查看完整版本: [-- سوخۇمۇلىنىسكى ۋە مائارىپ(3)...بۇژغۇن --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> مائارىپ ۋە جەمىيەت -> سوخۇمۇلىنىسكى ۋە مائارىپ(3)...بۇژغۇن [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

tursun 2013-10-24 16:24

سوخۇمۇلىنىسكى ۋە مائارىپ(3)...بۇژغۇن

c@RMy$RTF  
سوخۇمۇلىنىسكى ۋە مائارىپ(3) z?$F2+f&  
"(y",!U@  
(مىكرو مۇلاھىزىلەر) k0IW,z%  
3 w9 j~s  
رەتلەپ نەشىرگە تەييارلىغۇچى:تۇرسۇن ھۈسەيىن بۇژغۇن I`"8}d@Jm  
rj[2XIO  
#:0dq D=  
1)مۇزىكىنىڭ-مېلودىيە،ئاھاڭ رېتىمىنىڭ گۈزەللىكىدىن ھوزۇرلىنىش،ئەخلاق )(~s-x^\z@  
تەربىيىسى ئېلىپ بېرىش ۋە ئەقلىي كۈچنى يېتىشتۈرۈشنىڭ مۇھىم ۋاستىسى. / fBi9=}+  
شۇنداقلا،ئالىيجاناپ روھ ۋە پاك قەلبنىڭ مەنبەسى. a12Q/K  
2)مۇزىكا مائارىپىدا،پىسخىكا نىشانى ئالاھىيدە مۇھىم ئورۇندا تۇرىدۇ.كەڭ DG& ({vy  
مائارىپچىلار بالىلارنى مۇشۇ نىشانغا  ئاساسەن گۈزەللىك دۇنياسىغا ئۇيۇشتۇرۇشى h2kb a6rwk  
لازىم.چۈنكى،بالىلارنىڭ گۈزەل شەيئىلەرگە بولغان چۇڭقۇر مۇھەببىتى ۋە ئىستېتىكا H;('h#=cD  
ئېھتىياجىغا بولغان ئىزدىنىشىنى يېتىلدۈرۈش مۇھىم بىر نىشاندۇر. (,Zy 2wr=  
3)مەيلى مىللى تىلنى ئىگىلەشتە بولسۇن،ياكى مۇزىكىنىڭ ئاساسىي بىلىملىرىنى tHF -OarUO  
ئىگىلەشتە-ئاھاڭ رېتىمىنىڭ گۈزەللىكىنى قوبۇل قىلىش ،چۈشىنىش،ھېس قىلىش FT.6 ^)-  
ۋە ھېسسىي ئىقتىدارىنىڭ شەكىللىنىشىدە بولسۇن،بالىلىق دەۋر ئەڭ ئاچقۇچلۇق >uVo 'S.  
مەزگىل ھېساپلىنىدۇ. --S1p0  
4)مۇزىكا بالىلارغا شەيئىي ۋە ھادىسىلەرنى باشقا نوقتىدا تۇرۇپ نامايەن قىلىپ بەر- VO"/cG;]*  
گەچكە،ئۇلار پۈتۈن دېققىتىنى ئاشۇ شەيئىي ۋە ھادىسىلەرگە مەركەزلەشتۈرىدۇ. E6 g]EE  
5)مۇزىكىنى بالىلارنىڭ نەزەرىدە كىشىلىك تۇيغۇ مەنبەسىنى ئېچىشنىڭ ئاچقۇچىغا @wv gMu  
ئايلاندۇرۇش كېرەك. Ux[2 +Cf  
6)جانلىق ئانا تىلمۇ،مۇزىكىمۇ بالىلارغا ئەتراپتىكى دۇنيانىڭ گۈزەللىكىنى نامايان قىلىپ بېرىدۇ.لېكىن ئىنسانلارنىڭ ھېسىيات تىلى بولغان مۇزىكا،بالىلارنىڭ قەلبىگە -FOn%7r#Y  
ئەتراپتىكى دۇنيانىڭ گۈزەللىكىنى سىڭدۈرۈپلا قالماستىن،بەلكى بالىلارغا يەنە ئادەم- lw\+!}8(  
نىڭ ئۇلۇغلۇقى ۋە ئىززەت-ئابرويىنى نامايان قىلىپ بېرىدۇ. 34*73WxK  
7)بالىلار گۈزەل ھەم يېقىملىق مۇزىكا دۇنياسىدا ياشىشى كېرەك.بىز ئۇلارغا ئوقۇش W)X" G3  
ۋە يېزىشنى ئۆگىتىۋاتقان چاغلاردىمۇ ،ئۇلارنى مۇشۇ دۇنيادىن ئايرىۋەتمەسلىكىمىز كېرەك. jo-2D[Q{  
8)تەبىئەت مۇزىكىسىغا بولغان سەزگۈرلۈكنىڭ بالىلارنىڭ خەتنىڭ ئاھاڭىنى ھېس k!Ym<RD%N  
قىلىشىغا ياردىمى بولىدۇ.بالىلار ھەر بىر ھەرپنىڭ سىزىق سانىنى ئۆگەنگەندە،شۇ P,Z K  
ھەرپنىڭ مۇڭلۇق ئاھاڭىنى بىرلىكتە ئەسلىسە،ھەرپلەرنى ئاسانلا ئەستە تۇتالايدۇ. QkF B \v  
سىزىقلاردىن تەركىپ تاپقان خەت-بىر پۈتۈن گەۋدە ھېساپلىنىدۇ. `K7UWtp  
9)بالىلارنىڭ قەلبى ئانا تىلى ياكى تەبىئەتنىڭ گۈزەللىكىگە بولسۇن ۋە ياكى مۇزىكىنىڭ +C}s"qrb@  
ئاھاڭ رېتىمىگە بولغان سەزگۈرلۈك دەرىجىسىگە بولسۇن ئوخشاش بولىدۇ. Ia[4P8Z  
10)مۇزىكا،ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلارنىڭ ھېسىياتىدا ئورتاق تۇيغۇ پەيدا قىلغاندا، 4C#r=Uw`  
ئوقۇتقۇچىلار ئاندىن ئوقۇغۇچىلارنىڭ جىسمىدىكى مۇزىكا يوق چاغدا ھەرگىز پەيدا ~} 02q5H  
بولمايدىغان نەرسىلەرنى كۆرۈۋالالايدۇ. N!//m?}  
11)مەن شۇنىڭغا قەتئىي ئىشىنىمەنكى،ئەمدىلا پىداگوگىكا مەكتەپلىرىنى پۈتتۈرۈپ rQ-,mq  
چىققان  ئوقۇتقۇچىلار ئۆزىنىڭ پۈتۈن ئوقۇتقۇچىلىق ھاياتىدا پىسخولوگىيىنى ئۆزلۈكسىز تەتقىق قىلىپ،پىسخولوگىيە ھەققىدىكى بىلىملىرىنى تېخىمۇ چۇڭقۇرلاش- czLY+I;V3  
تۇرغاندىلا ،تەلىم-تەربىيە خىزمىتىنىڭ ھەقىقىي ماھىرلىرىدىن بولۇپ چىقالايدۇ. G+1i~&uV  
12)يېشى كىچىك بالىلار ئۈچۈن ئېيتقاندا،ئوقۇتقۇچى ئادىللىقنىڭ سىمۋولى بولىدۇ. l`A e&nc6  
13)ھەر بىر بالىنى بىلىم ئىگىلەش جەريانىدا ئىنسانىي غۇرۇر تۇيغۇسى ۋە پەخىر- #0f6X,3  
لىنىش تۇيغۇسىنى ھېس قىلىش ئىمكانىيىتىگە ئېرىشتۈرۈش،ئەڭ مۇھىم تەربىيىلەش @Hl+]arUh  
ۋەزىپىلىرىنىڭ بىرى. AqT}^fS  
14)ئەقلىي ئەمگەك يەككىلىك خاراكتېرى ئىنتايىن كۈچلۈك ئەمگەك.بۇ خىل ئەمگەك Js&.p9S2  
بالىلارنىڭ قابىلىيىتىگە تايىنىپلا قالماي،بەلكى يەنە بالىلارنىڭ مىجەز ئالاھىدىلىكى .;)V;!  
ۋە باشقا نۇرغۇنلىغان ئاسان بايقىغىلى بولمايدىغان خۇسۇسىي شەرتلەرگە تايىنىدۇ. ?ph>:M  
15)بالىغا سوغۇق مۇئامىلە قىلىش ،ئۇنى يامان كۆرۈش تۈپەيلىدىن پەيدا بولغان qJJ}, 4}  
نەپرەتلىنىشتىنمۇ ئۆتە بالىنىڭ قەلبىنى نابۇت قىلىدىغان يەنە قانداق نەرسىنىڭ #itZ~tol  
بارلىقىنى تەسەۋۋۇر قىلىش ئىنتايىن قىيىن. BDCyeC,Q3  
16)سەمىمىي ھېسداشلىق ئوقۇتۇش ئارقىلىق يەتكىلى بولمايدىغان بىر خىل پەزىلەت. JL [!8NyU  
ئۇ ئوقۇتقۇچىنىڭ ئىنسانپەرۋەر ھېسىداشلىق ،ئەخلاقىي،ئەقلىي،گۈزەللىك،ھېسىيات +$F,!rV-s  
قاتارلىق تەرەپلەردىكى تەربىيىلىنىشنىڭ ئورگانىك بىرلىشىشى ئاساسىدا شەكىللىنىدۇ w'VuC82SZ  
17)ئوقۇغۇچىنىڭ ئەقلىي ئەمگەك ،ئۆگىنىش جەريانىدىكى ئوڭۇشلۇق ۋە ئوڭۇشسىز- Zr A*MN  
لىقلىرى ئۇنىڭ مەنىۋى تۇرمۇشى ۋە ئىچكى دۇنياسىغا چۇڭقۇر تەسىر كۆرسىتىدۇ. )1R[X!KQ7  
18)ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئاساسىي كەيپىياتنى چۈشىنىشى،دەل كىشىلەرنىڭ قەلبىنى fQg^^ZXe"  
يېتىشتۈرۈشتىن ئىبارەت ئەڭ ئىنچىكە،ئەڭ قىيىن ئەمگەكتىن كېلىدۇ. \yxGE+~P  
19)ئۆز ئەمەلىيىتى ئارقىلىق تەربىيىلەشنىڭ ،سۆز بىلەن تەربىيىلەشتىن پايدىسى AeN:wOm  
ئىنتايىن زور بولىدۇ. >TawJ"q-6R  
20)باشقىلارنىڭ ئالدىدا مەلۇم بىر ئائىلە باشلىقىغا نەسىھەت قىلىش ۋە تەكلىپ بېرىش ^n Oh 8L;  
باشقىلارنىڭ سىرىنى ئاشكارىلاپ قويغانلىق بولىدۇ.كۆڭلىدە بىلسىلا بولدى.بەزى ئائىلە XtBEVqrhi  
باشلىقلىرىغا تاقىلىدىغان مەسىلە بولۇپ قالغان تەقدىردىمۇ،ئۇنى ئېھتىياتچانلىق بىلەن ئايرىم سۆزلىشىش يولى ئارقىلىقلا ،ھەل قىلىش ۋە ھەر بىر ئىغىز گەپنى h4Arg~Or  
ئىنچىكىلىك بىلەن دەڭسەپ قىلىش--تەلىم-تەربىيىدىكى مۇھىم بىر ھالقا. 3!QXzT$E  

ئەكبەرنىياز 2013-10-25 00:55
ھارماڭ ئۇستاز ، سىزدەك ئۇستازلىرىمىز بولغاچقىلا بىزلەر خاتىرجەم ! ئەجرىڭىزگە كۆپ رەھمەت !!!

tursun 2013-10-29 12:41
سىلەرنىڭ ئىلھامىڭلار بىلەن ياخشى كېتىۋاتىمەن...ياخشى تىلەكلەر كىشىنى @3bVjQ`4f  
ساغلام قىلىدۇ ئەمەسمۇ...؟!رەھمەت...     


查看完整版本: [-- سوخۇمۇلىنىسكى ۋە مائارىپ(3)...بۇژغۇن --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled