tursun |
2013-11-25 16:16 |
سوخۇمۇلىنىسكى ۋە مائارىپ(6)...بۇژغۇن
&/^p:I سوخۇمۇلىنىسكى ۋە مائارىپ(6) ]6v7iuvI N4VZl[7? (مىكرو مۇلاھىزىلەر) _G-6G=q d=+zOF رەتلەپ نەشىرگە تەييارلىغۇچى:تۇرسۇن ھۈسەيىن بۇژغۇن ;6 d-+(@ ^|h_[> 1)«تەبىئەت كىتابى»نى ئوقۇۋاتقان بالىلارنىڭ تەپەككۈرى بىر رۇشەن ئالاھىدىلىككە *dB3Gu{
+ ئىگە بولىدۇ.ئۇ بولسىمۇ بالىلار ئابستراكىت ئۇقۇملارنى تەدبىقلاش بىلەن بىر ۋاقىتتا gJwX ،تەپەككۈرى ئابستراكىت ئۇقۇمنى ئاساس قىلغان ھېلىقى تەسىرات،ئوبراز،مەنزىرى- ueW/i لەرگە يۆتكىلىدۇ. 0#yH 2) ئوقۇغۇچىلارنى ھەۋەسكە ئىگە،ئىجادچانلىق ۋە ئىزدىنىش روھىيغا باي كىشىلەر- Qt'3v"S>) دىن قىلىپ تەربىيەلەش مەكتەپلەرنىڭ بىر تۈرلۈك مۇھىم ۋەزىپىسى. &u"mFweS 3) بالىلىق دەۋر بىر كىشى قانداق تەپەككۈر قىلىشنى ئۆگىنىۋالىدىغان ناھايىتى fRk'\jzT ياخشى مەزگىلدۇر. 9@M;\ @&g 4)ئادەمنىڭ دىققەت كۈچى كۆزنى يۇمۇپ ئاچقۇچە ئارىلىقتا بىر نىشاندىن يەنە بىر OS
L~a_ نىشانغا يۆتكىلەلەيدۇ.بۇ خىل يۆتكىلىش ئادەمنىڭ تەپەككۈر قىلىش جەريانىنىڭ <|WXFjn بىر مۇھىم قانۇنىيتى. ~|{e"!(} 5)بالىلار چوڭ مېڭىسىنىڭ يېتىلىشى ئۇنى ئەتراپىمىزدىكى ،دۇنيادىكى شەيئىلەرنى @Py'SH!- سەزگۈرلۈك بىلەن ئەكس ئەتتۈرەلەيدىغان ۋە ھېس قىلالايدىغان قىلىش-كەڭ مائارىپ- x?G"58
چىلارنىڭ ئاساسىي ۋەزىپىلىرىدىن بىرى. R\lUE,o] 6) بالىلارنى تەسسەۋۇر كۈچى ۋە تەپەككۈر قىلىش ئىقتىدارىنى يېتىلدۈرىدىغان m+dJ3 مەشقلەرگە جاۋاپ بېرەلەيدىغان قىلىش-بالىلارنىڭ ئەقىل بۇلىقىنى ئېچىشنىڭ }m.45n/ مۇھىم ئۇسۇلى. +(8Z8]Jf 7)باشلانغۇچ مەكتەپ باسقۇچىدا زېھنىي مەشق ئالاھىدە ئورۇنغا ئىگە بولۇپ،
/
#D R| ئالاھىدە خىزمەت شەكلى ۋە ئۇسۇلىغا مۇھتاج بولىدۇ. y3@5~ 4+ 8) بالىلارنىڭ ئاكتىپ تەپەككۈر پائالىيتى مەشقلەرنى يېشىشنىڭ ئاچقۇچى.چۈنكى، `:YCOF بالىلار كۈچىنى مەركەزلەشتۈرۈپ شەيئىلەر بىلەن ھادىسىلەر ئوتتۇرىسىدىكى مۇنا- X~ g9TUv8 سىۋەتنى ئىزدەۋاتقان ۋاقىتتا،چوڭ مېڭە بىرلا ۋاقىتتا ئاكتىپ پائالىيەت قىلىدۇ. D[p`1$E-1v چۈنكى،ئەتراپىمىزدىكى دۇنياغا مىڭلىغان-ئونمىڭلىغان تېمىلار يوشۇرۇنغان بولىدۇ. e#z#bz2< 9) جىددىي پىكىر يۈرگۈزۈشنىڭ ئۆزى ماھىيەتتە بالىلارنىڭ زېھنىي كۈچىنى تەرەققى Z6IWQo,)Rh قىلدۇرۇشنىڭ ئەڭ ياخشى ۋاستىسى. ?CE&F#@ 10) ئابستراكىت يىغىنچاقلاش كونكرېت شەيئىلەرنى چۇڭقۇر چۈشىنىشنىڭ ئالدىنقى ygYy [IZ شەرتى. p|Nh:4iN
|
|