ﺋﻮﻗﯘﺗﯘﺷﺘﯩﻜﻰ ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ ﺷﻪﻛﯩﻠﻠﻪﺭﻧﯩﯔ ﺋﺎﻻﮬﯩﺪﯨﻠﯩﻜﻰ ﺗﻮﻏﺮﯨﺴﯩﺪﺍ
Ihlas Ilani

دىيارىم مۇنبىرى » ﻣﺎﺋﺎﺭﯨﭗ » ﺋﻮﻗﯘﺗﯘﺷﺘﯩﻜﻰ ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ ﺷﻪﻛﯩﻠﻠﻪﺭﻧﯩﯔ ﺋﺎﻻﮬﯩﺪﯨﻠﯩﻜﻰ ﺗﻮﻏﺮﯨﺴﯩﺪﺍ
بۇ بەتتىكى تېما: ﺋﻮﻗﯘﺗﯘﺷﺘﯩﻜﻰ ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ ﺷﻪﻛﯩﻠﻠﻪﺭﻧﯩﯔ ﺋﺎﻻﮬﯩﺪﯨﻠﯩﻜﻰ ﺗﻮﻏﺮﯨﺴﯩﺪﺍ پرىنتلاش | IE دا ساقلىۋېلىش | تېما ساقلاش | ئالدىنقى تېما | كېيىنكى تېما
بۇ تىما 29 قېتىم كۈرۈلدى .
بۇ ئەزا توردا يوق Hush_Puraq
ئىلغار باشقۇرغۇچى دىيارىم باشقۇرغۇچىسى
تەجىرىبە: دەرىجە:     سانغۇن<br>ئەزا ئۇنۋىرسال نۇمۇرى: 2615<br>دەرىجە ئۆرلەشكە يەنە : 2384
UID نۇمۇرى : 30
دەرىجە: ئالاھىدە باشقۇرغۇچى
تور دەرىجىسى :
نادىر تېما: 3
يازما سانى: 2591
ئۇنۋان:15 دەرىجە ھازىرغىچە2591دانە
شۆھرەت: 310 نۇمۇر
پۇل: 5072 دىيارىم تەڭگىسى
تۆھپە: 5 نۇمۇر
باھا: 0 نومۇر
تىزىملاتقان ۋاقىت:2005-10-11
ئاخىرقى كىرگىنى :2007-10-22

ﺋﻮﻗﯘﺗﯘﺷﺘﯩﻜﻰ ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ ﺷﻪﻛﯩﻠﻠﻪﺭﻧﯩﯔ ﺋﺎﻻﮬﯩﺪﯨﻠﯩﻜﻰ ﺗﻮﻏﺮﯨﺴﯩﺪﺍ


ﺋﻮﻗﯘﺗﯘﺷﺘﯩﻜﻰ ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ ﺷﻪﻛﯩﻠﻠﻪﺭﻧﯩﯔ ﺋﺎﻻﮬﯩﺪﯨﻠﯩﻜﻰ ﺗﻮﻏﺮﯨﺴﯩﺪﺍ



ﺋﻮﻗﯘﺗﯘﺷﺘﯩﻜﻰ ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ ﺷﻪﻛﯩﻠﻠﻪﺭ ﮬﯧﺴﺴﯩﻴﺎﺕ ﯞﻩ ﻣﻪﻗﺴﻪﺗﻨﻰ ﻳﻪﺗﻜﯜﺯﻩﻟﻪﻳﺪﯨﻐﺎﻥ، ﺗﻪﭘﻪﻛﻜﯘﺭﻧﻰ ﻗﻮﺯﻏﺎﻳﺪﯨﻐﺎﻥ، ﻗﯩﺰﯨﻘﯩﺸﯩﻨﻰ ﺗﻪﺭﻩﻗﻘﯩﻲ ﻗﯩﻠﺪﯗﺭﯨﺪﯨﻐﺎﻥ، ﮬﯧﺴﯩﺴﯩﻴﺎﺗﻨﻰ ﺋﯘﺭﻏﯘﺗﺎﻻﻳﺪﯨﻐﺎﻥ ﺑﻮﻟﯘﺷﻰ ﻛﯧﺮﻩﻙ. ﺷﯘﯕﺎ، ﺋﻮﻗﯘﺗﯘﺷﺘﯩﻜﻰ ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ ﺷﻪﻛﯩﻠﻠﻪﺭ ﺋﺎﺳﺎﺳﻪﻥ ﻣﯘﻧﺪﺍﻕ ﺋﺎﻻﮬﯩﺪﯨﻠﯩﻜﻠﻪﺭﮔﻪ ﺋﯩﮕﻪ ﺑﻮﻟﯩﺪﯗ.

1. ﺋﯩﺨﭽﺎﻡ، ﺋﯧﻨﯩﻖ ﺑﻮﻟﯘﺵ

ﺋﻮﻗﯘﺗﯘﺷﺘﯩﻜﻰ ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ ﺷﻪﻛﯩﻠﻠﻪﺭ ﻧﯧﻤﯩﻼ ﺩﯦﮕﻪﻥ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﺋﻮﻗﯘﺗﯘﺷﻨﯩﯔ ﻗﻮﺷﯘﻣﭽﻪ ﯞﺍﺳﺘﯩﺴﻰ. ﺷﯘﻧﯩﯔ ﺋﯜﭼﯜﻥ ﺋﯘ ﺋﯩﺨﭽﺎﻡ، ﺋﯧﻨﯩﻖ ﺑﻮﻟﯘﺷﻰ، ﺋﯘﻗﯘﺗﯘﺷﺘﯩﻜﻰ ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ ﺷﻪﻛﯩﻠﻠﻪﺭﻧﻰ ﺗﻪﺳﯟﯨﺮﻟﻪﻧﮕﻪﻥ ﺑﺎﺭﻟﯩﻖ ﺷﻪﻳﺌﯩﻠﻪﺭﮔﻪ ﺋﻮﺧﺸﯩﺘﯩﭗ ﺳﯩﺰﯨﺶ ﻛﯧﺮﻩﻙ. ﻟﯧﻜﯩﻦ، ﺋﯩﻨﭽﯩﻜﯩﻠﻪﭖ ﺳﯩﺰﯨﺶ ﮬﺎﺟﻪﺗﺴﯩﺰ. ﻣﻪﺳﯩﻠﯩﻨﻰ ﭼﯜﺷﻪﻧﺪﯛﺭﯛﭖ ﺑﯧﺮﻩﻟﯩﺴﯩﻼ ﺑﻮﻟﯩﺪﯗ. ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ، ﺗﯧﺰ، ﺑﯩﺮ ﻗﺎﺭﺍﺷﺘﯩﻼ ﺑﯩﻠﮕﯩﻠﻰ ﺑﻮﻟﯩﺪﯨﻐﺎﻥ ﻗﯩﻠﯩﭗ ﺳﯩﺰﯨﺶ ﻛﯧﺮﻩﻙ. ﺋﯘﻧﺪﺍﻕ ﺑﻮﻟﻤﯩﺴﺎ ﺋﻮﻗﯘﻏﯘﭼﯩﻼﺭﻧﯩﯔ ﺩﯨﻘﻘﯩﺘﻰ ﭼﯧﭽﯩﻠﯩﭗ، ﺗﻪﭘﻪﻛﻜﯘﺭﻯ ﺋﯜﺯﯛﻟﯜﭖ ﻛﯧﺘﯩﺪﯗ. ﺩﯦﻤﻪﻙ، ﺳﯩﻨﯩﭙﺘﺎ ﻛﯜﻟﻜﻪ ﻗﻮﺯﻏﯩﺘﯩﯟﻩﺗﻤﻪﺳﻠﯩﻚ ﻻﺯﯨﻢ.

2. ﺋﻮﭼﯘﻕ، ﭼﯜﺷﯩﻨﯩﺸﻠﯩﻚ ﺑﻮﻟﯘﺵ


ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ ﺷﻪﻛﯩﻠﻠﻪﺭ ﺑﺎﻳﺎﻥ ﻗﯩﻠﯩﻨﯩﺪﯨﻐﺎﻥ، ﻣﻪﺯﻣﯘﻧﻐﺎ ﺋﺎﺳﺎﺳﻪﻥ، ﻣﯘﮬﯩﻢ ﻧﯘﻗﺘﯩﻨﻰ ﮔﻪﯞﺩﯨﻠﻪﻧﺪﯛﺭﯛﭖ، ﺋﻮﭼﯘﻕ، ﭼﯜﺷﯩﻨﯩﺸﻠﯩﻚ ﺳﯩﺰﯨﻠﯩﺸﻰ ﻛﯧﺮﻩﻙ.
ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ ﺷﻪﻛﯩﻠﻠﻪﺭ ﻳﺎﻻﯓ ﺳﯩﺰﯨﻖ ﺑﯩﻠﻪﻥ، ﺳﺎﻳﻪ ﭼﯜﺷﯜﺭﻣﻪﻱ، ﺑﯩﺮ ﻗﻪﻟﻪﻣﺪﯨﻼ ﺳﯩﺰﯨﻠﯩﭗ ﺑﻮﻟﯘﺷﻰ، ﺋﯜﺳﺘﻰ _ ﺋﯜﺳﺘﯩﻠﻪﭖ ﺳﯩﺰﯨﺶ ﯞﻩ ﻳﺎﺳﺎﭖ _ ﺗﯜﺯﻩﺷﺘﯩﻦ ﺳﺎﻗﻠﯩﻨﯩﺶ، ﺑﯩﺮ ﻗﺎﺭﺍﺷﺘﯩﻼ ﺑﯩﻠﮕﯩﻠﻰ ﺑﻮﻟﯩﺪﯨﻐﺎﻥ ﺑﻮﻟﯘﺷﻰ ﻛﯧﺮﻩﻙ. ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ ﺷﻪﻛﯩﻠﻠﻪﺭﻧﻰ ﺳﯩﺰﯨﺸﺘﺎ ﻣﯘﻧﺪﺍﻕ ﻗﯩﻠﯩﻘﻼﺭﻏﺎ ﻳﻮﻝ ﻗﻮﻳﯘﻟﻤﺎﻳﺪﯗ. ﺑﻪﺯﯨﻠﻪﺭ ﻣﺎﮬﺎﺭﻩﺗﺘﻪ ﭘﯩﺸﻘﺎﻥ ﺑﻮﻟﺴﯩﻤﯘ، ﺑﯘ ﺟﻪﮬﻪﺗﺘﻪ ﻳﯘﻗﯩﺮﻗﯩﺪﻩﻙ ﻗﯩﻠﯩﻘﻼﺭﻧﻰ ﻗﯩﻠﻤﺎﺳﻠﯩﻘﻰ ﻛﯧﺮﻩﻙ.


3. ﺋﻮﺑﺮﺍﺯ ﭼﯩﻦ ﺑﻮﻟﯘﺵ

ﺋﻮﺑﺮﺍﺯﻧﯩﯔ ﭼﯩﻦ ﺑﻮﻟﯘﺷﻰ ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ ﺷﻪﻛﯩﻠﻨﯩﯔ ﺋﻪﻗﻪﻟﻠﯩﻲ ﺗﻪﻟﯩﭙﻰ، ﺑﯘ ﻧﯘﻗﺘﯩﺪﯨﻦ ﺋﺎﻳﺮﯨﻠﻐﺎﻧﺪﺍ ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ ﺷﻪﻛﯩﻞ ﺋﯚﺯ ﺭﻭﻟﯩﻨﻰ ﺋﻮﻳﻨﯩﻴﺎﻟﻤﺎﻳﺪﯗ.
ﺋﻮﻗﯘﺗﯘﺷﺘﯩﻜﻰ ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ ﺷﻪﻛﯩﻠﻠﻪﺭ ﺑﯩﻠﯩﻢ ﺑﯧﺮﯨﺶ ﺟﻪﺭﻳﺎﻧﯩﺪﺍ ﻣﻪﺳﯩﻠﯩﻨﻰ ﺳﯜﭘﻪﺕ ﻳﺎﻛﻰ ﺳﺎﻥ ﺋﺎﺭﻗﯩﻠﯩﻖ ﭼﯜﺷﻪﻧﺪﯛﺭﯛﭖ ﺑﯧﺮﯨﺪﯗ. ﺑﯘ ﺷﻪﻳﺌﯩﻲ، ﺋﻪﯞﺭﯨﺸﻜﻪ ﯞﻩ ﺗﯩﻠﻐﺎ ﻳﺎﺭﺩﻩﻣﭽﻰ ﺑﻮﻟﯩﺪﯗ. ﻧﺎﯞﺍﺩﺍ ﺷﻪﻛﯩﻞ ﭼﯩﻦ ﺑﻮﻟﻤﯩﺴﺎ، ﭼﺎﺗﺎﻕ ﭼﯩﻘﯩﭗ، ﺑﯩﻠﯩﻢ ﺳﻪﭘﺴﻪﺗﯩﮕﻪ ﺋﺎﻳﻠﯩﻨﯩﭗ ﻗﯧﻠﯩﺸﻰ ﯞﻩ ﺧﺎﺗﺎﻟﯩﻖ ﺳﺎﺩﯨﺮ ﺑﻮﻟﯘﺷﻰ ﻣﯘﻣﻜﯩﻦ.
ﺋﻮﺑﺮﺍﺯ ﭼﯩﻦ ﺑﻮﻟﯘﺷﻰ ﺋﯜﭼﯜﻥ، ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ ﺷﻪﻛﯩﻞ ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ، ﭘﯩﺸﺸﯩﻖ ﺳﯩﺰﯨﻘﻼﺭ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﺳﯩﺰﯨﻠﯩﺸﻰ، ﺋﻮﺑﺮﺍﺯ ﮔﻪﯞﺩﯨﻠﯩﻨﯩﺸﻰ، ﺷﻪﻳﺌﯩﻨﯩﯔ ﺋﻪﯓ ﺋﺎﺳﺎﺳﯩﻲ ﺋﺎﻻﮬﯩﺪﯨﻠﯩﻜﻰ ﺗﯘﺗﯘﻟﯘﺷﻰ ﻻﺯﯨﻢ.


4. ﻛﯜﭼﻠﯜﻙ ﻗﻮﺯﻏﯩﺘﯩﺸﭽﺎﻥ ﺑﻮﻟﯘﺵ

ﺋﻮﻗﯘﺗﯘﺷﺘﯩﻜﻰ ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ ﺷﻪﻛﯩﻠﻠﻪﺭ ﻛﯜﭼﻠﯜﻙ ﻗﻮﺯﻏﯩﺘﯩﺸﭽﺎﻧﻠﯩﻘﻘﺎ ﺋﯩﮕﻪ ﺑﻮﻟﯘﺷﻰ ﻳﻪﻧﻰ، ﺋﻮﻗﯘﺗﯘﺵ ﺟﻪﺭﻳﺎﻧﯩﺪﺍ ﺑﯘ ﺷﻪﻛﯩﻠﻨﯩﯔ ﻗﺎﻧﺪﺍﻕ ﻳﻪﺭﺩﻩ، ﻗﺎﭼﺎﻥ، ﻗﺎﻧﮭﺎﻕ ﺋﯩﺸﻠﯩﺘﯩﻠﯩﺪﯨﻐﺎﻧﻠﯩﻘﻰ، ﻗﺎﻧﺪﺍﻕ ﻗﯩﻠﻐﺎﻧﺪﺍ ﻳﺎﺧﺸﻰ ﺋﯩﺸﻠﻪﺗﻜﯩﻠﻰ ﺑﻮﻟﯩﺪﯨﻐﺎﻧﻠﯩﻘﯩﻨﻰ، ﺋﺎﻟﺪﯨﻦ ﺋﻪﺗﺮﺍﭘﻠﯩﻖ ﺋﺎﻧﺎﻟﯩﺰ ﻗﯩﻠﯩﺸﻰ ﯞﻩ ﺋﻮﻳﻠﯩﻨﯩﺸﻰ ﻛﯧﺮﻩﻙ. ﮬﻪﺭﮔﯩﺰ ﺋﺎﺩﺩﯨﻴﻼ ﺋﯩﺸﻠﻪﺗﻤﻪﺳﻠﯩﻚ ، ﻧﻮﻗﯘﻝ ﮬﺎﻟﺪﺍ ﺷﻪﻛﯩﻞ ﺳﯩﺰﯨﺶ ﺋﯜﭼﯜﻧﻼ ﺳﯩﺰﻣﺎﺳﻠﯩﻖ ﻻﺯﯨﻢ.
ﺑﻮﻟﯘﭘﻤﯘ ﺋﻮﻗﯘﺗﻘﯘﭼﻰ ﺷﻪﻛﯩﻞ ﺳﯩﺰﻏﺎﻧﺪﺍ ﭼﯩﻦ، ﺋﻮﺑﺮﺍﺯﻟﯩﻖ ﺳﯩﺰﺍﻟﯩﺴﺎ، ﺋﻮﻗﯘﻏﯘﭼﯩﻨﻰ ﺯﻭﻗﻼﻧﺪﯗﺭﯗﭖ، ﺩﯨﻘﻘﯩﺘﯩﻨﻰ ﻣﻪﺭﻛﻪﺯﻟﻪﺷﺘﯜﺭﮔﯩﻠﻰ، ﮬﯧﺴﺴﯩﻴﺎﺕ ﯞﻩ ﻣﻪﺯﻣﯘﻧﻨﻰ ﻳﻪﺗﻜﯜﺯﯛﺵ ﻣﻪﻗﺴﯩﺘﯩﮕﻪ ﺗﯧﺨﯩﻤﯘ ﺗﯧﺰ ﻳﻪﺗﻜﯩﻠﻰ، ﺋﻮﻗﯘﻏﯘﭼﯩﻼﺭﻧﻰ ﺋﯩﻠﮭﺎﻣﻼﻧﺪﯗﺭﻏﯩﻠﻰ ﺑﻮﻟﯩﺪﯗ.


5. ﺷﻪﻛﯩﻠﻨﻰ ﻗﺎﺋﯩﺪﯨﻠﯩﻚ ﺳﯩﺰﯨﺶ

ﺋﻮﻗﯘﺗﯘﺷﺘﯩﻜﻰ ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ ﺷﻪﻛﯩﻠﻠﻪﺭﻧﻰ ﺳﯩﺰﯨﺸﺘﺎ ﮬﻪﻡ ﺯﯙﺭﯛﺭ ﺑﻮﻟﻐﺎﻥ ﺋﺎﺳﺎﺳﯩﻲ ﻣﺎﮬﺎﺭﺍﺗﻨﻰ ﺋﯩﮕﯩﻠﯩﯟﯦﻠﯩﺶ ﮬﻪﻡ ﺷﻪﻛﯩﻞ ﺳﯩﺰﯨﺸﻨﯩﯔ ﺋﺎﺳﺎﺳﯩﻲ ﻳﻮﻟﯩﻨﻰ ﺋﯩﮕﯩﻠﯩﯟﯦﻠﯩﺶ ﻛﯧﺮﻩﻙ. ﺷﯘﻧﺪﺍﻗﻼ، ﺋﯩﻠﻤﯩﻲ ﻗﺎﺋﯩﺪﻩ ﺑﻮﻳﯩﭽﻪ ﺳﯩﺰﯨﺶ، ﻳﻪﻧﻪ ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ ﺷﻪﻛﯩﻠﻨﯩﯔ ﺑﻪﺩﯨﺌﯩﻲ ﺋﯜﻧﯜﻣﯩﻨﻰ ﮔﻪﯞﺩﯨﻠﻪﻧﺪﯛﺭﯛﺵ ﻛﯧﺮﻩﻙ. ﭼﯜﻧﻜﻰ، ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ ﺷﻪﻛﯩﻠﻠﻪﺭﻧﯩﯔ ﺋﻮﻗﯘﺗﯘﺷﺘﺎ ﻗﻮﻟﻠﯩﻨﯩﺸﻰ ﯞﻩ ﺋﯘﻧﯩﯔ ﺭﻭﻟﻰ ﻣﻪﺳﯩﻠﯩﻠﻪﺭﻧﻰ ﭼﯜﺷﻪﻧﺪﯛﺭﯛﭖ ﺑﯧﺮﯨﺶ ﺑﯩﻠﻪﻧﻼ ﭼﻪﻛﻠﯩﻨﯩﭗ ﻗﺎﻟﻤﺎﻳﺪﯗ. ﺑﻪﻟﻜﻰ ﺋﯘ ﺷﻪﻛﯩﻠﻠﻪﺭ ﮔﯜﺯﻩﻟﻠﯩﻚ ﺗﻪﺭﺑﯩﻴﯩﺴﻰ ﺑﯧﺮﯨﺪﯨﻐﺎﻥ ﺋﺎﻻﮬﯩﺪﻩ ﺭﻭﻟﻐﺎ ﺋﯩﮕﻪ. ﺷﯘﻧﯩﯔ ﺋﯜﭼﯜﻥ، ﺋﻮﻗﯘﺗﻘﯘﭼﻰ ﺷﻪﻛﯩﻞ ﺳﯩﺰﻏﺎﻧﺪﺍ، ﺋﯘﻧﯩﯔ ﻗﺎﺋﯩﺪﯨﻠﯩﻚ ﺳﯩﺰﯨﻠﯩﺸﯩﻐﺎ ﺩﯨﻘﻘﻪﺕ ﻗﯩﻠﯩﺸﻰ ﺯﯙﺭﯛﺭ.
ﺷﻪﻛﯩﻠﻠﻪﺭﻧﻰ ﻗﺎﺋﯩﺪﯨﻠﯩﻚ ﺳﯩﺰﯨﺸﺘﺎ ﺋﺎﺳﺎﺳﻠﯩﻘﻰ ﺳﯩﺰﯨﻘﻼﺭ ﻣﯘﯞﺍﭘﯩﻖ ﺑﻮﻟﯘﺷﻰ، ﺋﻮﺭﯗﻧﻼﺷﺘﯘﺭﯗﻟﯘﺷﻰ، ﺋﯩﻠﻤﯩﻲ ﺑﻮﻟﯘﺷﻰ، ﺷﻪﻛﯩﻞ ﭼﯩﺮﺍﻳﻠﯩﻖ ﺑﻮﻟﯘﺷﻰ، ﭘﯧﺮﺳﭙﯧﻜﺘﯩﯟﻯ ﻗﺎﺋﯩﺪﯨﮕﻪ ﺋﯘﻳﻐﯘﻥ ﺑﻮﻟﯘﺷﻰ، ﻣﺎﺳﺸﺘﺎﺑﻰ ﻣﯘﯞﺍﭘﯩﻖ، ﺷﻪﻛﯩﻞ ﺗﻮﻏﺮﺍ ﺑﻮﻟﯘﺷﻰ ﻻﺯﯨﻢ. ﻣﯘﺷﯘﻧﺪﺍﻕ ﺑﻮﻟﻐﺎﻧﺪﯨﻼ، ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ ﺷﻪﻛﯩﻠﻠﻪﺭﻧﯩﯔ ﺋﻮﻗﯘﺗﯘﺷﺘﯩﻜﻰ ﺗﯧﮕﯩﺸﻠﯩﻚ ﺭﻭﻟﯩﻨﻰ ﺗﻮﻟﯘﻕ ﺟﺎﺭﻯ ﻗﯩﻠﺪﯗﺭﻏﯩﻠﻰ ﺑﻮﻟﯩﺪﯗ.


ﺋﺎﭘﺘﻮﺭﻯ _ ﺋﺎﺗﯘﺵ ﺷﻪﮬﻪﺭ ﺳﯘﻧﺘﺎﻍ ﻳﯧﺰﺍ ﺷﻮﺭﯗﻕ ﺑﺎﺷﻼﻧﻐﯘﭺ ﻣﻪﻛﺘﻪﭘﺘﯩﻦ _ ﮔﯜﻟﺠﺎﻣﺎﻝ ﺋﺎﺭﯨﭗ
ﺋﻮﻗﯘﺗﯘﺵ ﺗﻪﺗﻘﯩﻘﺎﺗﻰ ﮊﻭﺭﻧﯩﻠﯩﺪﯨﻦ ﺋﯧﻠﯩﻨﺪﻯ.

Alamart Bio Technic
بۇ يوللانما دىيارىم مۇنبىرىگە تەۋە، خالىغانچە باشقا مۇنبەرگە كۆچۈرۈپ چاپلىماڭ. << باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى ھۆرمەت قىلىش ئەڭ ئۇلۇغ شەرەپ!>>
چوققا يوللانغان ۋاقتى: 2007-10-19 20:50 | بۇ قەۋەتكە ئىنكاس=> [باش يازما]
بۇ ئەزا توردا يوق yolbaxqi-ksg
ئىلغار باشقۇرغۇچى ئالاھىدە تۆھپە دىيارىم باشقۇرغۇچىسى
تەجىرىبە: دەرىجە:     سانغۇن<br>ئەزا ئۇنۋىرسال نۇمۇرى: 4618<br>دەرىجە ئۆرلەشكە يەنە : 381
UID نۇمۇرى : 12972
دەرىجە: ئالاھىدە باشقۇرغۇچى
تور دەرىجىسى :
نادىر تېما: 1
يازما سانى: 4593
ئۇنۋان:19 دەرىجە ھازىرغىچە4593دانە
شۆھرەت: 74 نۇمۇر
پۇل: 5635 دىيارىم تەڭگىسى
تۆھپە: 0 نۇمۇر
باھا: 0 نومۇر
تىزىملاتقان ۋاقىت:2007-01-30
ئاخىرقى كىرگىنى :2007-10-23


مۇنبەردىكى بوشلۇق تىما دەل مۇشۇلار ئىدى ~! ھارمىغايسىز !

QiQan Uyghur Ulinix Tori
پەرزەنتنىڭ جىنى خۇدادىن ، ۋۇجۇدى ئاتا - ئانىدىن ، ئىستىقبالى مەرىپەتتىن كىلىدۇ .
چوققا يوللانغان ۋاقتى: 2007-10-19 21:02 | بۇ قەۋەتكە ئىنكاس=> [1 -قەۋەت]
دىيارىم مۇنبىرى » ﻣﺎﺋﺎﺭﯨﭗ


 يېڭى يازما بار سەھىپە يېڭى يازمىلىق سەھىپە  نۇرمال زىيارەت قىلىغىلى بولىدىغان سەھىپە ئادەتتىكى سەھىپە  تاقاق سەھىپە مەخپىي سەھىپە  



ﺋﻪﺳﻜﻪﺭﺗﯩﺶ : ﺗﻮﺭ ﺑﯧﻜﯩﺘﯩﻤﯩﺰﺩﻩ ﯞﻩﻣﯘﻧﺒﯩﺮﯨﻤﯩﺰﺩﻩ ﺩﯙﻟﻪﺗﻨﯩﯔ ﺗﯜﺭﻟﯜﻙ ﻗﺎﻧﯘﻥ - ﺳﯩﻴﺎﺳﻪﺕ ﭘﻪﺭﻣﺎﻧﻠﯩﺮﯨﻐﺎ ﺧﯩﻼﭖ ﻣﺎﻗﺎﻟﯩﻠﻪﺭ ﯞﻩ ﻳﻮﻟﻼﻧﻤﯩﻼﺭﻧﻰ ، ﺳﯜﺭﻩﺗﻠﻪﺭﻧﻰ ﻳﻮﻟﻼﺷﻘﺎ ﺑﻮﻟﻤﺎﻳﺪﯗ.
ﺑﯚﻟﮕﯜﻧﭽﯩﻠﯩﻚ ، ﻗﯘﺗﺮﺍﺗﻘﯘﻟﯘﻕ ﺧﺎﺭﺍﻛﺘﺮﯨﺪﯨﻜﻰ ﻣﺎﻗﺎﻟﯩﻠﻪﺭﻧﻰ ﻳﻮﻟﻠﯩﻐﺎﻥ ﺋﺎﭘﺘﻮﺭﻻﺭ ﺋﺎﻗﯩﯟﯨﺘﯩﮕﻪ ﺋﯚﺯﻯ ﻣﻪﺳﺌﯘﻝ ﺑﻮﻟﯩﺪﯗ . ﺗﻮﺭ ﭘﻮﻧﻜﯩﺘﯩﻤﯩﺰ ﮬﯧﭽﻘﺎﻧﺪﺍﻕ ﻣﻪﺳﺌﯘﻟﯩﻴﻪﺗﻨﻰ ﺋﯜﺳﺘﯩﮕﻪ ﺋﺎﻟﻤﺎﻳﺪﯗ . ﺋﯚﺯ ﺗﻮﺭ ﻣﻪﺩﻩﻧﯩﻴﺘﯩﻤﯩﺰﻧﯩﯔ ﺳﺎﻏﻼﻡ ﺗﻪﺭﻩﻗﻘﯩﻲ ﻗﯩﻠﯩﺸﻰ ﯞﻩ ﺗﻮﺳﺎﻟﻐﯘﺳﯩﺰ ﺋﯩﻠﮕﯩﺮﻟﯩﺸﻰ ﺋﯜﭼﯜﻥ ﺑﯘ ﻣﯘﻧﺒﻪﺭﻧﻰ ﺋﯚﺯ ﻛﯚﺯ ﻗﺎﺭﭼﯘﻗﯩﯖﯩﺰﺩﻩﻙ ﺋﺎﺳﺮﯨﺸﯩﯖﯩﺰﻧﻰﺋﯜﻣﯩﺪ ﻗﯩﻠﯩﻤﯩﺰ.
ﻛﯧﻴﯩﻨﻜﻰ ﭘﯘﺷﺎﻳﻤﺎﻥ ، ﺋﯚﺯﯛﯕﮕﻪ ﺩﯛﺷﻤﻪﻥ . ﻣﯩﻠﻠﻪﺗﻨﻰﺳﯚﻳﮕﯜﭼﯩﻠﻪﺭ ﺋﯚﺯ ﻧﻪﺭﺳﯩﺴﯩﻨﻰ ﻗﻪﺩﯨﺮﻟﻪﻳﺪﯗ .


ھازىرقى ۋاقىت : 10-23 09:42
Powered by PHPWind v5.3 Certificate Code © 2003-07 UyPW Corporation