مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 1024|ئىنكاس: 8

ئەگەر تەنتەربىيە ئوقۇتقۇچىسى بولۇپ قالسام [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 111712
يازما سانى: 7
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 48
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 3 سائەت
تىزىم: 2014-12-12
ئاخىرقى: 2015-3-17
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-13 04:04:15 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
(سۈتچى ):ئەگەر تەنتەربىيە ئوقۇتقۇچىسى بولۇپ قالسام
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, ~" o/ Z' Q1 ?
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 s3 i, x/ a. F5 W( K1 U3 i' m9 Uئوقۇتقۇچى ،مۇئەللىم ،ئۇستاز دىگەن بۇ شەرەپلىك نامغا ئىرىشكۈچىلەرنى تەلەيلىك ۋە بەخىتلىك دەپ ئويلايمەن.ھەم ئۇلارنى بەك ھۆرمەت قىلىمەن.سەۋەبى ئۇلار بىۋاستە ئادەم تەربىلەيدۇ .كەلگۈسىمىز ئۈچۈن
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @2 G% x. f. _: R9 q* ?/ bياراملىق ئەۋلاتلارنى تەربىلەيدۇ .مىللەتنىڭ كەلگۈسنى بەلگىلەيدۇ .ئۇلار بىۋاستە ۋە ۋاستىلىك ھالدا بىر ئادەمنىڭ كەلگۈسىگە تەسر كۆرسىتەلەيدۇ .شۇڭلاشقا بۇ كەسپ بەك ئۇلۇغ -كەسپ .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @! T. Z. q7 L1 A6 fشۇنداق بولغاچقىمۇ  ئوقۇتقۇچىلارغا ھەر قايسى جەھەتتىن قاتتىق تەلەپ قويۇلىدۇ .سىنىلىدۇ ۋە دەرس مۇنبىرىگە چىقىدۇ .ئۇلاردا يۈكسەك مەسئۇلىيەت ۋە مەجبۇرىيەت بولىدۇ .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @. Z5 ?5 t2 l1 [7 z" v
مىنىڭ نەزىرىمدىكى ھەر بىر مائارىپچى ،ھەر بىر مۇئەللىم ،ھەر كۈنى ئىشقا ماڭغاندا چوقۇم ئۆز –ئۆزىگە‹مەن بۈگۈن بالىلارغا نىمە ئۈگۈتىمەن؟ ›دىگەن تەييارلىق بىلەن كىلىشى كىرەك .ئۇلار ھاياتىنىڭ بىر قىسمىنى پەرزەنىتلەر ئۈچۈن ئاتىۋىتىشى ،بەدەل تۆلىشى ،قاقشىماسلىقى كىرەك .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @7 c4 x% i( V6 l- ^: ]) J& w* r( N
ئەگەر ئۇنداق بولمىسا بۇ ئوقۇتقۇچى روھى بولماي قالىدۇ.جەمىيىتىمىزدىكى ئاساسى مائارىپچىلار ئۆز رولىنى ياخشى جارى قىلدۇرۇپ ،ئۆز كەسپىنى ياخشى سۆيۈپ كىلىۋاتقان بولسىمۇ ،قۇرۇتتەك ياشاۋاتقان بىر تۈركۈم ئوقۇتقۇچىلارمۇ يوق ئەمەستەك .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @" S4 P9 o  ~" V2 a: b  e
شۇنداق قاراپ باقسام ،بىزدە ئوقۇتقۇچى روھىغا ماس كەلمەيدىغان ،ئەپلەپ كۈن ئۆتكۈزۈش كويىغا چۈشۈۋالغان،كۈن ئۇياققا ،پۇل بۇياققا دەپ ،ئاي توشقۇزۇپ مائاش ئالىدىغان،تاماق يىيش ئۈچۈن ياشايدىغان ئوقۇتقۇچىلارمۇ باردەك قىلىدۇ .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @* a) n, ^. Y0 e/ s! ]: j
دائىم مۇنداق گەپلەرنى  ئاڭلاپ قالىمىز .(ئەپلەپ –سەپلەپ ئوقۇتقۇچى بولىۋالسام بولدىغۇ ؟)  ( بالامنى يول مىڭىپ ،50 مىڭ خەجلەپ ،ئوتتورا مەكتەپكە ئوقۇتقۇچى قىلىپ قويدۇم)(ئوقۇتقۇچىلىق ياخشى ،شەنبە يەكشەنبسى بار ،تەتىلى بار ،مائاش ۋاقتىدا چىقىدۇ ) (مەن دىگەن 15 يىل ئوقۇپ مەلىم بولغان ،ئەمدى ئوقۇمۇساممۇ بولا ).بۇ گەپلەرنى قىلغۇچىلار مائارىپنى چۈشەنمىگەنلەر ،ياشاش مەقسىتى ئىنىق بولمىغانلار ،تاماق يىيش ئۈچۈن ياشاۋاتقانلار  .ئۇلار ،ھورۇن ،ئىزدەنمەيدۇ .ئۈزلۈكسىز ئۈگەنمەيدۇ .زامانغا ئەگەشمەيدۇ .شۈكرى قىلىپ ئۆتۈۋىرىدۇ .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @+ }5 A7 n4 X" V4 oمەن بۇنداق بىر سائەتلىك تەنتەربىيە دەرسىنى كۆرۈپ قالدىم .دوستۇم  بىلەن كۆرۈشەي دەپ مەلۇم باشلانغۇچ مەكتەپكە كەلدىم .بىر ئاز ساقلاشقا توغرا كەلدى .دەل شۇ چاغدا ،قوڭغۇراق چىلىنىپ ،دەرس باشلاندى .مەن مەيداندا ساقلاپ تۇراتتىم . بىر مۇئەللىم ،بىر سىنىپ باللىرىنى قاتار قىلىپ مەيدانغا ئىلىپ كەلدى. بوي تۇرقىدىن قارىغاندا ،ئۇ بىر تەنتەربىيە ئوقۇتقۇچىسى ئىدى .ئۇنىڭ كىيىنىشى رەتسىز ،ھارغىن،قوپال  كۆرىنەتتى .ئۇ بالىلارنى قاتار قىلىپ تەخمىنەن بىر –ئىككى مىنۇتتەك بىر نىمىلەرنى دىدى.(ئارلىقىمىز خىلى بولغاچقا ،نىمە دىگىنىنى بىلمىدىم ).دە مەيدانىنىڭ بىر چىتىدىكى ئىرىق بويىغا كىلىپ تىلىفۇنغا قاراپ ئولتۇردى.ئوقۇغۇچىلار ئىچىدىن بويى ئىگىزرەك بىر بالا ،بالىلارنى قاتار قىلىپ ،مەيداننى ئايلىنىپ يۈگۈرتىشكە باشلىدى .ئۇلار مەيداننى ئىككى ئايلانغاندىن كىيىن ،بالىلارنى .سەكرىتىشكە ،ئۆمىلىپ مىڭىش مەشىقى قىلدۇدى .مۇئەللىم ئۈچ مىنۇتتا بىر قىتىىم ،بالىلارنىڭ تەرتىپى بۇزۇلغاندا   بالىلارغا قاراپ ۋاقىراپ قوياتتى (ھەي پاراڭ سىلشما )( تۈزۈك سەكرە  )   (  قاتارغا كىرە ) .....ئۇلار ھەركەتنى ئىشلەپ بولۇپ ،شۇ توپا مەيداندىلا ئولتۇرۇپ پاراڭغا چۈشۈشتى .مۇئەللىم قولىدىكى پۇتبولنى ئۇلارغا تاشلاپ بەردى .ئوغۇللار خۇشال ھالدا توپ قوغلۇشۇپ كەتتى .قىزلار دەرەخ بويىغا كىلىپ سايىداشقا كىرىشتى .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @8 l3 D  [  ?" ?* h
ئازراق ۋاقىت ئۆتكەندىن كىيىن قوڭغىراق چىلىندى .مۇئەللىم توپنى ئىلىپلا كىرىپ كەتتى .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @! Q# O5 }& C3 |7 p7 v8 g/ xمانا بۇ مەن كۆرگەن  بىر سائەتلىك  تەنتەربىيە دەرسى ئىدى .بەك ئۈمۈدسىزلەندىم ،ئىسىت دىدىم .ئىشەنگىم كەلمىدى .ئىككىنچى كۈنى باشقا بىر مەكتەپنىڭ تەنتەربىيە دەرسنى كۈزەتتىم .ئەھۋال ئاساسەن ئوخشاش .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @6 I$ n! i  F+ ]3 D  H+ q7 S8 H1 iمەن بۇنداق ئوقۇتقۇچىلارنىڭ قوشۇنىمىزدا  1000دىن بىر بولىشىنى ،بۇ بىر سائەتلىك دەرىسنىڭ 2000دىن بىر بولۇشىنى ئۈمۈد قىلدىم .لىكىن رىئاللىق ئۈمۈدىمنى رەت قىلاتتى .بۇنداق مىتوتسىز ،شەكىلسىز ،مەنىسز دەرس ئۆتۈدىغانلار خىلى كۆپ ئىدى . يەنە بىر قىتىم ئىسىت دىدىم .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 E& J% S! x2 Y7 ]ھەممەيلەنگە مەلۇم ،ھازىرقى مائارىپىمىزدا ئۆتۈلىۋاتقان پەنلەر ،ئاساسى پەن ۋە قوشۇمچە پەن دەپ ئايرىلىدۇ .مەكتەپلەر ئاساسى پەنلەرگە كۆڭۈل بۆلىدۇ ،نوقتىلىق تۇتىدۇ .غوللۇق ئوقۇتقۇچىلارنى ئاجرىتىدۇ .(مەسىلەن :خەنچە،ماتىماتىكا،...)قوشۇمچە پەنلەرگە ئانچە كۆڭۈل بۆلمەيدۇ .نەتىجە سۈرۈشتە قىلمايدۇ .ئەپلەپ سەپلەپ ئۆتكۈزىۋىتىدۇ .كىم بولسا ئۆتۈپ قويسلا بولىدۇ،ھەتتا ئۆتمىسمۇ بولىدۇ  (مەسىلەن ،سەنئەت،مۇزىكا ،ئەخلاق ،جەمىيەت ،تەنتەربىيە ).بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ D% K9 {) v- @
راسىت ئاساسى پەنلەر مۇھىم. لىكىن قوشۇمچە پەنلەرنىڭ رولىغا سەل قارىساق بولمايدۇ .قوشۇمچە پەنلەر بالىلارنىڭ ئەقلى قابىلىيىتىنى يىتىلدۈرۈشتە مۇھىم رول ئوينايدۇ .ئۇلارنى ھەر جەھەتتىن تەربىلەيدۇ .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @8 Y) d" }5 p7 D/ l  U/ ?! g
ۋە ئاساسى پەنلەرنى كۈچەيتىش رولىنى ئوينايدۇ .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @/ o# n3 u, K- P+ V3 |8 b1 j! D
تەنتەربىيە دەرسگە ھەممە بالىلار بەك ئامراق بولىدۇ .چۈنكى ،دەرس سىرىتتا ئۆتىلىدۇ  ،ئوينىغىلى بولىدۇ ،قىزىقارلىق ،دەرس سائىتى ئاز...بالىلار مۇشۇنداق قىزىقىدىغان بىر دەرس قىزىقارلىق جانلىق ئۆتۈلسە ،بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @  B) B! [5 i5 |. h5 V# C
ئۇنىڭ بالىلارنى جەلىپ قىلىشى ،بالىلارغا بولغان تەسىرى بەك چوڭ بولىدۇ .يەنە بىر جەھەتتىن بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @: d( D) N2 `8 `4 @4 b/ i3 Z: O
تەنتەربىيە دەرسى بالىلارنىڭ تەن سالامەتلىكگە،بەدەن تۈزىلىشىگە،ناھايىتى ياخشى پايدا قىلىدۇ .بالىلارنىڭ بىسمىنى چارچىشىنى كىمەيتىدۇ .ياخشى روھى ھالىتىنى ساقلايدۇ .كەلگۈسىمىزدە ياراملىق تەنتەربىيە ماھىرلىرىنى قىزىش بايقاش،يىتىلدۈرۈش رولى بەك كۈچلۈك .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @- f5 P, v9 d/ h2 N; V) U
مۇشۇنداق ئۇبدان بىر پەن ،ئەپلەپ سەپلەپلا ئۆتۈلسە بۇ پەرزەتلەرگە ،مىللەتكە قىلىنغان زىيانكەشلىمۇ قانداق ؟ بىزنىڭ بىر قىسىم  ئوقۇتقۇچىللىرىمىز مۇشۇنداق زىيانكەشلىكنى قىلسا ،بىز كىمدىن ئۈمۈد كۈتىمىز ؟؟
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @! X7 e1 b: ?+ L9 r4 s7 L5 yمەن مۇنداق ئويلاپ قالدىم ،ئەگەر مەن  بىر سۈتچى بولماي ،بىر تەنتەربىيە ئوقۇتقۇچىسى بولۇپ قالسام ھە ؟؟؟؟؟بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @. H' ?: f! Z8 Z
مەن بىر سائەتلىك دەرىسنى مۇنداق ئۆتەتتىم .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& S7 t) h# b" W$ Y+ c7 a/ p
1:تەنتەربىيە ئوقۇتقۇچىسىغا خاس ،ئۆتمەكچى بولغان دەرس مەزمۇنىمغا خاس ،كىيىملەرنى كىيەتتىم .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& B. O- e+ |0 @! U  D9 p
2: روھىمىنى جۇشقۇن ،قەدىمىمىنى مەزمۇت ،گەپ سۆزلىرىمنى دانە-دانە جانلىق ئىشلىتەتتىم .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @. t% W: w9 x% i
3: دەرس پىلانىنى ياخشى تۈزۈپ ،نەزىرىيە ۋە ئەمەلىيەت ھەر جەھەتتىن ياخشى تەييارلىق قىلاتتىم .مەسىلەن :100 مىتىرغا يۈگۈرۈش دەرسى ئۆتمەكچى بولسام ،ئالدى بىلەن نەزىرىيە جەھەتتىن بالىلارغا سۆزلەيتتىم .بۇنىڭدا ،بۇ تۈر قاچان پەيدا بولغان؟ قاچان رەسمى مۇسابىقە تۈرى قىلىنغان ؟ بۇنىڭ رىكورتى كىمدە ؟ قانداق ياراتقان ؟يۈگۈرەش يولىنىڭ ئۆلچىمى قانداق؟ بەدىنىمىزگە قانداق ياخشى يامان تەسىرى بولىدۇ ؟ئۇيغۇرلارنىڭ بۇ تۈردىكى  ھازىرقى سەۋيەسى قانچىلىك ؟...دىگەندەك بەك جىق مەزمۇنلاردا قىزىقارلىق قىلىپ قىسقا سۆزلەيتتىم .ئاندىن پەللىدىن چىقىش ئۈسكىنىسى ،تاپانچا،،سائەت ،قاتارلىقلارنى ۋە ئۆلچىملىك مەيداننى سىزىپ چىقىرىپ ،باشتا ئۆزۈم ،ئاندىن شارائىتى يار بەرگەن ھەربىر ئوقۇغۇچىنى .ئەڭ يۇقۇرى سەۋيەدە سىناق قىلدۇراتتىم .مۈمكىن بولسا تور دا ئەڭ ياخشى يۈگۈرەش ئۇسۇلىنى تىپىپ بالىلارغا ۋىدىئو ئارقىلىق كۆرسىتەتتىم .بالىلار چارچىسا ،بەش مىنۇت بالىلارنى ئۇيغۇر ئويۇنلىرىغا تەشكىللەيتتىىم .كۆڭۈللۈك قىزىقارلىق قىلىپ ئۆتەتتىم .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ r% X/ }9 b0 [' ^) T8 R+ q2 e$ i, Yئۇنىڭدىن باشقا توپ تۈرلىرى ،تورنىك ،ئەنئەنىۋى تۈرلەرنىمۇ ئۆزىگە خاس ھالەتتە .ئەڭ يۇقىرى ھالەتتە ئۆتەتتىم .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @+ K& H' _: Q* C+ h( G4:تەنتەربىيەدە ياخشى نەتىجە ۋە ياخشى ھالىتىمنى ساقلاپ كىلەتتىم .دائىم بەدەن چىنىقتۇراتتىم .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @% a% ~( |# S+ z" w+ ^+ y
5:بالىلار بىلەن دوستەك بولاتتىم .ئۇلار بىلەن كۆپ بىللە بولاتتىم.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @+ M6 P' W2 U7 ]6:مەيلى قانداق بولسۇن تۈر تۇتاتتىم .كوماندا تەشكىللەيتىم
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @+ i# g( M6 Y4 `/ [4 e7:ۋاقىتنى قەدىرلەيتتىم بىر مىنۇت ۋاقىتنى زايا قىلمايتتىم .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 }* k0 A# A; k7 q: ~: \) P' {
ئىشقىلىپ ماڭا بۇ 45مىنۇت يەتمەيتتى .دەرس ئاخىرلاشقاندا ،پىشاينەمدىن بىر تامچە تەر چىقىپ ،تەنتەربىيە مەيدانىغا چۈشەتتى.ئاندىن مەن (ئۇھ ئەجەپ ئوڭۇشلۇق ئۆتۈۋالدىم ) دەپ ئۆز –ئۆزەمدىن رازى بولاتتىم .بۇ مىنىڭ خىيالىم بۇ مىنىڭ چۈشۈم ئىدى .بۇ ئارقىلىق بەدەن سۈپىتى ياخشى بىر تۈركۈم ئۇيغۇرلارغا خىمىرتۇرۇچ سالغان بولاتتىم دە ،ھاردۇقۇم چىقاتتى .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @/ @: V5 x. R7 O9 p# Q4 Dيۇقارقى ئەھۋال بىر قىسىم  تەنتەربىيە ئوقۇتقۇچىللىرىلا ئەمەس ،باشقا پەن ئوقۇتقۇچىللىردىمۇ بولىشى مۈمكىن .ئۇچۇر ،تور دەۋرىدە ياشاۋاتقان مىللىتىم ئۈچۈن،بۇنداق ئوقۇتقۇچىلارنىڭ كىرىكى يوق دەپ قارايمەن.تۇغماس توخۇ كاتەكنى بىكار قىلىشى كىرەك .ئەلۋەتتە .بىزنىڭ ئەڭ ئەقىللىق ،يىتشىۋاتقان بىر تۈركۈم ياشلىرىمىز بار .ئۇلارغا ئۈگۈتۈش ،ئادەم تەربىلەش پۇرسىتى كىرەك .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @- B0 ]' Z) T5 l6 e5 _9 Uھۆرمەتلىك ،ئەزىز ،سۆيۈملۈك ئۇستاز ،ئۇلۇغ شەرەپلىڭ نامىڭىز بىلەن ئوخشاش ،باتۇر ،قەيسەر ،بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @7 T6 J$ A( j3 l$ d0 d; e  }
ئوتتەك روھىڭىز بولسۇن . ،شۇ روھ بىزنى تەرەققى قىلدۇرىدۇ .ساقلاپ قالىدۇ ،دۇنياغا تونۇتىدۇ . سىز مىللەتنىڭ يول باشچىسى.ھەممە ئىشتا باشچى بولۇڭ.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @' m; T2 \: p. @( E( eشۇنداق بولسا سىز مىللىتىمىنىڭ ئوقۇتقۇچىسى .ئۇنداق بولمىسا سىز خەلقىمنىڭ يوقاتقۇچىسى .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @# k/ [; f) [1 g$ o4 J7 m( R( }
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 A9 Q& k9 l/ \3 C& V4 w
                   ئاتاۋۇللا ئەداخون (سۈتچى)بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @" Y! p- n# _( j) Y$ C
   2015يىل 2-ئاينىڭ 13-كۈنى                ئۈستۇن ئاتۇش  
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 |. [3 {: @! s$ U2 S# ^8 @/ o2 R بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   Qabiljan تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2015-2-13 07:55 PM  بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 C+ k6 l9 @/ H5 Q

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @) ~8 e1 r, b! ]% v

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 100052
يازما سانى: 159
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 567
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 251 سائەت
تىزىم: 2013-11-25
ئاخىرقى: 2015-3-18
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-13 06:37:11 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& @% F; V* `6 Y  j, r! gتەنتەربىيە ئوقۇتقۇچىلىرىغا بىر قېتىملىق سىگىنال بوپتۇ...تەشەككۈر!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 78585
يازما سانى: 1175
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5586
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 215 سائەت
تىزىم: 2012-4-9
ئاخىرقى: 2015-3-18
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-13 06:55:27 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
راست، تەنتەربىيە ئوقۇتقۇچىلىرى بۇ يازمىنى ياخشى بىر كۆرۈپ چىقسا بولغۇدەك.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 14417
يازما سانى: 420
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى : 11183
تۆھپە نۇمۇرى: 654
توردا: 2461 سائەت
تىزىم: 2010-10-18
ئاخىرقى: 2015-3-19
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-13 08:02:28 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھازىر تەنتەربىيە ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ ساپاسى بەك تۆۋەن ، تەنتەربىيە ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭلام ئەمەس يېقىنقى 5يىلدىن بۇيان ئوقۇتقۇچىلىق سېپىگە كىرگەن ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ساپاسى ھەقىقەتەن بەك تۆۋەن. ئۇلار بەلكىم ھېلىقىدەك مانچە پۇل خەجلەپ كىرىپ قالغانلارنىڭ كۆپلىكىدىن بولسا كېرەك. ئەكسىچە ھەقىقەتەن ئوقۇتقۇچى بولالايدىغانلارنىڭ شۇنچىلىك  پۇلى يوق نەچچە قېتىم ئىمتاھان بېرىپ ئۆتەلمەي شىركەتتە ھاممالىق قىلىۋاتىدۇ. شۇڭا ئۇلارنىڭ ئوقۇغۇچىلارغا ھېچنىمىسى يۇقمايدۇ دىسەك بولماس بەلكى پوخۇرلىقى، ئاقنانچىلىقى، بەگزادە سۈپەت پوچىلىقى يۇقسا يۇققاندۇ بىلىمى يۇقۇشى ناتايىن. بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   yalghuz تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2015-2-13 08:03 PM  بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, t- ~7 ^5 q2 g1 \

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, j$ h, r- K  d# K* R  m  q8 P, S' Q+ F

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 113947
يازما سانى: 152
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 230
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 54 سائەت
تىزىم: 2015-2-4
ئاخىرقى: 2015-3-18
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-13 08:53:31 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھەي نىمبوپكەتتى بۇ ئىشلارغا؟ نەگەلام قارىساڭ ئادەمنىڭ كۆڭلى سۇ ئىچمىگەن.

شۈكرى ئاللاھ

ھايا ئىنساننىڭ ئ

تىرىشچان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 61363
يازما سانى: 443
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4511
تۆھپە نۇمۇرى: 140
توردا: 211 سائەت
تىزىم: 2011-10-20
ئاخىرقى: 2015-3-2
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-13 09:38:58 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بىز ئوقۇغان مەزگىللەردىمۇ بۇخىل مۇئەللىملەر بار ئىدى . تەنتەربىيە ئوقۇتقۇچىلىقىدىن  راھەت خىزمەت يوق دىيىشەتتۇق . بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @: W" ~' @( N; Y$ N4 ]  V
ھەتتا بەزى بىر ئالىي مەكتەپنى يېڭى پۈتتۈرۈپ كەلگەن تەنتەربىيە ئوقۇتقۇچىلىرى شۇ ۋاقىتلاردا ئوتتۇر مەكتەپتىكى ئوقۇغۇچىلىرى ئارسىدىكى چىرايلىق قىز ئوقۇغۇچىلارغا پوخۇرلۇق قىلىش قىلمىشلىرىمۇ كۆرۈلگەن .   كىين بىز مەكتەپ پۈتتۈرگەندىن كىيىن ئۇ خىلدىكى ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ھەيدەلگەنلىكىنىمۇ بىلدۇق .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, {2 Q% e, s& |$ A# ]- D, }4 m( F# ?8 O
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& [5 L+ y4 o0 H0 ~5 f: b! tئەمما ھەقىقىي ئوقۇتقۇچى سۈپەت ئوقۇتقۇچىلارمۇ بار . مەكتەپ پۈتتۈرۈپ خېلى يىللاردىن كىيىنمۇ ئىزدەشكە لاياقىتى توشىدىغان . كۆكسىگە مىدال قادايدىغان ....

ھايا ئىنساننىڭ ئەڭ چوڭ گۈزەللىكىدۇر !!!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 106310
يازما سانى: 77
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 817
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 1050 سائەت
تىزىم: 2014-4-23
ئاخىرقى: 2015-3-14
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-14 12:26:43 AM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
سىزنىڭ ئورنىڭىز ئالمىشىپ قاپتۇ ھە،سۈتچى قېرىندىشىم.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 [: g0 U5 i! ]4 k1 l
ھاياتلا بولدىكەنسىز ئىزدەنسىڭىز يول چوقۇم چىقىدۇ...

مەحمۇت شىحو

يىـڭى ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 23466
يازما سانى: 55
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 7124
تۆھپە نۇمۇرى: 300
توردا: 261 سائەت
تىزىم: 2010-12-23
ئاخىرقى: 2015-3-9
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-14 01:40:00 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
تەنتەربىيە ئوقۇتقۇچىلارغا راستىنلا سىگنال بوپتۇ.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 19369
يازما سانى: 462
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8646
تۆھپە نۇمۇرى: 300
توردا: 1942 سائەت
تىزىم: 2010-11-28
ئاخىرقى: 2015-3-20
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-14 04:13:08 PM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھەي بۇ جاھاننىڭ ئىشلىرىنى ،  
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @/ O& b1 a9 J& U4 _$ {: M. E; jئوقۇتقۇچىلار  يا ئوڭشالمىدى ،  يا  مەن ھەقىقىي  ئوقۇتقۇچى بولاتتىم ،  مۇنداق ئوقۇتقۇچى بولۇش  كىرەك دەيدىغانلار  ئوقۇتقۇچى  بولمىدى .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @4 m8 [4 ?* W+ I
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @; Z) R+ D2 S* B  ?چاخچاق ھە .

         بىلىم يوق يەردە نادانلىق ئۆزىنى بىلىم دەپ ئاتايدۇ .
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش