tursun |
2013-08-21 03:23 |
مەن ۋە مائارىپ(16)-بۇژغۇن
مەن ۋە مائارىپ(16) ll1N`ke c}o 6Rm50 'V:Q : (مىكرو مۇلاھىزىلەر) u<BU4c/p )5Khl"6!z
?.?)5
&4 ئاپتورى:تۇرسۇن ھۈسەيىن بۇژغۇن u;`]U$Qq9 7Q .Su 1)ئوقۇتقۇچى خاتالىق سادىر قىلغاندا،باراۋەرلىك ئاساستا ئوقۇغۇچىلار ئالدىدا خاتالىقىنى ئىقرار قىلىشقا جۇرئەت قىلالىغاندىلا،ئاندىن ئوقۇتقۇچى بىلەن ئوقۇغۇچىلار بىر-بىرىنىڭ `fBQ?[05. ئىشەنچىسىگە ھەم سىرداش دوستىغا ئايلىنالايدۇ...! uC'-: t# 2)باشلانغۇچتىكى ئوقۇتقۇچىمنىڭ كۆيۈنۈشى مېنى ھەر دائىم ئوقۇغۇچىلىرىمغا كۆيۈنۈشكە؛ U%q)T61 مېنىڭ كۆيۈنۈشۈم ئوقۇغۇچىلىرىمنىمۇ باشقىلارغا كۆيۈنىدىغان، ئۆزئارا كۆيۈمچانلىقنى مەڭگۈ T
Dh)}Ms داۋاملاشتۇرىدىغانئىسىل ئەخلاقىي پەزىلەتنى يىتىلدۈرۈشكە ئاساس بولدى.
|Xso}Y{ 3)ئىمتىھان ھەم «ئۆگىنىشنى» باھا بىلەن تەمىنلەيدۇ؛ھەم«ئۆگىتىش»نى يىتەكچى ماتىريال $S6(V}yh بىلەن تەمىنلەپ،ئىمتىھاننى تېخىمۇ ئىلمىيلىككە،مۇكەممەللىككە يۈزلەندۈرىدۇ.بۇ ئارقىلىق UTA|Ps$ ئىمتىھاننىڭ ئۇنۋېرسال ئىقتىدار سىناشتەكئاكتىپ رولى ھەقىقىي جارى قىلدۇرىلىدۇ. jFSR+mP! 4)ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆزىگە بولغان ئىشەنچىسى ئۇلارنىڭ ئۆگىنىشىگە بولسۇن ياكى ئۆمۈرلۈك HhbBt'fH تەرەققىياتىغا بولسۇن ئىنتايىن زور تەسىر كۆرسىتىدۇ.شۇڭا،ئوقۇتقۇچى بولغان كىشى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆزىگە بولغان ئىشەنچىسىنى يۈكسەك دەرىجىدە يىتىلدۈرىشى ۋە ئاسرىشى F/v.hP_ زۆرۈردۇر. #
$WnMJ@ 5)گۈزەل بولغان مەكتەپ مۇھىيتى،قويۇق مەدەنىيەت پۇرىقى كەڭ ياش-ئۆسمۈرلەرنىڭ M"z=114 خاراكتىرىنى ساغلام تەرەققىي قىلدۇرۇپ،ئۇلارنىڭ مەنىۋىي ھەم مەدەنىيەت ئىھتىياجىنى O"\4[HE^ ئاشۇرىدۇ ھەم قاندۇرىدۇ. eD*764tG 6)مەكتەپلەر بالىلارنى تەتىلگە قويۇپ بەرگەن ھامان جەمىئىيەت ئۇلارغا ئەمەلىيەت دەرسىنى a^_K@ باشلايدۇ،بەزى كىشىلەر قىشلىق،يازلىق تەتىللەرنى ياش-ئۆسمۈرلەر تەربىيىسىدىكى«بوشلۇق»،مەكتەپنىڭ باشقۇرۇشى تەس،جەمئىيەتنىڭ كارى يوق،-دەپ قاراشماقتا.بۇ تولىمۇ بىمەنە قاراشلاردۇر.نۇرغۇنلىغان ئوقۇغۇچىلار جەمئىيەت تەرىپىدىن ئىبارەت بۇ ئىجتىمائىي چوڭ دەرسخانىدا-مەكتەپلەردە ئۆگىنەلمىگەن،ئۆگىنىش ئىمكانىيىتى >MYxj}I4{z بولمىغان كۆپلىگەن بىلىملەرگە ئىگە بولۇپ،ھەر جەھەتتىن ئۆز ساپاسىنى يۇقۇرى كۆتىرىدۇ، L=(-BYS بىلىم-قابىلىيتىنى ئاشۇرىدۇ؛بۇنىڭ بىلەن ئۇلارنىڭ پىسخىك تەرەققىياتىدا ئاكتىپ ئامىللار ساغلام بىخلىنىپ،تەبىئەتنىڭ ياراملىق نوتىلىرىغا ئايلىنالايدۇ. A
rE~6X 7)ئوقۇتقۇچى ماھىيەتتە بىر ئاددىي ئەمگەكچى بولسىمۇ،ئەمەلىيەتتە ئەڭ مۇنەۋۋەر،قىلچە ?>7\L'n=5I تەماسىز،تەمەنناسىز پەرۋىشكاردۇر. *)[fGxz
\ 8)«ئوقۇتقۇچى»نىڭ تەبىرىنى بىر ئېغىز سۆز بىلەن يېغىنچاقلىغاندا،«سەن بۈگۈن ئىلگىرلەشتىن توختاپ قالساڭ،ئەتە روشەنكى ئوقۇتۇشتىن توختاپ قالىسەن».شۇڭا،سەن قانچىلىك ياشىساڭ شۇنچىلىك ۋاقىت داۋاملىق ئۆگىنىشىڭ كېرەك. Z|K HF" 9)بىلىم ئۆگىنىش ئەندىزىسىدە،بىز ئوقۇغۇچىلارنىڭ قوبۇل قىلىش شەكلىدىن قاتنىشىش،ھەمدە F-kjv\ ئەمەلىي قول سېلىپ ئىشلەش شەكلىگە قاراپ تەرەققىي قىلىش مىخانىزىمىنى ئورنىتىشىمىز ئىنتايىن زۆرۈردۇر. 0LW3VfvToN 10)«گۈزەللىك»-مەكتەپلەر ئوقۇتۇشىنىڭ ماگنىتى بولۇش كېرەك،ئۇ دائىم ئوقۇتقۇچىلارنىڭ :h@V,m Z دەرس تەييارلاش خاتىرسى يىنىدا؛تىلىدا؛دىلىدا ھەمدە ئىملا-يېزىقىدانۇر چاقنىتىپ تۇرىدۇ. WD4"ft ئۇنى قولغا ئېلىش ۋە ئالماسلىق ئوقۇتۇش ئۈنۈمىگە زور تەسىر كۆرسىتىدۇ.شۇڭا،ئوقۇتۇش جەريانىدا گۈزەللىكنىڭ رولىغا ۋە ۋەزنىگە سەل قارىماسلىقىمىز كېرەك. Q`i@['?p 6$#,$a O
|
|