- ئاخىرقى قېتىم
- 2012-5-14
- توردا
- 2100 سائەت
- شۆھرەت
- 2721
- پۇل
- 3718
- تىزىملاتقان
- 2008-2-28
- ھوقۇقى
- 200
- يازما
- 2713
- نادىر
- 53
- جۇغلانما
- 2721
- UID
- 1
  
- توردا
- 2100 سائەت
- شۆھرەت
- 2721
- پۇل
- 3718
- ئاخىرقى قېتىم
- 2012-5-14
- تىزىملاتقان
- 2008-2-28
- نادىر
- 53
- جۇغلانما
- 2721
- يازما
- 2713
|

بىز بىر ئەسەرنى قايتىدىن ئىشلىمكەچى ياكى بىر ناخشىنى ئاۋازغا ئالماقچى بولساق ،قايتىدىن ئۆزگەرتىش ئۈچۈن ئىككىنجى قىتىم ئىجادىيەت قىلغان بولىمىز(قايتىدىن سىنارىيىلەشتۈرۈش). بىز تۆۋەندە بىر ئاۋاز چاستوتىسىنى مىسال قىلىپ بۇ مەشغۇلاتنى قىلىپ ئۆتىلى،بۇنىڭ ئۇسۇلى كۆپ،لىكىن بىز ئالدى بىلەن تېزلىك بىلەن تونۇشىلى.
1- يېڭىدىن تېزلىك يولى قۇرىمىز

2- تېزلىك يولىنى يايىمىز

ئەسكەرتىش:كۆرۈنمە دائىرىنى تەڭشەش تېزلىككە تەسىر يەتكۈزمەيدۇ،پەقەت كۆرۈنمە دائىرىنىڭ چوڭلىغىنى تەڭشەيدۇ.
3- تېزلىك ئۇچۇرىنى يېزىش
(1) قەلەم قۇرالى بىلەن يازىمىز

(2) تېزلىك ئۆزگەرتىش قۇرالىنى ئىشلىتىمىز
A- كۆرۈنۈش شەكلىنى تاللايمىز

(1) تاكىت
(2) سېكىنوت
(3) ۋاقىت كودى
(4) ئۈلگە ئېلىش نىسبىتى
(5) First Person Shooting (ئېنگىلىسچە بىرلىك قىسقارتىپ fps دىيىلىدۇ،ئادەتتە پارچە ياكى تال...قاتارلىق مەنىلەرگە ئىگە )
B- تېزلىكنى ئۆزگەرتىش

(1) ئەسلىدىكى دائىرە
(2) يېڭى دائىرە
(3) باشلىنىش ئورۇنى
(4) ئاخىرلىشىش ئورۇنى
(5) ئۇزۇنلىغى
(6) بىر تەرەپ قىلىش
3- ئۇچۇر يېزىش شەكلى

(1) ئاتلاش شەكلى
(2) يانتۇلۇق شەكلى(تەدىرىجى ئاستىلاش ياكى تەدىرىجى كۈچۈيۈشكە ئىشلىتىلىدۇ)
(3) ئاپتۇماتىك شەكلى |
|