رەسىمسىز ھالەت
|
ئۇسلۇب ئالماشتۇرۇش
|
باش بەت
»
سىز تېخى كۇلۇبقا
كىرمەپسىز
تىزىملىتىش
|
تەۋسىيە
|
ئىزدەش
|
مۇلازىمەتلەر
|
بانكا
|
ياردەم
|
ULY
كۇلۇب مۇلازىمىتى
قورال مەركىزى
ئۇسلۇب ئالماشتۇرۇش
black
gray
green
moon
movie
pink
wind
wind5
yellow
قىسقا ئۇچۇر
خەت ساندۇقى
يوللاش ساندۇقى
ئۇچۇر ئىز قوغلاش
قىسقا ئۇچۇر يېزىش
كونترول تاختا
كونترول تاختا باش بېتى
ماتېرىيال تەھرىرلەش
ماتېرىيال كۆرۈش
دوستلار تىزىملىكى
ئەزا ھوقۇقىنى كۆرۈش
سودا تەڭگىسى باشقۇرۇش
جۇغلانما ئالماشتۇرۇش
ئالاھىدە گورۇپپا سېتىۋېلىش
ساقلىغۇچ
تېمىلىرىم
سىتاتسىتكا
ئاساسىي سىتاتسىتكا
IP سىتاتسىتكىسى
باشقۇرۇش قوشۇنى
باشقۇرۇش سىتاتسىتكىسى
توردىكىلەر سىتاتسىتكىسى
ئەزالار قاتارى
سەھىپە قاتارى
يازما قاتارى
بىلقۇت باغچىسى
»
ماقالىلەر
»
ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرىدا يېتىلدۈرۈشكە تېگىشلىك ئىقتىدارلار توغرىسىدا
>> بىلقۇت خەزىنىسى
|- ئەلالاشتۇرۇش
|- بىلقۇت خەزىنىسى ھەققىدە
|- تەكلىپ-پىكىر بىرىڭ
>> ئاۋازلىق ئەسەرلەر
|- مەسەللەر
|- ھېكايىلەر
|- نەسىرلەر
|- مىڭ بىر كېچە
|- كەلىلە ۋە دېمىنە
|- چۆچەكلەر
|- رىۋايەتلەر
>> كۈتۈپخانا
|- ھىكمەت
|- غارايىباتلار
|- قان تىپى
|- نۇتۇقلار
|- ئۆسۈملۈكلەر
|- كۆكتاتلار
|- نەسىھەت
|- مۆچەل
|- مېۋە
|- مايلار
|- ھايۋاناتلار
|- مىللەتلەر
|- رىۋايەتلەر
|- سۆيگۈ مەكتۇپى
|- ئۆلچەم بىرلىكلىرى
|- بۈگۈن
|- مۇزىي
|- دۇنيادىكى شەھەرلەر
|- دۇنيادىكى كۈتۈپخانىلار
|- تارىخ
|- تۇرمۇش مەسلىھەتچىسى
|- مىڭ بىر كېچە
|- چۆچەكلەر
|- ئەپسانىلەر
|- كەلىلە ۋە دېمىنە
|- ھېكايىلەر
|- ماقالىلەر
|- دۇنيادىكى ئەڭ
|- ياشلار سەمىگە
|- ماقال-تەمسىل
|- لەتىپە-يۇمۇرلار
|- نەسىرلەر
|- مەسەللەر
>> بالىلار باغچىسى
|- كىم ئەڭ ئەقىللىق
|- بالىلار چۆچەكلىرى
|- قىزىقارلىق ئويۇنلار
|- قىزىقارلىق كارتونلار
|- يۈزمىڭلىغان نىمە ئۈچۈن؟
|- بالىلار ھېكايىسى
|- ئانا-بالىلار ساغلاملىق ساۋاتلىرى
>> بىز
|- ئۇيغۇر كارخانچىللىرى
|- ئۇيغۇر كارخانىلىرى
|- ئۇيغۇر مەھسۇلاتلىرى
|- ئۇيغۇر پاتنېتلىرى
|- ئۇيغۇر دوكتۇرلىرى
|- ئۇيغۇر كەشپىياتلىرى
|- ئۇيغۇرساياھەتچىلىكى
|- تائاملىرىمىز
|- شەخىسلىرىمىز
|- ئويۇنلىرىمىز
|- تىبابىتىمىز
|- چالغۇلىرىمىز
|- ھۈنەرلىرىمىز
|- يوسۇنلىرىمىز
|- تارىخمىز
>> يۇرتىمىز
|- شەھەرلەر
|- بىڭتۈەنلەر
|- ناھىيەلەر
|- ۋىلايەتلەر
|- ئاپتونوم ئوبلاست
|- ئاپتونوم ناھىيە
>> ئۆگىنىش
|- ماتېماتىكا
|- يىزا-ئىگىلىك
|- پىسخىلوگىيە
|- ئىقتىساد
|- مۇھىت
|- ئۇيغۇرتىلى
|- خەنزۇتىلى
|- ئىنگىلىزتىلى
|- روس تىلى
|- ياپون تىلى
|- ئەدەبىيات
|- جۇغراپىيە
|- تارىخ
|- فىزىكا
|- خىمىيە
|- ئاستىرنومىيە
|- بىئولوگىيە
|- دىپلوماتىيە
|- ئېلېكترون
|- تەنتەربىيە
|- مەتبەئەچىلىك
|- گۈزەل- سەنئەت
>> كومپيۇتېر
|- ئۇيغۇرچە يۇمشاق دېتاللار
|- كومپىيۇتېردىن سۇئال-جاۋابلار
|- توربەت ياساش
|- باشقىلار
|- قاتتىق دېتال
|- يۇمشاق دېتال
|- مەشغۇلات سىستىمىسى
|- توربىلىملىرى
>> مائارپ
|- مائارىپ تەشكىلاتلىرى
|- بالىلار باغچىلىرى
|- باشلانغۇچ مەكتەپلەر
|- ئوتتۇرا مەكتەپلەر
|- ئالىي مەكتەپلەر
|- گېزىتلەر
|- ژورناللار
>> قانۇن - نىزاملار
|- جىنايەت ۋە جازا
|- قانۇنلار
|- نىزاملار
سودا
راي
بۇ بەتتىكى يازما :
ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرىدا يېتىلدۈرۈشكە تېگىشلىك ئىقتىدارلار توغرىسىدا
بېسىپ چىقىرىش
|
بۇ تېمىنى ساقلىۋېلىش
|
تېما ئۇلانمىسىنى كۆچۈرىۋېلىش
|
تېما ساقلىۋېلىش
|
ئالدىنقى تېما
|
كېيىنكى تېما
Bilqut_K
بىلقۇت توربىكىتى
دەرىجىسى :
كۇلۇب باشلىقى
نادىر يازمىلار :
5
يوللىغان تېما :
1571
شۆھرىتى:
1581 نومۇر
تەڭگىسى :
15725 تەڭگە
تۆھپە:
1 نومۇر
تىزىملاتقان ۋاقتى : 2007-12-29
ئاخىرقى كىرگىنى : 2008-03-17
كىچىك
نورمال
چوڭ
ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرىدا يېتىلدۈرۈشكە تېگىشلىك ئىقتىدارلار توغرىسىدا
ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇتقۇچىلىرى ئوقۇغۇچىلارغا سىستېمىلىق بىلىم بېرىش بىلەن بىرگە ئوقۇغۇچىلارنىڭ زېھنىي ئىقتىدارىنى ئۆستۈرىدىغان، ھەر تەرەپتىن بىلىم ئېلىشقا تۈرتكە بولىدىغان ئىقتىدارلارنى، بولۇپمۇ خىمىيە ئوقۇتۇشىدا تۆۋەندىكىدەك ئىقتىدارلارنى، يېتىلدۈرۈشكە ئەھمىيەت بېرىش كېرەك.
1. كۆزىتىش ئىقتىدارى.
كۆزىتىش - كۆزىتىش مەقسىتىگە ئاساسەن ئەسۋاب، قۇرۇلما، ماددا ۋە ئۇنىڭ ئۆزگىرىشى شۇنداقلا ماددا ئارىسىدا يۈز بېرىدىغان رېئاكسىيە ھادىسىسىنى تېز، دەل كۆزىتەلەيدىغان بولۇش دېگەنلىكتۇر. ئوقۇتقۇچى كۆزىتىشتىن ئىلگىرى تەجرىبە مەقسىتىنى ئېنىق ئوتتۇرىغا قويۇپ شۇ ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلاردا كۆزىتىش ئارقىلىق نەزەرىيە بىلەن ئەمەلىيەتنى بىرلەشتۈرۈش، ئاساسىي بىلىم، ئاساسىي ئۇقۇمنى ئىگىلىتىشكە ئەھمىيەت بېرىش كېرەك. ھادىسىنى تېزدىن كۆزىتىپ، كۆزەتكەنلىرىنى ئۆزىنىڭ نەزەرىيىۋى بىلىمىگە ئورگانىك ھالدا بىرلەشتۈرۈپ، ئەمەلىيەتتە ئىشلىتەلەيدىغان ئىقتىدارغا ئىگە بولۇشىغا ئەھمىيەت بېرىش كېرەك. بۇ ئوتتۇرا مەكتەپ خىمىيە تەجرىبىسىدە ئىنتايىن مۇھىم.
مۇھىم بىلەن مۇھىم ئەمەسنى پەرق ئېتەلەيدىغان، ئاسان يوقىلىدىغان ھادىسىلەرنى تېزدىن كۆزىتىپ يەكۈنلىيەلەيدىغان بولۇش كېرەك. خىمىيە تەجرىبىسىدىكى بەزى ھادىسىلەرنىڭ كۆرۈلۈش ۋاقتى قىسقا بولغاچقا تەجرىبە ھادىسىسىنى تېزدىن كۆزىتىش تەلەپ قىلىنىدۇ. شۇڭلاشقا ئوقۇغۇچىلارغا تېز، توغرا كۆزىتىشنى، توغرا يەكۈنلەشنى ئىگىلىتىش مۇھىم.
ئوقۇغۇچىلاردا تەجرىبىنى باشتىن - ئاخىرى كۆزىتىدىغان ئادەتنى يېتىلدۈرۈش كېرەك. بۇنىڭ ئۈچۈن، تەلەپ ئېنىق، ئوچۇق بولۇشى، مەقسەتنى بالىلارغا ئېنىق ئوتتۇرىغا قويۇش، تەجرىبە مەشغۇلاتى جەريانىدا تەجرىبە ھادىسىلىرىنى زېرىكىشلىك ھېس قىلماي توغرا خۇلاسىلەشكە ئادەتلەندۈرۈش كېرەك.
2. تەپەككۇر ئىقتىدارى.
ئوقۇغۇچىلاردا تەھلىل قىلىش، ھادىسە جەھەتتىن ئوخشاش بەزىبىر تەرەپلەرنى سېلىشتۇرۇپ چىقىش ئارقىلىق كۆرۈلگەن ھادىسە ئۈستىدىن خۇلاسە چىقىرىش، ئەڭ ئاخىردا يىغىنچاقلاپ يەكۈنلەش ئېلىپ بېرىشقا ئەھمىيەت بېرىش كېرەك. 2 ئوقۇغۇچىلاردا ھۆكۈم قىلىش ئىقتىدارىنى يېتىلدۈرۈش كېرەك. تەجرىبىدە كۆرۈلگەن ھادىسە پاكىتلاردىن ماھىيەتلىك تەرەپلەرنى يەكۈنلىيەلەيدىغان ئىقتىدارنى يېتىلدۈرۈش كېرەك.
ئوقۇغۇچىلاردا سوئال سوراش ئارقىلىق، پىكىر قىلىش ئىقتىدارىنى يېتىلدۈرۈپ كەڭ دائىرىلىك بىلىم ئىگىلەشكە ئەھمىيەت بېرىش كېرەك.
3. ئۆزلۈكىدىن ئۆگىنىش ئىقتىدارى.
بۇ ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرىدا يېتىلدۈرۈشكە تېگىشلىك مۇھىم بولغان ئاساسلىق ئىقتىدارنىڭ بىرى. ئوقۇغۇچىلار كىتابنى ئۆزى ئوقۇپ چۈشىنەلەيدىغان، ھۆكۈم قىلالايدىغان، ئوقۇغان مەزمۇنلاردىن خاتىرە يېزىپ قالدۇرالايدىغان بولۇش كېرەك. ھەر خىل تەجرىبە ئۈسكۈنىلىرى، ئاسما رەسىم قاتارلىقلاردىن پايدىلىنىپ، مۇناسىۋەتلىك بىلىملەرنى ئىگىلىيەلەيدىغان بولۇش. كىتابنى ئوقۇپ چۈشىنىپ، مەزمۇنىنى تولۇق ئىگىلەپ، تاپشۇرۇقنى مۇستەقىل ئىشلىيەلەيدىغان ئىقتىدارنى يېتىلدۈرۈشكە ئەھمىيەت بېرىش كېرەك.
4. تەجرىبە ئىشلەش ئىقتىدارى.
ئوقۇغۇچىلاردا تەجرىبىنىڭ تەلىپىگە ئاساسەن ئۈسكۈنە - ئەسۋابلاردىن پايدىلىنىپ، تەجرىبىنى تەلەپ بويىچە لايىھىلەپ، تەجرىبىنى قەدەم - باسقۇچ بويىچە تەرتىپلىك ئىشلىيەلەيدىغان، تەجرىبە ئىشلەنگەندىن كېيىن كۆرۈلگەن ھادىسىلەرنى يەكۈنلەپ نەزەرىيىۋى بىلىم بىلەن زىچ بىرلەشتۈرەلەيدىغان، سانلىق مەلۇماتلارنى ستاتىستىكىلاپ چىقالايدىغان،، ئاخىردا تەجرىبە دوكلاتىنى توغرا، ياخشى يېزىپ چىقالايدىغان ئىقتىدارنى يېتىلدۈرۈش كېرەك.
5. ئىجادچانلىق ئىقتىدارىنى يېتىلدۈرۈش ئوقۇغۇچىلاردا تەپەككۇر ئىقتىدارىنى يېتىلدۈرۈشتە تەشەببۇسكار، ئىجادچانلىق، ئاكتىپلىق روھىنى يېتىلدۈرۈشكە، ئۆگەنگەن نەزەرىيىۋى بىلىم ۋە تەجرىبە ھادىسىلەردىن پايدىلىنىپ ئوخشاش بولغان ۋە ئوخشاش بولمىغان ماھىيەتلىك تەرەپلەرنى تېپىپ چىقىپ، ئىزدىنىش ئارقىلىق يېڭىلىق يارىتىشقا جۈرئەت قىلالايدىغان ئىجادچانلىقنى يېتىلدۈرۈشكە، ئوقۇغۇچىلاردا مۇستەقىل توغرا پىكىر يۈرگۈزەلەيدىغان، بىرەر مەسىلىگە يولۇقسا ئۆز ئالدىغا پىكىر يۈرگۈزۈپ بىر تەرەپ قىلالايدىغان تەپەككۇر ئىقتىدارىنى يېتىلدۈرۈشكە، ئەھمىيەت بېرىش كېرەك.
Posted: 2008-01-22 12:47 |
[ئاپتور]
يازما كۆرۈلۈش خاتىرىسى
سەھىپە كۆرۈلۈش خاتىرىسى
سەھىپە يۆتكىلىش
>> بىلقۇت خەزىنىسى
|- ئەلالاشتۇرۇش
|- بىلقۇت خەزىنىسى ھەققىدە
|- تەكلىپ-پىكىر بىرىڭ
>> ئاۋازلىق ئەسەرلەر
|- مەسەللەر
|- ھېكايىلەر
|- نەسىرلەر
|- مىڭ بىر كېچە
|- كەلىلە ۋە دېمىنە
|- چۆچەكلەر
|- رىۋايەتلەر
>> كۈتۈپخانا
|- ھىكمەت
|- غارايىباتلار
|- قان تىپى
|- نۇتۇقلار
|- ئۆسۈملۈكلەر
|- كۆكتاتلار
|- نەسىھەت
|- مۆچەل
|- مېۋە
|- مايلار
|- ھايۋاناتلار
|- مىللەتلەر
|- رىۋايەتلەر
|- سۆيگۈ مەكتۇپى
|- ئۆلچەم بىرلىكلىرى
|- بۈگۈن
|- مۇزىي
|- دۇنيادىكى شەھەرلەر
|- دۇنيادىكى كۈتۈپخانىلار
|- تارىخ
|- تۇرمۇش مەسلىھەتچىسى
|- مىڭ بىر كېچە
|- چۆچەكلەر
|- ئەپسانىلەر
|- كەلىلە ۋە دېمىنە
|- ھېكايىلەر
|- ماقالىلەر
|- دۇنيادىكى ئەڭ
|- ياشلار سەمىگە
|- ماقال-تەمسىل
|- لەتىپە-يۇمۇرلار
|- نەسىرلەر
|- مەسەللەر
>> بالىلار باغچىسى
|- كىم ئەڭ ئەقىللىق
|- بالىلار چۆچەكلىرى
|- قىزىقارلىق ئويۇنلار
|- قىزىقارلىق كارتونلار
|- يۈزمىڭلىغان نىمە ئۈچۈن؟
|- بالىلار ھېكايىسى
|- ئانا-بالىلار ساغلاملىق ساۋاتلىرى
>> بىز
|- ئۇيغۇر كارخانچىللىرى
|- ئۇيغۇر كارخانىلىرى
|- ئۇيغۇر مەھسۇلاتلىرى
|- ئۇيغۇر پاتنېتلىرى
|- ئۇيغۇر دوكتۇرلىرى
|- ئۇيغۇر كەشپىياتلىرى
|- ئۇيغۇرساياھەتچىلىكى
|- تائاملىرىمىز
|- شەخىسلىرىمىز
|- ئويۇنلىرىمىز
|- تىبابىتىمىز
|- چالغۇلىرىمىز
|- ھۈنەرلىرىمىز
|- يوسۇنلىرىمىز
|- تارىخمىز
>> يۇرتىمىز
|- شەھەرلەر
|- بىڭتۈەنلەر
|- ناھىيەلەر
|- ۋىلايەتلەر
|- ئاپتونوم ئوبلاست
|- ئاپتونوم ناھىيە
>> ئۆگىنىش
|- ماتېماتىكا
|- يىزا-ئىگىلىك
|- پىسخىلوگىيە
|- ئىقتىساد
|- مۇھىت
|- ئۇيغۇرتىلى
|- خەنزۇتىلى
|- ئىنگىلىزتىلى
|- روس تىلى
|- ياپون تىلى
|- ئەدەبىيات
|- جۇغراپىيە
|- تارىخ
|- فىزىكا
|- خىمىيە
|- ئاستىرنومىيە
|- بىئولوگىيە
|- دىپلوماتىيە
|- ئېلېكترون
|- تەنتەربىيە
|- مەتبەئەچىلىك
|- گۈزەل- سەنئەت
>> كومپيۇتېر
|- ئۇيغۇرچە يۇمشاق دېتاللار
|- كومپىيۇتېردىن سۇئال-جاۋابلار
|- توربەت ياساش
|- باشقىلار
|- قاتتىق دېتال
|- يۇمشاق دېتال
|- مەشغۇلات سىستىمىسى
|- توربىلىملىرى
>> مائارپ
|- مائارىپ تەشكىلاتلىرى
|- بالىلار باغچىلىرى
|- باشلانغۇچ مەكتەپلەر
|- ئوتتۇرا مەكتەپلەر
|- ئالىي مەكتەپلەر
|- گېزىتلەر
|- ژورناللار
>> قانۇن - نىزاملار
|- جىنايەت ۋە جازا
|- قانۇنلار
|- نىزاملار
بىلقۇت باغچىسى
»
ماقالىلەر
Total 0.084332(s) query 3, Time now is:03-17 17:42, Gzip disabled
Powered by
PHPWind
v6.0
Certificate
Code © 2003-07
PHPWind.com
Corporation
Uyghur Version Powered by Sazgur Code © 2007-2008
bilqut.com
Corporation