查看完整版本: [--
مۇھاكىمە خاراكتىرلىك ئەسەرلەر
--]
تەۋپىق مۇنبىرى
->
مۇھاكىمە خاراكتىرلىك ئەسەرلەر
登录
->
注册
->
发表主题
<<
1
2
3
4
5
>>
Pages: ( 5 total )
<<كىتاپ قېتىدىكى گۈل بەرگى >> نىڭ <<خۇشبۇي ھېدى>> (ئوبزور)
(10 回复)
« يىغلىمىسا »گۇنامۇ ؟(دانىش)
(9 回复)
«ئاپئاق ئېچىلغان سۆگەت گۈلى» ئەنئەنە ۋە ئەپسانىگە قايتىش
(2 回复)
گۈزەل ئارزۇ ۋە كېلەچەك
(7 回复)
بىز ئوقۇرمەنلەر سەندىن چوڭ ئۈمىد كۈتىمىز
(7 回复)
زوردۇن سابىرنىڭ « خىرە دېرىزە » ناملىق پوۋېسىتىنى ئوقۇپ
(4 回复)
ھەر كۈنى بىر قىتىم ئوقۇڭ
(17 回复)
ئېھتىياجىمىزنى توغرا چۈشىنەيلى
(3 回复)
ئابدىكېرىم ئابلىز قانداق ئادەم
(5 回复)
تاڭسىڭ خادىم قىسقارتقاندىن كىيىن.
(6 回复)
«قۇتادغۇ بىلىك»تىكى ئائىلە تەربىيىسىگە دائىر ---ئاق گۈل
(7 回复)
قۇرئان كەرىمدىكى ماتېماتىكىلىق سىرلار
(1 回复)
ئالى مەكتەپ ئىمتىھان بېرىش تاكتىكىلىرى ھەققىدە
(6 回复)
تەۋپىق روھى-ئۆچمەس مەشئەل
(4 回复)
زوردۇن سابىر «غۇلجا قەدىمىي ماكان-
(4 回复)
ئۆچۈرۈلدى
(2 回复)
دەيۈزلۈك ئەخلاقىنىڭ كېلىپ چىقىشى
(3 回复)
گۆھەرگە دەسسەپ تۇرغان گاداي
(3 回复)
بۆرە توتېمى توغرىسىدا
(4 回复)
مەھمۇد كاشىغەرىي
(4 回复)
تۇرپاندىمۇ چىشلار غۇچۇرلايدۇ(دانىش)
(6 回复)
ئاق كىيىمگە قارا ياماق سالغۇچىلار(دانىش)
(3 回复)
يەھۇدىلارنى 3000 يىل ساقلاپ قالغان ئامىللار
(4 回复)
« ئېھ ، توپىلىق يول » نىڭ يېزىلىشى(ئابدۇرېشىت ئوسمان)
(6 回复)
زوردۇن سابىر بىلەن توماس خاپپىنىڭ دوستلۇقى
(2 回复)
يېڭى سېزىلگەن مەسىلە ( دانىش)
(8 回复)
زوردۇن سابىر ۋە شاھمات
(0 回复)
ئەي «يېرىم دۇنيا»لار، بىز سىلەرگە قەرزدار
(1 回复)
ھونلار، ياپونلار ۋە ئۇيغۇرلار
(4 回复)
ئېغىرلىق ئۆلچەم بىرلىكلىرى
(1 回复)
ئولتۇراق رايۇن،ئىسمىڭ نىمە؟
(3 回复)
ئويۇنچۇق دەردى
(8 回复)
ئانا تىلىمىزنى ئۆگەيلىمەيلى
(8 回复)
ماتېماتىكىدا مۇۋاپىقىيەت قازىنىشنىڭ يوللىرى
(4 回复)
بادام ۋە چىمەن دۇپپىنىڭ كېلىپ چىقىشى (دانىش)
(8 回复)
دانىش ئوقۇغۇچىلىرىغا نېمە دېدى ؟
(4 回复)
ھاراق-ماقالە
(2 回复)
تامغان كۆز يېشىم
(3 回复)
پارس ئۇقۇمى ۋە پارس مىللىيەتى
(1 回复)
يازاي دېسەڭ...
(2 回复)
بۇنداق كېتىۋەرمەيلى
(2 回复)
ياشارغا قىسقا چۈشەنچە ( دانىش )
(1 回复)
[زوردۇن سابىر بىلەن توماس خاپپىنىڭ دوستلۇقى
(2 回复)
نىزارى داستانلىرىدىكى ئاياللار ئوبرازى
(4 回复)
ئۇيغۇر خەلق قوشاقلىرى ۋە ئۇيغۇر مەدەنىيىتى ..
(2 回复)
ساختىلىشىۋاتقان شان-شەرەپ تۇيغۇسى (ئاتىللا)
(17 回复)
تىل جاھانگىرلىكى ۋە تىل توقۇنۇشى
(1 回复)
ھەيرانمەن ( دانىش)
(6 回复)
بازارلىرىمىز نەگە يوقالدى؟
(8 回复)
ئاماننىساخاننىڭ ھاياتىغا دائىر بەزى مەسىلىلەر
(4 回复)
ئوقۇتقۇچىلارنى يوقىتايلى!( فېليەتون )
(18 回复)
تەبىئەت دۇنياسىنى ھۈرمەتلەيلى( گۈلخان)
(6 回复)
چىمەنگۈل ئاۋۇت شېئىر ئىجادىيىتى ھەققىدە---(زىيا)
(18 回复)
ئوغلۇم ئاڭلا، ئېسىڭدە ساقلا
(8 回复)
ئۆزىنى قۇتقۇزۇش مەپكۈرىسى
(4 回复)
«مىللەتنىڭ مەنپەئىتى ھەممىدىن ئەلا» (نۇتۇق)
(4 回复)
«دېھقان بولماق تەس »تىن تۇغۇلغان ئويلار
(5 回复)
ئانا يۇرت“ تەسىراتلىرى
(2 回复)
« كاشغەر » ھەققىدە
(3 回复)
ئاياللا ر قۇياشتۇر
(16 回复)
«ئاشۇ بىر سائەت»تىن ئاشۇنداق بىر سائەتلەرگە نەزەر
(7 回复)
ئانا تىل ۋە ئىككىنچى تىل
(3 回复)
ئەدەبىياتنىڭ تارقىتىش ۋاستىسى توغرىسىدا
(1 回复)
ئەلىشىرنەۋائىنىڭ ئاناتولىيەدىكى تەسىرى
(3 回复)
زوردۇن سابىر ئوقۇغان سابىق ‹‹ئەخمەتجان قاسىمى
(0 回复)
زوردۇن سابىر ئوقۇغان سابىق ‹‹ئەخمەتجان قاسىمى
(0 回复)
ھەمجىنىسۋازلىق ۋە ئۇيغۇر جەمئىيتى
(5 回复)
قاسىم سىدىق ھەققىدە راست-يالغان گەپلەر
(2 回复)
«باھادىرنامە» ھەققىدە بايانلار
(3 回复)
دانىش ئەپەندىگە ياشارنىڭ دەيدىغانلىرى
(6 回复)
بىزگە قانداق دادىلار كېرەك؟
(5 回复)
ئەدەبىياتنىڭ قۇدرىتى ۋە چەكلىمىلىكى
(4 回复)
شائىرنىڭ ئۆيىمۇ بىزنىڭ دەرسخانىمىز
(11 回复)
بىمەنە قاراش-ئازغۇن ئىدىيىگە رەددىيە
(10 回复)
زوردۇن سابىرنىڭ ھېكايىلەر دۇنياسى
(6 回复)
جوڭگۇنىڭ تەرەققىياتى نېمىگە ھامىلدار:
(4 回复)
زوردۇن سابىرنىڭ يېزىقچىلىق ئادىتى
(5 回复)
روزاھىتىڭلارغامۇباراك بولسۇن؛
(0 回复)
گېنسىمان ساپا نەزەرىيىسى
(3 回复)
نورۇز بايرىمى ـــ ئەرگەنە قون بايرىمى
(4 回复)
ئىلىم - پەن تارىخچىلىرى 20 - ئەسىرنى
(0 回复)
ئىككىنچى «چاغاتاي» تىلى دەۋرى كەلدىمۇ؟
(3 回复)
60يىلدا نەشر قىلىنغان رومانلىرىمىز (دانىش)
(7 回复)
زوردۇن سابىر ھەققىدە
(7 回复)
مىللىتىمىزنى ئەقلىمىز بىلەن سۈيەيلى!!!
(4 回复)
ئوقۇتقۇچىنى چۈشىنەمسىز
(2 回复)
ئويلىنىش
(5 回复)
زوردۇن سابىر خاتىرە ئۆيى
(8 回复)
تۈركى مىللەتلەر ۋە تۇبالار (ئاتتىلا)
(2 回复)
ئەختەم ئۆمەرگە دانىشنىڭ دەيدىغىنى
(10 回复)
نىمە ئۈچۈن ئاسان «يۇقۇملىنىمىز»؟
(3 回复)
تەپەككۇر جەۋھەرلىرى
(5 回复)
سۆزلەشتىكى ئۈچ ئادەت
(3 回复)
يىپەك يولىدا قايتا ئويلىنىش (ناتىۋان)
(8 回复)
«يېڭى ئۇقۇم مائارىپ تېخنولوگىيىسى» تىزىسلىرى
(4 回复)
تولۇنئاي
(2 回复)
«تېگى پەس»ئادەملەر كىم؟
(20 回复)
پىداكارلىق روھى نەگە كەتتى؟(تۈزىتىلگىنى)
(4 回复)
ئائىلە تەربىيىسى پروگىراممىسى
(11 回复)
مەكتەپ ئىشچىلار ئۇيۇشمىسىنىڭ رولى
(1 回复)
查看完整版本: [--
مۇھاكىمە خاراكتىرلىك ئەسەرلەر
--] [--
top
--]
Powered by
phpwind
v8.7
Code ©2003-2011
phpwind
Gzip enabled