查看完整版本: [-- مەن ۋە مائارىپ(16)-بۇژغۇن --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> پەرزەنىت تەربىيسى -> مەن ۋە مائارىپ(16)-بۇژغۇن [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

tursun 2013-08-21 03:23

مەن ۋە مائارىپ(16)-بۇژغۇن

مەن ۋە مائارىپ(16) ll1N`ke  
c}o 6Rm50  
'V:Q :  
(مىكرو مۇلاھىزىلەر)   u< BU4c/p  
)5Khl"6!z  
 ?.?)5 &4  
ئاپتورى:تۇرسۇن ھۈسەيىن بۇژغۇن u;`]U$Qq9  
7Q .Su  
1)ئوقۇتقۇچى خاتالىق سادىر قىلغاندا،باراۋەرلىك ئاساستا ئوقۇغۇچىلار ئالدىدا خاتالىقىنى ئىقرار قىلىشقا جۇرئەت قىلالىغاندىلا،ئاندىن ئوقۇتقۇچى بىلەن ئوقۇغۇچىلار بىر-بىرىنىڭ `fBQ?[05.  
ئىشەنچىسىگە ھەم سىرداش دوستىغا ئايلىنالايدۇ...! uC'-: t#  
2)باشلانغۇچتىكى ئوقۇتقۇچىمنىڭ كۆيۈنۈشى مېنى ھەر دائىم ئوقۇغۇچىلىرىمغا كۆيۈنۈشكە؛ U%q)T61  
مېنىڭ كۆيۈنۈشۈم ئوقۇغۇچىلىرىمنىمۇ باشقىلارغا كۆيۈنىدىغان، ئۆزئارا كۆيۈمچانلىقنى مەڭگۈ T Dh)}Ms  
داۋاملاشتۇرىدىغانئىسىل ئەخلاقىي پەزىلەتنى يىتىلدۈرۈشكە ئاساس بولدى. |Xso}Y{  
3)ئىمتىھان ھەم «ئۆگىنىشنى» باھا بىلەن تەمىنلەيدۇ؛ھەم«ئۆگىتىش»نى يىتەكچى ماتىريال $S6(V}yh  
بىلەن تەمىنلەپ،ئىمتىھاننى تېخىمۇ ئىلمىيلىككە،مۇكەممەللىككە يۈزلەندۈرىدۇ.بۇ ئارقىلىق UTA|Ps$  
ئىمتىھاننىڭ ئۇنۋېرسال ئىقتىدار سىناشتەكئاكتىپ رولى ھەقىقىي جارى قىلدۇرىلىدۇ. jFSR+mP!  
4)ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆزىگە بولغان ئىشەنچىسى ئۇلارنىڭ ئۆگىنىشىگە بولسۇن ياكى ئۆمۈرلۈك HhbBt'fH  
تەرەققىياتىغا بولسۇن ئىنتايىن زور تەسىر كۆرسىتىدۇ.شۇڭا،ئوقۇتقۇچى بولغان كىشى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆزىگە بولغان ئىشەنچىسىنى يۈكسەك دەرىجىدە يىتىلدۈرىشى ۋە ئاسرىشى F/v.hP_  
زۆرۈردۇر. # $WnMJ@  
5)گۈزەل بولغان مەكتەپ مۇھىيتى،قويۇق مەدەنىيەت پۇرىقى كەڭ ياش-ئۆسمۈرلەرنىڭ M"z=114  
خاراكتىرىنى ساغلام تەرەققىي قىلدۇرۇپ،ئۇلارنىڭ مەنىۋىي ھەم مەدەنىيەت ئىھتىياجىنى O"\4[HE^  
ئاشۇرىدۇ ھەم قاندۇرىدۇ. eD*764tG  
6)مەكتەپلەر بالىلارنى تەتىلگە قويۇپ بەرگەن ھامان جەمىئىيەت ئۇلارغا ئەمەلىيەت دەرسىنى a^_K@  
باشلايدۇ،بەزى كىشىلەر قىشلىق،يازلىق تەتىللەرنى ياش-ئۆسمۈرلەر تەربىيىسىدىكى«بوشلۇق»،مەكتەپنىڭ باشقۇرۇشى تەس،جەمئىيەتنىڭ كارى يوق،-دەپ قاراشماقتا.بۇ تولىمۇ بىمەنە قاراشلاردۇر.نۇرغۇنلىغان ئوقۇغۇچىلار جەمئىيەت تەرىپىدىن ئىبارەت بۇ ئىجتىمائىي چوڭ دەرسخانىدا-مەكتەپلەردە ئۆگىنەلمىگەن،ئۆگىنىش ئىمكانىيىتى >MYxj}I4{z  
بولمىغان كۆپلىگەن بىلىملەرگە ئىگە بولۇپ،ھەر جەھەتتىن ئۆز ساپاسىنى يۇقۇرى كۆتىرىدۇ، L=(-BYS  
بىلىم-قابىلىيتىنى ئاشۇرىدۇ؛بۇنىڭ بىلەن ئۇلارنىڭ پىسخىك تەرەققىياتىدا ئاكتىپ ئامىللار ساغلام بىخلىنىپ،تەبىئەتنىڭ ياراملىق نوتىلىرىغا ئايلىنالايدۇ. A rE~6X  
7)ئوقۇتقۇچى ماھىيەتتە بىر ئاددىي ئەمگەكچى بولسىمۇ،ئەمەلىيەتتە ئەڭ مۇنەۋۋەر،قىلچە ?>7\L'n=5I  
تەماسىز،تەمەنناسىز پەرۋىشكاردۇر. *)[fGxz \  
8)«ئوقۇتقۇچى»نىڭ تەبىرىنى بىر ئېغىز سۆز بىلەن يېغىنچاقلىغاندا،«سەن بۈگۈن ئىلگىرلەشتىن توختاپ قالساڭ،ئەتە روشەنكى  ئوقۇتۇشتىن توختاپ قالىسەن».شۇڭا،سەن قانچىلىك ياشىساڭ شۇنچىلىك ۋاقىت داۋاملىق  ئۆگىنىشىڭ كېرەك. Z|K HF"  
9)بىلىم ئۆگىنىش ئەندىزىسىدە،بىز ئوقۇغۇچىلارنىڭ قوبۇل قىلىش شەكلىدىن قاتنىشىش،ھەمدە F- kjv\  
ئەمەلىي قول سېلىپ ئىشلەش شەكلىگە قاراپ تەرەققىي قىلىش مىخانىزىمىنى ئورنىتىشىمىز ئىنتايىن زۆرۈردۇر. 0LW3VfvToN  
10)«گۈزەللىك»-مەكتەپلەر ئوقۇتۇشىنىڭ ماگنىتى بولۇش كېرەك،ئۇ دائىم ئوقۇتقۇچىلارنىڭ :h@V,m Z  
دەرس تەييارلاش خاتىرسى يىنىدا؛تىلىدا؛دىلىدا ھەمدە ئىملا-يېزىقىدانۇر چاقنىتىپ تۇرىدۇ. WD4"ft  
ئۇنى قولغا ئېلىش ۋە ئالماسلىق ئوقۇتۇش ئۈنۈمىگە زور تەسىر كۆرسىتىدۇ.شۇڭا،ئوقۇتۇش جەريانىدا گۈزەللىكنىڭ رولىغا ۋە ۋەزنىگە سەل قارىماسلىقىمىز كېرەك. Q`i@['?p  
6$#,$aO  

uzqak 2013-08-21 23:47
)«ئوقۇتقۇچى»نىڭ تەبىرىنى بىر ئېغىز سۆز بىلەن يېغىنچاقلىغاندا،«سەن بۈگۈن ئىلگىرلەشتىن توختاپ قالساڭ،ئەتە روشەنكى  ئوقۇتۇشتىن توختاپ قالىسەن».شۇڭا،سەن قانچىلىك ياشىساڭ شۇنچىلىك ۋاقىت داۋاملىق  ئۆگىنىشىڭ كېرەك. !Tv3W Q@  
بۇ قۇر ماڭا بەكلا ياقتى ! ھارمىغايسىز !  

ئەنۋەرچەرچەن 2013-08-22 21:36
ئوقۇتقۇچى خاتالىق سادىر قىلغاندا،باراۋەرلىك ئاساستا ئوقۇغۇچىلار ئالدىدا خاتالىقىنى ئىقرار قىلىشقا جۇرئەت قىلالىغاندىلا،ئاندىن ئوقۇتقۇچى بىلەن ئوقۇغۇچىلار بىر-بىرىنىڭ ئىشەنچىسىگە ھەم سىرداش دوستىغا ئايلىنالايدۇ...! $fg@g7_:  
/u.Zv Y3,  
بەكمۇ ياخشى مۇلاھىزە بوپتۇ.

ئەنۋەرچەرچەن 2013-08-22 21:37
)«گۈزەللىك»-مەكتەپلەر ئوقۇتۇشىنىڭ ماگنىتى بولۇش كېرەك،ئۇ دائىم ئوقۇتقۇچىلارنىڭ دەرس تەييارلاش خاتىرسى يىنىدا؛تىلىدا؛دىلىدا ھەمدە ئىملا-يېزىقىدانۇر چاقنىتىپ تۇرىدۇ.  ئۇنى قولغا ئېلىش ۋە ئالماسلىق ئوقۇتۇش ئۈنۈمىگە زور تەسىر كۆرسىتىدۇ.شۇڭا،ئوقۇتۇش جەريانىدا گۈزەللىكنىڭ رولىغا ۋە ۋەزنىگە سەل قارىماسلىقىمىز كېرەك. 3Y2~HuM  
بەكمۇ ياقتۇردۇم.

tursun 2013-08-22 21:55
رەھمەت ياقتۇرغىنىڭلارغا...قول تۇتۇشۇپ تەڭ مائارىپ ئۈچۈن تەر ئاققۇزايلى...!     

تەشنا 2013-08-27 15:37
مۇلاھىزە-مۇھاكىمە تىپىدىكى ماقالىلەرنى جىقراق ئوقۇيلى. ماڭا ياقتى. رەھمەت.


查看完整版本: [-- مەن ۋە مائارىپ(16)-بۇژغۇن --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled