查看完整版本: [-- تاۋۇشلارنىڭ ماسلىشىشى --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> ئۇيغۇرتىلى دەرىس تەييارلىقلىرى -> تاۋۇشلارنىڭ ماسلىشىشى [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

tawpek 2014-01-04 20:43

تاۋۇشلارنىڭ ماسلىشىشى

ئۇيغۇرتىلى مۇنبىرى [J0L7p*6  
تاۋۇشلارنىڭ ماسلىشىشى Q i#%&Jz>f  
(1سائەت) .0S.7w3dZo  
l2U"4d!o  
تەييارلىق باسقۇچى 2c@R!*  
1.تىلنىڭ قانداق قورال ئىكەنلىكىنى بىلىۋېلىش . qi_[@da f?  
2.تىلنىڭ قانچە تەركىبى قىسىملاردىن تۈزۈلىدىغانلىقىنى چۈشۈنىش. *<#jr  
ئۆگىنىش يىتەكچىسى [WnX'R R  
1.تىلنىڭ تەركىبى قىسىملىرىنىڭ تەتقىقات دائىرسىنى ئىگەللەش. +^YXqOXU  
2. ەىرامماتىكىنىڭ ئۆز ئىچىن قانداق تۈرلەرگە بۆلىنىدىغانلىقىنى ،شۇنداقلا تەتقىقات دائىرسىنى  بىلىۋېلىش. U0q{8 " Pl  
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى : j|TcmZGO  
ئۆلگە كۆرسىتىش ، يىتەكلەش، مىسال كەلتۈرۈش ۋە ئىلھاملاندۇرۇش ^&buX_nlO  
مۇھىم ۋە قىيىن نوقتىلارنى چۈشۈنۈش : G < Z)y#  
مۇھىم نوقتا : (1)تىل دىگەن نىمە؟دىگەن قائىدىنى ئەستە ساقلاش   2%i_SX[  
(2)تىلنىڭ قانچە تەركىبى قىسىمغا بۆلۈنۈدىغانلىقىنى چۈشۈنۈش lxx)l(&  
(3)تىلنىڭ تەركىبى قىسمىغا مىسال ئالالايدىغان بولۇش. 5drc8_fZ  
قىيىن نوقتا : تىلنىڭ تەركىبى قىسمىنىڭ پەرقىنى بىلىۋېلىش iZ % KHqG  
PnkJ Wl 
8}z]B^?Fy  
Uyf<:8U\  
ئوقۇتۇش جەريانى ۋە ئۇسۇلى: \^a(B{   
    بۇ سائەتلىك دەرىس بىر  سائەتلىك دەرىس بولۇپ ئالدىنقى ئالدى بىلەن تىل توغرىسىدا تەبىر بىرىمەن. Tlc3l}B*Z  
    تىل –ئىنسانلارنىڭ پىكىر قىلىش قورالى ۋە پىكىر قىلىش قورالى. ئىسانلارنىڭ پۈتكۈل پائالىيىتى تىل ئارقىلىق ئەمەلگە ئاشىدۇ. $BHbnsaQ  
    تىل –فونتىكا، لېكسىكا، گرامماتىكا دىن ئىبارەت تەركىبى قىسىملارغا بۆلۈنۈدۇ. 4g<F."  
    فونتىكا:-تىل تاۋۇشلىرىنى تەتقىق قىلىدۇ.  « ژ، ف »تاۋۇشلىرى تىلىمىزدىكى تەقلىد سۆزلەرنى، ئىملىق سۆزلەرنى ھەم باشقا تىللاردىن قوبۇل قىلىنغان سۆزلەرنى توغرا يېزىش ئۈچۈن قوبۇل قىلىنغان سۆزلەر. مەسىلەن: تېلىفۇن، گاژ-گۇز، سۈف. 8w1TX [b  
    لېكسىكا- تىلدىكى سۆزلەرنىڭ تۈزۈلىشى، سۆز مەنىسى، تۈرلىرى، ۋە سۆز لەرنىڭ قوللىنىشىنى تەتقىق قىلىدۇ. (1)بىز جەڭدە غالىپ كەلدۇق. (2) باھار غالىپ. جۇدۇن بولسا ئۆتكۈنچى. (3) غالىپ سەن زادى نىمە قىلالايسەن. "c5C0 pK0  
    مورفولوگىيە-سۆزلەرنىڭ تۈزۈلىشى ياسىلىشى، ۋە تۈرلىنىشى، تۈركۈملەرگە بۆلىنىشى قائىدىلىرىنى تەتقىق قىلىدۇ. مەسلەن-ئوقۇ،ئوقۇما، ئوقۇيمەن، ئوقۇيسەن، ئوقۇۋاتىدۇ، ئوقۇسا، ئوقۇش، ئوقۇشنىڭ، ئوقۇغۇچى. ETU.v*HT]  
    سىنتاكسىس:- سۆزلەردىن قۈملە تۈزۈش قائىدە قانۇنىيەتلىرىنى تەتقىق قىلىدۇ.   `q =e<$  
fXfBDB  
0-Z sV3I&  
                                                            تاپشۇرۇق: qkQ _#  
دەرسلىك كىتاپ 23-بەتنى كۆچۈرۈپ كېلىش. [4qCW{x._  
4cZig\mE;  
55lL aus  
2K >tI9);  

ياسىنجان510 2014-01-04 23:24
بۇ  مەزمۇننى ئوقۇتۇشتا خېلى كۈچ سەرپ قىلىشقا توغرا كېلىدۇ،تەييارلىقنى مۇكەممەل يېزىشقا ئەرزىيدۇ.

ئەكبەرنىياز 2014-01-05 20:33
بۇ تەييارلىقمۇ ھەم ئىخچام ھەم قىسقا بوپتۇ ! ئەجرىڭىزگە كۆپ رەھمەت ، ھارمىغايسىز !!!

گۈلنىھال 2014-01-06 11:14
تاۋۇشلارنىڭ ماسلىشىشى ئۇيغۇر تىلى دەرسىدىكى مۇھىم ھالقا ، شۇڭا دەرس تەييارلىقى تۈزگەندە سەل قاراشقا بولمايدۇ . ئىمكانقەدەر ئوقۇغۇچىلار ئاسان چۈشىنەلەيدىغان قىلىپ تۈزسەك تېخىمۇ ياخشى بولاتتى ،  بۇمۇ ياخشى بوپتۇ ، ئەجرىڭىزگە رەھمەت !

مىېھرىما 2014-01-06 14:54
ئەجرىڭىزگە رەھمەت!

يۈسۈپجان001 2014-01-09 11:44
بۇ تەييارلىقمۇ ھەم ئىخچام ھەم قىسقا بوپتۇ ! ئەجرىڭىزگە كۆپ رەھمەت ، ھارمىغايسىز !!!   MSEBv Z-  
q.(p.uD  
qA- ya 6  

tawpek 2014-01-10 22:22
تىل ئارقا------ئا، ئو،ئۇ.           تىل ئالدى----         ئە، ئۆ، ئۈ Ow\9vf6H  
?`F" )y  
لەۋلەشكەن---ئۇ،ئۇ،ئۆ،ئۈ zIbl[[M&  
oB[3? e  
ئەگەر-- ئو، ئۇ،ئۆ،ئۈ  ئاشۇ خالىغان تۆت تاۋۇشنىڭ ماسلىشىشى بويچىلا بولسا تىل ئورنى ۋە لەۋ ھالىتى جەھەتتىن ئوخشاش ماسلاشقان بولامدۇ؟ #e%.z+7I  
C# r_qn  

بابۇر0725 2014-02-17 16:26
تېمىسى مەزمۇنىغا ماس كەلمىدىمۇ ياكى خاتا يوللىنىپ قاپتۇمۇ قانداق؟


查看完整版本: [-- تاۋۇشلارنىڭ ماسلىشىشى --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled