تىل-ئەدەبىيات ئوقۇتۇش سۈپىتىنى بەلگىلەش ئامىللىرى
تىل-ئەدەبىيات ئوقۇتۇش سۈپىتىنى بەلگىلەش ئامىللىرى
RN'|./N 1.ئوقۇتقۇچىنىڭ تىل-ئەدەبىيات سەۋيىسى(يەنى ئوقۇش تارىخى) bPAp0}{Fu 2.نۇتۇق ئىقتىدارى ۋە ئاغزاكى ئىپادىلەش ئىقتىدارى. 4WG~7eIgy 3.يازما ئىپادىلەش ئىقتىدارى ۋە بەلگۈلۈك يېزىقچىلىق قابىلىيىتى.
5 .
5 4.تىل-ئەدەبىيات ئوقۇتۇشىنى ۋە ئوقۇغۇچىلارنى قىزغىن سۆيۈش روھى. VJS|H!CH 5.مول تىل-ئەدەبىيات بىلىمىگە ۋە ئونېۋېرسال پەننىي ساۋاتلارغا ئەگە بولىشى. KtU I(*$` 6.ئوقۇتۇش پوزىتسىيىسى ۋە مەسئۇلىيەت تۇيغۇسى. NQ_H-D\, 7.ئۈزلۈكسىز ئۆگىنىپ ،بىلم يېڭىلاپ ،ئۆزىنى كۈچەيتىشى ۋە تاكاممۇللاشتۇرۇشقا ئەھمىيەت بېرىشى. _$s9o$8$ 8.ئوقۇتقۇچىنىڭ ئوقۇغۇچىلارنىڭ تىل-ئەدەبىيات ئۆگىنىش ئەھۋالىنى كۈزىتىپ تۇرىشى ۋە مەسىلىلەرنى تۈزىتىپ تۇرىشى. )C5 9.ئوقۇتقۇچىنىڭ ئوقۇغۇچىلارنىڭ تىل-ئەدەبىيات ئۆگىنىشىگە تەسىر كۆرسىتىس ئىقتىدارى. [h+MA>%! 10.تىل-ئەدەبىيات دەرس ئۆتۈشتە ئېنىق ئوقۇتۇش نىشانى ۋە مەقسىتى بولۇش. Wjn1W;m&g 11.تۈزگەن دەرس پىلانلىرى ناھايىتى رەتلىك ،دەل ،توغرا ۋە ئەمەلىي بولۇش. v}!eJzeH 12.ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ئوقۇغۇچىلارنىڭ تىل-ئەدەبىيات ئۆگىنىش ھەۋىسىنى،ئاكتىپچانلىقىنى قوزغىيالايدىغان بولۇش. 4pq@o 13.دوسكا خەتلىرى كۆركەم،ئۆلچەملىك، رەتلىك ،ئوقۇغۇچىلارنىڭ يېزىق سۈپىتىگە ئۈلگە بولالايدىغان بولۇش. )Ge.1B$8h 14.كۆرسەتمىلىكتىن ،بولۇپمۇ ئېلىكتىرلەشكەن ئوقۇتۇش قوراللىرىدىن ماھىرلىق بىلەن پايدىلىنالايدىغان بولۇش. +VkhM;'"C 15.ئوقۇغۇچىلارنى دەرستىن سىرىتقى ئوقۇشلۇقلارنى ئوقۇشقا ماھىرلىق بىلەن يېتەكلەش. iUJqAi1o 16.تىل-ئەدەبىيات سىناق سوئاللىرىنى ياخشى تۈزەلەيدىغان ،ئوقۇغۇچىلارنىڭ بىلىمىدىكى كەم ،ئاجىز جايلىرىنى تەكشۈرۈپ ،ۋاقتىدا تولۇقلىيالايدىغان بولۇش. z 0]K:YV_ 17.تىل-ئەدەبىيات ئۆلچەملىك سىناق سوئاللىرىنى ئۈنۈملۈك تۈزۈپ،ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەمەلىي تىل-ئەدەبىيات سەۋيىسىنى بەلگىلىيەلەيدىغان بولۇش. Xp@8vu 18.ئوقۇغۇچىلارغا زۆرۈر ئانا تىل بىلىملىرى ۋە گرامماتىكىلىق بىلىملەرنى قېتىرقىنىپ ئىگىلىتىش. zV_U/]y 19.ئوقۇغۇچىلارغا ئەدەبىيات ئوقۇتۇشى بىلەن ئۇيغۇر تىلى بىلىملىرىنى زىچ بىرلەشتۈرۈش ئاساسىدا ،ئۆگىنىۋاتقان تېكىستلىرىدىن تۈرلۈك گرامماتىكىلىق بىلىملەرنى بايقىيالايدىغان ئىقتىدارنى يېتىلدۈرۈشكە ئىلھاملاندۇرۇش. ?Y7'OlO 20.زۆرۈر تىل-ئەدەبىيات تاپشۇرۇقلىرىنى دائىم ئورۇنلاشتۇرۇش ۋە سۈپەتلىك تەكشۈرۈپ باھالاش. o^hI\9 21.تىل-ئەدەبىيات تاپشۇرۇقلىرىنى ،بولۇپمۇ ماقالىلەرنى ئۆز ۋاقتىدا ئەستايىدىل تەكشۈرۈش ،ئارتۇقچىلىق ۋە يېتەرسىزلىكلەرنى كۆرسىتىپ بېرىش. +b"RZ:tKp 22.تۈرلۈك تەربىيىنى ئوقۇتۇش ئىچىگە سىڭدۈرۈش،ئۆگىنىش ئاكتىپچانلىقىنى يېتىلدۈرۈشكە ئەھمىيات بېرىش. qq"&Bc> 23.تىل-ئەدەبىيات ئوقۇتۇشىدىن پايدىلىنىپ ،ئوقۇغۇچىلارغا ئالاقىدار مەدەنىيەت بىلىملىرىنى ئىگىلىتىش. 7\m.xWX e 24.دەرس ئۆتۈشتە ،پۇرسەت چىقىرىپ ئوقۇغۇچىلارنى ئوقۇتۇش پائالىيىتىگە قاتناشتۇرۇش. xP%`QTl\ 25.ئوقۇغۇچىلارنىڭ يىل ئاخىرىدىكى ئىمتىھان نەتىجىسى ياخشى بولغان بولۇش.
T\ZWKx*#
|