- تىزىملاتقان
- 2012-6-14
- ئاخىرقى قېتىم
- 2012-10-21
- ھوقۇقى
- 100
- جۇغلانما
- 5686
- نادىر
- 0
- تېما
- 33
- يازما
- 479
  
- يوقلىما
- 112
قىزغىنلىق- 1742 سەر
تىللا- 149 دانە
تۆھپە- 771 سەر
شۆھرەت- 803 سەر
   
|
مەكتەپ باشقۇرۇش تۈزۈملىرى پەقەت« تۈۋەندىكىلەر»نىلا باشقۇرۇش تۈزۈمى بۇلۇپ قالمىسۇن مەكتەپ قائىيدە- تۈزۈملىرى قانون مەكتەپلەرگە بەرگەن ئۆز-ئۆزىگە خوجا بولغان باشقۇرۇش ھوقوقىدۇر. بۇھوقوق ھەممەيلەنگە ئورتاق بولغان ھوقوق ،ھەممەيلەنگە دىمىگۈراتىك بولغان ،باراۋەر بولغان باشقۇرۇش تۈزىمى بۇلۇپ قانداقتۇ تۈۋەندىكىلەرنىلا باشقۇرۇش تۈزىمى ئەمەس.ئۇنداق بولمايدىكەن بۇ يەردە دىيىلۋاتقان باراۋەرلىك قۇرۇق گەپكە ئايلىنىپ قالىدۇ.شۇڭا مەكتەپ رەھبەرلىك كوللىكتىۋى ئالدى بىلەن ئۆزى مەكتەپ باشقۇرۇش قائىيدە-تۈزۈملىرىگە ئاڭلىق بويسىنىشى،باشقىلارغا ئۈلگە بۇلۇشى كېرەك .يەنە بىر جەھەتتىن مەسىلە چىقسا «جازا»نى بىرىشنى ئاساس قىلىۋالماي ،مەسىلە چىڭىشنىڭ ئالدىنى ئىلىشنى ئاساس قىلىشىمىز ،«سۇ كەلگۈچە تۇغان تۇتۇش»ىمىز لازىم .تۈۋەندە مەن مەكتەپ قائىيدە –تۈزۈملىرىنى ئىجرا قىلىشتا سادىر بۇلىدىغان «يەتتە كۆپ ،يەتتە ئاز »نى ئۈتتۇرىغا قۇيۇپ ئۈتىمەن . 1.جەرىيمانە تۈرى كۆپ ، مۇكاپات ئاز بۇلۇش. 2.بۇيرۇقۋازلىق كۆپ ، ئەمەلىي ئىشلەش ئازبۇلۇش. 3.قائىيدە-تۈزۈم كۆپ ،ئىجرا قىلىش ئاز بۇلۇش. 4.ۋاقىت ئىسراپچىلىقى كۆپ بۇلۇش ،ئەمەلىي ئۈنۈم ئاز بۇلۇش. 5.تۈۋەندىكىلەرگە يۇخلىما كۆپ بۇلۇش «يۇقۇرى»دىكىلەرگە ئاز بۇلۇش. 6.ئادەم كۆپ بۇلۇش ، مەسئولىيەت ئاز بۇلۇش. 7.ئورۇنلاشتۇرۇش كۆپ بۇلۇش، تەكشۇرۇپ ئۈتكۈزۋىلىش ئاز بۇلۇش مەنبە:قەلىمىم بۇ يازمىنى ئاخىرىدا asrar تەھرىرلىگەن. ۋاقتى 2012-7-11 14:45
|
ھەممە باھا نومۇرى : قىزغىنلىق + 2 تىللا + 2 شۆھرەت + 3 باھا خاتىرىسى
|