查看完整版本: [-- سىلەر  تاپشۇرۇقنى قانداق بېرىۋاتىسىلەر ؟ --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> سۇئال-جاۋاپلار -> سىلەر  تاپشۇرۇقنى قانداق بېرىۋاتىسىلەر ؟ [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

گۈلزىبا 2013-09-11 22:37

سىلەر  تاپشۇرۇقنى قانداق بېرىۋاتىسىلەر ؟

بىزنىڭ  مەكتەپتە  ئوقۇغۇچىلارنىڭ  تاپشۇرۇق مىقدارى مۇنداق :(تولۇقسىز ئۈچ يىللىقنىڭ ئوخشاش) ]qv0Y~+`-K  
تىل - ئەدەبىيات ھەپتىسىگە ئۈچ  قىتىم #mu L-V  
ماتىماتىكا  ھەپتىسىگە ئۈچ قىتىم f(m, !  
خەنزۇتىلى ھەپتىسىگە ئۈچ قىتىم yzS]FwW7  
فىزىكا ، خىمىيە ھەپتىسىگە ئىككى قىتىم PR{ubM n  
ئىدىيە -ئەخلاق ، تارىخ ،  ئۈچنى قوغداپ ئىككىگە قارشى تۇرۇش ، جۇغراپىيە ، بىئولوگىيە ، شىنجاڭ ، مىللەتلەر ئىتتىپاقى، ئۇچۇر -تىخنىكا ، ئۇنۋىرسال ئەمەلىيەت  دېگەندەك دەرسلەر  ھەپتىسىگە بىر قىتىم uYC^&siS 
تەنتەربىيە ، مۇزىكا ، گۈزەل -سەنئەتلەر ئىككى ھەپتىدە بىر قىتىم mR0`w rt  
مۇشۇ بويىچە بولغاندا ھەر بىر ئوقۇغۇچى ھەپتىدە 21 قىتىم تاپشۇرۇق ئىشلىشى كېرەك . ئۇنداقتا ھەر كۈنى تۆت قىتىمدىن توغرا كىلىدۇ . (:iMs) iO{  
دەرس سەتكىسىگە  ھەر كۈنى 7سائەتتىن دەرس ئورۇنلاشتۇرۇلغان . 8-سائەتكە سىنىپ يىغىنى ، پىئۇنرلار پائالىيىتى ، 2-دەرسخانا پائالىيىتى ، سىياسى ئۆگىنىش ، قۇياش نۇرى تەنتەربىيە پائالىيىتى ...ئورۇنلاشتۇرۇلغان . jFQy[k-B  
ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئىختىيارى مۇزاكىرىسى بەلكىم ھەر كۈنى ئەتىگەندىكى بىز يىغىن ئاڭلاۋاتقان قىممەتلىك مىنۇتلار بولۇشى مۇمكىن . يىزا بالىلىرى ئۆيگە تاپشۇرۇق ئېلىپ كېتىشنى خالىمايدۇ ، چۈنكى كۆپ قىسىم ئاتا- ئانىلار بالىلىرىنىڭ تاپشۇرۇقىنى سۈرۈشتۈرۈپ كەتمەيدۇ ئەمەسمۇ ؟ S'x ]c#  
شۇڭا ئوقۇتقۇچىلارمۇ ئەمەلىيەتچانلىقى كۈچلۈك ، ۋاقىت تەلەپ قىلىدىغان ، ئىزدىنىشچان تاپشۇرۇقلارنى بىرىشنى خالاپ كەتمەيدۇ ، بىر- بىرسىدىن كۆچۈرۈپ ، ھاپىلا-شاپىلا ئىشلەپ بىرەلەيدىغان تاپشۇرۇقلارنى كۆپرەك بېرىپ تاپشۇرۇق قىتىم سانىنى توشقۇزمىساق بولمايدۇ ئەمەسمۇ ؟ Au2^ T1F  
تېخى كۆچۈرۈپ بولسىمۇ تاپشۇرۇقنى ئىشلەپ ۋاقتىدا تاپشۇرىدىغانلار كۆپ ئەمەس . بۇنداق ئىشلار سىلەر تەرەپتىمۇ بارمۇ ؟ تاپشۇرۇقنى قانداق بېرىۋاتىسىلەر ؟ qO@vXuul,  
dV$[O`F* b  

تىلداش 2013-09-12 11:47
باشقىلىرىنى دېمىسەممۇ ئاساسەن ئوخشاشتەك قىلىدۇ. بىزدە <ئونۋېرسال ئەمەلىيەت>دەرسىنى ئۆتۈش ئەمەس، بەلكى پائالىيىتكە تەشكىللەش بولغاچقا <تاپشۇرۇق>يوق دەپ قاراشقا بولىدۇ.شۇڭا سىلەرمۇ بۇ پەننىڭكىنى چىقىرىۋەتسەڭلار خاتا بولمايدۇ.بۇ دەرسلىكتىكى مەزمۇنلارنى تاللاپ يولغا قويىدىغان بولغاچقا، تاللانغان مەزمۇننىڭ ھەربىرىنى 4-5 سائەتلىك لايىھىلەپ، پائالىيەت شەكلىدە ئۆتكۈزۈپ، شۇ ئاساستا نومۇر قويسىلا كۇپايە. بۇنى شۇ دەرسنىڭ خارەكتىرى بەلگىلىگەن.(تاپشۇرۇق بېرىش ھاجەتسىز.)

koksangun 2013-09-13 01:11
ماۋۇ تېمىنىڭ ھەقىقەتەن جېنى باركەن، تاپشۇرۇق ئىلمىي بولۇشى كېرەك. بالىلارنىڭ ۋاقتىنى ھېسابلاپ باقايلى ، تاپشۇرۇق ئىشلەشتىن باشقا ۋاقتىمۇ بارمىكىن ؟

ئەنۋەرچەرچەن 2013-09-14 22:32
تاپشۇرۇقنىڭ مىقدارى كۆپ،لېكىن ئۈنۈمى تازا ياخشى ئەمەس،كۆچۈرۈپ ئىشلەيدىغانلارمۇ خېلى سالماقنى ئىگىلەيدۇ. l&\y]ZV={  
سىلەر تەرەپلەردە خېلى ياخشى ئىكەن كۈنىگە يەتتە سائەت دەرس ئورۇنلاشتۇرۇلۇپتۇ،بىزنىڭ مەكتەپتە بۇيىل تولۇق 1-يىللىقلارغا كۈنىگە توققۇز سائەتتىن دەرس ئورۇنلاشتۇرۇلۇپتۇ(بىزنىڭ مەكتەپتە كۈنىگە توققۇز سائەت دەرس ئوقۇيمىز)، جۈمە كۈنى 8-،9-سائەتتە ئوقۇتقۇچىلار يىغىنى ئېچىلىدىغان ۋاقىتتا ئوقۇغۇچىلارغا مۇزاكىرە قىلغۇدەك ۋاقىت چىقىدۇ.

چېچەك 2013-09-15 00:45
شۇ ئەمەسمۇ  تاپشۇرۇقنى قېتىم سانىنى توشقۇزۇش ئۈچۈنلا بېرىپ ئۇنىڭ ئەمىلىيەتچانلىقىغا،ئىلمىيلىكىگە،سۈپتىگە دىققەت قىلمىساق نېمە پايدىسى؟ بىزنىڭ مەكتەپتىمۇ ئوقۇغۇچىلار تاپشۇرۇقتىن باش كۆتۈرۈلمەيدۇ. ئوقۇغۇچىلار ئوقۇتقۇچىلارنىڭ نېمىشقا تاپشۇرۇقىنى ئىشلىمەيسەن،ۋاقتىدا بەرمەيسەن دەپ سوراق قىلىشىدىن بىزار بولۇپ قولىنىڭ ئۇچىدىلا كۆچۈرەپلا ئىشلەيدۇ. باشلىقلار تەكشۈرگەندىمۇ شۇ سانىنىلا تەكشۈرىدۇ، بىزمۇ ۋەزىپىنى توشقۇزۇش ئۈچۈن تاپشۇرۇقنىڭ سۈپتىگە ئەمەس سانىغا كۈچەپ قالىمىز،بىزدىمۇ نېمە ئامال؟!!

گۈلزىبا 2013-09-16 14:58
ھەممە  يەردە  قازاننىڭ  قۇلىقى  تۆتمۇ  نىمە ؟  تىلىۋۇزۇردا  <<ئوقۇغۇچىلارنىڭ   سومكىسىنى يەڭگىللىتىش  >> توغرۇلۇق  خىلى  گەپلەر  بولغان  بىر چاغدا.  نىمىشقا  ئەمىلىيلەشمەيدۇ ؟  ئوقۇغۇچىلىرىمغىمۇ ، بالىلىرىمغىمۇ  شۇنداق  ئىچىم  ئاغرىيدۇ . مايسىنى تارتىپ  ئۆستۈرىۋاتامدۇق ياكى  بالىلىرىمىزغا كىچىكىدىنلا  نەتىجە  چىقمايدىغان ئىشلارنىڭ  كۆپلۈكىنى ، ئالۋاڭ  ئۈچۈن  ئىشلىسىمۇ  بولىدىغانلىقىنى سىڭدۈرىۋاتامدۇق ؟مۇشۇ  ھەقتە  مائارىپ  نازارىتىگە  ئەھۋال  ئىنكاس  قىلىش كېرەكمۇ نىمە ؟ كىم قىلىدۇ ؟  قانداق  قىلىدۇ ؟   .3) 27Cjw  
بۇ ئىشلار بالىلارنىڭ  خاراكتىر  يىتىلدۈرۈشىگىمۇ بېرىپ  تاقىلىدىغان  مۇھىم مەسىلە  بولۇپ  قالدىغۇ دەيمەن ، شۇنداقمۇ ؟

مىھرىبانىم 2014-04-15 21:26
راستلا ھەممە يەردە قازاننىڭ قۇلىقى تۆت ئوخشايدۇ . بىزنىڭ ئوقۇغۇچىلىرىمىزدىمۇ تاپشۇرۇقنى كۆچۈرۈپ ئىشلەش ئەھۋالى خېلى ئېغىر. چۈنكى ، دەرسلىككە يانداشتۇرۇلغان مەشىق ، يەنە بىر يۈرۈش ھەقلىق مەشىقلەرنى ئوقۇغۇچىلار تولۇق ئىشلىشى كېرەك . ئاغزاكى ئالاقە ۋە ئونۋېرسال ئەمەلىيەت پائالىيىتىدىن تاپشۇرۇق ئورۇنلاشتۇرۇلمايدۇ . يېزىقچىلىق مەشىقى ئىېلىپ بارغاندا بىر پارچە يېزىقچىلىق مەشىقى ئىككى قېتىملىق تاپشۇرۇق قاتارىدا ھېسابلىنىدۇ . باشقا پەنلەرنىڭ تاپشۇرۇق تەلىپىمۇ گۈلزىبانىڭ ئېيتقىنى بىلەن ئوخشاش كېلىدۇ .

رەيھان 2014-05-26 11:06
ھەممىلا يەردە ئوخشاشكەن. تەبىئىي پەن دەرسلىرىنى كۆچەرسىمۇ چھنمايدېكەن لېكىن ئەدەبىيات ماقالىلىرىنى يازغاندا ئوخشاش يھزغۇچىلار چىقىپ قېلىۋاتىدۇ ئەمەسمۇ

نۇرلالە 2014-05-26 18:28
بىزنىڭ مەكتەپنىڭ ئۆلچىمىگە ئوپمۇ-ئوىشاش ئىكەن.


查看完整版本: [-- سىلەر  تاپشۇرۇقنى قانداق بېرىۋاتىسىلەر ؟ --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled