- تىزىملاتقان
- 2012-8-7
- ئاخىرقى قېتىم
- 2012-10-20
- ھوقۇقى
- 100
- جۇغلانما
- 3949
- نادىر
- 2
- تېما
- 112
- يازما
- 205
  
قىزغىنلىق- 1134 سەر
تىللا- 380 دانە
تۆھپە- 493 سەر
شۆھرەت- 593 سەر
    
| ئانا تىلنى قەدىرلەش ۋە قوغداش ھەممىمىزنىڭ باش تارتىپ بولمايدىغان مەسئۇلىيىتى! ئانا تىلىمىزنىڭ ئىملا قائىدىسىنى توغرا ئىگەللەش ۋە توغرا قوللىنىش بولسا ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەش ۋە قوغداشنىڭ ئەڭ ئەقەللىي ئىپادىسى! ھۆرمەتلىك مۇنبەرداشلار: «بايقاش» مۇنبىرى مائارىپ مۇنبىرى، ئوقۇتقۇچى-ئۇستازلار مۇنبىرى. شۇنداق بولغانىكەن، ئۇنىڭغا ھەرخىل ئەسەر، دەرس بايلىقلىرى ۋە باشقا ھەرخىل يازما، ئىنكاسلارنى يوللىغۇچىلار ئاساسەن ئوقۇتقۇچى-ئۇستازلاردۇر. ئەلۋەتتە، بۇ مۇنبەرنىڭ ئىشتىراكچىلىرىمۇ ئاساسەن ئوقۇتقۇچى-ئۇستازلار بولۇشى مۇمكىن. ئەمما، باشقا ساھەلەردىكى تور ھەۋەسكارلىرىنىمۇ بۇ مۇنبەرگە كىرمەيدۇ دېگىلى بولمايدۇ. شۇنداق ئىكەن، بىز ئەلۋەتتە ئوقۇتقۇچى-ئۇستاز بولۇش سالاھىيىتمىز بىلەن ئانا تىلنى قەدىرلەش ۋە قوغداشنىڭ ئۆلگىلىرىدىن بولۇشىمىز، بۇنىڭ ئۈچۈن ئەقەللىيسى تىلىمىزدىكى 32 ھەرپتىن تولۇق ساۋات چىقىرىپ، بولۇپمۇ، 8 سوزۇق تاۋۇش بىلەن تولۇق تونۇشۇپ، تىلىمىزنىڭ يېڭى ئىملا قائىدىسىنى ئۆگىنىۋېلىپ، تىنىش بەلگىلىرىنى توغرا ئىشلىتىشنى بىلىۋېلىپ، ئاندىن بۇ مۇنبەرگە ھەرخىل ئەسەر، دەرس بايلىقلىرى ۋە باشقا ھەرخىل يازما، ئىنكاسلارنى يوللىشىمىز لازىمدۇر. بۇ جەھەتتە، باشقۇرغۇچىلارمۇ ئۆز مەسئۇلىيىتىنى تولۇق تونۇپ يېتىشى كېرەك. ئەمدى «ئوقۇتقۇچى» دېگەن كىچىككىنە بىر يازمىغا نەزەر سالىدىغان بولساق، ئەپسۇسلانماي قالمايمىز: ئىنجىنىرى (ئىنژېنېرى)، ئالىي جاناپ (ئالىيجاناپ)، قۇماندان (قوماندان)، دۇختۇر (دوختۇر)، مۇتخەسىسلەرنىڭ (مۇتەخەسسىسلەرنىڭ)، ھەممىس (ھەممىسى)، مىھنىتىنىڭ (مېھنىتىنىڭ)، مەسۇلىدۇر (مەھسۇلىدۇر)، ھۇجىدىدا (ۋۇجۇدىدا)، كەسىپكە(كەسپكە)، تۇجى (تۇنجى)، مەدىنىيەت (مەدەنىيەت)، يۇرىتقىچى (يورۇتقۇچى)، دۈلەتنىڭ (دۆلەتنىڭ)، خەزىينىسىنىڭ (خەزىنىسىنىڭ)، ھىكمەت (ھېكمەت)، سۈزلەشكۈچى (سۆزلەشكۈچى)، ھەقىيقەت (ھەقىقەت)، مىھرىبان (مېھرىبان)، قەلىپ (قەلب)، بەخىش قۇشى (بەخت قۇشى)، ئاتۇن (ئالتۇن)، كۈمۇلگەن (كۆمۈلگەن)، ھۇلايدىغان(ھۇۋلايدىغان)، تىل سىماتنىڭ (تىلسىماتنىڭ)، ئەڭ ئالى (ئەڭ ئالىي).
|
ھەممە باھا نومۇرى : قىزغىنلىق + 3 تىللا + 3 تۆھپە + 3 شۆھرەت + 3 باھا خاتىرىسى
|