تەكشۈرۈش dV$!JTsd  
تەلەپ: بىر ھەپتە  بۇرۇن ئوقۇتۇش  پىلانى ، كالېندارلىق  پىلارن، باپلار  بويىچە  پىلان،  سائەتلىك  پىلانىنى  تۈزۈپ، دەرس  تەييارلاپ  بولغان  بولۇش. 5|WOBOh>`&  
3.    ئوقۇتقۇچىلارنى تەشكىللەپ، تورلاشقان  سىنىپ  ئۈسكۈنىسىنى ئىشلىتىش  توغرىسىدا  تەربىيەلەش  ئېلىپ  بېرىش. (2- ئاينىڭ  27- كۈنى ) l/V&s<  
3- ئاي: Z oTNm  
1.    پەن گوروپپىسىدىكى ئوقۇتۇش  ئىقتىدارى  يۇقىرى، تەجىرىبىسى  مول  بولغان مۇنەۋۋەر  ئوقۇتقۇچىلارنى ياكى  پەن  ۋەكىللىرىنى كۆرەك  دەرسى  ئۆتۈشكە  كۆرسىتىش. (3- ئاينىڭ 1~15 كىچە )  dx359  
2.    ئېنگىلىز تىلى  ئوقۇتقۇچىلىرىنى مائارىپ  ئىدارىسى  ئۇيۇشتۇرغان يېڭىلىق  يارىتىشنى ئاساس  قىلغان دەرس باھالاش پائالىيىتىگە تەشكىللەش. (3- ئاينىڭ  ئوتتۇرىلىرىدا) r|8V @.@i  
3.    8- يىللىق خەنزۇ  سىنىپلىرىنىڭ ئەدەبىيات  ئوقۇتقۇچىلىرىنى 7- يىللىق مىللىي  سىنىپ خەنزۇ تىلى  ئوقۇتقۇچىلىرىنى ئوخشاش دەرسنى ئوخشىمىغان ئۇسلۇبتا ئۆتۈش پائالىيىتىگە يېتەكلەش. Nzc>)2% N  
4.    ئوقۇتقۇچىلارنڭ چارەكلىك  ئىمتىھان سوئالى  چىقىرىشقا ئورۇنلاشتۇرۇش. (3- ئاينىڭ 20-كۈنى) |7S:l9;  
5.     ئوقۇتۇش  بىلەن شۇغۇللانغان  ۋاقتى 3 يىلغا يەتمىگەن ئوقۇتقۇچىلارنى بىر  قېتىملىق  دەرس بايان قىلىش مۇسابىقىسىگە تەشكىللەش. ( تەلەپ : چوقۇم يادقا سۆزلەش، كۆپ ۋاستىلىك ئوقۇتۇش ئۈسكۈسىدىن پايدىلىنىش. 8 مىنۇت  ئىچىدە سۆزلەپ  بولۇشقا  كاپالەتلىك قىلىش.3- ئاينىڭ 27- كۈنى) 2vXGO|W  
6.    ئىلمىي بۆلۈم  ۋە ئوقۇتۇش تەتقىقات  ئىشخانىسىدىكلەر بىرلىكتە  بارلىق ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئىچكى  ئىشلىكىنى تەكشۈرۈپ  چىقىش. ] +sSg=N7i  
7.    ھەر قايسى پەن گورۇپپىسى ئوقۇتۇش  تەتقىقات پائالىيىتىنى نورمال  ئېلىپ  بېرىش، ئاي  ئاخىرىدا شۇ گورۇپپىنىڭ ئايلىق خۇلاسىسىنى تاپشۇرۇش. W=!F8g |Qz  
4- ئاي: ?cA8P.?^A  
1.    ھەر قايسى  گورۇپپا ئوقۇتۇش بىلەن  شۇغۇللىنىش  ۋاقتى 3 يىلغا يەتمىگەن يېڭى  ئوقۇتقۇچىلارنى دوكلات دەرسى سۆزلەشكە  تەشكىللەش.(4- ئاينىڭ 1~15 كىچە) [k}dES#  
2.    ماتىماتىكا  ئوقۇتقۇچىلىرىنى ناھىيىلىك مائارىپ  ئىدارىسى  ئۇيۇشتۇرغان ئوقۇتۇش تەتقىقات  مۇسابىقە پائالىيىتىگە تەشكىللەش. (4- ئاينىڭ14~17 گىچە) &8o  :  
3.    ئوقۇتقۇچىلارنى ناھىيە دەرىجىلىك مۇنەۋۋەر تايانچ ئوقۇتقۇچى ، پەن  ۋەكىلى، ئوقۇتۇشتا  يېڭىلىق  ياراتقان مۇنەۋۋەر ئوقۇتقۇچىلارنى  باھالاش خىزمىتىگە تەشكىللەش.(4- ئاينىڭ 18~24 كىچە) KLj4 LOs  
4.    ئىلمىي بۆلۈم  ۋە ئوقۇتۇش  تەتقىقات ئىشخانىسىدىكىلەر بارلىق  ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئىچكى  ئىشلىگىنى ئومۇمىيۈزلۈك تەكشۈرۈش. A )~ /~  
5.    ھەر قايسى  گورۇپپا ئوقۇتۇش  تەتقىقات پائالىيىتىنى نورمال ئېلىپ  بېرىش، ئايلىق خۇلاسىنى ۋاقتىدا تاپشۇرۇش. ^/ULh,w!fP  
5- ئاي: QfKR pnj(o  
1.    ئوتتۇرا  ياش، ياش ئوقۇتقۇچىلارنى مەكتەپ  دەرىجىىلىك مۇنەۋۋەر  دەرس تەييارلىقىنى تاللاش  مۇسابىقىسىگە تەشكىللەش. (5- ئاينىڭ 12~16گىچە) >F_qa=t%[  
