Comeon يوللانغان ۋاقتى 2009-2-15 19:30:10

http://v.youku.com/v_show/id_XNjQ4NTM4MA==.html     ئەشەددىي ياۋگۇن مۇزىكا ئاڭلىغاچ بۇ يەردىكى ئىنكاسلارنى ئوقۇپ بېقىڭلار... بىرەر يىل بولدى بۇلار بۇ گىتتارچىنى تالىشىپ بولالمايۋاتىدۇ ...

他是新疆人!

不可能是新疆人!按照韩国人的思维方式:“这个老外的吉他弹的如此之好,尤其是他长了一张“国”字脸,以此推断------他肯定有中国血统!

牛B,全是中国人...垃圾,全是外过人 ...在那有什么牛B人,他肯定有中国血统,中国有什么垃圾人,他肯定有外国血统... 中国人啊,中国人,你什么时候学会了骗自己

izdanguqi525 يوللانغان ۋاقتى 2009-2-15 20:03:49

تارىخ تەتقىقاتىغا سەل قارىمايلى ، تارىختىكى داڭلىقلارنىڭ مىللەت ياشلىرىغا بولغان ئىلھام رولىغا سەل قارىمايلى ... ھازىر كورىيەلىكلەرگە قاراپ باقايلى ، دۆلىتى قۇدرەت تېپىۋىدى تارىخى توغرىلىق دىمىگەنلىرى قالمىدى ، تاس قالدى پۈتكۈل شەرقى ئاسىيا ئەسلى بىزنىڭ ئىدى دېگىلى ... لىكىن شۇنداق تەشۋىقاتلارنىڭ كورىيە ياشلىرىدىكى مىللىي پەىىرلىنىش تۇيغۇسىنىڭ شەكىللىنىشىگە ، شۇ پەخىرلىنىش بىلەن بىرگە مىللەتكە بولغان مۇسئۇلىيەتچانلىقنىڭ شەكىللىنىدىغانلىقىنى ئۇنتۇماسلىق كىرەك ...

ۋاقتى كەلسە شۇنداق بىر داڭلىق لىكىن ئۆلۈپ كەتكەن كىشىنىڭ رولى بەلكىم مىڭلىغان تىرىك ياشاۋاتقانلاردىن كۈچلۈك بولىشى مۇمكىن ...

كىسەك ئەپەندىنىڭ دىگەنلىرى ئورۇنلۇق ، ھاياجانلانمىغان ئاساستا ، ئىلمىي دەلىلنى ئاساس قىلىپ تۇرۇپ ئېلىپ بېرىلغان تەتقىقاتلارنى سۈرۈشتۈرۈپ ، بولسا ئۆزىمىز جاۋابىنى تېپىپ قويغاننىڭ خاتاسى يوق .

Yawuz يوللانغان ۋاقتى 2009-2-16 02:43:30

لى بەينىڭ ھازىرقى قىرغىزىستان تەۋەسىدىكى چۇ دەرياسىنىڭ بويىدىكى سۇياب شەھىرىدە تۇغۇلغانلىقى ۋە 3 يېشىدا دادىسى بىلەن سىچۈەن ئۆلكىسىنىڭ جاڭمىڭ ناھىيىسىگە بېرىپ ئولتۇراقلىشىپ شۇ يەردە تەربىيىلىنىپ شائىر بولۇپ يېتىشكەنلىكى ھەقىقەت، بۇنى خەنزۇ تارىخشۇناسلارمۇ ئېتىراپ قىلىدۇ، شۇ چاغدىكى مىللەتلەرنىڭ تارقىلىش ئەھۋالىدىن قارىغاندا بۇ شەھەر ئۇيغۇر خانلىقىنىڭ يەنە بىر چوڭ شەھىرى بولغان بالاساغۇننىڭ يېنىدا بولۇپ، ئورخۇن ئۇيغۇر خانلىقىنىڭ ئاساسلىق شەھەرلىرىنىڭ بىرسى. يەنە بىرسى لى بەي شېئىرلىرىدىكى ئۇيغۇرلارغا بولغان ئالاھىدە ھېسسىيات ۋە ئىشتىياقمۇ مەلۇم نەرسىلەردىن دېرەك بەرسە كېرەك، لېكىن قولىمىزدا ھازىرچە بۇنىڭدىن باشقا پاكىت بولغىدەك يازما ماتېرىيال يوق، بەلكىم كېيىنچە تەتقىقاتلار چوڭقۇرلىشىپ قالسا، بۇنىڭمۇ جاۋابى چىقىشى ئېنىق، ئەمما پاكىت چىققۇچە ئاغزىمىزغا كەلگىنىچە ئۇ بۇ دەپ سۆزلەش بىمەنىلىك، لى جەمەتىنىڭ تاڭ سۇلالىسى ئەينى دەۋردە ھۆكۈمەتكە نۇرغۇن تۆھپە قوشقان، جەمىيەتتە مەشھۇر ئاتالغان كىشىلەرگە \" لى \" فامىلىسىنى ئىنام قىلغان، بۇمۇ بۇنداق كىشىلەرنى ئىلھاملاندۇرۇش ئۈچۈن بېرىلگەن شاھانە مۇكاپات بولۇپ، لى بەينىڭ ئىسمىدىكى \" لى \" دىگەن فامىلىسىنىڭمۇ مۇشۇنداق ئىنئام ئىكەنلىكىنى چەتكە قېقىشقا بولمايدۇ.

nida يوللانغان ۋاقتى 2009-2-16 05:58:18

ئا، ما باللىنى، كونا تېمىغا ئىنكاس يېزىپ يەنە ئۈستىگە كۆتۈرۈپ قويغىنىنى، شۇنىمۇ بىلەلمىدىڭلارمۇ؟ لى بەينىڭ ئەسلى ئىسمى ئەبەي، ئۇ لى شىمىن خانغا بەك ياراپ كەتكەچكە، لى فامىلىسىنى تارتۇق قىلغان، شۇنىڭ بىلەن ئىسمى لى بەي بولۇپ قالغان.

helloworld يوللانغان ۋاقتى 2009-2-16 09:44:40

زىيالىنىڭ بىر گىپى بارغۇ ، دۇفۇ دىگەن دۇفۇ ساتىدىغان قەلەندەر  دەپ ، لى بەيمۇ كوچىدا ئۆلگەن ھاراقكەش ، تالاشقىدەك نىمىسى بار ؟ خەنزۇ ، قازاق ، قىرغىزغا  لازىم بولسا ھە سىنىڭ دەپ بىرۋېتىڭلار ، بىر -ئىككى ئادەمنىڭ گىپى بىلەن تارىخ ئۆزگەرمەيدۇ .

hiyal2 يوللانغان ۋاقتى 2009-3-14 18:00:28

بۇ قانداقتۇ چاقچاق ياكى ساغلام بولمىغان مىللى ھېسيات بىلەن ئېيتىلغان سۆز ئەمەس . بىر قىسىم بىلىملىك خەنزۇ مۇتەخەسسىسلەرمۇ ئىلمىيلىك بىلەن لى بەينىڭ خەنزۇ ئەمەسلىكىنى ئېتراپ قىلىدۇ . يۇقىردا تىلغا ئېلىنغىنى پەقەت بۇ خىل قاراشتىكىلەرنىڭ پاكىتلارنىڭ كىچىككىنە بىر قىسمى . تاڭ سۇلالىسى مەزگىلىدە يۈز بەرگەن ئۆڭلۈك - سۆيگۈ توپىلىڭىدنى تورداشلارنىڭ خەۋرى بولسا كېرەك . ئەنە شۇ توپىلاڭغا دۇافۇ قوللاش پوزىتسىيىدە بولغان ، لى بەي پەقەت ئارلاشمىغان  يەنە كېلىپ ئۇيغۇر ئېلىدىن بۇ توپىلاڭنى باستۇرۇش ئۈچۈن ياردەمگە كەلگەن قوشۇندىكىلەر بىر قېتىم توپىلاڭ باستۇرۇشتا مۇھاسىردە قالغان يەر ئىچىدىن لى بەينى ئۆزلىنىڭ كيىملىرى بىلەن ياساندۇرۇپ ئاچىقىپ كەتكەن . ئەجىبا بىر ئوت يۈرەك شائىر ۋەتىنىدىكى ناھەقچىلىكلەربىلەن كارى بولماسمۇ ؟ بۇ ئويلىنىپ بېقىشقا ئەرزىيدۇ .

  يەنە كېلىپ لى بەي 701- يىلى ھازىرقى شىنجاڭنىڭ قىرغىستان بىلەن چىگرا كىلىدىغان بىر جايدا تۇغۇلغان .

ئۇنىڭ شېئىرلىرىدا « خۇ » قىزىغا ، «خۇ » زىمىنىغا بولغان كۈچلۈك سېغىنىش ئىپادىلىنىپ تۇرىدۇ .  بۇ «خۇ» ئاتالغۇسى دەل ئۇيغۇرلارنىڭ ئەينى ۋاقىتتا خەنزۇچە ئاتىلىش ئىدى .

بۇنىڭدىن باشقا يەنە نۇرغۇن پاكىتلارمۇ بار . ھازىرچە لى بەينىڭ مىللىتى تېخى ئېنىق پاكىت بىلەن بېكتىلمىدى.  ئەمما ئۇنىڭ ئەسەرلىرىنىڭ خەنزۇ ئەدەبىياتىغا تەۋەلىكى ئېنىق بولسا كېرەك دەپ قارايمەن .

Tepekkurchi يوللانغان ۋاقتى 2009-3-14 19:16:46

لى بەينىڭ شىئىرلار توپلىمىنى ئوقۇپ باققان ئىدىم، ئۇنىڭدا كىروراننى يوقاتىمىسام بىر نىمە بولۇپ كىتىمەن  دىگەندەك مىسرالار باركەنتۇق.

UyghurBaligh يوللانغان ۋاقتى 2009-3-15 08:32:26

pis-pas:
ﻟﯩﺒﻪﻳﻨﯩﯔ ﮬﺎﺭﺍﻗﻜﻪﺷﻠﯩﮕﯩﮕﻪ ﻗﺎﺭﺍﭖ ، ﻗﺎﺯﺍﻗﻤﯩﻜﯩﻦ ﺩﻩﻳﻤﯩﻨﺎ

پىس-پاس ئەپەندى ،بىز ھېلىمۇ بەكلا يالغۇز قالدۇق .ئەجىبا بىزدە يوقمىدۇ ؟

ئۇرۇش كېنولىرىنى كۆرسەم بىر گەپ چىقاتتى :ئىتپاقلىشىشقا بولىدىغان ھەممە كۈچلەر بىلەن ئىتپاقلىشىپ ....

ئۇنىڭ ئۈستىگە بىزنىڭ ئۇلار بىلەن يىلتىزىمىز بىر تۇتاش

Azariya يوللانغان ۋاقتى 2010-10-22 16:05:01

مەنمۇ بىر ماتىرىيالدا:لىبەي ئەسلى\"ئەبەي\"دىگەن ئىسىمدىن كېلىپ چىققان،دەپ ئوقۇغانتىم.

flashboy يوللانغان ۋاقتى 2010-10-22 16:51:22

تالانتلىق ئۇيغۇرلارنىڭ ھەممىسى  پىشانىسىگە <ئۇيغۇر > دەپ يېزىۋالسا بولامدۇ نىمە ؟ ،بولمىسا خەق بۇلاپ كەتكۈدەك ، تۆۋەندىكى بەتتتىكى ئىنكاسلارنى ئوقۇپ كۈلۈپ كەتتىم ، مەن تونۇيدىغان بىرئۇيغۇر  گىتارچى يىگىتنىڭ مىللىتى توغرىسىدا ھەرقىسىم ئىنكاسلار چۈشۈپتۇ ..قىزىق .. ئۆلۈكلەرنىڭ مىللىتىنى تالاشسا بىر نۆرە ،ھاياتلارنى تالاشقىنى قىزىق ....

ماۋۇ بەتتىكىنى كۆرۈپ بېقىڭلار :

http://www.tudou.com/programs/view/WtBTnNFWPC8/

Baqka يوللانغان ۋاقتى 2010-10-22 16:59:22

ئۇيغۇر دەپ تۇرسا تۈركىيىلىك دەپ تۇرۇۋاپتۇ..

boldwings يوللانغان ۋاقتى 2010-11-19 10:56:45

ئەسسالامۇ ئەلەيكۇم، دوستلار! بىزنىڭ ئاتا-بوۋىلىمىزدىن ھەقىقەتەنمۇ شۇنداق نوچى كىشىلەر چىققان، لىبەينىڭ ئۇيغۇر ئىكەنلىكى توغرىسىدا كوپ ئاڭلىدىم. نىمىشقا ھازىر شۇ ئىشلارنى تالىشىشقا ۋاقىت شۇنچە كۆپ، ئۆگىنىشكە ، نەتىجە قازىنىشقا، ئاشۇ زاتلاردەك بولۇش ئۈچۈن تىرىشىشقا ۋاقىت يوق؟بىزنىڭ مۇشۇنداق نادانلىقىمىزدىن، نۇرغۇن نەرسىلىرىمىزگە ئىگە بولالمايۋاتىمىز!

umakkulke يوللانغان ۋاقتى 2010-11-19 11:14:16

مۇشۇنداق تېمىلارنىڭ نىمە ئەھمىيىتى باردۇ ؟

Yuksel يوللانغان ۋاقتى 2010-11-19 14:53:19

تۆۋەندىكىسى بۇندىن 1 يىل بۇرۇن خەنزۇلارنىڭ بىر مۇنبىرىدىكى شۇ ھەقتىكى مۇنازىرگە يوللىغان ئىنكاسىم ئىدى. بۇ خىل قاراشنى رەت قىلغۇدەك كۈچلۈك يېڭى قاراشمۇ ئوتتۇرىغا قويۇلمىغان ئىدى ( كېيىنرەك نېمە بولدى ، ئىنكاسىم تېما بىلەن قوشۇلۇپ ئۆچۈرۈلدى ). ۋاقتىم قىسلىقى تۈپەيلى ئۇيغۇرچىغا ئۆرىمەيلا ئەسلىسىنى يوللاپ قويدۇم، ۋاقتى كەڭراق تورداشلار ئۆرۈپ قويسا پىكرىم يوق.

<div id=sina_keyword_ad_area2 class=articalContent>

在大一统的多民族融合文化背景下的唐诗人有着区别于其他朝代的文人的特点.首先在民族构成上,很多著名诗人是少数民族出身,或者是汉化已久的少数民族.如白居易出于西域,元结、元稹、独孤及出于鲜卑等.而大诗人李白的出身一直是学术界争论不休的问题.

对于诗人李白的生世, 李宜琛在1926年5月10日的《晨报副刊》上发表了《李白的籍贯和生地》一文,通过对李白生卒年的考订,认为\"李白不生于四川,而生于被流放(窜)的地方\",也即李家被流放的西域碎叶. 九年以后,陈寅恪又发表了《李太白氏族之疑问》一文,认为李白是生在西域的\"咀逻私城\",在他五岁的时候,由他的父亲带回到巴西的.一年之后,《逸经》上先后发表了三篇涉及到李白出生地问题的文章,即胡怀琛的《李太白的国籍问题》、《李太白通突厥文及其它》、幽谷的《李太白——中国人乎?突厥人乎?》,它们都肯定李白生于西域. 陈寅恪也论证李白是西域胡人\"绝无疑义\",\"其父之所以名客者,始由西域之人其姓名不通于华夏,因以胡客呼之,遂取以为名\";李白之父所以自西域迁蜀,盖因\"六朝隋唐时代蜀汉亦为西胡兴贾区域\",且\"至入中国方改李姓也\". 他说:\"夫以一元非汉姓之家,忽来从西域,自称其先世于隋末由中国谪居于西突厥旧疆之内,实为一必不可能之事.则其人本为西域胡人,绝无疑义矣.\"

其实,无论李白出生于何族,无损于中国文学的光荣,正如裴斐先生所言:\"唐代本来就是一个民族大融合的朝代,既然许多大臣、名将都出身异族,甚至最高统治者高祖、太宗、高宗身上都至少有一半异族血统,如果李白出身异族或有异族血统而仍以堂堂正正的中国人自居,这一点也不奇怪,这不正说明中国文化的伟大凝聚力吗?\" 所言甚是.李白这样一位唐代的代表诗人,其出身问题在今天看来倒成了一个疑问,这正说明了唐代民族融合的普遍性,说明了当时人们并不以此为怪,并没有把李白的出身当成问题.唐代各民族出身的诗人同为一家不分彼此,共同创造大唐文明,使大唐文明具有极大的包容性和丰富性.

</div>

ruslan007 يوللانغان ۋاقتى 2010-11-19 15:43:09

لى بەي يەھۇدى بولىشى مۇمكىن.

qaynam يوللانغان ۋاقتى 2010-11-19 16:08:53

ئۇنىڭ ئىسمى ئەبەيمىش ، شۇڭا ئىسىمىنى خەنزۇچە قىلغاندا لىبەي قىلغانمىش .

ئۆلۈش ئالدىدا قېيىققا چىقىپ ، ئاپتاپتا قۇرۇپ موميا بولغانمىش دىىگەندەك گەپلەرنى ئاڭلىغاندىم.

nur يوللانغان ۋاقتى 2010-11-19 16:25:37

مەن بۇرۇن تور بەتلەردە لى بەينىڭ ئەسلى ئىسمى ئەبەي دۇفۇنىڭ ئەسلى ئىسمى غوپۇر دەپ ئاڭلىغان ئىدىم....ما قىززىقچىلىرىمىزنىڭ تاپمايدىغان گېپى يوق.تىرىك ئادەملىرىمىزنى بىردەم يەھۇدى بىردەم بىر نېمىگە چىقىرىپلا  يۈرىمىز، ئۆلۈكلەرنى ئۇيغۇركەن دەپ ھالىمىز قالمايدۇ...

كىچىك ۋاقتىمدا ئاپامنىڭ ماڭا دەپ بىرىشىچە شىنجاڭدا ئەمەر دەپ بىر كىشى بولۇپ قوي بىقىپ يۈرۈپ ھازىرقى ئامىرىكىغا كەپ قاپتۇ.ئۇ يەردىكى ئادەملەر ئۇنى ئەمەركا دەپ ئاتاشقا ئادەتلىنىپتۇ.كېيىنچە بۇ ئىسىم ھازىرقى ئامىرىكىنىڭ ئىسمى بولۇپ قاپتۇ....

MVXVK يوللانغان ۋاقتى 2010-11-19 16:44:38

Yuksel:

تۆۋەندىكىسى بۇندىن 1 يىل بۇرۇن خەنزۇلارنىڭ بىر مۇنبىرىدىكى شۇ ھەقتىكى مۇنازىرگە يوللىغان ئىنكاسىم ئىدى. بۇ خىل قاراشنى رەت قىلغۇدەك كۈچلۈك يېڭى قاراشمۇ ئوتتۇرىغا قويۇلمىغان ئىدى ( كېيىنرەك نېمە بولدى ، ئىنكاسىم تېما بىلەن قوشۇلۇپ ئۆچۈرۈلدى ). ۋاقتىم قىسلىقى تۈپەيلى ئۇيغۇرچىغا ئۆرىمەيلا ئەسلىسىنى يوللاپ قويدۇم، ۋاقتى كەڭراق تورداشلار ئۆرۈپ قويسا پىكرىم يوق.

<div id=sina_keyword_ad_area2 class=articalContent>

在大一统的多民族融合文化背景下的唐诗人有着区别于其他朝代的文人的特点.首先在民族构成上,很多著名诗人是少数民族出身,或者是汉化已久的少数民族.如白居易出于西域,元结、元稹、独孤及出于鲜卑等.而大诗人李白的出身一直是学术界争论不休的问题.

对于诗人李白的生世, 李宜琛在1926年5月10日的《晨报副刊》上发表了《李白的籍贯和生地》一文,通过对李白生卒年的考订,认为\"李白不生于四川,而生于被流放(窜)的地方\",也即李家被流放的西域碎叶. 九年以后,陈寅恪又发表了《李太白氏族之疑问》一文,认为李白是生在西域的\"咀逻私城\",在他五岁的时候,由他的父亲带回到巴西的.一年之后,《逸经》上先后发表了三篇涉及到李白出生地问题的文章,即胡怀琛的《李太白的国籍问题》、《李太白通突厥文及其它》、幽谷的《李太白——中国人乎?突厥人乎?》,它们都肯定李白生于西域. 陈寅恪也论证李白是西域胡人\"绝无疑义\",\"其父之所以名客者,始由西域之人其姓名不通于华夏,因以胡客呼之,遂取以为名\";李白之父所以自西域迁蜀,盖因\"六朝隋唐时代蜀汉亦为西胡兴贾区域\",且\"至入中国方改李姓也\". 他说:\"夫以一元非汉姓之家,忽来从西域,自称其先世于隋末由中国谪居于西突厥旧疆之内,实为一必不可能之事.则其人本为西域胡人,绝无疑义矣.\"

其实,无论李白出生于何族,无损于中国文学的光荣,正如裴斐先生所言:\"唐代本来就是一个民族大融合的朝代,既然许多大臣、名将都出身异族,甚至最高统治者高祖、太宗、高宗身上都至少有一半异族血统,如果李白出身异族或有异族血统而仍以堂堂正正的中国人自居,这一点也不奇怪,这不正说明中国文化的伟大凝聚力吗?\" 所言甚是.李白这样一位唐代的代表诗人,其出身问题在今天看来倒成了一个疑问,这正说明了唐代民族融合的普遍性,说明了当时人们并不以此为怪,并没有把李白的出身当成问题.唐代各民族出身的诗人同为一家不分彼此,共同创造大唐文明,使大唐文明具有极大的包容性和丰富性.

</div>
قوڭنى قىسىپ ئولتۇرۇپ ماۋۇنى بىر ئوقۇپ بېقىڭلارچۇ خەق!

uyghurtegin يوللانغان ۋاقتى 2010-11-19 16:49:27

ئۇنىڭ تۈركى خەلىق رايۇنلىرىدا ياشاپ ئۆتكىنى راست ،لىكىن ئۇيغۇر ئەمەس

newstar يوللانغان ۋاقتى 2010-12-6 23:49:08

قايسى مىللەت بولسا نېمە بوپتۇ...ئىشقىلىپ جۇڭخۇا خەلق جۇمھۇرىيىتىنىڭ پۇقراسىغۇ.....
بەت: 1 2 [3] 4
: ﻟﯩﺒﻪﻱ ﺭﺍﺳﺘﯩﻨﻼ ﺋﯘﻳﻐﯘﺭﻣﯘ؟