查看完整版本: [-- بالىلارنىڭ يوشۇرۇن  ئىقتىدارىنى  مۇۋاپىق  يېتىلدۈرۈش --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> باشقا ئىجادىيەتلەر -> بالىلارنىڭ يوشۇرۇن  ئىقتىدارىنى  مۇۋاپىق  يېتىلدۈرۈش [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

گۈلچىمەن 2014-02-07 15:48

بالىلارنىڭ يوشۇرۇن  ئىقتىدارىنى  مۇۋاپىق  يېتىلدۈرۈش

     تالانت  شۇنداق  يېتۇلىدۇكى،سىز  پەمىدۇر مايسىسىدىن  ئالما  پەيدا  قىلالمايسىز،پەمىدۇر  مايسىسىدىن  پەمىدۇر،ئالما دەرىخىدىن  ئالمىلا  ئالالايسىز. @D_=M tF<  
ھەر  بىر نەتجىنىڭ  ئۆزىگە  لايىق  قىممىتى   بولىدۇ.  قەيسەرلىكىڭىزنى  بويلاپ  ئۆسۈپ  يېتىلىڭ ، ھەممىلا  بالا  ياخشى.  تەربىيىنىڭ  يادروسى  بالىغا  ئىشىنىش ، ZzET8?8  
ئۇلارنىڭ مۇۋەپپىقىيەت قازىنىشىدىن ئۈمىد بارلىقىغا ئىشىنىپلا  قالماستىن ، بەلكى  ئۇلاردا  مۇۋەپپىقىيەت  قازىنىش  يوشۇرۇن  ئىقتىدارى  بارلىقىغا  ئىشىنىش  لازىم. &RQQVki3  
تەربىيىچىنىڭ  مەسئولىيىتى  بالىلارنىڭ يوشۇرۇن  ئىقتىدارىنى  بايقاپ  ھەمدە  ئۇلارغا مۇۋاپىق  كېلىدىغان  تەربىيىلەش  ئۇسۇلىنى  قوللىنىپ ،ئۇلارنىڭ يوشۇرۇن z,/0e@B >  
ئىقتىدارىنى جارى  قىلدۇرۇشتىن  ئىبارەت. 9B &QY 2v  
    كۆپ  مەنبەلىك  ئەقلى  ئىقتىدار _بالىلارنىڭ ئەقىل- پاراسىتى  ۋە  يوشۇرۇن  ئىقتىدارىنى  قايتىدىن  تونۇش rJi;"xF8  
          كۈندۈلۈك  تۇرمۇشتا  شۇنى  بايقىۋلالايمىزكى ، بەزى  بالىلار  سۆزگە  چىۋەر  بولۇپ ،  بىمالال  سۆزلىيەلەيدۇ،لېكىن  بەدەنلېرىنىڭ  ماسلىشىش ]nE_(*w  
ئىقتىدارى  تۆۋەن، ھەركەت  قىلىشقا  ماھىر  ئەمەس.  بەزى  بالىلار  سۆزلەشكە  ماھىر  ئەمەس ، لېكىن تەنھەركەت  مەيدانىدا  ھەممىدىن  ئۈستۈن  تۇرىدۇ؛ Am=D kkP%  
بەزى  بالىلار كىشىنىڭ  كۆڭلىدىكىنى  چۈشىنىشكە  ماھىر،  مۇناسىۋەتتە  ياخشى ،  لېكىن  ئۆ گۈنىش  نەتىجىسى  ئادەتتىكىچە ؛بەزى  بالىلارنىڭ نەتىجىسى  ئەلا، <1#v}epD#  
لېكىن ساۋاقداشلېرىغا  ئارىلاشمايدۇ؛بەزى  بالىلارنىڭ  ئىجتىمائى  پەندىكى  نەتىقىسى  ياخشى ،تەبىئى  پەندىكى  نەتىجىسى  ياخشى  ئەمەس .مەكتەپتە MIo5Y`T  
ئۆگۈنىش  نەتىسى   ئەلا بولغان   بەزى  بالىلار  جەمئىيەتكە  قەدەم  قويغاندىن  كېيىن  ھېچ  نەرسىگە  ئىگە  بولالمايدۇ.ئەكسىچە  ئۆگۈنىش  نەتىجىسى @7 xb/&N  
ئادەتتىكىچە  بولغان ،ھەتتا  بەڭۋاش  بالىلار چوڭ  بولغاندىن  كېيىن  مەلۇم  ساھە ياكى  كەسپتە  كۆرۇنەرلىك نەتىجە  يارىتىدۇ.  بۇ  نىمە  ئۈچۈن؟ Am3^3 >  
     بەزى  ئەڭ  يېڭى  ئەقلىي  ئىقتىدار  تەتقىقاتلېرى  شۇنى  چۈشەندۇرىدىكى ، ئادەمنىڭ  ئەقىللىقلىقى بىر  تەرەپتىن  ئەمەس،بەلكى  كۆپ  تەرەپتىن Pnq[r2#]:  
ئىپادىلىنىدۇ. ھەر بىر  ئادەمنىڭ  مەلۇم  بىر تەرەپتىكى  ئىپادىسى  گەۋدىلىك بولىشى  مۇمكىن.1983- يىلى كۆپ  مەنبەلىك ئەقلىي  ئىقتىدار نەزەرىيىسىنى   l& sEdEA  
ئوتتۇرىغا  قويغۇچى ، ئامېرىكىنىڭ پسىخولوگىيە پرۇفېسسورى ھوۋارد گاردىنېر «ئەقىل  قۇرۇلمىسى»  دىگەن  كىتابىدا مۇنداق  دىگەن: ئەقىلنىڭ  ماھىيىتىدىن ?aBAmyxm  
ئېلىپ  ئېيتقاندا ،ئەقىل« مۇئەييەن ئىجتىمائى  مەدەنىيەت  شارائىرىدا، شەخسنىڭ  ئۆزى  دۇچ  كەلگەن ھەقىقىي  قىيىن  مەسىلىلەرنى ھەل  قىلىش  ۋە ' Gx\  
جەمئىيەتكە  ئېھتىياجلىق ئۈنۈملۈك  مەھسۇلاتلارنى  ئىشلەپچىقىرىش  ھەم  ئىجات  قىلىش  ئىقتىدارى» بولۇپ  ھىساپلىنىدۇ.ئەقىل  قۇرۇلمىسى  جەھەتتىن  
ئېلىپ  ئېيتقاندا،ئەقىل  مەلۇم  بىر  خىل ئىقتىدار  ياكى مەلۇم  بىر  خىل ئىقتىدارنى  چۆرىدىگەن بىرقانچە  خىل  ئىقتىدارنىڭ  يىغىندىسى  بولماستىن، g2LvojR  
بەلكى نىسبىي  مۇستەقىل ،ئۆزارا  باراۋەر  بولغان سەككىز  خىل ئەقلىي  ئىقتىداردۇر.ھەر  بىرىمىزدە  كەم  بولغاندا  سەككىز  خىل  ئەقلىي  ئىقتىدار، D(TfW   
سەككىز  خىل  ئەقلىي  ئىقتىدار ئۇسۇلى ،ئۈگەنگەن   مەزمۇنلارنى  تونۇيدىغان  سەككىز  خىل  ئۇسۇل بولىدۇ.يەنى: OzRo  
     1.تىل-يېزىق  جەھەتتىكى  ئەقلىي  ئىقتىدار _جانلىق تىلنى  ئۈنۈملۈك قوللىنىش  ياكى  خەت  يېزىش  ئىقتىدارى؛ U%VFr#  
     2. ماتىماتىكىلىك  لوگىكا جەھەتتىكى   ئەقلىي  ئىقتىدار _رەقەملەرنى  ئۈنۈملۈك  قوللىنىش  ۋە  خۇلاسىلەش  ئىقتىدارى ؛ }I`o%GL  
    3. ماكاننى  كۆرۈش جەھەتتىكى   ئەقلىي  ئىقتىدار _ماكاننى  توغرا  سېزىش،كۆرۈش ھەمدە  سەزگەننى  ئىپادىلەش؛   Z.aeE*Hs$  
    4. بەدەن  ھەركىتى  جەھەتتىكى ئەقلىي  ئىقتىدار _ پۈتۈن  بەدىنى  ئارقىلىق  ئويلىغىنى  ۋە  ھېس قىلغانلېرىنى  ئىپادىلەشكە  ماھىر  بولۇش TDg<&ND3  
ھەمدە قولى  ئارقىلىق  ئۇستىلىق  بىلەن  نەرسىلەرنى  ئىشلەپ  چىقىرىش  ۋە  ياساش؛ k4:=y9`R}$  
   5. كىشىلىك مۇناسىۋەت  جەھەتتىكى  ئەقلىي  ئىقتىدار _باشقىلارنىڭ  كەيپىياتى ،مەقسىدى، مۇددىئاسى  ۋە  سېزىمىنى كۆزىتىش  ۋە  پەرقلەندۈرۈش ئىقتىدارى؛ }>YEtA  
   6.ئۆزىنى  بىلىش  جەھەتتىكى  ئەقلىي  ئىقتىدار _ ئۆزىنى  بىلىش  ھەمدە  شۇ  ئاساستا  مۇۋاپىق  ھەركەت  قىلىش  ئىقتىدارى ؛ dOg c%(kz  
  7. تەبىئىي  كۆزىتىش  جەھەتتىكى  ئەقلىي  ئىقتىدار _ئادەمنىڭ  تەبىئەت  ھادىسلېرى، ئىلىم-پەن  ۋە  ھايۋانات  دۇنياسى  قاتارلىقلارغا  بولغان  ئالاھىدە =G'J@[d{d  
قىزىقىش  ۋە  ياقتۇرۇش خاھىشى؛ ~1,$  
  8.مۇزىكا  جەھەتتىكى   ئەقلىي  ئىقتىدار _ ئادەمنىڭ  كۈي،ئاھاڭ رېتىمى ،ئۇدار ۋە  تېمبىرنى سەزگۈر  ھالدا  ھېس  قىلىش  ئىقتىدارى؛ 

قاراخان 2014-02-08 19:10
ياخشى ئەسەركەن، قىزىمنى تەربىيىلەشتە پايدىلانسام بولغىدەك. ئەسەرنىڭ بەزى خەتلىرى تولۇق كۆرۈنمەيدىكەن، بىر تەھرىرلەپ قويساڭلار ياخشى بوپتىكەن.

ئەكبەرنىياز 2014-02-09 00:33
گۈلچىمەننىڭ ئەجرىگە كۆپ رەھمەت ، ھارمىغايسىز !!! كىچىككىنە تەكلىپ : ئەسەر ئاپتورىنى ۋە مەنبەسىنى ئەسكەرتىشنى قەتئىي ئۇنتۇپ قالمىغايسىز !!!


查看完整版本: [-- بالىلارنىڭ يوشۇرۇن  ئىقتىدارىنى  مۇۋاپىق  يېتىلدۈرۈش --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled