查看完整版本: [-- تىل- ئەدەبىيات ئوقۇتۇش گۇرۇپپىسنىڭ  پىلانى --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> پىلان خۇلاسىلەر -> تىل- ئەدەبىيات ئوقۇتۇش گۇرۇپپىسنىڭ  پىلانى [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

ئۇيغۇر 2013-11-22 00:04

تىل- ئەدەبىيات ئوقۇتۇش گۇرۇپپىسنىڭ  پىلانى

تىل- ئەدەبىيات ئوقۇتۇش گۇرۇپپىسنىڭ    ئوقۇش يىلى   ماۋسۇملۇق خىزمەت پىلانى

ئاساسى ئەھۋال:
ئوقۇتۇش گۇرۇپپىمىزدا بۇ ئوقۇش مەۋسۇمىدا ساننى ھېساپلىغاندا 10 نەپەر ئوقۇتقۇچى ئىشلەيمىز. بۇلاردىن4 نەپىرى ئەر، 6 نەپىرى ئايال. بۇلاردىن 3 نەپىرى پارتىيە ئەزاسى، قالغانلار ئامما. تۆت نەپىرى سىنىپ مۇدىرى، بىر نەپىرى گۇرۇپپا مەسئۇلى. بۇلاردىن باشقا ئوقۇتۇش تەتقىقاتى يەنى ئوقۇغۇچىلارنىڭ دەرستىن سىرتقى ئوقۇشلۇقلارنى ئوقۇشقا يېتەكچىلىك قىلىدۇ.دەرس ئۆتۈش، ئوقۇ- ئوقۇتۇشنىڭ تۈرلۈك كەسپى خىزمەتلىرىنى ئىشلەيمىز.
1. سياسى- ئىدىيە جەھەتتە:
1) بۇ ئوقۇش ماۋسۇمىدا بىزمەكتەپ پارتىيە ياچىكىسى مەمۇريىتى بىلەن يۈكسەك دەرىجىدىكى بىرلىكىنى ساقلاپ، قانۇن- تۈزۈمگە، ئوقۇتقۇچىلىق كەسپى ئەخلاققا نەمۇنلىك بىلەن رىئاىيە قىلىمىز. بايىرىقىمز رۇشەن، مەيدانىمىز مۇستەھكەم ھالدا بۆلگۈنچىلىككە، سىڭدۈرمىچىلىككە قەتئى قارشى تۇرىمىز.
2) كىتاپ ئوقۇتۇپ، ئادەم تەربىيلەش مەجبۇريىتىىمىزنى بىجاندىل ئادا قىلىپ، بۆلگۈنچىك ۋە سىڭدۈرمىچىلىكىنىڭ ئوقۇ- ئوقۇتۇش مۇھىتىغا سىڭىپ كىرىشىگە قەتئى قارشى تۇرىمىز. ئۆزىمىز مەسئۇل بولغان سىنىپ ۋە قوشۇمچە مەسئۇل بولغان سنىپتىكى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئىدىيۋى ئەھۋالىنى كۆزىتىشكە، سۆھبەتلىشىشكە ئىزچىل ئەھمىيەت بېرىپ بۇجەھەتتە مەسىلە كلېىپ چىقىشنىڭ قەتئى ئالدىنى ئالىمىز.
3) دەرس مەزمۇنىغا بىرلەشتۈرۈپ ئوقۇغۇچىلارغا ۋەتەن چوڭ ئائىلىسىنىڭ شانلىق مەدەنىيىتى، ئىتتىپاقلىق، ھەمكارلىققا ئورتاق ئەھمىيەت بېرىپ، جاھانگىرلىككە ئورتاق قارشى تۇرغان، جۇڭخۇا مىللەتلىرى قولىنى قولغا تۇتۇشۇپ ئورتاق ئىلگىرلىگەن ئەنئەنىسىنى سۆزلەشكە، بۇ ئۇلۇغ ھەققەتنى قەلبلەردىن ئورۇن ئالدۇرۇشقا ئىزچىل ئەھمىيەت بېرىمىز.
4) تۈرلۈك سىياسى ئۆگىنىش ۋە ئىجتىمائى پائالىيەتلەرگە تولۇق، ۋاقتىدا ئاكتىپ قاتنىشىمىز. ئۆگىنىشكە تىگىشلىك ماتىرىياللارنى ئەستاھىدىل ئۆگىنىشكە، تەسىرات ۋە خاتىرە يېزىشقا، قاراشلىرىمىزنى ئوتتۇرىغا قويۇشقا ئىزچىل ئەھمىيەت بېرىمىز. بۇ ئارقىلىق سىياسى نەزىرىيە ۋە كەسپى مەدەنىيەت ساپايىمىزنى ئۆستۈرۈشكە ئىزچىل ئەھمىيەت بېرىمىز.
2. كەسپى خىزمەتلەر جەھەتتە:
1) ئىتتىپاقلىق ۋە ھەمكارلىققا ئەھميەت بېرىپ ئۆز- ئارا ئۆگىنىش، تەجىرىبە ئالماشتۇرۇش، ئورتاق ئالغا بېسىش جەھەتتە زورتىرىشچانلىق كۆرسىتىمىز.
