查看完整版本: [-- رەۋىش توغرىسىدا(ئۇيغۇر) --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> ئۇيغۇرتىلى دەرىس تەييارلىقلىرى -> رەۋىش توغرىسىدا(ئۇيغۇر) [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

ئۇيغۇر 2013-11-11 23:34

رەۋىش توغرىسىدا(ئۇيغۇر)

رەۋىش توغرىسىدا ئومۇمى چۈشەنچە 9?iA~r|+  
دەرس خارەكتىرى: 9OYyR  
ئۇيغۇر تىلى بىلىمى %Q]3`kxp  
ئوقۇتۇش نىشانى: Vk> &  
مۇھىم نۇقتا: /\{emE\]  
1) رەۋىشنىڭ مەنىسى O dbXna  
2) رەۋىشنىڭ تۈرلىرى }Y^o("c(  
قىيىن نۇقتا: d6a3\f  
رەۋىشنىڭ گىرامماتىكىلىق خۇسۇسىيەتلىرى {O:{F?  
ھېسىيات نىشانى: "F =NDF  
نۇتۇقتا، يېزىقتا رەۋىش سۆزلىرىنى لايىقىدا قوللىنىپ ساغلام ھېسىياتنى ئىپادىلىيەلەيدىغان بولۇش. bg!(B 
ئەخلاقى تەربىيە نىشانى: kY?tUpM!TB  
گۈزەل، نازۇك بەدىئى ماھارىتىنى لايىقىدا ئىشلىتىلگەن رەۋىش سۆزلىرى بىلەن ئىپادىلىيەلەيدىغان بولۇش. Xj{gyLs  
يىڭى دەرسكە باشلاپ كىرىش: J'ZC5Xr  
تەييارلىق سىناق: H| _@9V  
1) ئالدىنقى سائەتلىك دەرستە بىرىلگەن تاپشۇرۇقنى ئىشلەش ئەھۋالى سۈرۈشتۈرىلىدۇ. 'A>?aUq]:  
2) «مۇھەممەت بېشىر چىڭۋاڭ» ناملىق روماندىن بىرىلگەن پارچىنىڭ بىرىنچى ئابزاسىنى ئوقۇپ ھەرىكەتنىڭ ۋاقتى، ئورنى، ئۇسۇلى، ھالىتى، سۈپىتى ۋە شەيئىلەر بەلگىسىنىڭ دەرىجىسىنى بىلدۈرىدىغان سۆزلەرنى تېپىشقا يىتەكلەش ئارقىلىق يىڭى دەرسكە باشلاپ كىرىلىدۇ. 0hhxTOp  
نىشاننى چوڭقۇرلاشتۇرۇش: < =~=IZ)  
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى: " >G*hS  
سۆھبەتلىشىش، مۇھاكىمىگە ئۇيۇشتۇرۇش ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ئاساس قىلىنىدۇ. ]tXIe?>9  
ئوقۇتۇش جەريانى:  ?HRS*  
1-باسقۇچ: dOKp:|9G  
تەييارلىق سىناق ئاساسىدا نىشان ئوتتۇرىغا قويۇلىدۇ. 8HFCmY#  
2-باسقۇچ: cE:s\hG  
ئوقۇشقا تەشكىللەنگەن پارچىدىكى رەۋىش سۆزلىرىگە ئاساسەن رەۋىشنىڭ تەبىرى، تۈرلىرى، گىرامماتىكىلىق خۇسۇسىيەتلىرى ھەققىدىكى ئەستە ساقلاشقا تىگىشلىك قۇرال خارەكتىرلىك بىلىم نۇقتىلىرى ئۇمۇملاشتۇرىلىدۇ. JRi:MWR 
يىتەكلەش سوئاللىرى: =3c?W&:  
1) «رەۋىش» ئۇقۇمىغا ئېنىقلىما بىرىڭ، مىسال كەلتۈرۈڭ. &BLCP d  
2) ئۇيغۇر تىلىدىكى رەۋىشلەر مەنىسىگە ئاساسەن قانداق تۈرلەرگە بۈلۈنىدۇ؟ ھەر بىر تۈرگە بىردىن مىسال كەلتۈرۈڭ. W03mdRW  
3) رەۋىشلەرنىڭ گىرامماتىكىلىق خۇسۇسىيەتلىرىنى چۈشەندۈرۈڭ، ھەر بىر تۈرگە بىردىن مىسال كەلتۈرۈڭ. t$(#$Z,RS  
3- باسقۇچ: m=sEB8P  
شەكىللەندۈرۈش سىنىقى: z`IW[N7Z  
1) رەۋىشلەر جۈملىدە قانداق ۋەزىپىلەرنى ئۈتەيدۇ؟ ( ne[a2%>  
2) رەۋىش بىلەن سۈپەتنى پەرقلەندۈرۈشنىڭ ئۆلچىمى قايسى؟ $*942. =Q  
3) رەۋىشلەر جۈملىدە (ئىسىمغا) بېقىنمايدۇ ۋە (ئىسىملار) تەرىپىدىن ئېنىقلانمايدۇ. Nna.NU1  
4) بەزى دەرىجە رەۋىشلىرى ئايرىم تۇرغاندا (لىكسىكىلىق مەنا) ئاڭلاتمايدۇ. )][U6e  
5) رەۋىشلەر جۈملىدە كۆپ ھاللاردا (ھالەت) ۋەزىپىسىدە كېلىدۇ. Tk?uJIS :  
6) سۈپەتلەر ھەرىكەتنىڭ بەلگىسىنى بىلدۈرگەندە رەۋىشنىڭ رولىدا كېلىدۇ. (√) 9 Gd6/2  
7) رەۋىشلەر شەيئىلەرنىڭ بەلگىسىنى بىلدۈرمەيدۇ. (√ ) a5 pl/d  
8) رەۋىشلەرنى ياسىغىلى بولىدۇ. (√) -n.m "O3  
9) بەزى رەۋىشلەر ئىسىمنىڭ تەۋەلىك قۇشۇمچىلىرى بىلەن تۈرلىنىدۇ.( √) uK@d?u!`  
10) رەۋىشلەر جۈملىدە ئاساسەن پېئىللارغا بېقىنىدۇ. (  √  ) -*' ?D@l  
11) تۈۋەندىكى رەۋىشلەرنى مەنىسىگە ئاساسەن تۈرلەرگە ئايرىڭ. YSeH;<'  
كېيىن، ھېلى، تۆۋەن، كۆپ، يېقىندا، كەچتە، ئۇشتۇمتۇت، چاققانلىق بىلەن، بۇرۇن، سەل- پەل، ئىلگىرى، پۈتۈنلەي، راسا، بايقىماي، بېرى، زېرىكمەستىن، تولۇق، پائال، قەستەن، زادى، شارتتىدە، دادىل، ئىلاجىسىزلىقتىن، يۈزمۇ يۈز، ئۆيمۇ ئۆي. D_d>A+  
4-باسقۇچ: 0~fjY^(  
تاپشۇرۇق: &`I(QY  
مەقسەت: nZbI}kcm  
ئوقۇتۇش نشىانىنى چوڭقۇرلاشتۇرۇش، ئەستە ساقلاشقا تىگىشلىك بىلىملەرنى ئەمەلىي بىلىمگە ئايلاندۇرۇش. 9(^UchZZi  
مەزمۇنى: _/LGGt4&%  
رەۋىش ياسايدىغان ھەر بىر قۇشۇمچىگە بىردىن ياسالما رەۋىش ياساڭ. 7 
تەكشۈرۈش ئۇسۇلى: :cC$1zv@  
كېيىنكى سائەتلىك دەرسنىڭ تەييارلىق سىنىقىدا سورىلىدۇ، ئۇمۇملاشتۇرىلىدۇ. PT2;%=f  

جەسۇر16 2013-11-14 12:00
بۇ قايسى يىللىقنىڭ دەرس تەييارلىقى؟

ياسىنجان510 2013-11-17 18:14
ياخشى تەييارلىنىپتۇ،ئەتىراپلىق ئىزدىنىپسىز...


查看完整版本: [-- رەۋىش توغرىسىدا(ئۇيغۇر) --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled