ﺋﻮﻗﯘﺗﯘﺷﺘﯩﻜﻰ ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ ﺷﻪﻛﯩﻠﻠﻪﺭﻧﯩﯔ ﺋﺎﻻﮬﯩﺪﯨﻠﯩﻜﻰ ﺗﻮﻏﺮﯨﺴﯩﺪﺍ
ﺋﻮﻗﯘﺗﯘﺷﺘﯩﻜﻰ ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ ﺷﻪﻛﯩﻠﻠﻪﺭ ﮬﯧﺴﺴﯩﻴﺎﺕ ﯞﻩ ﻣﻪﻗﺴﻪﺗﻨﻰ ﻳﻪﺗﻜﯜﺯﻩﻟﻪﻳﺪﯨﻐﺎﻥ، ﺗﻪﭘﻪﻛﻜﯘﺭﻧﻰ ﻗﻮﺯﻏﺎﻳﺪﯨﻐﺎﻥ، ﻗﯩﺰﯨﻘﯩﺸﯩﻨﻰ ﺗﻪﺭﻩﻗﻘﯩﻲ ﻗﯩﻠﺪﯗﺭﯨﺪﯨﻐﺎﻥ، ﮬﯧﺴﯩﺴﯩﻴﺎﺗﻨﻰ ﺋﯘﺭﻏﯘﺗﺎﻻﻳﺪﯨﻐﺎﻥ ﺑﻮﻟﯘﺷﻰ ﻛﯧﺮﻩﻙ. ﺷﯘﯕﺎ، ﺋﻮﻗﯘﺗﯘﺷﺘﯩﻜﻰ ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ ﺷﻪﻛﯩﻠﻠﻪﺭ ﺋﺎﺳﺎﺳﻪﻥ ﻣﯘﻧﺪﺍﻕ ﺋﺎﻻﮬﯩﺪﯨﻠﯩﻜﻠﻪﺭﮔﻪ ﺋﯩﮕﻪ ﺑﻮﻟﯩﺪﯗ.1. ﺋﯩﺨﭽﺎﻡ، ﺋﯧﻨﯩﻖ ﺑﻮﻟﯘﺵﺋﻮﻗﯘﺗﯘﺷﺘﯩﻜﻰ ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ ﺷﻪﻛﯩﻠﻠﻪﺭ ﻧﯧﻤﯩﻼ ﺩﯦﮕﻪﻥ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﺋﻮﻗﯘﺗﯘﺷﻨﯩﯔ ﻗﻮﺷﯘﻣﭽﻪ ﯞﺍﺳﺘﯩﺴﻰ. ﺷﯘﻧﯩﯔ ﺋﯜﭼﯜﻥ ﺋﯘ ﺋﯩﺨﭽﺎﻡ، ﺋﯧﻨﯩﻖ ﺑﻮﻟﯘﺷﻰ، ﺋﯘﻗﯘﺗﯘﺷﺘﯩﻜﻰ ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ ﺷﻪﻛﯩﻠﻠﻪﺭﻧﻰ ﺗﻪﺳﯟﯨﺮﻟﻪﻧﮕﻪﻥ ﺑﺎﺭﻟﯩﻖ ﺷﻪﻳﺌﯩﻠﻪﺭﮔﻪ ﺋﻮﺧﺸﯩﺘﯩﭗ ﺳﯩﺰﯨﺶ ﻛﯧﺮﻩﻙ. ﻟﯧﻜﯩﻦ، ﺋﯩﻨﭽﯩﻜﯩﻠﻪﭖ ﺳﯩﺰﯨﺶ ﮬﺎﺟﻪﺗﺴﯩﺰ. ﻣﻪﺳﯩﻠﯩﻨﻰ ﭼﯜﺷﻪﻧﺪﯛﺭﯛﭖ ﺑﯧﺮﻩﻟﯩﺴﯩﻼ ﺑﻮﻟﯩﺪﯗ. ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ، ﺗﯧﺰ، ﺑﯩﺮ ﻗﺎﺭﺍﺷﺘﯩﻼ ﺑﯩﻠﮕﯩﻠﻰ ﺑﻮﻟﯩﺪﯨﻐﺎﻥ ﻗﯩﻠﯩﭗ ﺳﯩﺰﯨﺶ ﻛﯧﺮﻩﻙ. ﺋﯘﻧﺪﺍﻕ ﺑﻮﻟﻤﯩﺴﺎ ﺋﻮﻗﯘﻏﯘﭼﯩﻼﺭﻧﯩﯔ ﺩﯨﻘﻘﯩﺘﻰ ﭼﯧﭽﯩﻠﯩﭗ، ﺗﻪﭘﻪﻛﻜﯘﺭﻯ ﺋﯜﺯﯛﻟﯜﭖ ﻛﯧﺘﯩﺪﯗ. ﺩﯦﻤﻪﻙ، ﺳﯩﻨﯩﭙﺘﺎ ﻛﯜﻟﻜﻪ ﻗﻮﺯﻏﯩﺘﯩﯟﻩﺗﻤﻪﺳﻠﯩﻚ ﻻﺯﯨﻢ.2. ﺋﻮﭼﯘﻕ، ﭼﯜﺷﯩﻨﯩﺸﻠﯩﻚ ﺑﻮﻟﯘﺵﺋﺎﺩﺩﯨﻲ ﺷﻪﻛﯩﻠﻠﻪﺭ ﺑﺎﻳﺎﻥ ﻗﯩﻠﯩﻨﯩﺪﯨﻐﺎﻥ، ﻣﻪﺯﻣﯘﻧﻐﺎ ﺋﺎﺳﺎﺳﻪﻥ، ﻣﯘﮬﯩﻢ ﻧﯘﻗﺘﯩﻨﻰ ﮔﻪﯞﺩﯨﻠﻪﻧﺪﯛﺭﯛﭖ، ﺋﻮﭼﯘﻕ، ﭼﯜﺷﯩﻨﯩﺸﻠﯩﻚ ﺳﯩﺰﯨﻠﯩﺸﻰ ﻛﯧﺮﻩﻙ.
ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ ﺷﻪﻛﯩﻠﻠﻪﺭ ﻳﺎﻻﯓ ﺳﯩﺰﯨﻖ ﺑﯩﻠﻪﻥ، ﺳﺎﻳﻪ ﭼﯜﺷﯜﺭﻣﻪﻱ، ﺑﯩﺮ ﻗﻪﻟﻪﻣﺪﯨﻼ ﺳﯩﺰﯨﻠﯩﭗ ﺑﻮﻟﯘﺷﻰ، ﺋﯜﺳﺘﻰ _ ﺋﯜﺳﺘﯩﻠﻪﭖ ﺳﯩﺰﯨﺶ ﯞﻩ ﻳﺎﺳﺎﭖ _ ﺗﯜﺯﻩﺷﺘﯩﻦ ﺳﺎﻗﻠﯩﻨﯩﺶ، ﺑﯩﺮ ﻗﺎﺭﺍﺷﺘﯩﻼ ﺑﯩﻠﮕﯩﻠﻰ ﺑﻮﻟﯩﺪﯨﻐﺎﻥ ﺑﻮﻟﯘﺷﻰ ﻛﯧﺮﻩﻙ. ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ ﺷﻪﻛﯩﻠﻠﻪﺭﻧﻰ ﺳﯩﺰﯨﺸﺘﺎ ﻣﯘﻧﺪﺍﻕ ﻗﯩﻠﯩﻘﻼﺭﻏﺎ ﻳﻮﻝ ﻗﻮﻳﯘﻟﻤﺎﻳﺪﯗ. ﺑﻪﺯﯨﻠﻪﺭ ﻣﺎﮬﺎﺭﻩﺗﺘﻪ ﭘﯩﺸﻘﺎﻥ ﺑﻮﻟﺴﯩﻤﯘ، ﺑﯘ ﺟﻪﮬﻪﺗﺘﻪ ﻳﯘﻗﯩﺮﻗﯩﺪﻩﻙ ﻗﯩﻠﯩﻘﻼﺭﻧﻰ ﻗﯩﻠﻤﺎﺳﻠﯩﻘﻰ ﻛﯧﺮﻩﻙ.3. ﺋﻮﺑﺮﺍﺯ ﭼﯩﻦ ﺑﻮﻟﯘﺵﺋﻮﺑﺮﺍﺯﻧﯩﯔ ﭼﯩﻦ ﺑﻮﻟﯘﺷﻰ ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ ﺷﻪﻛﯩﻠﻨﯩﯔ ﺋﻪﻗﻪﻟﻠﯩﻲ ﺗﻪﻟﯩﭙﻰ، ﺑﯘ ﻧﯘﻗﺘﯩﺪﯨﻦ ﺋﺎﻳﺮﯨﻠﻐﺎﻧﺪﺍ ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ ﺷﻪﻛﯩﻞ ﺋﯚﺯ ﺭﻭﻟﯩﻨﻰ ﺋﻮﻳﻨﯩﻴﺎﻟﻤﺎﻳﺪﯗ.
ﺋﻮﻗﯘﺗﯘﺷﺘﯩﻜﻰ ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ ﺷﻪﻛﯩﻠﻠﻪﺭ ﺑﯩﻠﯩﻢ ﺑﯧﺮﯨﺶ ﺟﻪﺭﻳﺎﻧﯩﺪﺍ ﻣﻪﺳﯩﻠﯩﻨﻰ ﺳﯜﭘﻪﺕ ﻳﺎﻛﻰ ﺳﺎﻥ ﺋﺎﺭﻗﯩﻠﯩﻖ ﭼﯜﺷﻪﻧﺪﯛﺭﯛﭖ ﺑﯧﺮﯨﺪﯗ. ﺑﯘ ﺷﻪﻳﺌﯩﻲ، ﺋﻪﯞﺭﯨﺸﻜﻪ ﯞﻩ ﺗﯩﻠﻐﺎ ﻳﺎﺭﺩﻩﻣﭽﻰ ﺑﻮﻟﯩﺪﯗ. ﻧﺎﯞﺍﺩﺍ ﺷﻪﻛﯩﻞ ﭼﯩﻦ ﺑﻮﻟﻤﯩﺴﺎ، ﭼﺎﺗﺎﻕ ﭼﯩﻘﯩﭗ، ﺑﯩﻠﯩﻢ ﺳﻪﭘﺴﻪﺗﯩﮕﻪ ﺋﺎﻳﻠﯩﻨﯩﭗ ﻗﯧﻠﯩﺸﻰ ﯞﻩ ﺧﺎﺗﺎﻟﯩﻖ ﺳﺎﺩﯨﺮ ﺑﻮﻟﯘﺷﻰ ﻣﯘﻣﻜﯩﻦ.
ﺋﻮﺑﺮﺍﺯ ﭼﯩﻦ ﺑﻮﻟﯘﺷﻰ ﺋﯜﭼﯜﻥ، ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ ﺷﻪﻛﯩﻞ ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ، ﭘﯩﺸﺸﯩﻖ ﺳﯩﺰﯨﻘﻼﺭ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﺳﯩﺰﯨﻠﯩﺸﻰ، ﺋﻮﺑﺮﺍﺯ ﮔﻪﯞﺩﯨﻠﯩﻨﯩﺸﻰ، ﺷﻪﻳﺌﯩﻨﯩﯔ ﺋﻪﯓ ﺋﺎﺳﺎﺳﯩﻲ ﺋﺎﻻﮬﯩﺪﯨﻠﯩﻜﻰ ﺗﯘﺗﯘﻟﯘﺷﻰ ﻻﺯﯨﻢ.4. ﻛﯜﭼﻠﯜﻙ ﻗﻮﺯﻏﯩﺘﯩﺸﭽﺎﻥ ﺑﻮﻟﯘﺵﺋﻮﻗﯘﺗﯘﺷﺘﯩﻜﻰ ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ ﺷﻪﻛﯩﻠﻠﻪﺭ ﻛﯜﭼﻠﯜﻙ ﻗﻮﺯﻏﯩﺘﯩﺸﭽﺎﻧﻠﯩﻘﻘﺎ ﺋﯩﮕﻪ ﺑﻮﻟﯘﺷﻰ ﻳﻪﻧﻰ، ﺋﻮﻗﯘﺗﯘﺵ ﺟﻪﺭﻳﺎﻧﯩﺪﺍ ﺑﯘ ﺷﻪﻛﯩﻠﻨﯩﯔ ﻗﺎﻧﺪﺍﻕ ﻳﻪﺭﺩﻩ، ﻗﺎﭼﺎﻥ، ﻗﺎﻧﮭﺎﻕ ﺋﯩﺸﻠﯩﺘﯩﻠﯩﺪﯨﻐﺎﻧﻠﯩﻘﻰ، ﻗﺎﻧﺪﺍﻕ ﻗﯩﻠﻐﺎﻧﺪﺍ ﻳﺎﺧﺸﻰ ﺋﯩﺸﻠﻪﺗﻜﯩﻠﻰ ﺑﻮﻟﯩﺪﯨﻐﺎﻧﻠﯩﻘﯩﻨﻰ، ﺋﺎﻟﺪﯨﻦ ﺋﻪﺗﺮﺍﭘﻠﯩﻖ ﺋﺎﻧﺎﻟﯩﺰ ﻗﯩﻠﯩﺸﻰ ﯞﻩ ﺋﻮﻳﻠﯩﻨﯩﺸﻰ ﻛﯧﺮﻩﻙ. ﮬﻪﺭﮔﯩﺰ ﺋﺎﺩﺩﯨﻴﻼ ﺋﯩﺸﻠﻪﺗﻤﻪﺳﻠﯩﻚ ، ﻧﻮﻗﯘﻝ ﮬﺎﻟﺪﺍ ﺷﻪﻛﯩﻞ ﺳﯩﺰﯨﺶ ﺋﯜﭼﯜﻧﻼ ﺳﯩﺰﻣﺎﺳﻠﯩﻖ ﻻﺯﯨﻢ.
ﺑﻮﻟﯘﭘﻤﯘ ﺋﻮﻗﯘﺗﻘﯘﭼﻰ ﺷﻪﻛﯩﻞ ﺳﯩﺰﻏﺎﻧﺪﺍ ﭼﯩﻦ، ﺋﻮﺑﺮﺍﺯﻟﯩﻖ ﺳﯩﺰﺍﻟﯩﺴﺎ، ﺋﻮﻗﯘﻏﯘﭼﯩﻨﻰ ﺯﻭﻗﻼﻧﺪﯗﺭﯗﭖ، ﺩﯨﻘﻘﯩﺘﯩﻨﻰ ﻣﻪﺭﻛﻪﺯﻟﻪﺷﺘﯜﺭﮔﯩﻠﻰ، ﮬﯧﺴﺴﯩﻴﺎﺕ ﯞﻩ ﻣﻪﺯﻣﯘﻧﻨﻰ ﻳﻪﺗﻜﯜﺯﯛﺵ ﻣﻪﻗﺴﯩﺘﯩﮕﻪ ﺗﯧﺨﯩﻤﯘ ﺗﯧﺰ ﻳﻪﺗﻜﯩﻠﻰ، ﺋﻮﻗﯘﻏﯘﭼﯩﻼﺭﻧﻰ ﺋﯩﻠﮭﺎﻣﻼﻧﺪﯗﺭﻏﯩﻠﻰ ﺑﻮﻟﯩﺪﯗ.5. ﺷﻪﻛﯩﻠﻨﻰ ﻗﺎﺋﯩﺪﯨﻠﯩﻚ ﺳﯩﺰﯨﺶﺋﻮﻗﯘﺗﯘﺷﺘﯩﻜﻰ ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ ﺷﻪﻛﯩﻠﻠﻪﺭﻧﻰ ﺳﯩﺰﯨﺸﺘﺎ ﮬﻪﻡ ﺯﯙﺭﯛﺭ ﺑﻮﻟﻐﺎﻥ ﺋﺎﺳﺎﺳﯩﻲ ﻣﺎﮬﺎﺭﺍﺗﻨﻰ ﺋﯩﮕﯩﻠﯩﯟﯦﻠﯩﺶ ﮬﻪﻡ ﺷﻪﻛﯩﻞ ﺳﯩﺰﯨﺸﻨﯩﯔ ﺋﺎﺳﺎﺳﯩﻲ ﻳﻮﻟﯩﻨﻰ ﺋﯩﮕﯩﻠﯩﯟﯦﻠﯩﺶ ﻛﯧﺮﻩﻙ. ﺷﯘﻧﺪﺍﻗﻼ، ﺋﯩﻠﻤﯩﻲ ﻗﺎﺋﯩﺪﻩ ﺑﻮﻳﯩﭽﻪ ﺳﯩﺰﯨﺶ، ﻳﻪﻧﻪ ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ ﺷﻪﻛﯩﻠﻨﯩﯔ ﺑﻪﺩﯨﺌﯩﻲ ﺋﯜﻧﯜﻣﯩﻨﻰ ﮔﻪﯞﺩﯨﻠﻪﻧﺪﯛﺭﯛﺵ ﻛﯧﺮﻩﻙ. ﭼﯜﻧﻜﻰ، ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ ﺷﻪﻛﯩﻠﻠﻪﺭﻧﯩﯔ ﺋﻮﻗﯘﺗﯘﺷﺘﺎ ﻗﻮﻟﻠﯩﻨﯩﺸﻰ ﯞﻩ ﺋﯘﻧﯩﯔ ﺭﻭﻟﻰ ﻣﻪﺳﯩﻠﯩﻠﻪﺭﻧﻰ ﭼﯜﺷﻪﻧﺪﯛﺭﯛﭖ ﺑﯧﺮﯨﺶ ﺑﯩﻠﻪﻧﻼ ﭼﻪﻛﻠﯩﻨﯩﭗ ﻗﺎﻟﻤﺎﻳﺪﯗ. ﺑﻪﻟﻜﻰ ﺋﯘ ﺷﻪﻛﯩﻠﻠﻪﺭ ﮔﯜﺯﻩﻟﻠﯩﻚ ﺗﻪﺭﺑﯩﻴﯩﺴﻰ ﺑﯧﺮﯨﺪﯨﻐﺎﻥ ﺋﺎﻻﮬﯩﺪﻩ ﺭﻭﻟﻐﺎ ﺋﯩﮕﻪ. ﺷﯘﻧﯩﯔ ﺋﯜﭼﯜﻥ، ﺋﻮﻗﯘﺗﻘﯘﭼﻰ ﺷﻪﻛﯩﻞ ﺳﯩﺰﻏﺎﻧﺪﺍ، ﺋﯘﻧﯩﯔ ﻗﺎﺋﯩﺪﯨﻠﯩﻚ ﺳﯩﺰﯨﻠﯩﺸﯩﻐﺎ ﺩﯨﻘﻘﻪﺕ ﻗﯩﻠﯩﺸﻰ ﺯﯙﺭﯛﺭ.
ﺷﻪﻛﯩﻠﻠﻪﺭﻧﻰ ﻗﺎﺋﯩﺪﯨﻠﯩﻚ ﺳﯩﺰﯨﺸﺘﺎ ﺋﺎﺳﺎﺳﻠﯩﻘﻰ ﺳﯩﺰﯨﻘﻼﺭ ﻣﯘﯞﺍﭘﯩﻖ ﺑﻮﻟﯘﺷﻰ، ﺋﻮﺭﯗﻧﻼﺷﺘﯘﺭﯗﻟﯘﺷﻰ، ﺋﯩﻠﻤﯩﻲ ﺑﻮﻟﯘﺷﻰ، ﺷﻪﻛﯩﻞ ﭼﯩﺮﺍﻳﻠﯩﻖ ﺑﻮﻟﯘﺷﻰ، ﭘﯧﺮﺳﭙﯧﻜﺘﯩﯟﻯ ﻗﺎﺋﯩﺪﯨﮕﻪ ﺋﯘﻳﻐﯘﻥ ﺑﻮﻟﯘﺷﻰ، ﻣﺎﺳﺸﺘﺎﺑﻰ ﻣﯘﯞﺍﭘﯩﻖ، ﺷﻪﻛﯩﻞ ﺗﻮﻏﺮﺍ ﺑﻮﻟﯘﺷﻰ ﻻﺯﯨﻢ. ﻣﯘﺷﯘﻧﺪﺍﻕ ﺑﻮﻟﻐﺎﻧﺪﯨﻼ، ﺋﺎﺩﺩﯨﻲ ﺷﻪﻛﯩﻠﻠﻪﺭﻧﯩﯔ ﺋﻮﻗﯘﺗﯘﺷﺘﯩﻜﻰ ﺗﯧﮕﯩﺸﻠﯩﻚ ﺭﻭﻟﯩﻨﻰ ﺗﻮﻟﯘﻕ ﺟﺎﺭﻯ ﻗﯩﻠﺪﯗﺭﻏﯩﻠﻰ ﺑﻮﻟﯩﺪﯗ.ﺋﺎﭘﺘﻮﺭﻯ _ ﺋﺎﺗﯘﺵ ﺷﻪﮬﻪﺭ ﺳﯘﻧﺘﺎﻍ ﻳﯧﺰﺍ ﺷﻮﺭﯗﻕ ﺑﺎﺷﻼﻧﻐﯘﭺ ﻣﻪﻛﺘﻪﭘﺘﯩﻦ _ ﮔﯜﻟﺠﺎﻣﺎﻝ ﺋﺎﺭﯨﭗ
ﺋﻮﻗﯘﺗﯘﺵ ﺗﻪﺗﻘﯩﻘﺎﺗﻰ ﮊﻭﺭﻧﯩﻠﯩﺪﯨﻦ ﺋﯧﻠﯩﻨﺪﻯ.