2) دەرس تەييارلاش، دەرسخانا ئوقۇتۇشىنى ئەلالاشتۇرۇش، تاپشۇرۇق بېرىپ ئۆزگەرتىش، نوقتلىق يىتەكلەش،  تەتقىقاتلىق ئۆگىنىشكە يىتەكچىلىك قلىش ئىشلىرىنى سان ۋە سۈپەتكە كاپالەتلىك قىلغان ئاساستا ئېلىپ بارىمىز.
3) دەرس تەستىقلاش، كەسپى ئۆگىنىش، گۇرۇپپا پائالىيىتى قاتارلىقلارغا ۋاقتىدا، تولۇق قاتنىشىمىز.
4) ھەر قېتىملىق دەرس تەستىقلاشتا تەييارلىغان دەرس، ئاڭلىغان دەرس، تاپشۇرۇق، ئېلىكتىرلىك، كۆرسەتملىك ئوقۇتۇش پىلاننىڭ ئۇرۇنلىنىشى، نوقتىلىق يىتەكلەش ۋە باشقا تۈرلۈك پىلان- كۆرسەتكۈچلەرنى سۈرۈشتۈرگەندىن باشقا بىردىن ئىككىگە قەدەر ئوقۇتقۇچىنىڭ دەرسنى ئوچۇق تەستىقلاش ئارقىلىق تەجىرىبە ئالماشتۇرۇشقا، مۇھاكىمە قىلىشقا، دەرس لاھىيەسىنى باھالاشقا ئىزچىل ئەھمىيەت بېرىمىز.
5) بۇ ئوقۇش ماۋسۇمىداتولۇق 3- يىللىق ئوقۇغۇچىلار تەكرارغا ياخشى تەشكىللىنىدۇ. تولۇق 1- يىللىق ئوقۇغۇچىلار زۆرۈر ئوقۇشلۇق كىتابلاردىن 1-، 2- كىتابلارنى ئوقۇيدۇ. 2- يىللىقلار زۆرۈر ئوقۇشلۇق 5- ،تاللاپ ئۇقۇشلۇق2-كىتابنى ئوقۇيدۇ.
6) دەرستىن سىرتقى ئوقۇشلۇقلارنى ئوقۇشتا ئوقۇغۇچىلار ئۆزلىرى تاللىغان كىتابلارنى دەرستىن سىرتقى ۋاقىتلاردا ئوقۇيدۇ.
7) 3- يىللىقلار ئۇقۇتۇش خىزمىتى، سىنىپ مۇدىرلىق خىزمىتى، قۇشۇمچە سىنىپ مۇدىرلىق خىزمتىگە كۆڭۈل بۆلۈنىدۇ. بۇ جەھەتتە ئۆز- ئارا تەجىرىبە ئالماشتۇرۇش، مۇھاكىمە قىلىش، بىرقىسىم نوقتىلىق ئوقۇغۇچىلارنى كۆزىتىش، ئورتاق تەربىيە ئىشلەش ئېلىپ بېرىلىدۇ.
8) ئوقۇتۇش سۈپىتىنى ئۆستۈرۈش جەھەتتە دەرسخانا ئوقۇتۇشىنى ئەلالاشتۇرۇش، يېڭى، ياش ئوقۇتقۇچىلارنىڭ دەرسنى كۆپ ئاڭلاش، يىتەكلەش ئېلىپ بېرىلىدۇ.
كەسپى ئۆگىنىش پىلانى:
ئۆگىنىش مەزمۇنى
ھەپتە
    ئۆگىنىش مەزمۇنى
1- ھەپتە    ئوقۇتقۇچى، ئىشچى- خىزمەتچىلەرنى باشقۇرۇش بەلگۈلمىسى ئۆگىنىلىدۇ
2- ھەپتە     تىل- ئەدەبىيات دەرس ئۆلچىمى ئۆگىنىلىدۇ
3- ھەپتە    يېڭى دەرسلىك ئوقۇتۇشتىكى يېتەكچى پىكىر ئۆگىنىلىدۇ
4- ھەپتە     دەرس ئاڭلاپ يەكۈنلىنىدۇ
5- ھەپتە    3- يىللىق مانىۋىر ئىمتىھان قەغىزى تەكشۈرلىدۇ
6- ھەپتە    گۇرۇپپا بۇيچە دەرس ئاڭلاپ يەكۈنلىنىدۇ
7- ھەپتە    دەرسلىكتە ئۇچرىغان مەسىللەر مۇھاكىمە قىلىنىدۇ
8- ھەپتە    گۇرۇپپا بۇيچە دەرس ئاڭلاپ يەكۈنلىنىدۇ
9- ھەپتە    3- يىللىق مانىۋىر ئىمتىھان قەغىزى تەكشۈرلىدۇ
10- ھەپتە     بۆلەك ئىمتاھان قەغىزى تەكشۈرلىدۇ.
11- ھەپتە     گۇرۇپپا بۇيچە دەرس ئاڭلاپ يەكۈنلىنىدۇ
12- ھەپتە     بۈلەكلەر بۇيچە ئىمتىھان خۇلاسە قىلىنىدۇ
13- ھەپتە     گۇرۇپپا بۇيچە دەرس ئاڭلاپ يەكۈنلىنىدۇ
14- ھەپتە     دەرسلىكتە ئۇچرىغان مەسىللەر مۇھاكىمە قىلىنىدۇ
15-ھەپتە     گۇرۇپپا بۇيچە دەرس ئاڭلاپ يەكۈنلىنىدۇ
16- ھەپتە    ماۋسۇملۇق ئىمتىھان ھەققىدە ئۇرۇنلاشتۇرۇش ئېلىپ بېرىلىدۇ

يۇقۇرىدىكى مەزمۇنلار يولداشلارنىڭ ھەپتە ئارلىقىدىكى بوش ۋاقىتلاردا ئىختىيارى ئۆگىنىش قىلىپ خاتىرە قالدۇرىدۇ. ھەرھەپتىدىكى دەرس تەستىقلاش ۋاقتىدا خاتىرە تەكشۈرۈلۈپ ئىلمى بۆلۈمگە دوكلاد قىلىنىدۇ.

شەرق 2013-11-22 01:36


بۇ پىلان لايەقەتسىز پىلان بۇپتۇ.

تۆتتاش 2013-11-22 15:45
شەرق:بۇ پىلان لايەقەتسىز پىلان بۇپتۇ. (2013-11-22 01:36) 

ئۇنداقمۇ  دەپ  كەتمەيلى،باشقىلارنىڭ ئىجادى مىۋىسى ئەمەسمۇ؟

شەرق 2013-11-22 17:12
‹‹ پىلانسىز ئىش، قىلپسىز ئىش›› دەيدۇ ئاتىلار. شۇڭا پىلان دېگەندە قۇرۇق گەپ ئەمەس، ئەمىلى ئىش يېزىلىش كېرەكقۇ. ئوقۇتۇش خىزمىتى دېگەن ۋاقىتچانلىقى كۆچلۈك خىزمەت شۇنداق بۇلغاندىن كىيىن  مەۋسۆملۈك خىزمەتنى كۈن، ھەپتە، ئايلار ئارقلىق تېخمۇ كۈنكىرىت توزۇش كېرەك دەيمەن.

