- توردا
- 182 سائەت
- ئاخىرقى قېتىم
- 2012-11-12
- تىزىملاتقان
- 2010-7-25
- شۆھرەت
- 1212
- تىللا
- 1012
- MSN
- -
- تۆھپە
- 579
- ھوقۇقى
- 200
- جۇغلانما
- 4259
- ئالبوم
- 0
- بلوگ
- 0
- خاتىرە
- 0
- يازما
- 244
- تېما
- 20
- نادىر
- 0
- ھەمبەھر
- 1
- UID
- 67
- تۆھپە
- 579
- تىللا
- 1012
- شۆھرەت
- 1212
|
rasull بۇرادەرگە:
مۇسابىقىنىڭ دائىرىسى توغرىسىدا تەسەۋۋۇر لايىھەسى دېگەن مەزمۇنمۇ بار ئىكەن ، شۇنىڭ ئۈچۈن ئۈچ ئۆلچەملىك لايىھەلەرنىمۇ قوشۇپ يوللىغان ئىدىم.
يەنە بىرسى سىزنىڭ سورىغان سۇئالىڭىزغا بەك تولۇقمۇ جاۋاب بېرەلمەيمەن، لىكىن ئۆزۈمنىڭ بېلىش دائىرەم بويىچە جاۋاب بېرىپ باقاي.
maya بىلەن max نىڭ ئىقىتىدارى جەھەتتە maya نى يۇقىرى ئورۇندا تۇرىدۇ دەپ بىلىمەن، لىكىن max مۇ ئاددى دېتال ئەمەس، max بىلەنمۇ نۇرغۇن مۇنەۋۋەر لايىھەلەرنى ئىشلىگىلى بولىدۇ، ئەگەر ماڭا تاللاش توغرا كەپ قالسا max نى تاللايمەن. (چۈنكى مەندە maya توغرىسىدا دەسلەپكى چۈشەنچىلا بار )
max بىلەن zbrush بىرسى بىرسىنى قوللاش مەسلىسىگە كەلگەندە max بىلەن zbrush ئۆزىنىڭ ھۆججەت فورماتلىرىنى بىۋاستە تونىمىسىمۇ ئۆزئارا obj ھالەتتە چىقىرىپ ئىشلەتسە قوللايدىغانلىقىنى ئاڭلىغان. (بۇ ئۇسۇل بىلەن maya,max,zbrush... قاتارلىق دېتاللارنىڭ ھۆججەتلىرىنى ئۆز ئارا ئالماشتۇرۇپ ئىشلەتكىلى بولىدۇ)
yarkanboy بۇرادەرگە:
سىز دېگەندەك كىچىك ۋاقىتلىرىمىزدا ئۆيلىرىمىزدە شۇنداق ئاپتۇۋالار بار ئىدى، لىكىن ئۇ ئاپتۇۋالارنىڭ نېمە ئۈچۈن تۇتقۇچى بولمايدىغانلىقى توغرىسىدىكى سەۋەبنى بىلمەيدىكەنمەن، سىزنىڭ مۇشۇ ئىنكاسىڭىز ئارقىلىق ئاددى بىر بىلمگە ئېرىشىۋالدىم، رەھمەت.
بۇ تەكلىپىڭىزنى بۇنىڭدىن كېيىنكى لايىھىلەش ئىشلىرىدا مۇۋاپىق قوللىنىمەن. |
|