查看完整版本: [--
ئوقوتوش ۋە ئىزدىنىش
--]
تەۋپىق مۇنبىرى
->
ئوقوتوش ۋە ئىزدىنىش
登录
->
注册
->
发表主题
<<
1
2
3
4
>>
Pages: ( 4 total )
ماقالە ئۆرنەكلىرى
(19 回复)
مەكتەپ دەرىجىلىك تەتقىقات تېما ئىلتىماس
(3 回复)
يېڭى دەرسلىك ئىسلاھاتىغا مۇناسىۋەتلىك نەزىرىيەلەر
(5 回复)
يېزىقچىلىق ماھارىتىنى يېتىلدۈرۈشنىڭ ئۇسۇللىرى
(5 回复)
يېڭى دەرسلىك ئىسلاھاتىغا مۇناسىۋەتلىك نەزىرىيەلەر2
(1 回复)
تىل-ئەدەبىياتنى ...
(18 回复)
سىنىپ مۇدىرلىرىنى ئالماشتۇرۇشنىڭ زىيىنى (ئۇيغۇر)
(14 回复)
«لوپنۇر يوقالغان كۆل» نى مۇنداق ئۆتۈپ باقتىم
(17 回复)
يېڭى دەرس ئۇقۇتۇشى جەريانىدا
(8 回复)
ئۆگىنىش ئۇسۇلى ھەققىدە
(31 回复)
مائارىپ سېپىمىزدىكى باغۋەنلەرگەپايدىلانما(3)
(20 回复)
«ھوت» ئېيى 2-ئايمۇ ياكى 3- ئايمۇ؟
(28 回复)
دەرىسىنى مۇۋاپىقيەتلىك ئۆتۈش ئۈچۈن(ئۇيغۇر)
(7 回复)
ئېلىكتىرولىزلاشنىڭ قانۇنىيىتى
(4 回复)
ياردەم سورايمەن .
(3 回复)
يالقۇن رۇزى ماقالىلىردىن تاللانما
(4 回复)
تىل-ئەدەبىيات زۆرۈر 3 نىڭ ئاۋازلىق ئىزاھاتى
(3 回复)
مەن ۋە مائارىپ(20)
(4 回复)
مەن ۋە كەشپىيات....بۇژغۇن
(4 回复)
مەن ۋە مائارىپ(19)-بۇژغۇن
(3 回复)
يارمۇھەممەت تاھىر تۇغلۇق سۆزلىرىدىن(ئۇيغۇر)
(2 回复)
"ئالائىت قىياسى"(ئۇيغۇر)
(2 回复)
"ئوۋچى ئەسلىمىللىرى(ئۇيغۇر)
(1 回复)
ھالەت ۋە ئۇنىڭ تۈرلىرى(ئۇيغۇر)
(1 回复)
ئوقۇتقۇچى بولماق قىيىن،سىنىپ مۇدىرى (ئەنۋەرچەرچەن)
(26 回复)
ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچى مۇناسىۋىتىدە
(11 回复)
تەتقىقات خارەكتىرلىك ئۈگۈنۇش جەريانى قوللانمىسى
(9 回复)
ئالاھىدە رېئاكتىپلارنى ساقلاش ۋە ئىشلىتىش
(1 回复)
خىمىيە تەجرىبىسى ئاساسىي مەشغۇلاتىدا
(1 回复)
تۆمۈرنىڭ خۇسۇسىيىتى(پ پ ت)
(1 回复)
مەن ۋە مائارىپ(17)--بۇژغۇن
(2 回复)
ئوقوتۇش خىزمەت پىلانى3
(1 回复)
سەپ ۋە سەپ شەكلى مەشىقلىرى(2)
(3 回复)
خىمىيىدىكى «0»بىلەن مۇناسىۋەتلىك بولغان مەسىلىلەر
(0 回复)
ئوتتۇرا مەكتەپ خىمىيە تەجرىبە مەشغۇلاتى يەتتە پىرىنسىپ
(0 回复)
بالىلارنىڭ جەننىتى ۋە بىزنىڭ بۇرچىمىز
(13 回复)
C8H18نىڭ ئىزومىرى
(2 回复)
61. بەت مەشىق باغچىسى(دەرس لاھىيىسى)
(5 回复)
ئۇيغۇر تىلىدىن ئاساسىي بىلىملەر(دەرس لاھىيىسى)
(4 回复)
خەت-چەككە دائىر ئاساسىي بىلىملەر(دەرس لاھىيىسى)
(4 回复)
تىرىشقان ئۇزار0دەرس لاھىيىسى)
(2 回复)
10. قېچىپ كەتكەن "دوسكا"(دەرس لاھىيىسى)
(2 回复)
11. دەرىزە سىرتىدىكى «ئوقۇغۇچى»(دەرس لاھىيىسى)
(2 回复)
13. پوچتا ماركىسى ھەققىدە ھېكايە(دەرس لاھىيىسى)
(7 回复)
كىچىك خيالپەرەسلەر(دەرس لاھىيىسى)
(2 回复)
بۆرىدىن قورۇقمايدىغان قوزا(دەرس لاھىيىسى)
(4 回复)
شىرىن ئارزۇ(دەرس لاھىيىسى)
(3 回复)
كۈچلۈك كىسلاتا بىلەن كۈچلۈك ئىشقارنى ئارىلاشتۇرغاندى
(5 回复)
ئېلىكتىرولىت ئېرىتمىلىرىدىكى زەررىچە قويۇقلۇقىنىڭ
(5 回复)
ئادەتتە قوش ھىدرولىزلىنىش يۈز بېرىدىغان ئىئونلار
(6 回复)
كىسلاتا،ئىشقارنى ئارىلاشتۇرغاندىكى pH قىممەتنى ھېساپلا
(4 回复)
سۇنىڭ ئىئونلىنىشىدىن ھاسىل بولغان C(H+) بىلەن C(OH- نى ھېساپلا
(3 回复)
ئېلىكتىرونلارنىڭ ئالاھىدە جايلىشىش قانۇنىيىتى
(3 回复)
تەڭ ئېلىكتىرونلۇق زەررىچىلەر
(3 回复)
ئېلېمنىتلارنىڭ دەۋرىي جەدۋىلىدىكى ئورنىنى
(4 回复)
مېتاللىق خۇسۇسىيىتىنى كۈچلۈك –ئاجىزلىقىنى سېلىشتۇرۇش
(4 回复)
ئىئونلارنىڭ مەۋجۇت بولۇپ تۇرىشىغا ھۆكۈم قىلىش
(4 回复)
ئۇيغۇر قىزى شۇنداق يۈرەتتى
(6 回复)
زەررىچە رادىئۇسىنى سېلىشتۇرۇش
(3 回复)
خىمىيىۋى باغ بىلەن ماددىلارنىڭ تۈرى
(1 回复)
گالۋانى باتارىيە ھاسىل قىلىشنىڭ شەرتلىرى
(1 回复)
كۆڭۈل ئازادىلىكىگە ئىرىشىشنى خالامسىز ؟
(6 回复)
بىر كۇبلېتلىق شېئىرلاردىن ئەسلەتمە
(8 回复)
تولۇقسىز خىمىيىسىنى ئۆگىنىش ئۇسۇللىرى
(6 回复)
«تېخنىكا ۋە لايىھىلەش 1» ئۆگىنىش نۇقتىلىرى(ئەنۋەرچەرچەن)
(4 回复)
ھەممىباب تېخنىكا دەرسنىڭ دەرس تەييارلىقى توپلىمى
(4 回复)
كەررە(ئەنۋەرچەرچەن)
(4 回复)
خىمىيە ئوقۇتۇشىدا كۆپ ۋاستىلىق دەرسلىك دېتالىنى
(5 回复)
مائارىپ سېپىمىزدىكى باغۋەنلەرگەپايدىلانما(2)
(7 回复)
زۈرۈر 5 قىسىم كىتاپ ئىزدىنىشلىك ئۆگىنىشتىن سۇئال
(3 回复)
گۈلخاننىڭ يېزىقچىلىققا يىتەكلەش ئۇسولى
(17 回复)
ماقال-تەمسىللەرغەزىنىسى تۇرسۇنگۈل ئەبەيدۇللا
(1 回复)
«يۇمشاقباشلىق» مائارىپى ۋە نانكورلۇق
(3 回复)
ئېپىك نەسىر بىلەن بايان ماقالىسىنىڭ پەرقى
(7 回复)
سىيۇژىت بىلەن كومپۇزىتسىيىنىڭ پەرقى
(3 回复)
مېتافورا بىلەن ئىدىئومنىڭ پەرقى
(3 回复)
تىل-ئەدەبىيات ئىمتىھان ئىزاھاتىنى تاپقىلى بولارمۇ؟
(2 回复)
تىل-ئەدەبىياتنىڭ ھاياتىي كۈچى
(15 回复)
ئوقۇتۇش تەھلىلى
(2 回复)
شېئىر ئوقۇتۇشقا بەزى ئۈلگىلەر
(4 回复)
ئالىي مەكتەپ تەكرارىنى قانداق ئېلىپ بېرش كېرەك؟
(5 回复)
ساغلام سىنىپ كوللىكتىپى بەرپا قىلىش ھەققىدە ئەنۋەر
(0 回复)
« دېڭىز سەپىرى » (PPT) - شەيدا
(3 回复)
دەرستىن سىرتقى مەدەنىي پائالىيەتلەرنى..........
(8 回复)
بىزگە قانداق دادىلار كېرەك؟ (يالقۇن روزى)
(1 回复)
تاڭ
(2 回复)
ئەنۋەر بوساق:سىنىپ قېلىشتىن ئۇنۋېرستىتقا بېرشىقىچە
(2 回复)
دەرسخانا ئوقۇتۇشىدا دىققەت ....
(7 回复)
سىنىپ قېلىشتىن ئۇنۋېرستىتقا بېرشىقىچە(بابۇرشاھ)
(1 回复)
مىللى مائارىپتىكى سۈپەت تەشۋىشى(بابۇرشاھ)
(2 回复)
2013- تىل-ئەدەبىيات مۇھاكىمە يىغىنى ئەلى غۇجىنىڭ تەھلىلى
(9 回复)
تەتقىقات : گۇما ئۇيغۇرلىرىنىڭ كىيىم-كىچىكى توغىرىسىدا
(5 回复)
ۋەتەنپەرۋەرلىك تەربىيىسىنى قانات يايدۇرۇش لاھىيسى2
(0 回复)
رادىئو گىمناستىكىسى تەكرار(1)
(1 回复)
ئوتتىن بىخەتەر ئىشلەپچىقىرىش يىمەكلىك مەسئۇلىيەتنامە
(2 回复)
قىز-ظاياللار خىزمەت پىلانى
(3 回复)
ئۆي سىتېش-سىتىۋىلىش تۇختامنامىسى
(3 回复)
جۇڭخۇا خەلق جۇمھۇرىيىتى باھا قانۇنى
(2 回复)
مىللەتلەر ئىتتىپاقلىغى پائالىيىتىگە سەپەرۋەرلىك سۆزى
(1 回复)
مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى خىزمەتلەردىن قىسقىچە خۇلاسە
(1 回复)
查看完整版本: [--
ئوقوتوش ۋە ئىزدىنىش
--] [--
top
--]
Powered by
phpwind
v8.7
Code ©2003-2011
phpwind
Gzip enabled