tursun |
2013-10-28 17:36 |
تەربىيە سالمىقىنى ئاشۇرۇش- ئىنتايىن مۇھىم...بۇژغۇن
5U.,iQ(d تولۇق ئوتتۇرا 3-يىللىق ئوقۇغۇچىلىرىغا بولغان تەربىيە سالمىقىنى ئاشۇرۇش ئىنتايىن مۇھىم 'q*:+|" )4bZ;'B5 (كۈزىتىش ۋە بايان)
g f n'N^ ئاپتورى:تۇرسۇن ھۈسەيىن بۇژغۇن Y\ G^W8 l%9nA.M' تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپلەر نۆۋەتتە تولىمۇ جىددىي باسقۇچقا كېردى.بولۇپمۇ تولۇق 3-يىللىق ئوقۇغۇچىلىرىغا بولغان aoS]Qp تەربىيە شەكىللىرى كۆپ خىللاشقان،ئوقۇتۇش ھەم تەكرار سالمىقى زورايغان،ئايلىق ئىمتىھان،سەۋىيە ئىمتىھان، x_|: 3I تولۇقلىما(قالغان پەنلەردىن)نىغا تىزىملاش،ئالىي مەكتەپ ئىمتىھانىغا توردا تىزىملاش،ئۇچۇر ئارخىۋى تۇرغۇزۇش cRC)99HP قاتارلىق بىر تالاي خىزمەتلەر مەكتەپ رەھبەرلىكى،ئىلمىي بولۇم،ئەخلاق تەربىيە بولۇم،ئىتتىپاق ياچايكىسى...سىنىپ مۇدىرى قاتارلىقلارنىڭ خىزمەت يۈكىنى ئاشۇرۇپ بېرىۋاتقان جىددىي پەيتتە،يەنىلا 3-يىللىق ئوقۇغۇچىلىرىغا بولغان ئىلمىي تەربىيەلەشنى دائىملىق خىزمەت قاتارىدا چىڭ تۇتۇش ئىنتايىن مۇھىمدۇر. 1w|V'e?kb 1)ئالدى بىلەن ئۇلاردا «ئىشىنىش»ھېسىياتىنى تېكلەش زۆرۈر.
js8\" «ئىشىنىش»-سىنىپ مۇدىرىنى ئۆز ئېچىگە ئالغان ئوقۇتقۇچىلار قوشۇنىغا ئىشىنىش؛ئوقۇتقۇچىلار ئارقىلىق z/t:g
c. ئۆزىنىڭ كىم ئىكەنلىكىگە ئىشىنىش؛رەھبەرلىككە ۋە مەكتەپنىڭ كۆڭۈللۈك ئۆگىنىش مۇھىتىغا ئىشىنىش؛ 4C_-MJI بىر مۇنەۋۋەر سىنىپ مۇھىتىغا ئىشىنىش؛بىرگە ئوقۇۋاتقان مەكتەپداشلىرى ھەم ساۋاقداشلىرىغا ئىشىنىشتىن P1mPC ئىبارەت ھەر قاتلاملىق «ئىشىنىش»ئىددىيسىنى يېتىلدۈرۈشكە ھەقىقىي كۆڭۈل بولۈش ئىنتايىن مۇھىمدۇر. ?#X`Eu بۇ-شۇ ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئالىي مەكتەپ ئىمتىھانىغا قانداق تەييارلىق قىلىش ئىرادىسىنى نامايەن قىلىدىغان g_w4}!|
مۇھىم ئۆتكەللەرنىڭ بىرىدۇر. Q{Lsr, ئەگەر ئوقۇغۇچىلاردا بۇنىڭ ئەكسىچە كەيپىياتنى شەكىللەندۈرۈپ قويساق،غۇرۇرىغا تەگسەك،ئائىلىسىدىكى- O[fgn;@| لەرنى چىشلەپ تارتىپ،تەربىيە سورۇنىغا باشلاپ كىرسەك،تەبىيئىيكى،شۇ مەكتەپنىڭ تەلىم-تەربىيە خىزمىتى U%na^Wu ئۈنۈمسىز ئاخىرلىشىپ قالماستىن،يەنە يۇقۇرى ئۆرلەپ(ئالىي مەكتەپ ئىمتىھان نەتىجىسىمۇ)ئوقۇش نەتىجىسىمۇ 0\y@etb:mf كۆڭۈلدىكىدەك چېقمايدۇ. #Rdq^TGMi; 2)ئۇلارغا جەمئىيەتتىكى ئورنىنىڭ كەلگۈسىدە قانداق بولىدىغانلىقىنى تونۇتۇش كېرەك.ھەدىسىلا،ئۇلارغا زەربە #UH7z 4u بېرىدىغان،كۆللىكتىپ ئىچىدە غۇرۇرىغا تېگىدىغان،جەمئىيەتكە ئىتتىرىدىغان،ئۆزىنىڭ مەلۇم جەھەتتىكى uz+b ئالاھىدىلىكىنى جارى قىلدۇرۇشقا يول قويمايدىغان،كىچىككىنە ئىشلىرىغا ئىسىلىۋىلىپ،ئومۇمىي تەرەپكە L%.GKANM سەل قارايدىغان ئەھۋاللارنى قىلچە سادىر قىلماسلىق كېرەك. E$[\Fk}S 3)تولۇق 3-يىللىق ئوقۇغۇچىلىرى ئارىسىدىكى تەنتەربىيە،مۇزىكا ۋە گۈزەل-سەنئەتكە قىزىقىدىغان ئوقۇغۇچىلارنى :22IY>p ئالاھىدە يېتەكلەشكە كۆڭۈل بولۈش كېرەك.ھازىر بۇ خىلدىكى ئوقۇغۇچىلارنى كەمسىتىش ئەھۋاللىرى،ئۇلارغا غەيرى Tl3{)(ezx كۆز بىلەن قارايدىغان،ئۇلارنىڭ شۇ مەكتەپكە مەلۇم جەھەتتىن شان-شەرەپ ئىلىپ كېلىدىغانلىقىغا ئىشەنمەيدىغان.تۈزۈمگە بويسۇنمىدى....دەپلا،«داشقال »قاتارىغا ئىتتىرىۋىتىدىغان ھادىسىلەرنى سادىر قىلماسلىق ،شۇلارنىڭ ئالاھىدىلىكى بويىچە ئايرىم يېتەكلەشكە كۆڭۈل بۆلۈش كېرەك.بەلكىم بەزىلىرىنى ئاتا- a".uS4x ئانىلار ئۇزاق يىل مەبلەخ سېلىپ،شۇ تۈرلەر بويىچە تەربىيەلەش كۇرۇسلىرىدا ئوقۇتۇپ،مەلۇم سەۋىيەگە ئىگە >9g` 9hB قىلغان بولىشى مۇمكىن،بىر تىپىك بىلەن ئۇلارنى تۇزۇملەرنىڭ قۇربانىغا ئايلاندۇرۇپ قويساق،بىر ئىختىساس RfB""b8]= ئىگىسىنى ۋەيران قىلغان بولىمىز،شۇڭا ئۇلارنى چۈشىنەيلى،ئۇلارغا ئىللىقلىق بېغىشلايلى... Zh.fv-Ecp 4)سەۋەنلىكىنى تونۇشقا ياردەم بەرگەندە ،چوقۇم ئايرىم تەربىيەنى ئاساس قىلىش كېرەك.چۈنكى،بالىلار چوڭ بولدى.ئۇلاردا ئۆزىگە چۇشلۇق غۇرۇر يېتىلىپ بولدى.ئاق بىلەن قارىنى پەرق ئىتەلەيدۇ.ئايرىم تەربىيە(سۆھبەت)نىڭ ئۈنۈمى ئالاھىدە يۇقۇرى بولىدۇ. sy`:wp MNi
u5-g5 داۋامى بار ئىدى،سىنىپ مۇدىرلىرى يىغىنى بولۇپ قالدى.... 6Bp{FOj:Ss AAdRuO{l1 2013-يىلى 10-يىلى 28-كۈنى... |
|