مىخلاڭساقلاڭيېڭى 2000 تېماتەۋسىيە تور كۆرگۈچىلەر:FirefoxChrome

baykax

 پارول قايتۇرىۋېلىش
 تىزىملىتىش

QQ登录

只需一步,快速开始

جەمئىي مىكروبلوگ 1816 تال  

مىكروبلوگ[ يېڭى | 24 سائەت | 7 كۈن | 30 كۈن ]

  • دىلرۇس 12 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    بايقاشنىڭ بۇ رەڭلىرى، بايقاشقا باشقىچە قۇلا قوشۇپتۇ.

  • ئامان تۈنۈگۈن 02:45 [ئىنكاس(0)] [...]

    تۇرمۇشتىكى ئەڭ زور بەختسىزلىك — تۇرمۇشقا قۇللارچە ئىتائەت قىلىشتۇر.

  • ئامان تۈنۈگۈن 02:44 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئەقىدىسىز تۇرمۇش قاقاسلىشىپ كەتكەن باغ، ئىشەنچ بولمىغان تۇرمۇش يولى ئېگىز تاغ–داۋانلار بىلەن تولغان يولدۇر. ...

  • زەھرا 4 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    مۇنبەردە ئۆزگىرىش ھەقىقەتەن بەك كۆپقۇ؟

  • دىلرۇس 4 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    قەدىمى جايدىن ئارىلما چەت بولسىمۇ، سويگىنىڭدىن ئايرىلما سەت بولسىمۇ.

  • ئىلغار 5 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    دۇنيادا ھەممىدىن تاتلىق نەرسە قېرىنداشلىق مېھرى

  • دىلرۇس 5 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    سەندىن ئاجىز دۈشمىنىڭنى، قۇدرەتلىك ساناپ، تەييارلىق قىلساڭ، نوسرەت ساڭا مەنسۇپ بولىدۇ.

  • ئامان تۈنۈگۈن 02:47 [ئىنكاس(0)] [...]

    تۇرمۇشقا تولۇق ئىشەنچى بار كىشىلەر تۈنۈگۈنىدىن ئەپسۇسلانمايدۇ، بۈگۈنىنى قەدىرلەيدۇ، ئەتىسىنىڭ تېخىمۇ گۈزە ...

  • ئامان تۈنۈگۈن 02:45 [ئىنكاس(0)] [...]

    دۇنيادا ئۈمىدسىز تۇرمۇش بولمايدۇ، ئۈمىدسىز ئادەملا بولىدۇ.

  • ئامان تۈنۈگۈن 02:43 [ئىنكاس(0)] [...]

    پۇل بولماسلىق بىچارىلىك، پۇل ئۈچۈنلا ياشاش رەزىللىكتۇر، پۇللا بولغان تۇرمۇش ئەپسۇسلۇق ئىچىدىكى تۇرمۇشتۇر.

  • زەھرا 4 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ئەسسالامۇ ئەلەيكۇم دوستلار ،مەن كەلدىم .

  • قەسىر 5 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    مۇنبىرىمىزنىڭ بەت يۈزى جەلپكار ھەم چىرايلىق ،قالتىس بېزىلىپتۇ.

  • ئىلغار 5 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوقۇتقۇچى ئىنسان قەلبىگە تۇنجى مەرىپەت نۇرىنى ئېلىپ كىرگۈچى مەشئەل،ئۇ ئىنسانىيەت مەدىنىيەت تارىخىنىڭ ئاسمى ...

  • دىلرۇس 5 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    يۈرەك قېتىدا ساقلانغان پىنھان سۆيگۈنىڭ يىلتىزى بەك چوڭقۇر، بەك مەزمۇت بولىدۇ.

  • ئامان تۈنۈگۈن 02:46 [ئىنكاس(0)] [...]

    تۇرمۇش ئاچچىق–چۈچۈك بولىدۇ، ئەمما ئۇ ھەرگىز بەتتام بولمايدۇ.

  • ئامان تۈنۈگۈن 02:44 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئىجاد–ئىختىرا بولمىغان تۇرمۇش ھەقىقىي تۇرمۇش ئەمەس، بەلكى ئۇ كۈن ئۆتكۈزۈشتۇر.

  • abdihnijan ئۈلۈشكۈن 03:29 [ئىنكاس(0)] [...]

    ‹‹مۇقام ››جاھانداتاڭىنىڭ ساداسى،جاھانغاجانكى ئۇنىڭ ناۋاسى،ھېچ تەڭ كېلەلمەس بولبۇل ناۋاسى،ئالەمدە ي....

  • دىلرۇس 4 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ئېغىنىغان ئاتنىڭ قىلى قالىدۇ، كۆيگەن ئوتنىڭ كۈلى قالىدۇ.

  • ئىلغار 5 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    بايقاش بىز مۇئارىپچىلارنىڭ ئىللىق ئائىلىسى

  • كۆلەڭگە 5 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    مەنمۇ مۇنبەر گە تما يوللىماقچىتم  قانداق يوللاشنى بىلمىدىم

  • دىلرۇس 5 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    پەزىلەت- تەربىينىڭ مىۋىسىدۇر.

كۆرۈش: 47|ئىنكاس: 0

خەنزۇتلى ئىمتاھاننىڭ سۈپەت تەھلىلى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

32

تېما

4

دوست

595

جۇغلانما

ئەتتىرگۈل ئەزا

Rank: 3Rank: 3

قىزغىنلىق
128 سەر
تىللا
61 دانە
تۆھپە
91 سەر
شۆھرەت
122 سەر
يوللىغان ۋاقتى 2013-2-23 02:18:19|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
2012- 2013- ئوقۇش يىلى 1 -مەۋسۇملۇق خەنزۇتلى ئىمتاھاننىڭ سۈپەت تەھلىلى
بىرىنىچى سۇئال ئاڭلاپ چۈشىنىش سۇئالى بولۇپ ، بۇسۇئالغا %20 ئوقۇغۇچى جاۋاپ بىرەلىگەن %80 ئوقۇغۇچى جاۋاپ بىىرەلمىگەن بۇنىڭدىكى سەۋەپ :
‹1› : مەكتەپلەردە ئاڭلاپ چۈشىنىش دەرىسى ئۆتۈشكە سەل قارالغان .
‹2› : ئوقۇغۇچلارنىڭ ئاڭلاپ چۈشىنىش ئىقتىدارى يىتىلمىگەن .
ئككىنىچى سۇئال ئىككى تارماق بولۇپ ، بىرىنچى تارمىقى كۆچۈرۈپ يىزىش ، ئىككىنچى تارمىقى سۆز بىرىكمىسى تۈزۈش سۇئالى بۇ سۇئالغا %40 ئۇقۇغۇچى توغرا جاۋاب بىرەلىگەن . %60 ئوقۇغۇچى توغرا جاۋاب بىرەلمىگەن . بۇنىڭدىكى سەۋەپ .: ئوقۇغۇچىلار سۆزلۈكىنىڭ مەنىسىنى بىلمىگەچكە سۆز بىرىكىمىسى تۈزەلمىگەن .
ئۈچىنچى سۇئال : ئاستىغا چىكىت قويۇلغان سۆزگە پىنين يىزىش سۇئالى . بۇ سۇئالغا %50 ئوقۇغۇچى توغر اجاۋاپ بىرەلىگەن . % 50 ئوقۇغۇچى توغر اجاۋاپ بىرەلمىگەن .
بۇنىڭدىكى سەۋەپ :   ئوقۇتقۇچى سۇئالنىڭ تەلىۋىنى خەنزۇچە ئۆتۈشكە سەل قارىغان . ئوقۇغۇچىلار سۇئالنىڭ تەلىۋىنى چۈشەنمەي خاتا ئىشلىگەن .
تۆتىنچى سۇئال  : ھۆكۈم قىلىش سۇئالى بولۇپ ، بۇ سۇئالغا %30 ئوقۇغۇچ ھۆكۈم قىلالىغان . %70 ئوقۇغۇچى ھۆكۈم قىلالمىغان بۇنىڭدىكى سەۋەپ  :   ئوقۇغۇچىلار ئەستايىدىل ھۆكۈم قىلماي جاۋاپ   بىرىشكە ئالدىراپ كەتكەن .
بەشنىچى سۇئال  :  تاللاش سۇئالى بولۇپ ، بۇ سۇئالغا %40 ئوقۇغۇچى جاۋاپ  بىرەلىگەن ، %60 ئوقۇغۇچى جاۋاب بىرەلمىگەن . بۇنىڭدىكى سەۋەپ  :   ئوقۇتقۇچىنىڭ سۆزلۈكلەرنى ئەمەلىيەتكە باغلاپ چۈشەندۈرىشى ئاز بولۇپ قالغان . ئوقۇغۇچىلار سۆزلۈكىنىڭ مەنىسىنى چۈشەنمەي خاتا تاللاپ قويغان .
ئالتىنچى سۇئال :  جۈملە تولۇقلاش سۇئالى بولۇپ ، بۇ سۇئالغا %50 ئوقۇغۇچى توغرا جاۋاپ يازالىغان . %50 ئوقۇغۇچى يازالمىغان .   بۇنىڭدىكى سەۋەپ  :
ئاز بىرقىسىم ئوقۇغۇچىلار جۈملىنى تەرجىمە قىلالماي خاتا سۆز تولدۇرۇپ قويغان .
يەتتنىچى سۇئال  :   جۈملە ئىچىدكى خاتا يىزىلغان سۆزنى تىپىپ ئاخىرىدىكى تىرناققا توغرا يىىزش تەلەپ قىلنغان . بۇ سۇئالغا % 50 ئوقۇغۇچى توغرا جاۋاب بىرەلىگەن ، %50 ئوقۇغۇچى جاۋاب بىرەلمىگەن ، بۇنىڭدىكى سەۋەپ :   ئوقۇتقۇچى دەرىسى ئۆتۈش جەريانىدا يىزىلىشى  ئوخىشىشىپ  كىىتىدىغان سۆزلۈكلەرنى پەرىقلەندۈرۈپ  ئۆتۈشكە سەل قارىغان .
سەككىزىنچى سۇئال  :   رەتلەپ يىزىش سۇئالى   بۇ سۇئالغا %30 ئوقۇغۇچى جاۋاب بىرەلىگەن . %70 ئوقۇغۇچى جاۋاپ بىرەلمىگەن . بۇنىڭدىكى سەۋەپ  :   دەرىس ئۆتۈش جەريانىدا جۈملە بۆلەكلىرىىنڭ جۈملىدكى جايلىشىشى ئورنى ئىنىق چۈشەندۈرۈلمىگەن بولۇپ ، ئوقۇغۇچىلاردا ئەستايىدىل يازماسلىق ئەھۋاللىرى بار .
توققۇزىنچى سۇئال :  خاتا جۈملىنى تۈزىتىش بولۇپ ، بۇسۇئالغا %40 ئوقۇغۇچى توغراجاۋاب بىرەلىگەن لىكىن %60 ئوقۇغۇچى توغرا جاۋاب بىرەلمىگەن  .
بۇنىڭدىكى سەۋەپ  :
دەرىس ئۆتۈش جەرياندا خەنزۇتلى گىرامماتىكىسى چۈشەندۈرۈلمىگەن ئوقۇغۇچىلاردا سۆزلۈكلەرنىڭ ئورنىنى ئالماشتۇرۇش ئەھۋالى كۆرۈلگەن .
ئونىنچى سۇئال :  جۈملە تۈزۈش سۇئالى  بۇسۇئالغا %50 ئوقۇغۇچى توغرا جۈملە تۈزەلىگەن لىكىن %50 ئوقۇغۇچى توغرا جۈملە تۈزەلمىگەن .    بۇنىڭدىكى سەۋەپ  :  
ئوقۇغۇچىلار سۆزلۈكىنىڭ تەرجىمىسىنى بىلمەي ، خاتا جۈملە تۈزەپ قويغان .
ئون بىرىنچى سۇئال  :    تىكىسىتسنى ئوقۇپ تىكىسىتكە ئاساسەن جاۋاپ تاللاش سۇئالى بولۇپ بۇ سۇئالغا %25 ئوقۇغۇچى توغرا جاۋاپ تاللىيالىغان . %75 ئوقۇغۇچى توغرا جاۋاپ تاللىيالمىغان .
بۇنڭ سەۋەبى :    ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئوقۇپ چۈشنىش ئىقتىدارى تۆۋىەن  دەرىس ئۆتۈش جەريانىدا ئوقۇپ چۈشەندۈرۈشكە سەل قارىغان .
ئون ئىككىنچى سۇئال  :  ماقالە يىزىش سۇئالى بۇ سۇئالغا %35 ئوقۇغۇچى جاۋاپ يازالىغان . %65 ئوقۇغۇچى جاۋاپ يازالمىغان ، بۇنىڭدىكى سەۋەپ  :   دەرىسخانىدا ئوقۇغۇچىلارنى ماقالە يىزىشنى مەشىق قىلدۇرمىغان . ئوقۇغۇچىلار ماقالىنىڭ تىمىسىنى چۈشەنمەي ئۆزى بىلگەن تىمىدا ماقالە يىزىپ قويغان .

ساقلانغان خاتالىقلارنى ھەل قىلىش ئۇسۇللىرى :
‹1›   دەرىسنى پىلان بويىچە تولۇق ۋاقتىدا ئۆتۈشكە كاپالەتلىك قلىمىز .
‹2› ئوقۇغۇچىلارغا ئاساسىي تاپشۇرۇق ھەم ئائىلە تاپشۇرۇق بىرىشنى ، تەكشۈرۈشنى چىڭ تۇتۇپ ، تاپشۇرۇقتا مۇھىم ، قىيىن نوختىنى گەۋدىلەندۈرۈپ ، تاپشۇرۇقنى تاپشۇرۇق ئىشلتىش ئۈچۈنلا ئەمەس بەلكى ئوقۇغۇچىلارنىڭ دەرىسخانىدىكى  ئاساسىي بىلىملىرىنى مۇستەھكەملەش ۋە پۇختلاشقا ئەھمىيەت بەرگەن ئاساستا بىرىپ ماڭىمىز
‹3›  ئوقۇغۇچىلارنى دەرىستىن سىىرتقى پائالىيەتلەردە ھەر خىل خەنزۇتلى ماتىرياللارنى كۆرۈشكە يىتەكلەپ ، ئۇلارنىڭ خەنزۇتلى ئۈگۈنۈش قىزغىنلىقىنى يۇقۇرى كۆتۈرىمىز .
‹4›  دەرىسخانىدا ئوقۇغۇچىلانىڭ خۇجايىنلىق رولىنى جارى قىلدۇرۇپ ، ئوقۇتقۇچى ئاز سۆزلەپ  ، ئوقۇغۇچىلارنى كۆپرەك سۆزلەشكە پۇرسەت يارىتىپ بىرىمىز .
‹5›  ئوقۇغۇچلارنى ئىلھاملاندۇرۇشقا ئەھمىيەت برىپ ، ئۇلارنى كەمسىتىدىغان ، ئۈگىنىش قىزغىنلىقىنى سۇسلاشتۇرىدىغان گەپ – سۆزلەرنى قىلماسلىققا كاپالەتلىك قىلىمىز.
‹6›  دەرىسلىك كىتىاپقىلا ئىسلىۋالماي دەرىستىن سىرىتقى ھەر خل يانداشما مەشىق ھەم مورتۇملارنىڭ سۇئال شەككىللىرىنى پۇختا  مەشىق قىلدۇرۇپ ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئىمتاھان برىش ئىقتىدارى تىخىمۇ ئۆستۈرىلىدۇ .




مىشا  يېزا مەركىزى باشلانغۇچ مەكتەپ
2013- يلى 1- ئاينىڭ    10 - كۈنى







2012- 2013- ئوقۇش يىلى 1 -مەۋسۇملۇق خەنزۇتلى ئىمتاھاننىڭ سۈپەت تەھلىلى








مىشا  يېزا مەركىزى باشلانغۇچ مەكتەپ
2013- يلى 1- ئاينىڭ    10 - كۈنى

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ئىنكاس يازغانلار بۇ تېمىلارغىمۇ ئىنكاس يازغان
  • ھېچكىم ئىنكاس يازمىغان ئوخشايدۇ ...
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

بېكىتىمىزدىكى يازمىلار شۇ شەخىسنىڭ شەخسىي كۆز قارىشىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ،بىكىتىمىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز.مۇنبىرىمىز پەقەتلا پىكىر ئالماشتۇرۇش سورۇنى ھازىرلىغان.
بېكىتىمىز سىياسىيلىقى كۈچلۈك ،سېرىق ھەم دۆلىتىمىز قانۇنىغا زىت بولغان يازمىلارنى چەكلەيدۇ.ئۆزىڭىزنى ئاسراپ ئالدىنىشتىن ھەزەر ئەيلەڭ
مەدەنىيەتلىك تور مۇھىيتى ھازىرلاپ ،ناچار ئۇچۇرلارنى پاش قىلىڭ. QQ:360805095،350804577 ،E-mail:baykax@163.com

ئولۇغ ۋەتىنىمىزنى قىزغىن سۈيۈپ، گۈزەل يۇرت ماكان بەرپا قىلايلى! ! 热爱伟大祖国 建设美好家园

يانفۇن|بايقاش ھەمكارلىق ئېلانلىرى|ياردەم سوراش|baykax( 新ICP备13000497号 )

ئالاقىلىشىش چ چ نومۇرى

GMT+8, 2013-8-1 13:16, Processed in 0.215756 second(s), 38 queries.

Powered by Discuz! X2.5 Licensed(NurQut Team)

© 2001-2012 Comsenz Inc.

چوققىغا قايتىش