nadiraay |
2013-12-05 12:20 |
12- ئايلىق ئىمتىھان سوئالى ماتىماتىكا (7- 1-)
2013 -2014- ئوقۇش يىلى 1- مەۋسۈم 12- ئايلىق ئىمتىھان سوئالى '>k{tPi. ماتىماتىكا (7- يىللىق 1- قىسىم) `T2 <<< ظئمتئەان ؤاقتئ:90 مئنذت تولذق نومذرئ:100 نومذ ` r']^
, سذظاللار Ⅰ Ⅱ Ⅲ Ⅳ ظذمذمئي نذمذر k]rLjcB ظئرئشكەن نذمذر [`Cq\mI-W تەكشإرگإچئ 33~qgK1> Ⅰ. تاللاش سذظالئ: تإؤەندئكلەر ظئچئدە پەقەت بئرلا جاؤاپ سذظال تەلئپئگە ظويغذن. توغرا دەپ تاللئغان جاؤابئڭئزنئ ماس كاتەكچگە يىزئڭ .(18نذمذر) ~"!a9GZ
:&J8.G^ 1 2 3 4 5 6 ئېرىشكەن نومۇرى HhkN^S, z]Acs rwpgBl 1. ئەگەر شىمالغا قاراپ 15 مېتىر ماڭغاننى15 + دەپ ئىپادىلىسەك، ئۇ ھالدا8-مېتىر بولسا ( ) نى ئىپادىلەيدۇ. 8,o17}NY, A: شەرىققە قاراپ 8 مېتىر ماڭغان. B: جەنۇبقا قاراپ 8 مېتىر ماڭغان. Y5-kj,
CB C: غەرىبكە قاراپ 8 مېتىر ماڭغان. D:شىمالغا قاراپ 8 مېتىر ماڭغان. =Mhg بىر ساننىڭ قارىمۇ – قارشى سانى بولسا ھالدا بۇسان ( ) بولىدۇ. 7CrpUh A: 3- :B: 3 C : - D : St>`p- 3. تۆۋەندىكى ئېيتىشلار ئىچىدە توغرا بولغىنى: ( ) ygvzdYd A: ئىككى ساننىڭ يىغىندىسى چوقۇم خالىغان بىر قوشۇلغۇچىدىن چوڭ بولىدۇ. *?8RXer B:بىر خىل ئالامەتلىك ئىككى ساننى ئۆز- ئارا قوشقاندا ، ئالامەتلىرى ئۆزگەرمەيدۇ، ھەمدە مۇتلەق قىممەتلىرى ئۆز- ئارا قوشۇلىدۇ. B
<+K<,S C: ئىككى مەنپىي ساننى ئۆز- ئارا قوشقاندا يىغىندىسى مەنپىي سان بولىدۇ ،ھەمدە مۇتلەق قىممەتلىرى ئۆز- ئارا ئېلىنىدۇ. N?+eWY D: ھەر خىل ئالامەتلىك ئىككى ساننى ئۆز- ئارا قوشقاندا مۇتلەق قىممىتى چوڭراق بولغان قوشۇلغۇچىنىڭ ئالامىتى ئېلىنىدۇ ،ھەمدە مۇتلەق قىممەتلىرى ئۆز- ئارا قوشۇلىدۇ. nx;$dxx_Ws 4. ساننى5 ئۆز- ئارا كۆپەيتسەك كۆپەيتمىسى مەنپىي سان بولسا ئۇ ھالدا تەركىبىدىكى مەنپىي سانلارنىڭ سانى: ( ) E{gv,cUM A: 1 ياكى 3 ياكى 5 بولىدۇ B: 5 C: 3 D: 1 "=ElCaP}
i_y:4 5. تۆۋەندىكى ئىپادىلەردىن بىر ئەزالىققا تەۋە بولغىنى: B<+pg A: B: - C: D n7+aM@G 6. 260000 نى سانلارنى ئىلمىي خاتىرلەش ئۇسۇلى بويىچە خاتىرلىسەك: fPrb% A: B: C: D: hU)'OKe Ⅱ. بوش ئورۇن تولدۇرۇش سوئالى.(ھەر بىر بوش ئورۇن 2 نومۇردىن جەمئىي 30 نومۇر ) 1XGG.+D 1.مۇتلەق قىممىتى ئەڭ كىچىك بولغان سان ( ). ئەڭ كىچىك مۇسبەت پۈتۈن سان ( ) ، -HN%B?}. x ئەڭ چوڭ مەنپىي پۈتۈن سان( ) . W8x[3,gT 2. ( ) = . بۇنىڭدىكى دەرىجە ئاساسى ( )، دەرىجە كۆرسەتكۈچى( ) بولىدۇ. r/^tzH's 3. مۇتلەق قىممىتى 5 كە تەڭ بولغان ساندىن ( ) بار. ئۇلار ( ) ، ( )دىن ئىبارەت. 7:h<`_HT(X 4.بوش ئورۇنغا " < " ، " > " ياكى " = " بەلگىسى قويۇڭ. @Mzz2&(dU ، 6 - ( ) 2- ، ( ) ، ( ) rv
`2*B 5. ئەگەر بىلەن 2 - ئوخشاش ئەزا بولسا ئۇ ھالدا Q5hb0O%a Ⅲ. ھېسابلاڭ EZ..^M3 1.نەتىنجىسىنى بىۋاستە يېزىڭ FT 1) )= a5X`jo fE'-.nA+ D&4u63^
]#Y| ^t\kLU +CsI,Uf4* _ff
=B 2.تۆۋەندىكى تەڭلىمىلەرنى يېشىڭلار * \=2KIF' 2) j#*asGdp#J :)KTZ t]
n(5!L( 8CHb~m@^$ {ED(O-W n:5O9,umZ 33#7U+~]@ aBqe+FXp4 br34Eh ps!5HZ2: Ckl7rpY+ G*vpf~q? p0[,$$pM Ⅳ.ئىقتىدار يېتىلدۈرۈش سوئالى 9%3 r-U= 1. ھېسابلاش ئىپادىسىنى تۈزۈڭ ھەمدە ھېسابلاڭ.
fcE
/ 1) نىڭ 4 ھەسسىسى بىلەن نىڭ 5 ھەسسىسىنى قوشقاندىكى يىغىندىسى قانچە بولىدۇ؟ (5 نومۇر ) m]-v IUpb @Q$/eL |L.~Amd l# !@{ < 2) بولسا ئۇ ھالدا نىڭ قىممىتى قانچە بولىدۇ؟(6 نومۇر) ArmL, Top#u
f1]AfH# ?) ,xZ1" t7!>5e)C} 3) بىر يەشىك ئالمىنى بىر قانچە كىچىك دوستقا بۆلۈپ بەرمەكچى، ئەگەر ھەر بىر كىچىك دوستقا 3 تالدىن بۆلۈپ بەرسە ، ئۇ ھالدا 12 تال ئالما ئېشىپ قالىدۇ ؛ ئەگەر ھەر بىر كىچىك دوستقا 5 تالدىن بۆلۈپ بەرسە ، ئۇ ھالدا 10 تال ئالما كەملەپ قالىدۇ ئۇنداقتا جەمئىي قانچە نەپەر كىچىك دوست بار؟ قانچە تال ئالما بار؟ ( 8 نومۇر) Z z;
|
|