2.    مىللىي سىنىپتىكى  مۇزىكا،  تەنتەربىيە، گۈزەل  سەنئەت، ئۇنۋېرسال  ئەمەلىيەت دەرس  ئوقۇتقۇچىلىرىنى مائارىپ  ئىدارىسى  ئۇيۇشتۇرغان  دەرس  بايان قىلىش مۇسابىقىسىگە تەشكىللەش. (5- ئاينىڭ 10- كۈنى) Ew)n~!s  
3.    مىللىي ئوقۇتقۇچىلارنى تورلاشقان  سىنىپ  ئۈسكۈنىسىنى ئىشلىتىش توغرىسىدىكى تەربىيلەشكە  تەشكىللەش. (5- ئاينىڭ 15- كۈنى) }L{_xyi>#  
4.    ئوقۇتۇش تەجىرىبىسىنى ئالماشتۇرۇش  پائالىيىتىنى  قانات يايدۇرۇش.( 5- ئاينىڭ 22- كۈنى) @+QYWh'  
5.    ئىلمىي بۆلۈم  ۋە ئوقۇتۇش  تەتقىقات ئىشخانىسىدىكىلەر بارلىق  ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئىچكى  ئىشلىگىنى ئومۇمىيۈزلۈك تەكشۈرۈش. ^!-E` 
6.    ھەر قايسى  گورۇپپا ئوقۇتۇش  تەتقىقات پائالىيىتىنى نورمال ئېلىپ  بېرىش، ئايلىق خۇلاسىنى ۋاقتىدا تاپشۇرۇش. L<{OBuR  
6- ئاي: uyS^W'fF  
1.    ئوقۇتقۇچىلارنى دەرس  دېتالى  ياساش، مۇنەۋۋەر  دەرس  تەييارلىقىنى باھالاش  پائالىيىتىگگ تەشكىللەش. (6- ئاينىڭ  ئاخىرلىرىدا) ZQgxrZx3  
2.    ئىلمىي بۆلۈم  ۋە ئوقۇتۇش  تەتقىقات ئىشخانىسىدىكىلەر بارلىق  ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئىچكى  ئىشلىگىنى ئومۇمىيۈزلۈك تەكشۈرۈش. (mOqv9pn  
3.    ھەر قايسى گورۇپپىنىڭ << پېشقەدەملەر  يېڭى ئوقۇتقۇچىلارنى يېتەكلەش >> خىزمىتىنىڭ  قانات  يايدۇرۇلۇش  ئەھۋالى ۋە  تېمىلىق تەتقىقات  پائالىيىتىنى ئېلىپ  بېرىش  ئەھۋالىنى  تەكشۈرۈش. T<9dW?'|  
4.    ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئىلمىي  ماقالىسى، خىزمەت  خۇلاسىسى، دەرس  بايان قىلىش  ماتىرىيالى، كەسپىي ئۆگىنىش خاتىرىسىنى  يىغىش ھەمدە مەمۇرىيەت  ئىشخانىسىنىڭ  يېرىم  يىللىق  باھالاش خىزمىتىگە ياردەم قىلىش. ly[\mGr  
5.    ئىلمىي  بۆلۈمنىڭ  مەۋسۈملۈك  ئىمتىھان خىزمەت ئورۇنلاشتۇرۇشىغا ماسلاشتۇرۇش ئېلىپ  بېرىش. ھەر  قايسى  گورۇپپىلارنىڭ ئايلىق  خۇلاسە  جەدىۋىلىنى  ۋاقتىدا يىغىش. P|!/mu]  
6.    مەۋسۈملۈك  ئوقۇتۇش  تەتقىقات  خىزمىتىنى خۇلاسىلەش، ئوقۇتقۇچىلار نى تەتىللىك  تەربىيلىنىشكە  ئورۇنلاشتۇرۇش. F|h ,a;2  
ئەسكەرتىش: ` maN5)  
1.مىللىي ئوقۇتقۇچىلار  ئوقۇتۇش  تەتقىقات پائالىيىتىنى 2- قەۋەت  كىچىك يىغىن  زالىدا  ئېلىپ  بارىدۇ. xC=3|,U  
2. دەرس  ئوقۇتقۇچىلىرى  ھەر  ھەپتىدە  ئوقۇتۇش ئاساسىي  ماھارەت  يېتىلدۈرۈش  پائالىيىتىنى قانات  يايدۇرۇش. Sl+jd uc  
3. تاق  ھەپتىنىڭ  سەيشەنبە  كۈنى 9- سائەتتە  ئىجىتمائىي پەن ئوقۇتقۇچىلىرى، جۈپ ھەپتىنىڭ سەيشەنبە  كۈنى 9- سائەتتە  تەبئىي پەن ئوقۇتقۇچىلىرى قىرائەتخانىدا  كىتاب ئوقۇش  پائالىيىتى  ئېلىپ  بارىدۇ. ئۆگەنگەن  مەزمۇنلارنى  كەسپىي  ئۆگىنىش خاتىرىسىگە يازىدۇ. m;$F@JJ  
4P-'(4I)  
b> >=d)R  
شايار ناھىيىلىك 3- ئوتتۇرا مەكتەپ zd*W5~xKg  
ئوقۇتۇش  تەتقىقات  ئىشخانىسى. H*:r>Lm=  
2014- يىل 2- ئاينىڭ 16- كۈنى Fc{6*wtO  

گۈلنىھال 2014-02-23 17:01
قۇمدەك ‏ئورۇنلاشتۇرۇشلار يەنە باشلاندى -- ھە !!؟؟؟.   H jho!np  
‏  يوللىنمىڭىزغا رەھمەت !

ئەكبەرنىياز 2014-02-23 21:04
نادىرەئاينىڭ ئەجرىگە كۆپ رەھمەت !!! گۈلنىھال ئېيتقاندەك بىزنىڭ خىزمەتلىرىمىز يەنە باشلاندى . ئىشىنىمەنكى بۇ مەۋسۈملۈك نەتىجىلەر چوقۇم ئالدىنقى مەۋسۈمدىكىگە قارىغاندا ياخشى چىقىدۇ . چۈنكى بىز ئالدىنقى مەۋسۈمدىكى خىزمەتلەرنى ناھايىتى ئەتراپلىق خۇلاسىلەپ ، تەجرىبە-ساۋاقلارنى ياخشى يەكۈنلىۋالدۇق . تەتىلدىن پايدىلىنىپ ئاپتۇنۇم رايوندىن مەخسوس ئۇستازلار كېلىپ بىزنى نۇقتىلىق تەربىيلىدى . بىزمۇ خېلى بىلىملىك بوپقالدۇق !

parixta 2014-02-23 21:35
بۇ خىزمەت ئۇرۇنلاشتۇرۇش كۆنكىرىتنى، مۇكەممەل بوپتۇ. لېكىن...... rkp 1tv  
‹‹  3.    8- يىللىق خەنزۇ  سىنىپلىرىنىڭ ئەدەبىيات  ئوقۇتقۇچىلىرىنى 7- يىللىق مىللىي  سىنىپ خەنزۇ تىلى  ئوقۇتقۇچىلىرىنى ئوخشاش دەرسنى ئوخشىمىغان ئۇسلۇبتا ئۆتۈش پائالىيىتىگە يېتەكلەش.›› دىگەننى تازا چۈشۈنەلمىدىم.

قىز 2014-02-23 22:14
بۇ دىگەن ئوخشاش بىر تېمىنى  ھەرخىل ئۇسۇلدا  ئۇتۇپ بىقىش دىگەنلىكمۇ قانداق .

nadiraay 2014-02-24 09:49
parixta:بۇ خىزمەت ئۇرۇنلاشتۇرۇش كۆنكىرىتنى، مۇكەممەل بوپتۇ. لېكىن......‹‹  3.    8- يىللىق خەنزۇ  سىنىپلىرىنىڭ ئەدەبىيات  ئوقۇتقۇچىلىرىنى 7- يىللىق  .. (2014-02-23 21:35) 
t^. U 
‹‹ئوخشاش دەرسنى ئوخشىمىغان ئۇسلۇبتا ئۆتۈش پائالىيىتى ›› دېگەنلىك  بىر دەرسنى بىر  قانچە  ئوقۇتقۇچى ئۆتۈش ئارقىلىق ئارتۇقچىلىق،  يېتەرسىزلىكلىرىنى  ئۆزىگە ھېس قىلدۇرۇش، ئىلغار  ئوقۇتۇش  ئۇسۇلىنى يەكۈنلەش . FbQ"ZTN\;Y  
‹‹ ھەر گۈلنىڭ  پۇرىقى  باشقا ››  دېگەندەك، ئوخشىمىغان  كىشىلەرنىڭ   ئوقۇتۇش  ئۇسلۇبىمۇ ئوخشاش  بولمايدۇ.

parixta 2014-03-11 13:47
nadiraay:‹‹ئوخشاش دەرسنى ئوخشىمىغان ئۇسلۇبتا ئۆتۈش پائالىيىتى ›› دېگەنلىك  بىر دەرسنى بىر  قانچە  ئوقۇتقۇچى ئۆتۈش ئارقىلىق ئارتۇقچ .. (2014-02-24 09:49) 
1\t}pGSOeh  
ئەسلى مۇنداق ئۇسۇل ئىكەن-دە، بۇ بىر ياخشى ئۇسۇل ئىكەن. ھەممە ئادەم ئەينەككە قارىمىغۇچە يۈزىدىكى قارىنى كۈرەلمەيدۇ ئەمەسمۇ؟ رەخمەت.    بىلىۋالدىم.


查看完整版本: [-- ئوقۇتۇش  تەتقىقات  ئىشخانىسىنىڭ كونكىرىت  خىزمەت  ئورۇنلاشتۇ --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled