查看完整版本: [-- مائارىپتىكى مەسلىلەر --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> مائارىپ ۋە جەمىيەت -> مائارىپتىكى مەسلىلەر [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

ئايبىكە 2013-08-15 22:59

مائارىپتىكى مەسلىلەر

]Fxku 
مائارىپتىكى مەسلىلەر
ئالىم3
. 'CgV0&@  
مەكتەپلەر مائارىپتىن تەڭ بەھىرلىنىش ئىدىيسىنىڭ ئوتتۇرغا قويلىشىغا ئەگىشىپ مەكتەپلەرئوتتۇرسىدىكى ئوقۇ-ئوقۇتۇش جەھەتتىكى پەرىقلەر بارغانسىرى كىچىكلەشكە باشلىدى X|,["Az 8  
ئەمما مەكتەپ ئچىدە مائارىپتىن تەڭ بەھىرلىنىش ئەمەلگە ئاشمايۋاتىدۇ، ;3mL^  
_w mI(+_  
بۇنىڭدىكى ئاساسلىق مەسلە تەجىرىبە سىنىپنى كۆپلەپ قۇرۇش _FT6]I0  
u >4ArtF  
بۇنداق قىلىش تۆۋەندىكىدەك بىر قانچە مەسلىنى كەلتۈرۈپ چىقاردى، >:A<"wZ  
RJ@\W=aZ  
ئادەمنىڭ بىلىش ئۇسسۇلىنىڭ مۇھىم شەكلى سىلىشتۈرۈپ بىلىش #,TELzUVE  
qIz}$%!A  
تەجىرىبە سىنىپ قۇرۇپ دەرىستە ياخشى باللارنى بىر سىنىپقا يىغىۋالغاندا q~j)W$k  
W+K.r?G 
ئادەتتىكى سىنىپتىكى بالىلارنى ئۆز ئقتىدارىنى مۆلچەرلەشتىن مەھرۇم قىلىپ قويمىز، بۇ ئارقىلىق بالىلاردىكى رىقابەتلىشىپ ئۆگنىش ھالىتىگە توسقۇنلۇق قىلىپ قويمىز. drI\iae{^  
g>yry}>04%  
تەجىرىبە سىنىپ قۇرۇلغان ئىكەن، ئۇلارنى ياخشى ئوقۇ-ئوقۇتۇشتىن بەھىرمان قلىشقا توغرا كىلدۇ ، ئۇلار ياخشى ئوقۇتقۇچى ۋە ئوقۇتۇش ئۇسسۇلىدىن بەھرمان بولىدۇ ،ياخشى ئوقۇ –ئوقۇتۇش ئۈسكىنىسىدىن بەھىرمان بوللايدۇ ياكى بولالمايدۇ. oPsK:GC`U  
yyjw?#\8  
دۆلتىمىز يىقىندا مەدەنىيەتتە كۈچلۈك دۆلەت قۇرۇشنى تەشەببۇس قىلدى. دۆلتىمىز مەدەنىيتىنى سىرتقا چىقىرىش ۋە چەت ئەللەردىكى ئلغار مەدەنىيەتنى كىرگۈزۈشنى ئوتتۇرغا قويدى، بىزگە شۇ ئنىقكى مەدەنىيەتنى ساقلاش ،تەرەققى قىلدۇرۈش،راۋاجلاندۇرۈشنىڭ ئاساسى بىزنىڭ ئەۋلاتلىرىمىز . مائارىىپ جەھەتتە پەرىق شەكىللەنگەن بۇ ئنىقلا ئەۋلاتلىرىمىزنىڭ x}|+sS,g  
Q ?^4\_  
مەدەنىيەتنى چۈشنىش ۋە بەھىرمان بولۇش جەھەتتىكى پەرقىنى چوڭايتىۋىتدۇ.دېمەك بىزنىڭ نىشانىمىز بىلەن كەلگۈسى ئەۋلاتلىرىمىزنىڭ ئەمەلىي ئەھۋالى ئۆزئارا زىددىيەتلىك بولۇپ قالىدۇ. >Mw'e Q0(y  
I|T7+{5z  
80-يىللاردا مەملىكىتىمىزدە ساۋاتسزلىق ئغىر بولۇپ ،بىلىم سەۋىيە جەھەتتە خەلقىئارادا ئارقىدا تۇراتتى. مەملىكىتمىزىكى بۇ ئەمەلىي ئەھۋال دۆلتمىزدە نوقۇل ئوقۇتۇش تىپىدىكى مائارىپنى ئاساس قىلىشنىڭ مۇھىملىقىنى بەلگىلگەن ئىدى. nE$ f  
!b63ik15O~  
2005-يىلغا كەلگەندە يىڭلىق يارتىش تىپىدىكى جەمىئيەت قۇرۇش ئىدىيسى ئوتتۇرغا قويۇلدى. ^KbL , T  
[~)x<=H8{  
بۇ شۇنى چۈشەندۈدىكى نۇقۇل ئوقۇتۇش تىپىدىكى مائارىپنى ئاساس قىلىشنىڭ ۋاقتى ئۆتكەن ئىدى ، يىڭلىق يارتىش تىپىدىكى مائارىپنىڭ تەخىرسزلىكى ۋە زۆرۈرلىكىنى كۆرىستىپ بەردى . /tZ0 |B(  
#q;z8 @  
ئەمما نۇقۇل ئوقۇتۇشنى ئاساس قىلغان تەجىرىبە سىنىپ يەنىلا مەكتەپلەر ئوقۇتۇشنىڭ ئاساسى بولۇپ قىلۋاتىدۇ. , D"]y~~I5  
$w/E9EJ)3A  
80-يىللاردا مەملىكىتىمىز ئقتىسادا ئارقىدا قالغان ئەھۋالغا ئاساسەن بىر قىسىم شارائتى بار رايونلاردا ئالاھىدە ئقتسادى رايونلارنى قۇرۇپ پۇتكۈل مەملىكەت ئقتسادىغا يتەكچىلىك قىلىش ھەم مەملىكەت ئقتىسادىنى جانلاندۇرۇش ئستىراتىگيسىنى تۈزۈپ چىقتى. |vz9Hs$@l  
X}W)3v  
بۇ كۆز قاراش تىزدىن مائارىىپ ساھاسىگە سڭىپ كىردى، R5kH0{zM  
(:7a&2/M  
مەكتەپلەر بۇ كۆز قاراشنىڭ يىتەكچىلكىدە ئاۋال دەرىستە ياخشى ئوقۇغۇچىلارنى تاللاپ ئوقۇتۇپ مەكتەپلەر ئوقۇتۇشنى جانلاندۇرۇش ھەم مەكتەپلەر ئوقۇتۇشغا يىتەكچىلىك قىلىشنى ئويلاشتى . y\,f6=%k  
PIxjM>  
شۇنىڭ بىلەن مەملىكىتىمىزدە كۆپلەپ تەجىرىبە سىنىپ قۇرۇلىشقا باشلىدى، قارايدىغان بولساق شۇ چاغدىكى رايونلار مائارىپنىڭ پەرىق ئەھۋالغا ئاساسەن تەجىرىبە سىنىپ قۇرۇش توغرا ئىدى . UP8{5fx'  
(O0byu}  
ھازىربۇ پەرىقنىڭ بارغانسىرى كىچىكلىشىگە ئەگىشىپ، يىڭلىق يارتىش تىپىدىكى مائارىىپ ئىدىيسى ئوتتۇرىغا قويلۇپ، نۇقۇل ئوقۇتۇشنى ئاساس قىلىشتىن يىڭلىق يارتىشنى ئاساس قىلىشنىڭ زۆرۈرلىكى تەكىتلەندى. 4K7{f+T  
c\K 
شۇنىڭ بىلەن دەرىسلىك كىتابلار بالىلارنىڭ يىڭلىق يارتىش ئقتىدارىنى يىتىلدىرۈشنى مەقسەت قىلغان ھالدا تۈزلۈشكە باشلىدى . sLhDO'kM  
%b?uW] j:  
قارايدىغان بولساق بۇ يەردىمۇ بىر زىددىيەتلىك مەسلە بار ئىدى. B;W(iI  
6bL~6-h%)  
دەرىسلىك كىتابلار يىڭلىق يارتىشقا يىتەكچىلىك قىلىش شەكىلدە تۈزۈلگەن بولسىمۇ ئەمما ئوقۇتقۇچىلار نۇقۇل ئوقۇتۇش تىپنى ئاساس قىلغان مائارىپنى قوبۇل قىلغان ئىدى، دېمەك ئوقۇتقۇچىللىرىمىزدا يىىڭلىق يارتىش روھى ھەم يىىڭلىق يارتىش روھنى ئوقۇغۇچىلارغا قانداق سڭدۈرۈش جەھەتتىكى ئوقۇتۇش ئۇسسۇلى يوق دىسەك بولدۇ، ئەلۋەتتە بۇنى قىسقا ۋاقىت ئچىدە ئەمەلگە ئاشۇرغىلى بولمايدۇ بۇنى ئوقۇتقۇچلارنى تۇركۈملەپ تەربىيلەش ئارقىلىق مۇئەييەن ھەل قىلغىلى بولشى مۈمكىن، |}Ph"g2D,  
^P$7A]!  
يۇقىردىكى مەسلىنى يەنە ھەر قايسى رايونلار ئۆزنىڭ ئەمەلىي ئەھۋالىغا ئاساسەن نۇقۇل ئوقۇتۈش تىپىدىكى تەجىرىبە سىنىپىنى ئەمەلدىن قالدۇرۈش ياكى ۋاقىتلىق يىنڭلىق يارتىش تىپىدىكى تەجىرىبە سنىپىغا ئۆزگەرتىش بۇ ئارقىلىق يىڭلىق يارتىش تىپىدىكى مائارىپ روھىنى ئوقۇغۇچىلارغا قانداق سىڭدۈرۈشتە ئەمەلىي قوللنىشقا بولدىغان ئوقۇتۇش ئۇسسۇلىنى تىپىپ چىقىش ئارقىلىق ھەل قىلغىلى بولشى مۇمكىن. }-nU3{1  
Mudrg[@ `  
دېمەك مائارىپنىڭ ھەققى مەقسىتى بارلىق تەربىيلەنگۈچىلەرنى ئوخشاش تەربىيلىنىىش پۇرسىتىگە ئگە قىلىش S>t>6&A  
yU_9a[$V  
مائارىپنىڭ نىشانى بولسا مۇستەققىل تەپەككۇر قىلالايدىغان ،مۇستەققىل يىڭلىق يارتالايدىغان ئەۋلاتلارنى يتشتۈرۈپ چىقىش بولشى كىرەك
مەنبە؛مىسرانىم مۇنبىرى. 5[R?iSGL1  
fp;a5||5  

ئەنۋەرچەرچەن 2013-08-16 17:00
تەجىرىبە سىنىپ قۇرۇپ دەرىستە ياخشى باللارنى بىر سىنىپقا يىغىۋالغاندا ئادەتتىكى سىنىپتىكى بالىلارنى ئۆز ئقتىدارىنى مۆلچەرلەشتىن مەھرۇم قىلىپ قويمىز، بۇ ئارقىلىق بالىلاردىكى رىقابەتلىشىپ ئۆگنىش ھالىتىگە توسقۇنلۇق قىلىپ قويمىز. MZ~.(&  
PAoX$q  
بۇ ئىشلار ھەممە جايدىكى مائارىپىمىزغا چۈشكەن مىتە ئوخشايدۇ.تەجرىبە سىنىپ ھەتتا بەزى باشلىقلارنىڭ قۇساق باقىدىغان قورالىغا ئايلىنىپ قالغان ئەھۋاللارمۇ يوق ئەمەس،تەكلىپ بەرسىڭىز ،يىغىندا ھە دەپلا قويۇپ ،يەنە يېڭى ئوقۇش يىلى باشلانغاندا قارىسىڭىز ئۆزىنىڭ بىلگىنىنى قىلىپ،نامى ئۇلۇغ تەجرىبە سىنىپلارنى ئېچىۋېرىدۇ.قېنى ئۇ ھەممىدە ئادەمنى ئاساس قىلىش،ھەممىنى تەڭ باراۋەر تەربىيىلەش دىگەنلەر؟

ozqan 2013-08-16 21:12
بالىلارمۇ تەجىربە سىنىپ ، نۇقتىلىق سىنىپ دېگەن بۇ ناملارغا شۇ دەرىجىدە كۆنۈپ كېتىپتۇكى ، مەكتىپىمىزدە ئۆتكەن يىلىدىن باشلاپ  بارلىق سىنىپلارنى ئوخشاش قىلىپ ئاچقان ئىدۇق ، ئەمما ، مەكتەپكە كىرمەكچى بولغان نەتىجىسى يۇقىرى بەزى بالىلارنىڭ بىر مۇنچىسى نۇقتىلىق سىنىپ يوقكەن ، تەجىربە سىنىپى يوقكەن ، مەن  بۇ ئادەتتىكى سىنىپلاردا ئوقۇمايتتىم دەپ ھەممە ئوقۇغۇچىغا باراۋەر مۇئامىلىدە بولغان بۇ سىنىپلارنىڭ خاراكتىرىنى ياخشى چۈشەنمەيدىغان ئەھۋال كېلىپ چىقتى . D9o*8h2$  
شۇڭا بىر مۇنچە مەكتەپلەر ئەنە ئاشۇ ، نۇقتىلىق سىنىپ ، تەجىربە سىنىپ دېگەندەك يالتىراق تاجلاردىن پايدىلىنىپ ئوقۇغۇچى قوبۇل قىلىشتا ئۈستۈلۈكنى قولغا كەلتۈرۈش ئۈچۈن داۋاملىق تىرىشىپ ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ غۇرۇرىغا تېگىدىغان ، ئادەمنى ئادىمىلىك ئۆلچىمى بىلەن باراۋەرلىكتە ئەمەس  نومۇر بىلەن تۈرگە ئايرىيدىغان بۇ تەڭسىزلىكنىڭ داۋاملىشىىشغا ئىزچىل ھالدا يول ئېچىپ كەلدى .

ئەنۋەرچەرچەن 2013-08-19 12:26
بەزى ئاتا -ئانىلارمۇ بالىلىرىنى ئاشۇ نامى ئۇلۇغ تەجرىبە سىنىپلىرىغا ئەكىرىمىز دەپ قىلمىغىنى قالمايدۇ.

tursun 2013-08-21 02:09
ئىچ-ئىچىدىن قايناپ ئۆگىنىدىغان بالىلار ئۈچۈن«كۈچەيتىش سىنىپى؛تەييارلىق سىنىپى؛ئەلاچىلار سىنىپى؛تەجرىبە سىنىپ.......»نىڭ كارايىتى چاغلىق،ئۇلارنى A.U'Q|  
تەكلىماكاننىڭ ئوتتۇرسىغا ئاپىرىپ تاشلاپ قويسىمۇ،نېمە دېگەن كەڭرى ھەم )U5u" ]9~  
گۈزەل مەكتەپ بۇ-ھە؟دەپ ،ئۆزىنىڭ قەلبىگە پۈككەن ئۆگىنىش ئىستىكىنى بىمالال wPH+n-&e  
داۋاملاشتۇرۇپ كېتەلەيدۇ.....ھەر يىلى تولۇقسىزنى پۈتتۈرگەن ئوقۇغۇچىلاردىن b:Dg}  
تولۇق ئوتتۇرىغا مەخسۇس نومۇر چىكى بەلگۈلەپ ،ھەر بىر نوقتىلىق تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپكە300دىن 400گىچە ئوقۇغۇچى قوبۇل قىلىۋاتىمىز،3يىلدىن كىيىن شۇ بالىلارنىڭ kzi|$Gs<  
ھەممىسى 100%ئالىي مەكتەپلەرنىڭ 1-،2-،3-تۈركۈم تولۇق كۇرۇس كەسىپلىرىگە or.\)(m#(  
قوبۇل قىلىنىۋاتامدۇ؟-ياق،ئومۇمىي نومۇرى چەكتىن ئاشقان بىلەن ،ماتىماتىكا نومۇرى -tyaE  
بەلگىلەنگەن چەككە يەتمەسلىك،ماتىماتىكا نومۇرى يەتكەن بىلەن،ئومۇمىي نومۇرى g;G5 r&T  
يەنە ئومۇمىي نومۇر چەككە يىتەلمەسلىك قاتارلىق سەۋەپلەر تۈپەيلىدىن 25دىن30% jw4TLc7p  
گىچىلىك ئوقۇغۇچى ئالىي مەكتەپلەرنىڭ تولۇق كۇرۇس كەسىپلىرىگە قوبۇل قىلىنىۋاتىدۇ، 26PD[af64O  
15دىن20%گىچە ئوقۇغۇچى ئارزۇنى مۇۋاپىق تولدۇرماسلىق سەۋەپتىن قوبۇل قىلىنمايۋاتىدۇ.قالغانلىرى ئالىي مەكتەپلەرنىڭ مەخسۇس كۇرۇس كەسپلىرىگە قوبۇل - 0DZ::  
قىلىنىۋاتىدۇ.....ئەپسۇسلىنارلىقى ،بىر قىسىم تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپلەردە«ئۈچ كەسپكە» GNZ#q)qT  
يەنى:گۈزەل-سەنئەت،مۇزىكا ھەمدە تەنتەربىيە كەسپلىرى بويىچە مەخسۇس يىتەكلەش EL +,jrU~  
يوق دىيەرلىك بولغاچقا،بۇ تۇرلەردە ئالاھىيدىلىكى بار بالىلارمۇ ئالىي مەكتەپلەرنىڭ e5L 1er;6  
شۇ خىل كەسپلىرى بويىچە تەربىيەلىنىش پۇرسىتىدىن مەھرۇم بولىۋاتىدۇ................بۇنىڭغا چوقۇم كۆڭۈل بولۈش كىرەك.....!

ئەنۋەرچەرچەن 2013-08-21 12:28
ئىچ-ئىچىدىن قايناپ ئۆگىنىدىغان بالىلار ئۈچۈن«كۈچەيتىش سىنىپى؛تەييارلىق سىنىپى؛ئەلاچىلار سىنىپى؛تەجرىبە سىنىپ.......»نىڭ كارايىتى چاغلىق،ئۇلارنى   C *Xik9n  
تەكلىماكاننىڭ ئوتتۇرسىغا ئاپىرىپ تاشلاپ قويسىمۇ،نېمە دېگەن كەڭرى ھەم گۈزەل مەكتەپ بۇ-ھە؟دەپ ،ئۆزىنىڭ قەلبىگە پۈككەن ئۆگىنىش ئىستىكىنى بىمالال   B G5X_s0/  
داۋاملاشتۇرۇپ كېتەلەيدۇ..... f-&ATTx`J  
بەك توغرا دەيسىز ،تۇرسۇن ئەپەندى.

koksangun 2013-08-21 22:53
ئايبىكە خانىم باركەنسىز.يوللاپ تۇرۇڭ مۇشۇنداق ياخشى تېمىلارنى...


查看完整版本: [-- مائارىپتىكى مەسلىلەر --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled