查看完整版本: [-- ئىنتىزامى ناچار ئوقۇغۇچى --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> ئوقوتوش ۋە ئىزدىنىش -> ئىنتىزامى ناچار ئوقۇغۇچى [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

koksangun 2010-11-09 20:59

ئىنتىزامى ناچار ئوقۇغۇچى

دەرستە ئارقىدا قالغان،ئىنتىزامى ناچار ئۇقۇغۇچىلارنىڭ شەكىللىنىشى توغرىسىدا ئويلىغانلىرىم 6k=ink-/  
'b* yYX<  
                              قېيىمجان مۇھەممەد lF\oEMd*  
hoc$aqP6pp  
\wxS~T<&L  
مەكتەپلەرنىڭ ئۇقۇتۇش خىزمىتى ئۇقۇغۇچىلارنى چۆرىدەپ ئېلىپ بېرىلىدۇ،ئۇقۇغۇچىلار بولسا ئوخشاش بولمىغان قاتلاملارغا بۆلۈنگەن بۇلىدۇ.ئۆگىنىش ئاساسى،كۆرسەتكەن تىرىشچانلىقى،ئۆگىنىش قىزغىنلىقى،ئائىلىدىكىلەرنىڭ كۈڭۈل بۈلۈش دەرىجىسى،مەكتەپلەرنىڭ شارائىتىدىكى پەرقلەر قاتارلىق سەۋەپلەر تۆپەيلىدىن ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ئادەتلىنىشى ۋە ئۆگىنىش نەتىجىسى قاتارلىق تەرەپلەردە نۇرغۇنلىغان پەرىقلەر شەكىللەنگەن بۇلىدۇ.بەزىلىرىدە پەرق ھەتتاكى ناھايىتى چوڭ بۇلىدۇ،شۇسەۋەپتىن ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ئادەتتىكى پائالىيەتلەردە ۋە دەرس جەھەتت كۆرسىتىدىغان ئىپادىسىمۇ ئوخشاش بولمايدۇ.ئىنتىزام ۋە ئۆگىنىش جاھەتلەردە ئارقىدا قالغان ئۇقۇغۇچىلاردا بولسا بۇخىل خاھىش تېخىمۇ ئېنىق ئىپادىلىنىپ چىقىدۇ. ئۆگىنىشى ئارقىدا قالغان ئۇقۇغۇچىلاردا،ئىنتىزامغا بۇيسۇنمايدىغان ئۇقۇغۇچىلاردا ئادەتلىنىش جەھەتتە باشقا ئۇقۇغۇچىلارغا سېلىشتۇرغاندا پەرىق كۆرۈنەرلىك بولغان بۇلىدۇ.ماسىلەن، ئۆگىنىشى ئارقىدا قالغان ئۇقۇغۇچىلار،ئىنتىزامغا بۇيسۇنمايدىغان ئۇقۇغۇچىلار ئادەتتە باشقۇرۇشقا يەنى ياتاقلاردىكى ياتاق باشقۇرغۇچىلارنىڭ ،سىنىپلاردا ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ باشقۇرۇشىغا بويسۇنۇشنى دىگەندەك خالاپ كەتمەيدۇ،پەقەت ئامالسىزلىقتىن مەجبۇرى ھالدا بۇيسۇنىدۇ،چىن كۆڭلىدىن قۇبۇل قىلمايدۇ،ئۇنداقتا بۇنىڭ سەۋەبى زادى نىمە؟ pN)9 GO5  
تۈپ يىلتىزىدىن ئېلىپ ئېيىتقاندا بۇبىر ئىككى كۈن جەريانىدا شەكىللەنگەن ئەمەس.تۇلۇق ئۇتتۇرىنىڭ ئۇقۇغۇچىلىرىغا نىسبەتەن ئېلىپ ئېيىتقاندا تىخىمۇ شۇنداق. بىر نەچچەيىل سىنىپ مەسئۇلى ۋە دەرس ئۇقۇتقۇچىسى بۇلۇش جەريانىدا ئۆزەمنىڭ بۇجەھەتتە ھىس قىلغانلىرىمنى تۆۋەندىكى بىر نەچچە تەرەپكە يىغىنچاقلىدىم. !po8[fz~x  
1.ئائىلىدە كۇڭۇل بۇلۇشنىڭ يىتەرسىز بۇلۇشى. ey@]B5  
دەۋىر تەرەققىياتىنىڭ تىزلىشىشىگە ئەگىشىپ،كىشىلەرنىڭ خىزمەت رىتىمىمۇ تىزلىشىپ كەتتى،خىزمەت بىسمىمۇ ئېغىرلاپ كىتىۋاتىدۇ،تۇرمۇش غېمى كۆپىيىپ كىتىۋاتىدۇ،نەتىجىدە،ئاتا-ئانىلارنىڭ پەرزەنىتلەرگە كۈڭۈل بۈلۈشى يىتەرلىك بولمايۋاتىدۇ.پەرزەنىتلەر بىلەن بىرلىكتە ئولتۇرۇپ پىكىر ئالماشتۇرۇش پۇرسىتى بارغانسىرى ئازلاپ كىتىۋاتىدۇ،پەرزەنىتلەرگە بولسا پىكىر ئالماشتۇرۇش مۇھىتىنىڭ كەمچىل بۇلۇشى،بۇلۇپمۇ،ئاتا-ئانىلار بىلەن بولغان پىكىر ئالماشتۇرۇش مۇھىتىنىڭ كەمچىل بۇلۇشى ئۇلارنىڭ سىرىتلاردا ئۇچراتقان تۈرلۈك ناچار قىلمىشلارغا نىسبەتەن قارا-قۇيۇق قۇبۇل قىلىشىدەك پاسسىپ ھالەتنى شەكىللەندۈرۈشنى تىزلىتىشتە ئاكتىپ رول ئوينىدى.بۇ خىل ئەھۋال يەنە پەرزەنىتلەردە ئۆزىنىڭكىنىلا توغرا دەپ قارايدىغان ،باشقىلارنىڭ تۈزىتىشىنى ،تەربىيىسىنى،نەسىھىتىنى قۇبۇل قىلمايدىغان ناچار پىسخىك ھالەتنى شەكىللەندۈرۈشنى تىزلىتىش رولىنى ئويىنىماقتا.ئەلۋەتتە،ھەددىدىن زىيادە ئەركىلىتىش تۆپەيلىدىن بۇ خىل ئەھۋال شەكىلىنىشنىمۇ نەزەردىن ساقىت قىلىشقا بولمايدۇ. :!M/9D*}0  
2.جەمىيەت مۇھىتىنىڭ پاسسىپ تەسىرى. Tw < N  
ھازىرقى جەمىيەت مۇھىتىنىڭ ئۇقۇغۇچىلارغا پۇلۇپمۇ تۇلۇق ئوتتۇرا مەكتەپتە ئۇقۇۋاتقان ئۇقۇغۇچىلارغا نىسبەتەن قانداق تەسىر كۆرسىتىدىغانلىقى ھەممەيلەنگە ئايان بولسا كىرەك.ھازىرقى جەمىيەت ئۇچۇر ئىنتايىن تىز تارقىلىدىغان جەمىيەت،گەرچە بۇنىڭ ئاكتىپ تەرىپى ناھايىتى زور سالماقنى ئىگىلىسىمۇ،بىزنىڭ ئۇقۇغۇچىلىرىمىزغا نىسبەتەن ئۇنىڭ پاسسىپ تەسىرىمۇ كۈرۈنەرلىك بولماقتا،مەسىلەن،ئوقۇغۇچىلارنىڭ تور ئارقىلىق ئىرىشكەن نەرسىلىرىنىڭ ھەممىسىنى ساپ ھەم پايدىلىق دەپ كىممۇ كاپالەت بىرەلەيدۇ؟ fQ5V RpWGn  
ئۇندىن باشقا،ئىجتىمائى كەيپىياتنىڭ بۇزۇلۇشىمۇ ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ئېڭىغا كىچىكىدىن تارتىپلا ئائىلىنى سۆيمەيدىغان،چوڭلارنى ھۆرمەتلىمەيدىغان،باشقىلارنى كۆزگە ئىلمايدىغان ناچار خاھىشنىڭ شەكىللىنىشىگە سەۋەپچى بولدى.بۇنداق ئۇقۇغۇچىلارغا ئېلىپ بىرىلغان ئىدىيىۋى تەربىيە ھەرقانچە ئىنچىكە ھەم ئەتراپلىق بولغان تەقدىردىمۇ قىسقامۇددەتتە ئۈنۈم بىرىش مۇمكىن ئەمەس. 1MH[-=[Q  
3. مەكتەپلەر تەربىيىسىنىڭ ئۇقۇغۇچىلارنىڭ جىسمانى ۋە پىسخىك جەھەتلەردىكى تەرەققىيات ئەھۋالىغا يىتىشەلمەسلىكى. .(O FYK<  
ھازىرقى مەكتەپلەردە،ئۇقۇغۇچىلار مەمۇرى جەھەتتە يەنىلا سىنىپنى بىرلىك قىلغان ئاساستا ئورۇنلاشتۇرلىدۇ. سىنىپ مەسئۇلى شۇسىنىپتىكى بارلىق ئۇقۇغۇچىلارنىڭ بارلىق ئەھۋاللىرىغا مەسئۇل بۇلىدۇ.بۇ جەھەتتە مىنىڭچە تۆۋەندىكىدەك بىر نەچچە تەرەپتە كەمچىلىك بار دەپ قارايمەن. 5-M E Oy(  
1) سىنپتا ئادەم سانى كۆپ،ھەربىر سىنىپتا ئاز دىگەندىمۇ 45تىن 60قىچە ئۇقۇغۇچى بۇلىدۇ. بىر سىنىپ مەسئۇلىنىڭ مۇشۇنچىلىك ئۇقۇغۇچىغا بىر ئۆزى يالغۇز يىتىشىپ كىتەلىشى ناتايىن. ?(el6J}  
2) ئۇنىڭ ئۈستىگە شۇسىنىپ مەسئۇلىنىڭمۇ باشقا دەرس ئۇقۇتقۇچىلىرىغا ئوخشاشلا دەرس ۋەزىپىسى بار، ئۇندىن باشقا مەكتەپلەرنىڭ تۈرلۈك جەدۋەل قاتارلىق نەرسىلىرىنى تولدۇرۇش،بىر تەرەپ قىلىشمۇ ئۇنىڭ زىممىسىدە،بۇنداق ئەھۋال ئاستىدا بۇ سىنىپ مەسئۇلىنىڭ ھەممىگە يىتىشىپ بولۇشنى تەلەپ قىلىش،ئۇقۇغۇچى خاتالاشسا سىنىپ مەسئۇلىنىڭ ھەممە مەسئۇلىيەتنى ئۈستىگە ئېلىشنى تەلەپ قىلىش ئەقىلگە سىغمايدىغان ئىش. bT 
3) مەكتەپلەردىكى بەزى قائىدە تۈزۈملەرنىڭ ئەمىليەتنى ئاساس قىلماي ئۈلۈك ھالدا تۈزۈلۈشىمۇ ئۆگىنىشتە ۋە ئىنتىزامدا ئارقىدا قالغان ئۇقۇغۇچىلارنىڭ قايىللىقىنى قولغا كەلتۈرەلمەيدۇ،نەتىجىدە ئۇلار ئۇنىڭغا ئاڭلىق ھالدا بويسۇنۇشنى خالىمايدۇ. rmS.$h@7 m  
دىمەك،يۇقۇرقى بىرنەچچە تەرەپنى خولاسىلىگەندە،بۇ خىل ئەھۋال بىر ئىككى كۈندىلا تاسادىپى شەكىللەنگەن ئەمەس.ھەم بىرئىككى كۈندىلا تۈزىتىپ ئوڭشىۋالىدىغان ئەھۋالمۇ ئەمەس.ئۇ تېخىمۇ كۆپ كىشىلەرنىڭ كۈڭۈل بۈلۈشى ۋە كۈچ چىقىرىپ ئۇزاق مۇددەت تىرىشچانلىق كۆرسىتىشگە مۇھتاج. B#Cb`b"  
U|QLc   
S)T]>Ash  
                       (خېجىڭ تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپ ئىدىيە-سىياسىي ئوقۇتۇش تەتقىقات گۇرۇپپىسى)

yingiyoloqi 2010-11-09 21:06
مەن ئوقۇتقۇچى بولمىساممۇ بالىلىرىمدىن ۋە ئوقۇتقۇچى دوستلىرىمدىن ئىگەللىگەن ئەھۋالىمغا ئاساسلانغاندا سىز ئوتتۇرغا قويغان ئەھۋاللار ھەقىقەتەن ماۋجۇت . لىكىن نىمە ئۈچۈن شۇنداق ئوقوغۇچىلار بار ؟ نىمىشقا شۇنداق قىلىدۇ ؟ تۈزۈتىش ئۇسۇلى قانداق ؟..... مانا بۇ نوقتىلارنى تىخىمۇ چۇڭقۇر تەتقىق قىلىشقا تىگىشلىك .

koksangun 2010-11-09 21:33
قىممەتلىك تەكلىپ-پىكىرىڭىزنى ئايىمىغايسىز...

tawpek 2010-11-10 00:33
جەمىيەت ، ئائىلە، مەكتەپ مۇشۇ ئۈچ ھالقا تەڭ ئىتىبار بىرىپ كۈچىگەندە، بىر مەخسەتنى كۆزلىگەندە بۇ ئىشلار پەسكۇيغا چۈشىشى مۇمكىن. SI_u0j4%*  
xF4S  
ھىلىمۇ بىچارە بالىلار بۇ ئۈچ نوختىنىڭ خىلمۇخىل تەلەپلىرى ئاستىدا ساراڭ بوپ قالمايدۇ. MZJ@qIg[Y  
ZC7ZlL _  
جەمىيەت دەيدۇ----------پۇل تاپ. )gNS%t c*K  
مەكتەپ دەيدۇ-----------ياخشى ئوقو. "YQ%j+  
ئائىلە دەيدۇ------------ناننى كىم بىرىدۇ.(يىزا مائارىپى) 69tT'U3vb$  
cQ<* (KU  
بۇلارنىڭ قايسىللىرى ئۇلارنى بەكرەك جەلىپ قىلار. Df L>fk  
Hz] p]  
ئۆزۆمنى ئوقوغوچىلار ئالدىدا  بەئەينى بىر گوندىپايدەكلا ھىس قىلىمەن. ھەم شۇنداق ھىس قىلىشلار قوينىدا مەكتەپتىكى داردىن قاچقان سىنىپلارنىڭ سىنىپ مۇدىرى بوپ ئالمىشىپ يۈرۈپ 5 يىل جەريانىدا 3 سىنىپقا 4 يىل سىنىپ مۇدىرى بولدۇم. W2 ([vRT  
xFcRp2W9R  
ئىشقىلىپ سۆزلەپ كەلسەك دەرىت تولا.

gulbar 2010-11-10 21:46
ھازىر ھەممە يەردە ئىنتىزامى ناچار ئوقۇغۇچىلام تەكىتلىنامدۇ ؟ مىنىڭچە بولغاندا بىزلەر بالىلارنىڭ نىمە ئۇچۇن ياخشى دەرىس ئۇزلەشتۇرەلمەسلىكى ، نىمە ئۇچۇن شۇنداق بولىۋاتقانلىقىنى ، بۇنىڭدىكى ھالقىلىق مەسىلىنىڭ زادى نىمە ئۇچۇنلىكىنى ئوقۇتقۇچىلاردىمۇ ، ئاتا-ئانىلاردىمۇ ۋە ياكى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆزىدىمۇ ۋە ياكى مەكتەپ ، تۇزۇم ، جەمىيەتتىن كۆرەمدۇق ؟ ئوقۇتقۇچىلاردىن كۆرەيلى دىسەك بىر ئادەم قانداقمۇ ھەممە ئادەمگە يىتىشىپ كىتەلىسۇن ، ئاتا-ئانىلاردىن كۆرەيلىمۇ دىسەك توغۇپ ، چوڭ قىلغان گۇناھمۇ دەيمىز ، تۇزۇم ، مەكتەپ ، جەمىيەت بىز كۆرىۋاتقاندەك ، بالىلار دىگەن سەبى گۆدەك ئۇلار ھىچ نىمىنى بىلمەيدۇ دەپ ئۇلاردىنمۇ گۇناھ ئىزدىيەلمەيمىز ئەلۋەتتە . 0-g,C=L  
بۇ جەھەتتە نىمە دىگۇلۇك ئەمدى ، بىز ئوقۇغان ۋاقىتلىرىمىزدا ئوقۇتقۇچىنى يىراقتىن چىلىقتۇرساق نىرى ماڭاتتۇق ، ئۇلارغا بولغان ھۆرمەتتنى قورقۇش ئارقىلىق ئىپادىلەيتۇق ، ئاتا-ئانىلىرىمىزمۇ مۇئەللىملەرنى قەدىرلەش ، ياخشى ئوقۇش توغرىسىدا ۋەز - نەسىھەتلىرى ، ياخشى ئوقىمىغاندىكى ئاقىۋەتلەر ، نىمە ئىش قىلىشنى ياخشى كۆرۇش توغرىسىدا پاراڭلىشىپ ، ئۆز-ئارا پىكىر ئالماشتۇرۇپ ، بۇ توغرىسىدىكى ساۋاتلاردىن دەسلەپكى بىلىملەرنى ئاللاتتۇق . ھالا بۇگۇنگە كەلگەندە بىز يۇزلىنىۋاتقان خىرزىس ، بىزگە كىلىۋاتقان ئاپەت ، بىزگە كەلگەن پۇرسەتلەر ھەممىسى بىزنىڭ كۆز ئالدىمىزدا تۇرىۋاتقان بولسىمۇ ، بىزنىڭ كۆزىمىز يەنە شۇ ئىنتىزامسىز ، ناچار دەپ قارىلىۋاتقان ئوقۇغۇچىلار بىلەن ھەلەك بولىۋاتقان ئوقۇتقۇچىلىرىمىز بىلەن ، ھە دىسە قايسى كىيىم - كىچەك مودا ، قايسى گىرىم بويۇمى يۇز تىرىسىنى ياخشىلايدىغان بويۇم ، نەگە بىرىپ پۇل تاپساق ، پۇلنى نەگە ئىشلىتەرمىز دەيدىغان ئاتا-ئانىلىرىمىز ، ھە دىسە قەغەز يۇزىدە ئىش قىلىدىغان مەكتەپلەر ، تۇزۇم دىسە ئاز دىگەندىمۇ ئىككى ئاساسەن ئۇچۇن 100 دىن ئارتۇق تۇزۇلگەن ھەرخىل تۇزۇم ، ئىجرا قىلىنمايدىغان تۇزۇم بىز ھەممە مەكتەپلەردە دىگۇدەك ئۇچرىتالايمىز ، لىكىن بالىلارنىڭ كىيىنلىكى ئۇچۇن تۇزۇلگەن تۇزۇمدىن بىرسىمۇ يوق ، جەمىيەتتىن سۆز ئاچمىساقمۇ بولار ، بۇ توغرۇلۇق توختالسام ئۆز قەلىمىمنىڭ بۇ توغرىسىدا ئايلىنىپ كىتىشىدىن ئەنسىرەيمەن . يەنە بىر نۇختا دىيىكسىز قاپتۇ ، بالىلارنىڭ كۆمپىيوتىر ، تور ، تىلۋىزور ، يان تىلغۇندىن ئىلىۋاتقان خەۋىپى ، بۇ ھازىرقى ئەڭ زور خەۋىپنىڭ بىرسى ، بالىلارنىڭ مەۋھۇم ئۇقۇمدىن ئىلىۋاتقان تەسىرى ، كۆرگىلى بولمايدىغان جان ئالغۇچنىڭ بىزنىڭ كىيىنكى ئەۋلاتلىرىمىزغا سىلىۋاتقان تەسىرى ، بالىلار قايسى مىللەتتىن بولمىسۇن ھەممىسى دەسلەپكى ئاق كۆڭۇللۇك ، ساددىللىق ، سەبىيلىك تەربىيسىنى ئالىدىغان كارتون فىلىملەردە بۇ خىل ساددا ئۇقۇملار بارغانسىرى يوقاپ كىتىپ بارىدۇ ، ئاتا-ئانىلار بىللە تىلۋۇز كۆرەلمىگۇدەك دەرىجىدە چىقىۋاتقان غەلىتە قىلىقلار ، بىز يەنە بالىلىرىمىزنى چىقىرۋىتىش ئۇياقتا تۇرسۇن ، ھايا نۇمۇسنى قايرىپ قويۇپ بىللە كۇلۇپ ئولتۇرۇپ كۆرۇشلىرىمىز ، يان تىلغۇندىن كىلىۋاتقان ئالاقە ، ئۇچۇر ، بالىلارنىڭ قىزىقىشىنى تىخىمۇ قوزغىشى ، ئاتا-ئانىلارنىڭ بالىلارنى يوغانچى قىلىپ قويۇشلىرى ئۇلارنى نابۇت قىلىشىمىزنىڭ ئاساسى بولۇپ قىلىۋاتىدۇ . بۇ بالىلىرىمىزنىڭ ياخشى ئوقۇيالمايۋاتىدىغانلىقىدىكى سەۋەپ . يەنە بىر ئاساسىي سەۋەب بولسا مىنىڭچە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئۆزىدە ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئالاھىدىلىكىنى تۇتالمايدىغان ، ئۇلارنىڭ ئالاھىدىلىكىنى كۆرەيمەيدىغان ، ئۆزىنىڭ نىمە دەرس ئۆتىۋاتقانلىقىنى بىلمەي بالىلارنىڭ سورىغان سۇئاللىرىغا جاۋاب بىرەلمەيدىغان ئوقۇتقۇچىلىرىمىز ھىلىھەم مەۋجۇت ، مەۋجۇت ئەمەس دىيەلمەيمىز ئەلۋەتتە . بالىلار باشلانغۇچ مائارىپىغا قەدەم قويغاندىن باشلاپ ئوقۇتقۇچى ئۇلار قەلبىدىن ئورۇن ئالىدۇ ، ئۇلارنىڭ ئۆزىگە چۇشلۇق شوخلۇق ، سەبىلىكلىرى كىشىنى سۆيۇندۇرىدۇ ھەم كىشىنى زوقلاندۇرىدۇ ، لىكىن ئوقۇتقۇچىلىرىمز ئۇلارنىڭ كەپسىزلىكىدىن پايدىلىنىپ بالىلارغا خاس تەلىم - تەربىيە خىزمىتىنى ئىشلىمەي ئۇلار ئالدىدىكى ئۆز ئوبرازىنى يوقىتۇپ قويىشى ، بالىلارنىڭ كىيىنكى ياخشى ئۇگەنمەسلىكىنى ، دەرستىن قىچىش ئادەتلىرىنى يىتىلدۇرىۋىلىشىغا شارائىت يارىتىپ بىرىدۇ ، ئادەتتە بىر دەرسىتە ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىغا ئۆزى قىلالايدىغان بىر تۇرلۇك ۋەزىپىنى بىرىپ ، بىر قىتىم بولسىمۇ ئانىلارچە ، ئاتىلارچە مىھرىبانلىق قىلىدىغان بولساق ئۇنىڭ قەلبىدىكى ئوبرازىمىز ئۇنىڭ بىر ئۆمۇر ھاياتىغا تەسىر كۆرسىتىدۇ ، ئەكىسچە بالىلارنىڭ ئالاھىدىلىكىگە ھۆرمەت قىلمىساقچۇ ؟ بىز ئۇلارنىڭ ئالدىدا مەڭگۇ بىر مەخلۇق خالاس ، تەۋپىق ئىيتىقاندەك گۇندىپايمۇ بوپ قالىمىز ئەلۋەتتە . مىنىڭچە بالىلىرىمىز ناچار ئەمەس ، ئىنتىزامى ناچار ئوقۇغۇچىنى بىز ھەرگىزمۇ ناچار دىسەك بولمايدۇ ، ئادەم مىڭىسىنىڭ يىتىلىشى ھەر خىل مۇھىتتا يىتىلىپ ئۇنىڭ كىشى ئالدىدا ئەكىس ئىتىپ ئىشلىتىلىشىمۇ ئوخشىمايدۇ ، بەزى ئويۇنچى ، ئويناپ ئولتۇرىدىغان ئوقۇغۇچىلارنى ئىلىپ ئىيتىساق ئۇلارنىڭ دەرس ئۆزلەشتۇرىشى دەرسنى زىھىن قويۇپ ئاڭلاۋاتقان ئوقۇغۇچىنىڭ ئۆزلەشتۇرىشىدىن ياخشى چىقىشىمۇ مۇمكىن ، بۇنى ھەرگىزمۇ ناچار ئوقۇغۇچى دىسەك بولمايدۇ ، ئىنتىزامى ناچار بولسىمۇ دەرس ئۆزلىشىپ ماڭدى ئەمەسمۇ ، نىمىشقا ئوقۇغۇچىلارغا بىر ئاز ئەركىنلىك بىرىلىپ ئۇلارنىڭ ئەقلىي قابىلىيتى ئۆستۇرۇلمەيدۇ ، نىمىشقا ئۆز پىكىرىنى ئەركىن ئوتتۇرىغا قويالمايدۇ ، نىمە ئۇچۇن بىكىنمە ھالەتتە دەرس ئۆتۇلىدۇ . بۇ تەرەپلەرنىڭ ھەممىسى بالىلار تەربىيسىدىكى بالىلارنىڭ ئۆسۇپ يىتىلىشگە پايدىلىق تەرەپلەر ئەمەسمۇ ؟ دەرسىتە ناچار بولىشى بىز ئويلىنىدىغان مەسلىلەرنىڭ بىرسىغۇ  ، بىز نىمە ئۇچۇن كىيىنكى ئەۋلاتلىرىمىز ئۇچۇن ئولىنىپ باقمايمىز ، بالىلىرىمىز ناچار ئەمەس ، ھەر جەھەتتىن ناچار ئەمەس ، بىز ئوقۇتۇش سىپىمىزدىكى ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئىغىزىدىن ناچار دىگەن سۆزنى ئۆچۇرۇپ ، سىز ناھايىتى تىرىشىۋاتىسىز ، يەنە تىخىمۇ تىرىشقان بولسىڭىز ئالدىنقى قاتارغا ئۆتەلەيسىز دىگەندەك ئىلھاملىق گەپلەرنى دىيەلمەيمىز ، قاچانمۇ ئوقۇغۇچىلارنىڭ تىرىشچانلىقىنى ئۆستۇرەرمىز ؟ قاچانمۇ دەرسلەرگە قىزىقىپ ئۆزلىكىدىن باش چۆكىدىغان ، بىلىمىنى تىخىمۇ چۇڭقۇرلاشتۇرۇپ ئۇگىنەلەيدىغان بولا . [*?P2.bf  
مىنىڭچە بالىلارنى تەربىيلەشتە ئوقۇتقۇچىلار جاپا چىكىۋاتىسىلەر ،  توختاپ قالماي كىيىنكى ئەۋلاتلارغا يەنە جاپا چىكىپ ئەۋلەتلىرىمىزنى تىخىمۇ ياخشى تەربىيلىشىڭلارنى ئۇمىد قىلىمەن ، يۇقارقىنىڭ ھەممىسى مىنىڭ ئويلىغانلىرىم ، ئۆز ۋاختىدا بۇ ئىشلارنى ئويلاپ ئۆزۇمنىڭ ئوقۇتۇش سىپىغان لايىق ئەمەسلىكىمنى ، بالىنى خاتا تەربىيلەپ قويۇشتىن ئەنسىرەپ ئوقۇتقۇچى بولمىغان ئىدىم ، سىلەرگە ئوشۇقچە قىلىنغان بىھۆرمەتسىزلىك بولسا ئەپۇ قىلارسىلەر !

koksangun 2010-11-10 22:58
ناھايىتى ئەستايىدىل مۇئامىلە بىلەن ئۆزىڭىزنىڭ قىممەتلىك قاراشلىرىڭىزنى ئوتتۇرىغا قويغانلىقىڭىز ئۈچۈن سىزگە كۆپ رەھمەت ئېيتىمەن. Yq/|zTe{  
بۇ ھەقتە مۇلاھىزە قانچە كۆپ بولسا ئوقۇتقۇچىلىرىمىز ئۆزىدىكى بىر قىسىم ئۇسۇل جەھەتتىكى سەۋەنلىكلىرىنى تۇنۇۋالغان بولاتتى...

gulbar 2010-11-13 09:45
ئىشلىمىگەنلەرنىڭ بايانات ئىلان قىلىشىغا بولامدۇ بولمامدۇ بىلمىدىم ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ جاپاسى ئۆزىگە يىتىپ ئىشىپ قالىدىغان تۇرسا ، قانداقمۇ ......

tawpek 2010-11-14 18:35
ئوقوتقۇچىلىق كەسپىدە ئوقوماي ئوقوتقۇچى بوپ قالغانلاردىن بولساممۇ لىكىن نان تىپىپ يەۋەتقان كەسپىمنىڭ ھۆرمىتى ئۈچۈن بولسىمۇ خىلى ئويلىنىپ قالىمەن.بۇ ھەقتىكى ماتىرىياللارنىمۇ كۆرۆپ تۇرىمەن. رادىئو تىلۋۇزۇرلاردىن ئاڭلاپ تۇرىمەن. ,)GCg@7B  
66)@4 3V  
لىكىن ئۇ تەلىماتلارنىڭ شەھەر باللىرىغا، بولوپمۇ  ھەرقايسى باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقوغوچىللىرىغا تولىمۇ ماس كىلىدىغانلىقىنى لىكىن بىزدەك چەت سەھرادا ئىشلەۋاتقانلار كۆز ئالدىدا تۇرغان باشلانغۇچتىن يۇقىرى يىللىقلارغا  نىسبەتەن كۆزلىگەندەك ئۈنۈم بەرمەيدىغانلىقىنى كىسىپ ئىيتىمەن. c!Pi)  
oi"Bf7{  
جىق سۆزلىسەم ئىنكاسىم تىمىغا ئايلىنىپ كەتمىسۇن.

gulbar 2010-11-16 23:28
لىكىن مەن سەھرا بالىلىرىنىڭ شۇنداق ھوقۇقى بار دەپ ئويلايمەن ، ئۇلارمۇ ئىنسان ئۇلارنىڭ ئىنسانىيتىگە ھۆرمەت قىلىشىمىز كىرەك ، ھۆرمەت بولمىغان يەردە ئىززەتمۇ بولمايدۇ .

tawpek 2011-08-10 17:30
بىزنىڭ مەكتەپتە قىلغان تەربىيمىزدىن جەمىيەتتىكىلەرنىڭ تەسىرى يامان كىپ  قالامدىكىن دەيمەن.

ماھى 2011-08-10 18:14
ئائىلىسىدىكىلەرنىڭ تەربىيىسى،جەمىيەت ئامىلى ئۇلارنىڭ تېخىمۇ يولدىن چىقىپ كىتىشىگە سەۋەپ بولۇپ قالىدۇ. &|{K*pNa  
سەل تەگكىدەك،قاتتىراق گەپ قىلىپ قويسا ئۆيىدىكىلەر يۈگۈرۈپ مەكتەپكە كېلىپ ،تەربىيە بەرگۈچىنى bjQfZT(  
ئۇ ئوقۇغۇچى ئالدىدا ئىككى پۇلسىز قىلىۋىتىدۇ.ھەي.......سۆزلىسەك گەپ جىق.يەنىلا ياخشى ئوقۇغۇچىلاردىن -OkKLub  
قىلىش ئۈچۈن تىرىشايلى.

tawpek 2011-08-11 14:21
قارىغاندا ئاپتۇنۇم رايۇنىمىزنىڭ كۆپ قىسىم جايلىرىدا ئەھۋال ئوخشاشمۇ نىمە،  مەن  تىخى مەن ئىشلەۋاتقان يۇرىتتىكىلەرلا  مۇشۇنداقمىكىن دەپ يۈرۈپتىمەن.

بابۇر0725 2014-02-22 18:47
بىلىۋالساق ۋە ئىشلەتسەكمۇ بولغۇدەك


查看完整版本: [-- ئىنتىزامى ناچار ئوقۇغۇچى --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled