- ئاخىرقى قېتىم
- 2014-11-9
- توردا
- 1531 سائەت
- 经验
- 7796 点
- 威望
- 1899 点
- تىزىملاتقان
- 2008-4-24
- ھوقۇقى
- 200
- يازما
- 4628
- تېما
- 149
- نادىر
- 1
- جۇغلانما
- 7796
- UID
- 7
  
|
بۇ كۈي ۋىدىيوسىنىڭ ئىشلىنىش جەريانى توغرىسىدا ئازىراق بىر نەرسىلەرنى كۆرگەنتىم. شۇنى تەرجىمە قىلىپ يوللاپ قوياي..8 w0 X. q, X2 g
; j @7 w( e$ s5 \
* O9 c, C$ b5 ]& _( }) Y. S رېژىسسور مايكېل گوندري(Michel Gondry) بۇ كۈي ۋىدىيونى ئىشلىگەندە، موۋشن كونترول سېستىمىسىدىن پايدىلانغان. موۋشن كونترول يۇقۇرى تېخنىكىلىق ئۆز-ئارا كۆرۈنۈشكە ئېلىش كونترول سېستىمىسى بولۇپ، بىرلا ۋاقىتتا سۈرەتكە ئېلىش، سۈرەتكە ئېلىنىدىغان شەيىئىلەر، نۇر ۋە ھەركەت سىزىقىلىرى بىلەن سۈرەتكە ئالغۇچى لىنتىنىڭ سۈرەتكە ئېلىش سۈرئىتىنى ئۆز-ئارا كونترول قىلىش سېستىمىسىنى كۆرسىتىدۇ. سۈرەتكە ئالغاندا رېلىس رەسىمىدىكىدەك كوچىنىڭ ئوتتۇرىسىغان قويۇلىدۇ. ئاندىن ئۇنىڭ بىر ئايلانما سۈرەتكە ئېلىش لىنىيەسى بېكىتىلىپ، كامىرا بۇ لىنىيە بويىچە ئوخشاش بولغان سۈرەتكە ئېلىش ھەركىتىنى قايتىلايدۇ. ۋىدىيودىكى كەيلى ۋە بىر قانچە مۇھىم روللارنىڭ ھەركەت ئورۇنلىرى ناھايتتى ئەستەيىدىللىق بىلەن ئورۇنلاشتۇرۇلغان(مەسىلەن، شوتىغا يامىشىۋاتقان ئادەم، تامنى سىرلاۋاتقان ئادەم، مۇھەببەتلىشىۋاتقان ئاشۇق-مەشۇقلار…) ئۇلارنىڭ ھەركەت ئورۇنلىرى قايتىلانمىغان. ئاندىن كامىرا كۆرۈنۈشكە ئالغان سۈرەتلەرنىڭ ھەممىسى ئۈستىمۇ-ئۈستىگە قويۇش ئارقىلىق بۇ خىل كۆپ كەيلى بارلىققا كېلىدىغان ئۈنۈم ھاسىل قىلغان. ئۇنىڭدىن باشقا كەيلىنىڭ ھەركىتىنىمۇ ناھايتتى ئىنچىكىلىك بىلەن پىلانلىغان. چۈنكى ئۇ ھەر بىر يېڭى ئايلانمىدىكى ئۆزلىرىنىڭ ھەركىتى بىلەن ماسلىشىشى كېرەك. 3ۋە 4 ئايلانمىغا كەلگەندە رېژىسسور كەيلىنى كامىرا يېقىن مېڭىشقا بۇيرۇغان. بۇنداق بولغاندا كامىرا كۆپلىگەن كەيلىنىڭ يېقىن كۆرۈنۈشىنى ئالغان ۋە بۇ ئارقىلىق ئامال بار بەزى خاتالىقلارنىڭ كۆرۈنۈپ قېلىشىنى توسۇپ قالغان. يۇقۇرقىدەك ئىنچىكىلىك بىلەن ئورۇنلاشتۇرۇشتىن باشقا يەنە كەينىدىكى ئەستايىدىل مۇنتاژلىق ئارقىلىق تازلاش بىلەن بىر فانتازىيەلىك كۈي ۋىدىيوسىنى ۋۇجۇدقا چىقارغان. |
|