tursun |
2013-10-28 15:53 |
سوخۇمۇلىنىسكى ۋە مائارىپ(5)...بۇژغۇن
a'm!M:w سوخۇمۇلىنىسكى ۋە مائارىپ(5) "C?:T'dW i:\bqK (مىكرو مۇلاھىزىلەر) fdg[{T4: m
Mn
2( رەتلەپ نەشىرگە تەييارلىغۇچى:تۇرسۇن ھۈسەيىن بۇژغۇن [))gn w|3fioLs <#J 1)مۇزىكىنى بالىلارنىڭ نەزىرىدە كىشىلىك تۇيغۇ مەنبەسىنى ئېچىشنىڭ ئاچقۇچىغا >
ZOZv ئايلاندۇرۇش كېرەك. h;mQ%9 Yd 2)جانلىق تىلمۇ ،مۇزىكىمۇ بالىلارغا ئەتراپىدىكى دۇنيانىڭ گۈزەللىكىنى نامايەن قىلىپ بېرىدۇ.لېكىن ئىنسانلارنىڭ ھېسىيات تىلى بولغان مۇزىكا،بالىلارنىڭ قەلبىگە J>&dWKM3 ئەتراپتىكى دۇنيانىڭ گۈزەللىكىنى سىڭدۈرۈپلا قالماستىن ،بەلكى بالىلارغا يەنە ئادەم بولۇشنىڭ ئۇلۇغلۇقى ۋە ئىززەت-ئابرويىنى نامايەن قىلىپ بېرىدۇ. wMR[*I/ 3)باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ ھەر قايسى ھالقىلاردىكى ئۆگىنىشىگە نومۇر }9fV[zO قويۇشتا،مۇھىمى نومۇرنىڭ ئۇنىڭ ياخشى ئۆگىنىپ ئالغا باسقانلىقىنىڭ باشلىنىشى '@1Q
x~*]e بولالايدىغان-بولالمايدىغانلىقىغا قاراش كېرەك. [pyXX>:M 4)بالىلار بىلەن تەبىئىي،كۆپ خىل شەكىلدىكى دائىملىق ئالاقە-ئىددىيىنىڭ بارلىققا كېلىشىنىڭ مەنبەسى،شۇنداقلا،شادلىقنىڭمۇ،غەم-ئەندىشىنىڭمۇ،قايغۇ-ھەسرەتنىڭمۇ مەنبەسى. trNK9@wT) ئۇنىڭسىز ئىجادىي ئەمگەكتىن ھەرگىز سۆز ئاچقىلى بولمايدۇ. #'{PYr 5)ئۆگىنىش گەرچە ئىنتايىن مۇھىم بولسىمۇ،لېكىن ئۇ بالىلارنىڭ مەنىۋى تۇرمۇشىنىڭ A_$Mt~qKi^ بىردىن-بىر تەرىپى ئەمەس. X 6)تەلىم-تەربىيە مائارىپتىن ئىبارەت بۇ بىر تال گۈلنىڭ مەركىزىي ئوق يىلتىزىدىن FWx*&y~$ ئىبارەت. )#TJw@dNf^ 7)بالىلارنىڭ ئۆزىگە ئىشەنچ باغلىيالىشى-ئوقۇتقۇچىغا،ئوقۇتقۇچى بىلەن ئوقۇغۇچىلار ئوتتۇرىسىدىكى ئۆزئارا ئىشىنىشنىڭ دەرىجىسىگە باغلىق. 9kiy^0
7G 8)مەكتەپكە كىرىشتىن ئىلگىرىكى ۋە ئوقۇش يېشىنىڭ دەسلىپىدىكى مەزگىل ئىنتايىن زور دەرىجىدە بىر ئادەمنىڭ كېلەچىكىنى بەلگىلەيدۇ. eEb1R}@ 9)مائارىپتىكى توغرا يول-دىققەت ئېتىبارىنى بالىلىق دەۋردە ئۆتكۈزگەن خاتالىقىنى AG!a=ufc0 تۈزىتىشكە قارىتىش بولماستىن ،بەلكى ئۇلارنى بۇنداق خاتالىقلارنى ئۆتكۈزمەيدىغان 0BZOr-i ۋە قايتا تەربىيىلىنىشتىن ساقلىنىدىغان قىلىشقا قارىتىشتىن ئىبارەت. BY2txLLB 10)ئوقۇتقۇچىلار مائارىپنى ئىمكانىيەتنىڭ بېرىچە بالىلارنىڭ مېڭىسىگە كۆپرەك بىلىم قاچىلاش دەپلا چۈشىنىدىغان بولسا،بالىلارنىڭ تەبىئىي يېتىلىشى بۇزغۇنچىلىققا n\NDi22 ئۇچرايدۇ. u>Kvub 11)ئەتراپتىكى رېئاللىقنى تونۇش جەريانى-مول ھېسىيات تۈسىنى ئالغان قوزغىتىش Sgk{NM7|k جەريانىدۇر. aWK7 -n 12)تەلىم-تەربىيە ئاز- تولا بىلىمگە ئىگە قىلىش بىلەنلا كۇپايىلەنمەيدۇ.يېشىل يوپۇرماققا قۇياش نۇرى بولمىسا بولمىغىنىدەك،لېكىن يەنە يېشىل يوپۇرماق بىلەن 5~6y.S قۇياشنى بىر نەرسە دەپ قارىغىلى بولمىغاندەك،ئەقلىي تەربىيە بىلەن بىلىمنى ئارى- f
}e7g d]M لاشتۇرىۋەتكىلى بولمايدۇ. O/"&?)[v 13)بالىلارنىڭ ئىچكى دۇنياسىنى كۆزىتىش ۋە تەتقىق قىلىش ،بولۇپمۇ ئۇلارنىڭ cHd39H9 تەپەككۈر قىلىش ئالاھىيىدىلىكىنى كۆزىتىش ۋە تەتقىق قىلىش ئوقۇتقۇچىلارنىڭ 1T`"/*! ئەڭ مۇھىم بىر ۋەزىپىسى. ^(B*AE. 14)بالىلار كېچىكىدە ئاق كۆڭۈللۈك ۋە ئادىللىققا ئىشەنمىسە،ئۆزىنىڭ دۇرۇس ئادەم 6g&nnA ئىكەنلىكىنى ھەرقانداق ۋاقىتتا ھېس قىلمايدۇ.شۇنداقلا ئادەم بولۇشنىڭ قەدىر-قىممىتىنىمۇ چۈشەنمەيدۇ. rrq-so1u}
+?'acn داۋامى بار دوستلار..... ["9$HL
|
|