ئوقۇغۇچىلارنى قانداق مۇكاپاتلايسىز؟(نادىرەئاي)
ئوقۇغۇچىلارنى قانداق مۇكاپاتلايسىز؟ 79J@`
e=t?mDh#E ياخشى ئوقۇغۇچىلارنى مۇكاپاتلاش ئۇلارنىڭ داۋاملىق تىرىشىشىنىڭ ھەركەتلەندۈرگۈچى كۈچى ھېسابلىنىدۇ. ئوقۇتقۇچىنىڭ كۆز قارىشىنىڭ ئوخشىماسلىقىغا ئاساسەن ئۇلارنىڭ مۇكاپاتلاش ئۇسۇلىمۇ ئوخشاش بولمايدۇ. Xq&x | بىر كىچىك چامدىنىم بار ، ئوقۇغۇچى ۋاقىتلىرىمدا ساۋاقداشلىرىم سوۋغا قىلغان ئاددىي ئەمما مەن ئۈچۈن ناھايتى قىممەتلىك بولغان ھەر خىل كىچىك نەرسىلەر بىلەن تولغان . ھەر قېتىم چامداننى ئاچسام، شۇ دوستلىرىم بىلەن كۆڭۈللۈك ئۆتكەن ئوقۇغۇچىلىق ھاياتىم كۆز ئالدىمغا كېلىدۇ. دېمەك سوۋغات ئۇچۇن ئۇنىڭ باھاسى مۇھىم ئەمەس، مۇھىمى ئۇنىڭ سىزنىڭ ياقتۇرۇشىڭىزغا ئېرىشىش، ئېرىشەلمەسلىكى. 5* 1wQlL بىر قېتىم بىر قىز ئوقۇغۇچۇمغا بىر قىزىل شارپا سوۋغا قىلغان ئىدىم، ئارىدىن بىر نەچچە يىل ئۆتكەندىن كېيىن قۇربان ھېيت ھارپىسىدا كىچىك بالامنى يەڭگىپ دوختۇرخانىدا ياتتىم. ھېيت كۈنى ئەتتىگەندە ئۇ قىز بىر قولىدا تۇخۇم، يەنە بىر قولىدا بىر قاچا شورپا كۆتۈرگەن ھالدا كىرىپ كەلدى، ۋە يولدىشىمغا : <<مۇئەللىمگە چۈشكىچە مەن قاراي، ئۆيدىكى ئىشلىرىنى قىلىۋالسىلا .>> دېدى. t#|E.G:= چۈشكىچە ئۇ مېنىڭ ھالىمدىن شۇنداق ياخشى خەۋەر ئالدى ۋە ماڭا : << مۇئەللىم، بېشىمدىكى قىزىل شارپىنى تونۇدىلىمۇ، ئۇنى ماڭا سىلى ئېلىپ بەرگەن، ئادەتتە چىگىشكە كۆزۈم قىيمايدۇ، مۇشۇنداق ھېيت، بايراملاردىلا چىگىپ يۈرىۋاتىمەن.>>، - دېدى. گەرچە مەن ئېلىپ بەرگەن ئۇ شارپا ئادەتتىكى بىر شارپا بولسىمۇ ئۇنىڭ نەزىرىدە بىر قىممەتلىك سوۋغات ئىدى. N}\Da:_ كېيىن ئۇ ئىمتىھان بېرىپ ئالىي مەكتەپكە ئۆتتى. تۇنجى بولۇپ ماڭا تېلىفۇن قىلغان ئىكەن. مەن بەك سۆيۈندۈم، ئۇنىڭغا بىر پارچە كىتابنى يوللۇق سۈپىتىدە سوۋغا قىلدىم. شۇ ئىشتىن كېيىن مەن ئوقۇغۇچىلارنى مۇكاپاتلىغاندا بىر خىلدا پەقەت دەپتەر، قەلەم دېگەندەك ئوقۇش قوراللىرى بىلەنلا مۇكاپاتلاپ قالماستىن ئوقۇغۇچىلارنى ئۇلار خاتىرە قىلىپ ساقلىيالىغۇدەك نەرسىلەر بىلەن مۇكاپاتلىسا م، ئۇلارمۇ مەن مۇكاپات تەرىقىسىدە بەرگەن بۇيۇملارنى ساقلاپ قويسا ياخشى بولغۇدەك دەپ ئويلىدىم . h
Ia{s) ھەر ئايلىق ئىمتىھاندا يۇقىرى نومۇر ئالغانلارغا قىزلارغا چاچ بوققۇچ، ئوغۇللارغا ئاچقۇچ ئاسقۇ، چىرايلىق چاي قۇتىسى دېگەندەك ئۆزى ئاددىي ، ئەمما باشقىلارمۇ ھەۋەسلەنگۈدەك نەرسىلەرنى، مەۋسۈملۈك ئىمتىھاندا يۇقىرى نومۇر ئالغانلارغا ئۆز قولۇمدا ياسىغان زىننەت بۇيۇملىرىنى ياكى <<قىزلارغا نەسىھەت>>، <<ئوغۇللارغا نەسىھەت>> دېگەندەك كىتابلارنى ، لۇغەت، ئېلىكتىرونلۇق ھېسابلىغۇچ . . . سوۋغاقىلىشنى ئادەت قىلىۋالدىم. ئىشلىتىپ بولۇپلا تاشلىنىپ قالىدىغان بۇيۇملارنى ئىمكان بار مۇكاپات قىلىپ بەرمىدىم. ھەر قېتىمقى مۇكاپاتلىرىم ئوخشىمايدۇ، ئوقۇغۇچىلارمۇ كېيىنكى مۇكاپاتىمنى ئېلىش ئۈچۈن ئۈزلۈكسىز تىرىشىدۇ. . iq.H -5\aL"?4 يۇقارقىلار مېنىڭ ئوقۇغۇچىلارنى مۇكاپاتلاش ئۇسۇلۇم، مۇنبەرداشلارمۇ ئۆزىنىڭ ئۇسۇللىرىنى ئېيتىپ باقسا، ئورتاقلىشىپ باقساق. UQ>GAzh CT
tF=\ مەنبە: ئۆزۈم }M/w 0U0o 2013-يىل 12- ئاينىڭ 10-كۈنى ^Gv
|