ئۇيغۇر 2013-11-23 14:29
شەرق ئەپەندى سىزنىڭ مۇنبەرگە يوللىغان قانداق لاياقەتلىك تىمىللىرى بار.

شەرق 2013-11-26 14:12
تىل- ئەدەبىيات ئوقۇتۇش گۇرۇپپىسنىڭ    ئوقۇش يىلى   ماۋسۇملۇق خىزمەت پىلانى =9:gW5F69  
J(9{P/  
ئاساسى ئەھۋال: l4& l)4Rx  
ئوقۇتۇش گۇرۇپپىمىزدا بۇ ئوقۇش مەۋسۇمىدا ساننى ھېساپلىغاندا 10 نەپەر ئوقۇتقۇچى ئىشلەيمىز. بۇلاردىن4 نەپىرى ئەر، 6 نەپىرى ئايال. بۇلاردىن 3 نەپىرى پارتىيە ئەزاسى، قالغانلار ئامما. تۆت نەپىرى سىنىپ مۇدىرى، بىر نەپىرى گۇرۇپپا مەسئۇلى. بۇلاردىن باشقا ئوقۇتۇش تەتقىقاتى يەنى ئوقۇغۇچىلارنىڭ دەرستىن سىرتقى ئوقۇشلۇقلارنى ئوقۇشقا يېتەكچىلىك قىلىدۇ.دەرس ئۆتۈش، ئوقۇ- ئوقۇتۇشنىڭ تۈرلۈك كەسپى خىزمەتلىرىنى ئىشلەيمىز.  1%";|  
1. سياسى- ئىدىيە جەھەتتە: 34J*1) بۇ ئوقۇش ماۋسۇمىدا بىزمەكتەپ پارتىيە ياچىكىسى مەمۇريىتى بىلەن يۈكسەك دەرىجىدىكى بىرلىكىنى ساقلاپ، قانۇن- تۈزۈمگە، ئوقۇتقۇچىلىق كەسپى ئەخلاققا نەمۇنلىك بىلەن رىئاىيە قىلىمىز. بايىرىقىمز رۇشەن، مەيدانىمىز مۇستەھكەم ھالدا بۆلگۈنچىلىككە، سىڭدۈرمىچىلىككە قەتئى قارشى تۇرىمىز. l,UOP[j  
2) كىتاپ ئوقۇتۇپ، ئادەم تەربىيلەش مەجبۇريىتىىمىزنى بىجاندىل ئادا قىلىپ، بۆلگۈنچىك ۋە سىڭدۈرمىچىلىكىنىڭ ئوقۇ- ئوقۇتۇش مۇھىتىغا سىڭىپ كىرىشىگە قەتئى قارشى تۇرىمىز. ئۆزىمىز مەسئۇل بولغان سىنىپ ۋە قوشۇمچە مەسئۇل بولغان سنىپتىكى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئىدىيۋى ئەھۋالىنى كۆزىتىشكە، سۆھبەتلىشىشكە ئىزچىل ئەھمىيەت بېرىپ بۇجەھەتتە مەسىلە كلېىپ چىقىشنىڭ قەتئى ئالدىنى ئالىمىز. ~,x4cOdR#  
3) دەرس مەزمۇنىغا بىرلەشتۈرۈپ ئوقۇغۇچىلارغا ۋەتەن چوڭ ئائىلىسىنىڭ شانلىق مەدەنىيىتى، ئىتتىپاقلىق، ھەمكارلىققا ئورتاق ئەھمىيەت بېرىپ، جاھانگىرلىككە ئورتاق قارشى تۇرغان، جۇڭخۇا مىللەتلىرى قولىنى قولغا تۇتۇشۇپ ئورتاق ئىلگىرلىگەن ئەنئەنىسىنى سۆزلەشكە، بۇ ئۇلۇغ ھەققەتنى قەلبلەردىن ئورۇن ئالدۇرۇشقا ئىزچىل ئەھمىيەت بېرىمىز.4) تۈرلۈك سىياسى ئۆگىنىش ۋە ئىجتىمائى پائالىيەتلەرگە تولۇق، ۋاقتىدا ئاكتىپ قاتنىشىمىز. ئۆگىنىشكە تىگىشلىك ماتىرىياللارنى ئەستاھىدىل ئۆگىنىشكە، تەسىرات ۋە خاتىرە يېزىشقا، قاراشلىرىمىزنى ئوتتۇرىغا قويۇشقا ئىزچىل ئەھمىيەت بېرىمىز. بۇ ئارقىلىق سىياسى نەزىرىيە ۋە كەسپى مەدەنىيەت ساپايىمىزنى ئۆستۈرۈشكە ئىزچىل ئەھمىيەت بېرىمىز.

سىز تىل- ئەدەبىيات ئوقۇتقۇچىسمۇ ياكى ئاشۇ مەكتەپنىڭ سىكىرتارمۇ؟ نېمىدىگەەن دەبىدەبىلىك  سۆزلەر . يۈرىكىڭىز ھەقىقەتەن قىزىل ئىكەن  جۇمۇ.  ئەدەبىياتچىنىڭ قىلدىغان ئىشى بۇنداق ئىش بۇلسا ...........  

ئۇيغۇر 2013-11-29 22:15
شەرق ئەپەندى. سىز مۇنبەرگە يوللىغان نەرسىلەرنى لاياقەتلىك، لاياقەتسىز دەپ ئايرىسىڭىز قانداق بولغىنى، ئىنكاس دىگەنمۇ يوللۇق بولغۇلۇق، سىز لاياقەتسىز دىگەن نەرسىنىڭمۇ قىممىتى بولىدىغان چاغلىرى كىلىدۇ. مەن دەپ قۇياي، ئىلمى بولۇڭ. مېنىڭ باشقا يوللانمىللىرىمنى ئوقۇپ باققانسىز، ئۇمۇ ياقمىغان بولسا، ئۆزۈڭىزنىڭ بەدئى دىتتىدىن كۆرۈڭ.

tawpek 2013-12-02 00:23
بىزدە نۇرغۇن نەرسىلەرنى ئۆز خاھىشىمىز بويچە قىلىش ئەركىنلىكىمىز بامۇ؟

تەلەپ ئلچەم قانداق بولسا شۇنداق بولىدۇدە.

بىزگىمۇ مۇشۇ تەلەپ بار، ئەڭ بشىغا سىياسى خىزمەتلەرنى دەبدەبىلىك ئاشۇندق ئورۇنلاشتۇرمساق ئۆتمەيدۇ.  بۇ پىلان كۆپ ئەمەلى بوپتۇ تىخى.

تەپسىلى قىلىدىان پىلان ئۇ ئايرىمغۇ دەيمە، بۇنى پەقەت ئىلمى بۆلۆمگە تاپشۇردىغۇ.

ھىلىغۇ بۇ پىلانكەن ئوقوتوش سۈرئىتى كالىندار پىلانى بويچىمۇ ئش قىلىش ئەمەلىيەتتە يوق گەپ


مەكتەپتە قىلغىلى ئىش تاپالمىغاندا دەرىس ئۆتىمىز، باشىقلار قىلغىلى ئش تاپالمىغاندىلا ئوقوتوشنى ئويلىشىدۇ.

بۇندىن كىيىن ماۋسۇم بىشى ۋە ئاخىردا ئوبدانلا پايدلىنىدىغان بولدۇق بۇنىڭدىن.

كىلىدىغان زاماندا كەلسە پىلان  ،  ئۆتكەن زاماندا كەلسە خۇلاسە بولىدۇ بىزدە.


بابۇر0725 2014-02-21 01:34
قولىنىشچانلىقى بىرقەدەر ياخشى بولۇپتۇ .


查看完整版本: [-- تىل- ئەدەبىيات ئوقۇتۇش گۇرۇپپىسنىڭ  پىلانى --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled