查看完整版本: [--
ئوقوتوش ۋە ئىزدىنىش
--]
تەۋپىق مۇنبىرى
->
ئوقوتوش ۋە ئىزدىنىش
登录
->
注册
->
发表主题
<<
1
2
3
4
>>
Pages: ( 4 total )
مىللەتلەر ئىتتىپاقلىغىنى قانات يايدۇرۇش لاھىيەسى
(1 回复)
جۇڭخۇا خەلق جۇمھۇرىيىتى مائارىپ قانۇنى
(2 回复)
سەپ ۋە سەپ شەكلى مەشىقلىرى(1)
(2 回复)
رادىئو گىمناستىكىسى تەكرار(2)
(0 回复)
ئەنۋەر بوساق: تىل-ئەدەبىيات ئوقۇتۇشى....
(1 回复)
بىلدۇرگۇ
(1 回复)
جۇڭخۇا خەلق جۇمھۇرىيىتى ئاساسى قانۇنى
(0 回复)
مىللىي تېررىتورىيىلىك ئاپتونومىيە قانۇنى
(1 回复)
دىن، جەمىيەت ئامانلىغى بىخەتەر لىك مەسئۇلىيەت نامىسى
(0 回复)
پارتيە قۇرلۈشىنى نشانلىق باشقۇرۇش مەسئۇلىيەت نامىسى
(0 回复)
قىسقا ئارلىققا يۈگىرەش:يول ئوتتۇرسىدا يۈگىرەش مەشىقى.
(0 回复)
تەنتەربىيە دەرىس تەييارلىقى:100مىتىرغا يۇگىرەش
(0 回复)
تولۇق تەنتەربىيەۋە ساغلاملىق دەرىسنىڭ يىڭى سىستىمىسى
(0 回复)
ئوقوتۇش خىزمەت خۇلاسىسى2
(0 回复)
ئوقوتۇش خىزمەت خۇلاسىسى1
(0 回复)
ئوقۇتقۇچىلار كومپىيۇتېرئىمتىھانى ئۈچۈن پايدىلانما (2)
(0 回复)
«توقسۇن يەرلىك شىۋە سۆزلىكلىرى ھەققىدە ئىزدىنىش »نادىرە
(11 回复)
خېجىڭ ناھىيىسىدىكى بىر قىسىم يەر جاي ناملىرى
(7 回复)
ھەممىباپ تېخنىكا دەرسلىكىنى ئۆگىنىش يېتەكچىسى
(2 回复)
ماقالە تەھلىلى
(8 回复)
دەرسلىكتىكى كلاسسىك شېئىرلار ھەققىدە
(5 回复)
ئوقۇش سائەتىنى قانداق ئېلىپ بېرىش كېرەك ؟
(8 回复)
يېزىقچىلىق ماتىريالى
(4 回复)
ئىماگ ۋە ئىماگىزىم ھەققىدە
(6 回复)
ماتېماتىكا ئۆگىنىش ئۇسۇلىغا يېتەكچىلىك قىلىش ھەققىدە
(3 回复)
100 نومۇرلۇق سېكىرتار <نومۇر قويۇپ بېقىڭ >
(6 回复)
‹‹تابغاچ››لار موڭغۇللارنى كۆرسىتەمدۇ؟ تۇر
(7 回复)
‹‹ پ››دىن باشلانغان ئىدىئوملارغا نەزەر سالغايسىز....
(4 回复)
ئوقۇغۇچىلار ئۈچۈن تارىختىن تامچە
(1 回复)
سەرۋازنىڭ دەرس پىلانىغا قىستۇرما
(4 回复)
چىلەككە مىنىپ كەلگەن ئادەم
(36 回复)
زۆرۈر دەرسلىك1-قىسىم كىتاپتىن ئىمتىھان سوئالى
(1 回复)
تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپ تارىخ دەرسلىكىنى ئۆگىنىش ئۇسۇلى
(1 回复)
بىئولوگىيەنى ئەسلى مۇنداق ئۆگىنىش كېرەك
(1 回复)
تولۇق 1-يىللىقنىڭ ماتېماتىكا ئۆگىنىش يېتەكچىسى
(1 回复)
«ئۇچۇر تېخنىكىسى» دەرسلىكىنى ئۆگىنىش يېتەكچىسى
(1 回复)
تولۇق 1- يىللىق جۇغراپىيە ئۆگىىنىش ئۇسۇلىغا يېتەكچىلىك
(1 回复)
فىزىكا ئۆگىنىش ئۇسۇلىغا يېتەكچىلىك قىلىش ھەققىد
(0 回复)
ئوقۇغۇچىلار ئۈچۈن تارىختىن تامچە
(0 回复)
ئوقۇغۇچىلار ئۈچۈن تارىختىن تامچە &nbs
(0 回复)
ئوقۇغۇچىلار ئۈچۈن تارىختىن تامچە &nbs
(0 回复)
ئوقۇغۇچىلار ئۈچۈن تارىختىن تامچە
(0 回复)
ئوقۇغۇچىلار ئۈچۈن تارىختىن تامچە &nbs
(0 回复)
ئوقۇغۇچىلار ئۈچۈن تارىختىن تامچە &nbs
(0 回复)
ئوقۇغۇچىلارئۈچۈن تارىختىن تامچە
(0 回复)
بىر قىسىم ئۇيغۇرچە ئاتالغۇلارنىڭ مەنىسى
(4 回复)
ئارزۇ ئۈچۈن تىرىشىش (ناتىۋان)
(5 回复)
«سەرخل پەلسەپىۋى پارچىلار» نىڭ داۋامى -شەيدا
(9 回复)
مەن ۋە مائارىپ(3)
(1 回复)
مەن ۋە مائارىپ (4)
(5 回复)
ئونۋېرسال مەشىقلەر (تىل-ئەدەبىيات)
(10 回复)
بىر كۆرۈپ قۇيۇڭ
(7 回复)
كەسىپداشلار مۇلاھىزە قىلىپ باقايلى
(7 回复)
مۇھاكىمە يىغىنىدىن خاتىرىلەر
(2 回复)
سۇئال ۋە جاۋاب(ئۇزچاق)
(10 回复)
كىتاب ئوقۇشتىكى ئاچقۇچ(لىكسىيە،ئۇزچاق)
(10 回复)
ئۆگىنىشلىك جەمىيەتكە ئاتلىنايلى!
(7 回复)
ئىتالىيەدىكى ئىلمى مۇنازىرە---ئۇيغۇر تىلى
(5 回复)
ئاھالىلەر مۇلازىمىتى(تولۇق ئوتتۇرا)
(6 回复)
تەتىللىك ئىجتىمائىي ئەمەلىيەت پائالىيەت
(7 回复)
ئۇيغۇر تىلىدىكى بىر قىسىم قەدىمى سۆزلەرنىڭ مەنىسى
(4 回复)
سىز ئۇقۇتقۇچىمۇ ؟ ئوزىڭىزنى سىناپ بىقىڭ
(15 回复)
ئوتتۇرا ئەسىر ئۇسلۇبىدىكى قەشقەر(دەرس تەييارلىقى)
(2 回复)
ماقالا يېزىقچىلىقىدا پايدىلىنىش ئۈچۈن 100 ماۋزۇ
(6 回复)
زۆرۈر2دىن چىقىرىلغان ئىمتىھان سۇئالى
(1 回复)
تىل-ئەدەبىيات دەرسلىكىگە پىكىر (ئاتتىلا)
(15 回复)
« كوللىيات مەسنەۋى خاراباتى » قانداق ئەسەر؟
(22 回复)
سىز قانداق قارايسىز؟
(7 回复)
تاماكىغا مۇز يېقىپ ئوت تۇتاشتۇرۇش ( دانىش)
(3 回复)
بەزى ئاتالغۇلار ھەققىدە
(17 回复)
يېزىقچىلىق ماتېرىيالى (پەلسەپىۋى پارچىلار)
(7 回复)
قانداق قىلغاندا ئانا تىلنىڭ ئوقۇتۇشنى..
(2 回复)
شېئىرىيەت ئۇقۇتۇشى ھەققىدە
(3 回复)
سىنىپ مۇدىرىنىڭ خىزمەت پىلانى
(5 回复)
يېڭى دەرىس ئىسلاھاتى ۋە ...
(0 回复)
ئىسھاق ئىبرايىمنىڭ لېكسىيەسى
(1 回复)
مەن «دولان ياشلىرى» نى مۇنداق ئۆتتۈم ( شەيدا )
(20 回复)
2-دەرس <<گۈلدۈرماما>>ئۈستىدە
(0 回复)
سىنىپ تەربىيچىلىك خىزمىتىدىكى
(6 回复)
تەكرار ئۇسۇلى ۋە پايدىلانمىلىرى
(2 回复)
.بىزدىكى ئانا تىل ئوقۇتۇشى ۋە مەسئۇلىيەت
(2 回复)
2-قېتىملىق مانىۋىر ئىمتىھاندىن تەجىربە-ساۋاق
(5 回复)
شېئىرىيەت ئوقۇتۇشى ھەققىدە
(5 回复)
ئۇيغۇر تىلى (لىكسىېكا)ئۆگۈنۈش
(2 回复)
قانداق قىلغاندا ئوقۇتۇش سۈپىتىنى ...
(6 回复)
گۇمنامنىڭئۆلمەسغەزىلى«كاشغەر»ھەققىدە
(3 回复)
ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەخلاق تەربىيىسىنى چىڭ تۇتۇ
(2 回复)
رۇلىڭىزنى ئۇنتۇپ قالماڭ (تىكەن)
(3 回复)
ئەدەبىيات ئوقۇتقۇچىلىرى... يۇقىرى تەلەپ
(5 回复)
2-ماۋسۇملۇق خىزمەت كالىندار پىلانى ياشار
(2 回复)
دەرىس تەييارلاشنىڭ دائىملىق قائىدىلىرى
(8 回复)
يېزىقچىلىق ئوقۇتۇشىغا « پاي ›› قۇشۇشنى ...
(3 回复)
ماتېرىيال ئامبىرى قۇرۇش ھەققىدە (ناتىۋان)
(13 回复)
ئوقوتقۇچىلىق ئوبرازىغا سەل قارىماڭ
(6 回复)
تىنىش بەلگىلىرىنى توغرا ئىشلىتەيلى
(0 回复)
ۋەتەن -بۈگۈنىمىز،ئۆتمۈشىمىز ھەم كەلگۈسىمىز
(1 回复)
تەربىيەنىڭ ئۈنۈمى ۋە ئوقۇتقۇچىنىڭ ساپاسى
(0 回复)
ئورخۇن ئابىدىلىرىنىڭ تارىخى قىممىتى
(0 回复)
ئوقۇغۇچىلار پايدا-زىياننى قانداق ئۆلچەيدۇ.
(1 回复)
2011- يىللىق تىل- ئەدەبىيات ئالىي
(7 回复)
查看完整版本: [--
ئوقوتوش ۋە ئىزدىنىش
--] [--
top
--]
Powered by
phpwind
v8.7
Code ©2003-2011
phpwind
Gzip enabled